Najviac produktov si môžete vyberať spomedzi značiek Delphin, Shimano, DAM, Daiwa, Penn, Mistrall, Abu Garcia, Okuma, Mitchell, Ryobi, Saenger, Savage Gear, WFT, Mivardi, Trabucco, Tica, Prologic, EMOS, Shimano Fishing, FOX, Sonik, Labelmate, Anaconda, Giants Fishing alebo Wychwood. Všetky značky
Celková hmotnosť navijaka je znížená a vyváženie navijaka je posunuté viac dozadu znížením hmotnosti prednej jednotky. To zaisťuje okrem iného lepšiu rovnováhu na prúte, väčšiu citlivosť a lepší odhadzovací výkon. Telo navijaku je vyrobené z materiálu Zaion V zaisťuje,
Celková hmotnosť navijaka je znížená a vyváženie navijaka je posunuté viac dozadu znížením hmotnosti prednej jednotky. To zaisťuje okrem iného lepšiu rovnováhu na prúte, väčšiu citlivosť a lepší odhadzovací výkon. Telo navijaku je vyrobené z materiálu Zaion V zaisťuje,
Celková hmotnosť navijaka je znížená a vyváženie navijaka je posunuté viac dozadu znížením hmotnosti prednej jednotky. To zaisťuje okrem iného lepšiu rovnováhu na prúte, väčšiu citlivosť a lepší odhadzovací výkon. Telo navijaku je vyrobené z materiálu Zaion V zaisťuje,
S navijáky BG Daiwa představuje novou generaci neuvěřitelně silných a odolných BG navijáků. Vynikají špičkovým přenosem výkonu a odolností. Ozubená kola mají zvětšené zuby, což vede k ještě větší odolnosti a dlouhé životnosti. Hliníkové tělo odolné proti deformaci
Celková hmotnosť navijaka je znížená a vyváženie navijaka je posunuté viac dozadu znížením hmotnosti prednej jednotky. To zaisťuje okrem iného lepšiu rovnováhu na prúte, väčšiu citlivosť a lepší odhadzovací výkon. Telo navijaku je vyrobené z materiálu Zaion V zaisťuje,
Celková hmotnosť navijaka je znížená a vyváženie navijaka je posunuté viac dozadu znížením hmotnosti prednej jednotky. To zaisťuje okrem iného lepšiu rovnováhu na prúte, väčšiu citlivosť a lepší odhadzovací výkon. Telo navijaku je vyrobené z materiálu Zaion V zaisťuje,
Celková hmotnosť navijaka je znížená a vyváženie navijaka je posunuté viac dozadu znížením hmotnosti prednej jednotky. To zaisťuje okrem iného lepšiu rovnováhu na prúte, väčšiu citlivosť a lepší odhadzovací výkon. Telo navijaku je vyrobené z materiálu Zaion V zaisťuje,
Celková hmotnosť navijaka je znížená a vyváženie navijaka je posunuté viac dozadu znížením hmotnosti prednej jednotky. To zaisťuje okrem iného lepšiu rovnováhu na prúte, väčšiu citlivosť a lepší odhadzovací výkon. Telo navijaku je vyrobené z materiálu Zaion V zaisťuje,
Celková hmotnosť navijaka je znížená a vyváženie navijaka je posunuté viac dozadu znížením hmotnosti prednej jednotky. To zaisťuje okrem iného lepšiu rovnováhu na prúte, väčšiu citlivosť a lepší odhadzovací výkon. Telo navijaku je vyrobené z materiálu Zaion V zaisťuje,
Celková hmotnosť navijaka je znížená a vyváženie navijaka je posunuté viac dozadu znížením hmotnosti prednej jednotky. To zaisťuje okrem iného lepšiu rovnováhu na prúte, väčšiu citlivosť a lepší odhadzovací výkon. Telo navijaku je vyrobené z materiálu Zaion V zaisťuje,
S navijakmi BG Daiwa predstavuje novú generáciu neuveriteľne silných a odolných BG navijakov. Vynikajú špičkovým prenosom výkonu a odolnosťou. Ozubené kolesá majú zväčšené zuby, čo vedie k ešte väčšej odolnosti a dlhej životnosti. Hliníkové telo odolné proti deformácii
S navijáky BG Daiwa představuje novou generaci neuvěřitelně silných a odolných BG navijáků. Vynikají špičkovým přenosem výkonu a odolností. Ozubená kola mají zvětšené zuby, což vede k ještě větší odolnosti a dlouhé životnosti. Hliníkové tělo odolné proti deformaci
DAIWA ponúka dve verzie týchto navijakov – QR/QC, jedná sa o extra malé prívlačové navijaky na ultraľahkú prívlač. Ideálne na cielený lov sihov, ľahký lov ostriežov alebo k ľahkým prútom pre chytanie na rybníku. S rýchlosklopnou kľučkou a ABS cievkou na ďaleké hody. | •
Po obrovskom úspechu navijakov LT BR teraz Daiwa predstavuje ďalší baitrunnerový (BR) navijak, ktorý bol zdokonalený s ohľadom na rad technických vlastností. Hliníková rýchlosklopná kľučka sa dá zložiť veľmi ľahko a rýchlo, čo umožňuje transport kompletne zostavených
Freams LT vás presvedčí technickými detailmi a optimálnou navíjacou silou. Telo navijaku a rotor sú vyrobené z materiálu Zaion V a starajú sa o bezpečné uloženie prevodov. Konštrukcia MagSealed zabraňuje prenikaniu nečistôt a vody cez hriadeľ a zaisťuje – v kombinácii s
Freams LT vás presvedčí technickými detailmi a optimálnou navíjacou silou. Telo navijaku a rotor sú vyrobené z materiálu Zaion V a starajú sa o bezpečné uloženie prevodov. Konštrukcia MagSealed zabraňuje prenikaniu nečistôt a vody cez hriadeľ a zaisťuje – v kombinácii s
Freams LT vás presvedčí technickými detailmi a optimálnou navíjacou silou. Telo navijaku a rotor sú vyrobené z materiálu Zaion V a starajú sa o bezpečné uloženie prevodov. Konštrukcia MagSealed zabraňuje prenikaniu nečistôt a vody cez hriadeľ a zaisťuje – v kombinácii s
Freams LT vás presvedčí technickými detailmi a optimálnou navíjacou silou. Telo navijaku a rotor sú vyrobené z materiálu Zaion V a starajú sa o bezpečné uloženie prevodov. Konštrukcia MagSealed zabraňuje prenikaniu nečistôt a vody cez hriadeľ a zaisťuje – v kombinácii s
Freams LT vás presvedčí technickými detailmi a optimálnou navíjacou silou. Telo navijaku a rotor sú vyrobené z materiálu Zaion V a starajú sa o bezpečné uloženie prevodov. Konštrukcia MagSealed zabraňuje prenikaniu nečistôt a vody cez hriadeľ a zaisťuje – v kombinácii s
Freams LT vás presvedčí technickými detailmi a optimálnou navíjacou silou. Telo navijaku a rotor sú vyrobené z materiálu Zaion V a starajú sa o bezpečné uloženie prevodov. Konštrukcia MagSealed zabraňuje prenikaniu nečistôt a vody cez hriadeľ a zaisťuje – v kombinácii s
Veľmi silný spodový navijak, ktorý vám pomôže vytvoriť svoje lovné miesto aj na vzdialenosť 100 m. Nový 23 Superspod ponúka predpoklady na dosahovanie extrémnych nahadzovacích vzdialeností. 45 mm cievka so špeciálnou vyhadzovacou hranou a dvoma klipmi robí z navijaka skvelú
Tento navijak ponúka CNC frézovanú hliníkovou kľučku a náhradnú dvojkľučku. V závislosti od vkusu každého rybára je možné voľne vymieňať. | | | | | | 7 guľkových ložísk | | AirBail | | Rolnička Twist Buster II | | Infinite anti-reverse | | hliníková cievka | | Mäkký úchop
Kombináciou nového konceptu Airdrive Design s kovovým telom navijaka odolným proti skresleniu ponúka 23' Lexa hodvábne hladký chod a veľkú silu navíjania. | Koncepcia Airdrive ďalej znížila hmotnosť navijaku a posúva rovnováhu na zadnú časť – umožňuje ešte citlivejšie
Kombináciou nového konceptu Airdrive Design s kovovým telom navijaka odolným proti skresleniu ponúka 23' Lexa hodvábne hladký chod a veľkú silu navíjania. | Koncepcia Airdrive ďalej znížila hmotnosť navijaku a posúva rovnováhu na zadnú časť – umožňuje ešte citlivejšie
Kombináciou nového konceptu Airdrive Design s kovovým telom navijaka odolným proti skresleniu ponúka 23' Lexa hodvábne hladký chod a veľkú silu navíjania. | Koncepcia Airdrive ďalej znížila hmotnosť navijaku a posúva rovnováhu na zadnú časť – umožňuje ešte citlivejšie
Nový rotor Airdrive vedie k zníženiu hmotnosti prednej časti navijaka a ponúka optimalizované vyváženie na zníženie počiatočného odporu. Nízky počiatočný odpor vedie k lepšej kontrole pri love, vyššej citlivosti a lepšiemu ovládaniu nástrahy. Nový preklápač Airdrive je
S navijakmi BLACK WIDOW BR dostávate známu kvalitu DAIWA zodpovedajúcu japonským štandardom a to v skvelom pomere cena-výkon. | | | | | | 3 guľôčkové ložiská | | Anti-reverzný systém Infinite | | hliníková cievka | | Mäkký úchop kľučky | | hliníková rukoväť | | GyroSpin | |
S navijakmi BLACK WIDOW BR dostávate známu kvalitu DAIWA zodpovedajúcu japonským štandardom a to v skvelom pomere cena-výkon. | | | | | | 3 guľôčkové ložiská | | Anti-reverzný systém Infinite | | hliníková cievka | | Mäkký úchop kľučky | | hliníková rukoväť | | GyroSpin | |
S navijakmi BLACK WIDOW BR dostávate známu kvalitu DAIWA zodpovedajúcu japonským štandardom a to v skvelom pomere cena-výkon. | | | | | | 3 guľôčkové ložiská | | Anti-reverzný systém Infinite | | hliníková cievka | | Mäkký úchop kľučky | | hliníková rukoväť | | GyroSpin | |
Inžinieri Daiwa do toho vložili naozaj veľa úsilia, kombinujúceho ľahkosti a silu v jednom navijaku. Konštrukcia prevodovky bola prepracovaná, aby zaistila ešte hladší a tichší chod, optimálnu pevnosť a rýchlosť chodu. | •23AIRITY LT je najľahší navijak v histórii Daiwa!
Inžinieri Daiwa do toho vložili naozaj veľa úsilia, kombinujúceho ľahkosti a silu v jednom navijaku. Konštrukcia prevodovky bola prepracovaná, aby zaistila ešte hladší a tichší chod, optimálnu pevnosť a rýchlosť chodu. | •23AIRITY LT je najľahší navijak v histórii Daiwa!
Navijak N'Zon LT vyniká svojou mimoriadnou kvalitou a je špeciálne navrhnutý pre ambicióznevýkony pri plavačkovom a feederovom rybolove. Odolné prevody Digigear sa starajú o optimálny výkon a vďaka svojej obrovskej sile umožňujú rýchle sťahovanie veľkých a ťažkých krmítok aj
Pri navijaku Sweepfire sa inžinieri DAIWA predovšetkým zamerali na extrémne jemný a hladký chod, na aký ste zvyknutý u oveľa drahších kúskoch. Návin je krásne pravidelný a navijak je tak vhodný aj pre použitie extrémne tenkých pletených šnúr či vlascov. V závislosti na
Pri navijaku Sweepfire sa inžinieri DAIWA predovšetkým zamerali na extrémne jemný a hladký chod, na aký ste zvyknutý u oveľa drahších kúskoch. Návin je krásne pravidelný a navijak je tak vhodný aj pre použitie extrémne tenkých pletených šnúr či vlascov. V závislosti na
Pri navijaku Sweepfire sa inžinieri DAIWA predovšetkým zamerali na extrémne jemný a hladký chod, na aký ste zvyknutý u oveľa drahších kúskoch. Návin je krásne pravidelný a navijak je tak vhodný aj pre použitie extrémne tenkých pletených šnúr či vlascov. V závislosti na
Pri navijaku Sweepfire sa inžinieri DAIWA predovšetkým zamerali na extrémne jemný a hladký chod, na aký ste zvyknutý u oveľa drahších kúskoch. Návin je krásne pravidelný a navijak je tak vhodný aj pre použitie extrémne tenkých pletených šnúr či vlascov. V závislosti na
Pri navijaku Sweepfire sa inžinieri DAIWA predovšetkým zamerali na extrémne jemný a hladký chod, na aký ste zvyknutý u oveľa drahších kúskoch. Návin je krásne pravidelný a navijak je tak vhodný aj pre použitie extrémne tenkých pletených šnúr či vlascov. V závislosti na
Pri navijaku Sweepfire sa inžinieri DAIWA predovšetkým zamerali na extrémne jemný a hladký chod, na aký ste zvyknutý u oveľa drahších kúskoch. Návin je krásne pravidelný a navijak je tak vhodný aj pre použitie extrémne tenkých pletených šnúr či vlascov. V závislosti na
Pri navijaku Sweepfire sa inžinieri DAIWA predovšetkým zamerali na extrémne jemný a hladký chod, na aký ste zvyknutý u oveľa drahších kúskoch. Návin je krásne pravidelný a navijak je tak vhodný aj pre použitie extrémne tenkých pletených šnúr či vlascov. V závislosti na
Vďaka použitiu LT konceptu znížili DAIWA inžinieri výrazne celkovú hmotnosť navijaka. Nové prevody Tough Digigear, ktoré boli predtým používané pri navijakoch vo vyššej cenovej hladine, sú teraz súčasťou aj navijakov Laguna LT.Prevody Digigear sa starajú o hladký chod
Vďaka použitiu LT konceptu znížili DAIWA inžinieri výrazne celkovú hmotnosť navijaka. Nové prevody Tough Digigear, ktoré boli predtým používané pri navijakoch vo vyššej cenovej hladine, sú teraz súčasťou aj navijakov Laguna LT.Prevody Digigear sa starajú o hladký chod
Kombináciou nového konceptu Airdrive Design s kovovým telom navijaka odolným proti skresleniu ponúka 23' Lexa hodvábne hladký chod a veľkú silu navíjania. | Koncepcia Airdrive ďalej znížila hmotnosť navijaku a posúva rovnováhu na zadnú časť – umožňuje ešte citlivejšie
Hliníkové telo navijaku poskytuje pevný a odolný priestor pre prevody, ktoré majú hodvábne hladký chod. Predimenzovaný prepínač spätného chodu je ľahko uchopiteľný aj v najnáročnejších situáciách a umožní vám pohodlné a rýchle prepnutie aj pri zdolávaní ryby. Cievka ABS
Hliníkové telo navijaku poskytuje pevný a odolný priestor pre prevody, ktoré majú hodvábne hladký chod. Predimenzovaný prepínač spätného chodu je ľahko uchopiteľný aj v najnáročnejších situáciách a umožní vám pohodlné a rýchle prepnutie aj pri zdolávaní ryby. Cievka ABS
Kombináciou nového konceptu Airdrive Design s kovovým telom navijaka odolným proti skresleniu ponúka 23' Lexa hodvábne hladký chod a veľkú silu navíjania. | Koncepcia Airdrive ďalej znížila hmotnosť navijaku a posúva rovnováhu na zadnú časť – umožňuje ešte citlivejšie
Kombináciou nového konceptu Airdrive Design s kovovým telom navijaka odolným proti skresleniu ponúka 23' Lexa hodvábne hladký chod a veľkú silu navíjania. | Koncepcia Airdrive ďalej znížila hmotnosť navijaku a posúva rovnováhu na zadnú časť – umožňuje ešte citlivejšie
Rybársky navijak Daiwa Regal LT, obmedzený špeciálny model s 9 guličkovými ložiskami | | | | | | Tým, že redukuje veľkosť tela kotúča a používa nový kompozit uhlíkových vlákien DS5, dokázala Daiwa dosiahnuť výrazné zníženie hmotnosti pri výrobe navijaku - model LT 2500D
Rybársky navijak Daiwa Regal LT, obmedzený špeciálny model s 9 guličkovými ložiskami. | | | | | | Tým, že redukuje veľkosť tela kotúča a používa nový kompozit uhlíkových vlákien DS5, dokázala Daiwa dosiahnuť výrazné zníženie hmotnosti pri výrobe navijaku - model LT 2500D
Rybársky navijak Daiwa Regal LT, obmedzený špeciálny model s 9 guličkovými ložiskami | | | | | | Tým, že redukuje veľkosť tela kotúča a používa nový kompozit uhlíkových vlákien DS5, dokázala Daiwa dosiahnuť výrazné zníženie hmotnosti pri výrobe navijaku - model LT 2500D
LT design umožňuje vývoj menších tiel navijakov s konvenčne veľkými cievkami, ktoré je možné vďaka nízkej hmotnosti použiť bez väčšieho úsilia. Hliníková ABS cievka pre ďaleké hody vykazuje znížený trecí odpor počas nahadzovania, čo predlžuje vzdialenosť hodov
LT design umožňuje vývoj menších tiel navijakov s konvenčne veľkými cievkami, ktoré je možné vďaka nízkej hmotnosti použiť bez väčšieho úsilia. Hliníková ABS cievka pre ďaleké hody vykazuje znížený trecí odpor počas nahadzovania, čo predlžuje vzdialenosť hodov
Vďaka MQ designu je trakčné koleso zväčšené až o 40% v porovnaní s konvenčnými navijakmi tejto veľkosti, čo výrazne zväčšuje prenos sily a životnosť. Zväčšením zubov na ozubenom kolese sa taktiež ďalej zvyšuje jeho životnosť a MQ konštrukcia sa stará o optimálne
Nový rotor Airdrive vedie k zníženiu hmotnosti prednej časti navijaka a ponúka optimalizované vyváženie na zníženie počiatočného odporu. Nízky počiatočný odpor vedie k lepšej kontrole pri love, vyššej citlivosti a lepšiemu ovládaniu nástrahy. Nový preklápač Airdrive je
Nový rotor Airdrive vedie k zníženiu hmotnosti prednej časti navijaka a ponúka optimalizované vyváženie na zníženie počiatočného odporu. Nízky počiatočný odpor vedie k lepšej kontrole pri love, vyššej citlivosti a lepšiemu ovládaniu nástrahy. Nový preklápač Airdrive je
Nový rotor Airdrive vedie k zníženiu hmotnosti prednej časti navijaka a ponúka optimalizované vyváženie na zníženie počiatočného odporu. Nízky počiatočný odpor vedie k lepšej kontrole pri love, vyššej citlivosti a lepšiemu ovládaniu nástrahy. Nový preklápač Airdrive je
Nový rotor Airdrive vedie k zníženiu hmotnosti prednej časti navijaka a ponúka optimalizované vyváženie na zníženie počiatočného odporu. Nízky počiatočný odpor vedie k lepšej kontrole pri love, vyššej citlivosti a lepšiemu ovládaniu nástrahy. Nový preklápač Airdrive je
Nový rotor Airdrive vedie k zníženiu hmotnosti prednej časti navijaka a ponúka optimalizované vyváženie na zníženie počiatočného odporu. Nízky počiatočný odpor vedie k lepšej kontrole pri love, vyššej citlivosti a lepšiemu ovládaniu nástrahy. Nový preklápač Airdrive je
Nový rotor Airdrive vedie k zníženiu hmotnosti prednej časti navijaka a ponúka optimalizované vyváženie na zníženie počiatočného odporu. Nízky počiatočný odpor vedie k lepšej kontrole pri love, vyššej citlivosti a lepšiemu ovládaniu nástrahy. Nový preklápač Airdrive je
Nový rotor Airdrive vedie k zníženiu hmotnosti prednej časti navijaka a ponúka optimalizované vyváženie na zníženie počiatočného odporu. Nízky počiatočný odpor vedie k lepšej kontrole pri love, vyššej citlivosti a lepšiemu ovládaniu nástrahy. Nový preklápač Airdrive je
Nový rotor Airdrive vedie k zníženiu hmotnosti prednej časti navijaka a ponúka optimalizované vyváženie na zníženie počiatočného odporu. Nízky počiatočný odpor vedie k lepšej kontrole pri love, vyššej citlivosti a lepšiemu ovládaniu nástrahy. Nový preklápač Airdrive je
Kombináciou nového konceptu Airdrive Design s kovovým telom navijaka odolným proti skresleniu ponúka 23' Lexa hodvábne hladký chod a veľkú silu navíjania. | Koncepcia Airdrive ďalej znížila hmotnosť navijaku a posúva rovnováhu na zadnú časť – umožňuje ešte citlivejšie
Koncepcia LT umožňuje konštrukciu veľmi ľahkých a odolných navijakov - najmä pre prívlač. | Pevné a odolné telo navijaka vyrobené z materiálu Zaion V zaisťuje umiestnenie Tough Digigear v tele navijaka a tým aj stabilne super hladký chod. Air rotor funguje takmer bez
Inžinieri Daiwa do toho vložili naozaj veľa úsilia, kombinujúceho ľahkosti a silu v jednom navijaku. Konštrukcia prevodovky bola prepracovaná, aby zaistila ešte hladší a tichší chod, optimálnu pevnosť a rýchlosť chodu. | •23AIRITY LT je najľahší navijak v histórii Daiwa!
LT naviják s kovovým tělem a designem Airdrive. | | Kombinací nového konceptu Airdrive Design s kovovým tělem navijáku odolným proti zkreslení nabízí 23' Lexa hedvábně hladký chod a velkou sílu navíjení. | Koncepce Airdrive dále snížila hmotnost navijáku a posouvá rovnováhu na
Presunutím ťažiska na zadnú časť navijaka získate lepšiu celkovú rovnováhu pri hádzaní. Ideálne pre lov zubáčov, ostriežov, šťúk a pstruhov na prívlač. Brzda ATD Type-L uvoľňuje vlasec pod zaťažením bez vysokého počiatočného odporu a zaisťuje veľkú bezpečnosť aj
Vďaka použitiu LT konceptu znížili DAIWA inžinieri výrazne celkovú hmotnosť navijaka. Nové prevody Tough Digigear, ktoré boli predtým používané pri navijakoch vo vyššej cenovej hladine, sú teraz súčasťou aj navijakov Laguna LT.Prevody Digigear sa starajú o hladký chod
Vďaka použitiu LT konceptu znížili DAIWA inžinieri výrazne celkovú hmotnosť navijaka. Nové prevody Tough Digigear, ktoré boli predtým používané pri navijakoch vo vyššej cenovej hladine, sú teraz súčasťou aj navijakov Laguna LT.Prevody Digigear sa starajú o hladký chod
DAIWA teda pripravila Big Pit navijak s veľkou, kónickou cievkou a 35mm hĺbkou s názvom Black Widow. Vďaka špeciálnemu výrobnému procesu a starostlivo vyberaným materiálom, môže DAIWA ponúknuť navijak s vysokou navíjacou kapacitou a optimálnou odolnosťou proti poškodeniu so
Koncepcia LT umožňuje konštrukciu veľmi ľahkých a odolných navijakov - najmä pre prívlač. | Pevné a odolné telo navijaka vyrobené z materiálu Zaion V zaisťuje umiestnenie Tough Digigear v tele navijaka a tým aj stabilne super hladký chod. Air rotor funguje takmer bez
Použitím LT dizajnu sme výrazne znížili váhu, v porovnaní s bežnými přívlačovými navijakmi. Zároveň sme pri tomto navijaku použili aj nové prevody Tough Digigear, a tak sme optimalizovali prenos sily, rovnako tak i odolnosť prevodov. Ideálny navijak na jiggovanie na veľké
LT design umožňuje vývoj menších tiel navijakov s konvenčne veľkými cievkami, ktoré je možné vďaka nízkej hmotnosti použiť bez väčšieho úsilia. Hliníková ABS cievka pre ďaleké hody vykazuje znížený trecí odpor počas nahadzovania, čo predlžuje vzdialenosť hodov
Táto rada kaprových navijakov vychádza z veľmi obľúbenej série Emblem, ktorú fa Daiwa kvalitatívne posunula opäť k vyžším cieľom rybárskej kaprárskej verejnosti. Tieto navijaky Vás zaujmú svojim čiernym matným dizajnom, ktorý je predurčený v kombinácii s akým koľvek
Telo navijaku Monocoque Zaion sa stará o uloženie prevodov odolné proti deformácii a vedie k trvalo hladkému chodu. Vďaka telu Monocoque je možné použiť väčšie hnacie koleso ako obvykle, čo vedie k lepšiemu prenosu sily a dlhej životnosti prevodov. CNC obrábané hliníkové prevody
Koncepcia LT umožňuje konštrukciu veľmi ľahkých a odolných navijakov - najmä pre prívlač. | Pevné a odolné telo navijaka vyrobené z materiálu Zaion V zaisťuje umiestnenie Tough Digigear v tele navijaka a tým aj stabilne super hladký chod. Air rotor funguje takmer bez
Koncepcia LT umožňuje konštrukciu veľmi ľahkých a odolných navijakov - najmä pre prívlač. | Pevné a odolné telo navijaka vyrobené z materiálu Zaion V zaisťuje umiestnenie Tough Digigear v tele navijaka a tým aj stabilne super hladký chod. Air rotor funguje takmer bez
Koncepcia LT umožňuje konštrukciu veľmi ľahkých a odolných navijakov - najmä pre prívlač. | Pevné a odolné telo navijaka vyrobené z materiálu Zaion V zaisťuje umiestnenie Tough Digigear v tele navijaka a tým aj stabilne super hladký chod. Air rotor funguje takmer bez
Presunutím ťažiska na zadnú časť navijaka získate lepšiu celkovú rovnováhu pri hádzaní. Ideálne pre lov zubáčov, ostriežov, šťúk a pstruhov na prívlač. Brzda ATD Type-L uvoľňuje vlasec pod zaťažením bez vysokého počiatočného odporu a zaisťuje veľkú bezpečnosť aj
Telo navijaku Monocoque Zaion sa stará o uloženie prevodov odolné proti deformácii a vedie k trvalo hladkému chodu. Vďaka telu Monocoque je možné použiť väčšie hnacie koleso ako obvykle, čo vedie k lepšiemu prenosu sily a dlhej životnosti prevodov. CNC obrábané hliníkové prevody
Kompaktný navijak z konceptu LT (Light and Tough) sa ideálne hodí pre prívlač a plávanú vďaka svojej nízkej hmotnosti a perfektnému hladkému chodu. | Najnovšie LT koncept | ABS-Systém® | prevody DigiGear | Infinite® Systém | hliníková kľučka | Brzda s klik-zvukom | 1
Zaraďte do svojej výbavy legendárny big pit navijak Emblem. Prevod Digigear II poskytuje pôsobivú silu, hladký chod a vysokú spoľahlivosť. Pokladanie vlasca SCW umožňuje hladké a ďaleké hody. Rotor je Zairon V, ktorý je odolný proti krúteniu a zaisťuje optimálny prenos sily pri
Kompaktný navijak z konceptu LT (Light and Tough) sa ideálne hodí pre prívlač a plávanú vďaka svojej nízkej hmotnosti a perfektnému hladkému chodu. | Najnovšie LT koncept | ABS-Systém® | prevody DigiGear | Infinite® Systém | hliníková kľučka | Brzda s klik-zvukom | 1
Kompaktný navijak z konceptu LT (Light and Tough) sa ideálne hodí pre prívlač a plávanú vďaka svojej nízkej hmotnosti a perfektnému hladkému chodu. | Najnovšie LT koncept | ABS-Systém® | prevody DigiGear | Infinite® Systém | hliníková kľučka | Brzda s klik-zvukom | 1
Použitím LT dizajnu sme výrazne znížili váhu, v porovnaní s bežnými přívlačovými navijakmi. Zároveň sme pri tomto navijaku použili aj nové prevody Tough Digigear, a tak sme optimalizovali prenos sily, rovnako tak i odolnosť prevodov. Ideálny navijak na jiggovanie na veľké
Jedná sa o rad navijakov s označením BR LT, ktoré sú odľahčené, kvalitne zpracovnané, s extra presnou prednou a zadnou voľnobežnou brzdou. Nový integrovaný brzdný systém ATD poskytuje výraznejšiu brzdnú silu (až do 12 kg) a navyše sa brzda reaguje okamžite, bez počiatočného
Vďaka LT designu môže byť telo navijaka koncepčne menšie, ale aj ľahšie a obsahuje výrazne zväčšené trakčné koleso, čo vedie k zvýšeniu navíjacej sily ak jej lepšiemu prenosu. Prevody sú uložené v odolnom MQ tele a ponúkajú trvalo hladký chod aj pri veľkom namáhaní
Vďaka LT designu môže byť telo navijaka koncepčne menšie, ale aj ľahšie a obsahuje výrazne zväčšené trakčné koleso, čo vedie k zvýšeniu navíjacej sily ak jej lepšiemu prenosu. Prevody sú uložené v odolnom MQ tele a ponúkajú trvalo hladký chod aj pri veľkom namáhaní
Extra robustné MQ prevody sú bezpečne umiestnené v tele navijaku a zaisťujú trvalo super hladký chod aj pri vysokom zaťažení. Tough Digigear s extra veľkým ozubeným kolesom navyše ponúka enormnú odolnosť a dlhú životnosť. Špeciálna hrana ABS hliníkovej cievky na dlhé hody sa
Extra robustné MQ prevody sú bezpečne umiestnené v tele navijaku a zaisťujú trvalo super hladký chod aj pri vysokom zaťažení. Tough Digigear s extra veľkým ozubeným kolesom navyše ponúka enormnú odolnosť a dlhú životnosť. Špeciálna hrana ABS hliníkovej cievky na dlhé hody sa
Telo navijaku Monocoque Zaion sa stará o uloženie prevodov odolné proti deformácii a vedie k trvalo hladkému chodu. Vďaka telu Monocoque je možné použiť väčšie hnacie koleso ako obvykle, čo vedie k lepšiemu prenosu sily a dlhej životnosti prevodov. CNC obrábané hliníkové prevody