Najväčšia ponuka produktov je dostupná od značiek Delphin, Shimano, DAM, Daiwa, Penn, Mistrall, Abu Garcia, Okuma, Mitchell, Ryobi, Saenger, Savage Gear, WFT, Mivardi, Trabucco, Tica, Prologic, EMOS, Shimano Fishing, FOX, Sonik, Labelmate, Anaconda, Giants Fishing a Wychwood. Všetky značky
Tento navijak sa vyznačuje ultraľahkým grafitovým telom odolným proti korózii a výkonným brzdným systémom HT-100™, vďaka čomu je Pursuit® IV pre rybárov v slanej vode skvelou hodnotou za peniaze. Pursuit® IV je k dispozícii v šiestich veľkostiach od 2500 do 8000 a má navijak
Ide o navijak s cenou pod 75 €, čo doteraz u značky Penn nebolo zvykom. Aj napriek tomu sa jedná o vysoko kvalitný navijak, pretože Penn si aj tu urdžal kvalitu, ktorú u tejto americkej značky poznáme. | Technické údaje: - ľahké a korózii odolné grafitové telo - 2 zapúzdrené
Ide o navijak s cenou pod 75 €, čo doteraz u značky Penn nebolo zvykom. Aj napriek tomu sa jedná o vysoko kvalitný navijak, pretože Penn si aj tu urdžal kvalitu, ktorú u tejto americkej značky poznáme. | Technické údaje: - ľahké a korózii odolné grafitové telo - 2 zapúzdrené
Je vybavený tými najlepšími funkciami, aby bol tento navijak čo najodolnejší. Vzhľadovo sa perfektne hodí k navijakom rady Affinity, ale bolo vykonaných niekoľko zásadných vylepšení, aby sa tento navijak stal najlepším vo svojej triede pre spodovanie. | Avšak, kde sa tento navijak
Tento navijak sa vyznačuje ultra ľahkým grafitovým telom odolným proti korózii a výkonným brzdným systémom HT-100™, vďaka čomu je Pursuit® IV ideálnou voľbou pre morský rybolov. | Dôležitým a hlavným vylepšením je ložisko systému Instant Anti-Reverse, ktoré eliminuje aj
Ďalej bolo vykonaných niekoľko zásadných vylepšení, aby boli tieto navijaky ešte lepšie. Okrem krásneho strieborno/čierneho dizajnu prichádza Rival DX s našou patentovanou technológiou CNC-Gear, ktorá má za následok extrémne silné a hladké prevody navijaka. Tiež brzdový
V rámci snahy spoločnosti PENN® o vytvorenie vynikajúceho navijaka pre surfcasting nezostal kameň na kameni, vrátane tuhého a ľahkého tela a rotora z karbónu XRC, odolného hlavného prevodu z prvotriednych kovov a takmer nepriepustnej utesnenej brzdy s uhlíkovými podložkami HT-100,
Ďalej bolo vykonaných niekoľko zásadných vylepšení, aby boli tieto navijaky ešte lepšie. Okrem krásneho strieborno/čierneho dizajnu prichádza Rival DX s našou patentovanou technológiou CNC-Gear, ktorá má za následok extrémne silné a hladké prevody navijaka. Tiež brzdový
Penn Rival Blue je všestranný navijak s prednou brzdou, predovšetkým určený na lov kaprov za veľmi dobrú obstarávaciu cenu. | Vďaka piatim utesneným ložiskám z nerezovej ocele vrátane ložiska v systéme spätného chodu Navi Rival Blue veľmi hladko, dokonca aj pod vysokým tlakom
Najnovšie pri tomto navijaku nájdete plno uhlíkových doplnkov ako uhlíkovo-hliníkovú ručku kľučky, uhlíkový pásik na cievke navijaku, čo je extrémne cool! Ale hlavnou inováciou je celo-uhlíková brzda HT-100, zaisťujúca úplne hladký chod a maximálnu spoľahlivosť! | | | |
Oproti predchádzajúcej verzii je verzia II ľahšia, silnejšia, má hladší chod a celkovo navijak pôsobí viac kompaktnejšie. RR30 telo a rotor je z 30% tvorený z uhlíkových vklákien. Práve týchto 30% zaisťuje onú nízku hmotnosť. | | CNC prevody | 7+1 zapuzdrených nerezových
Oproti predchádzajúcej verzii je verzia II ľahšia, silnejšia, má hladší chod a celkovo navijak pôsobí viac kompaktnejšie. RR30 telo a rotor je z 30% tvorené z uhlíkových vkláken. Práve týchto 30% zaisťuje onú nízku hmotnosť. | | | CNC prevody | 7 + 1 zapúzdrených nerezových
Oproti predchádzajúcej verzii je verzia II ľahšia, silnejšia, má hladší chod a celkovo navijak pôsobí viac kompaktnejšie. RR30 telo a rotor je z 30% tvorený z uhlíkových vklákien. Práve týchto 30% zaisťuje onú nízku hmotnosť. | | CNC prevody | 7+1 zapuzdrených nerezových
Materiál: celokovový navijak | | | Počet cievok: 1 hliníková | | | Prevod: 6,2: 1 | | | Počet ložísk: 5 + 1 zapúzdrených nerezových ložísk
Navijaky sa môžu pochváliť celokovovým telom a bočnou doskou a sú spárované s PENN® HT-100™ Drag, aby poskytovali vynikajúci výkon aj pri tých najsilnejších. | •Celokovové telo a bočné panely •Vlečné podložky z uhlíkových vlákien HT-100™ •Rotor Techno-Balanced™
Séria: Warfare | Navrhnuté v: USA | Veľkosť navijaka / cievky: 15 LH | Návin na 1 otočenie kľučky: 74 cm | Preferovaná ruka: Ľavá ruka | Kapacita cievky: Braid: 580m - 20lb / 435m - 30lb / 305m - 50lb;Mono: 340m - 0.35mm / 290m - 0.38mm / 195m - 0.46mm | Ložiská: 2+1 | Hmotnosť: 505 g | Variant:
Séria: Spinfisher VII | Navrhnuté v: USA | Krajina pôvodu: Čína | Prevodový pomer: 5,6:1 | Veľkosť navijaka / cievky: 6500 | Návin na 1 otočenie kľučky: 107 cm | Ložiská: 5+1 | Hmotnosť: 632 g | Maximálna brzdná sila: 13,6 kg | Kapacita cievky: Mono: 355m - 0.33mm / 315m -0.36mm / 185m -
Celokovové telo a zameranie na najlepšiu kvalitu v pomere k cene. Tento vylepšený retro model obsahuje niekoľko významných zmien, vďaka ktorým sú navijaky ešte lepšie ako predchádzajúce verzie – karbónové podložky brzdy HT-100, vylepšený preklápač a novšia konštrukcia,
Celokovové telo a zameranie na najlepšiu kvalitu v pomere k cene. Tento vylepšený retro model obsahuje niekoľko významných zmien, vďaka ktorým sú navijaky ešte lepšie ako predchádzajúce verzie – karbónové podložky brzdy HT-100, vylepšený preklápač a novšia konštrukcia,
Celokovové telo a zameranie na najlepšiu kvalitu v pomere k cene. Tento vylepšený retro model obsahuje niekoľko významných zmien, vďaka ktorým sú navijaky ešte lepšie ako predchádzajúce verzie – karbónové podložky brzdy HT-100, vylepšený preklápač a novšia konštrukcia,
Celokovové telo a zameranie na najlepšiu kvalitu v pomere k cene. Tento vylepšený retro model obsahuje niekoľko významných zmien, vďaka ktorým sú navijaky ešte lepšie ako predchádzajúce verzie – karbónové podložky brzdy HT-100, vylepšený preklápač a novšia konštrukcia,
Celokovové telo a zameranie na najlepšiu kvalitu v pomere k cene. Tento vylepšený retro model obsahuje niekoľko významných zmien, vďaka ktorým sú navijaky ešte lepšie ako predchádzajúce verzie – karbónové podložky brzdy HT-100, vylepšený preklápač a novšia konštrukcia,
Krajina pôvodu: Čína | Náhradná cievka: Nie | Hmotnosť: 520 g | Veľkosť navijaka / cievky: 25N LH | Telo: Lightweight Graphite Frame and Sideplates | Variant: Navijak | Preferovaná ruka: Ľavá ruka | Návin na 1 otočenie kľučky: 102 cm | Prevodový pomer: 6,1:1 | Maximálna brzdná sila: 11,3
Vďaka prispôsobeniu našej patentovanej technológii CNC Gear, brzdovému systému z uhlíkových vlákien HT-100 a celokovovému telu má Battle III odvahu a odpor, aby zvládol aj vážne zneužitie. Séria Battle III s veľkosťou od 1000 do 10000 má model pre každého rybára za
Vďaka prispôsobeniu našej patentovanej technológii CNC Gear, brzdovému systému z uhlíkových vlákien HT-100 a celokovovému telu má Battle III odvahu a odpor, aby zvládol aj vážne zneužitie. Séria Battle III s veľkosťou od 1000 do 10000 má model pre každého rybára za
Vďaka prispôsobeniu našej patentovanej technológii CNC Gear, brzdovému systému z uhlíkových vlákien HT-100 a celokovovému telu má Battle III odvahu a odpor, aby zvládol aj vážne zneužitie. Séria Battle III s veľkosťou od 1000 do 10000 má model pre každého rybára za
Hydrophobic Line Roller Bearing spolu so systémom Clutch Armor zaisťujú ochranu kritických komponentov za všetkých poveternostných podmienok bez obetovania hmotnosti, zatiaľ čo Leveline® Slow Oscillation System zaisťuje perfektné položenie vlasca, nahodenie po nahodení. Clash II je k
Hydrophobic Line Roller Bearing spolu so systémom Clutch Armor zaisťujú ochranu kritických komponentov za všetkých poveternostných podmienok bez obetovania hmotnosti, zatiaľ čo Leveline® Slow Oscillation System zaisťuje perfektné položenie vlasca, nahodenie po nahodení. Clash II je k
Hydrophobic Line Roller Bearing spolu so systémom Clutch Armor zaisťujú ochranu kritických komponentov za všetkých poveternostných podmienok bez obetovania hmotnosti, zatiaľ čo Leveline® Slow Oscillation System zaisťuje perfektné položenie vlasca, nahodenie po nahodení. Clash II je k
Hydrophobic Line Roller Bearing spolu so systémom Clutch Armor zaisťujú ochranu kritických komponentov za všetkých poveternostných podmienok bez obetovania hmotnosti, zatiaľ čo Leveline® Slow Oscillation System zaisťuje perfektné položenie vlasca, nahodenie po nahodení. Clash II je k
Hydrophobic Line Roller Bearing spolu so systémom Clutch Armor zaisťujú ochranu kritických komponentov za všetkých poveternostných podmienok bez obetovania hmotnosti, zatiaľ čo Leveline® Slow Oscillation System zaisťuje perfektné položenie vlasca, nahodenie po nahodení. Clash II je k
Vďaka siedmim utesneným guľôčkovým ložiskám z nerezovej ocele vrátane ložiska v systéme spätného chodu Navi Affinity III veľmi hladko, dokonca aj pod vysokým tlakom. Vďaka extra pomalému oscilačnému systému v kombinácii s cievkou Long Stroke je zabezpečené dokonalé
Vďaka siedmim utesneným guľôčkovým ložiskám z nerezovej ocele vrátane ložiska v systéme spätného chodu Navi Affinity III veľmi hladko, dokonca aj pod vysokým tlakom. Vďaka extra pomalému oscilačnému systému v kombinácii s cievkou Long Stroke je zabezpečené dokonalé
Vďaka šiestim utesneným guľôčkovým ložiskám z nerezovej ocele vrátane ložiska v systéme spätného chodu Navi Surfblaster III veľmi hladko, dokonca aj pod vysokým tlakom. Vďaka extra pomalému oscilačnému systému v kombinácii s kónickou cievkou je zabezpečené dokonalé
Vďaka šiestim utesneným guľôčkovým ložiskám z nerezovej ocele vrátane ložiska v systéme spätného chodu Navi Surfblaster III veľmi hladko, dokonca aj pod vysokým tlakom. Vďaka extra pomalému oscilačnému systému v kombinácii s kónickou cievkou je zabezpečené dokonalé
Hydrophobic Line Roller Bearing spolu so systémom Clutch Armor zaisťujú ochranu kritických komponentov za všetkých poveternostných podmienok bez obetovania hmotnosti, zatiaľ čo Leveline® Slow Oscillation System zaisťuje perfektné položenie vlasca, nahodenie po nahodení. Clash II je k
Táto nová verzia má úplne nový vzhľad a je vybavená prvkami, ktoré nájdete pri drahších radoch značky Penn ako sú: | | | | | | nový ergonomický tvar kľučky s pohodlnou a gumovou rúčkou | | | vylepšená cievka s kapacitnými krúžkami (1/3, 2/3 a plná kapacita cievky) pre
Na základe nášho osvedčeného uzavretého systému IPX6 sme prepracovali náš brzdový systém Slammer® tak, aby bol nielen lepšie utesnený, ale aby tiež ponúkal širší rozsah a plynulejší chod brzdy, a to všetko pri podpore ložiska pre extra hladkosť. Slammer ponúka
Na základe nášho osvedčeného uzavretého systému IPX6 sme prepracovali náš brzdový systém Slammer® tak, aby bol nielen lepšie utesnený, ale aby tiež ponúkal širší rozsah a plynulejší chod brzdy, a to všetko pri podpore ložiska pre extra hladkosť. Slammer ponúka
Na základe nášho osvedčeného uzavretého systému IPX6 sme prepracovali náš brzdový systém Slammer® tak, aby bol nielen lepšie utesnený, ale aby tiež ponúkal širší rozsah a plynulejší chod brzdy, a to všetko pri podpore ložiska pre extra hladkosť. Slammer ponúka
Na základe nášho osvedčeného uzavretého systému IPX6 sme prepracovali náš brzdový systém Slammer® tak, aby bol nielen lepšie utesnený, ale aby tiež ponúkal širší rozsah a plynulejší chod brzdy, a to všetko pri podpore ložiska pre extra hladkosť. Slammer ponúka
Na základe nášho osvedčeného uzavretého systému IPX6 sme prepracovali náš brzdový systém Slammer® tak, aby bol nielen lepšie utesnený, ale aby tiež ponúkal širší rozsah a plynulejší chod brzdy, a to všetko pri podpore ložiska pre extra hladkosť. Slammer ponúka
Vďaka piatim krytým guličkovým ložiskám z nerezovej ocele vrátane ložiska v systéme spätného chodu Navi Rival Black veľmi hladko, dokonca aj pod vysokým tlakom. Grafitové telo v kombinácii so strojovo opracovanov hliníkovou cievkou, ktorá je prispôsobená pre používanie
Vďaka piatim krytým guličkovým ložiskám z nerezovej ocele vrátane ložiska v systéme spätného chodu Navi Rival Black veľmi hladko, dokonca aj pod vysokým tlakom. Grafitové telo v kombinácii so strojovo opracovanov hliníkovou cievkou, ktorá je prispôsobená pre používanie
Vďaka piatim krytým guličkovým ložiskám z nerezovej ocele vrátane ložiska v systéme spätného chodu Navi Rival Black veľmi hladko, dokonca aj pod vysokým tlakom. Grafitové telo v kombinácii so strojovo opracovanov hliníkovou cievkou, ktorá je prispôsobená pre používanie
Vďaka piatim utesneným ložiskám z nerezovej ocele vrátane ložiska v systéme spätného chodu Navi Rival Blue veľmi hladko, dokonca aj pod vysokým tlakom. Grafitové telo v kombinácii so strojovo opracovanou kónicku hliníkovou cievkou, ktorá je prispôsobená pre používanie pletených
Vďaka piatim krytým guličkovým ložiskám z nerezovej ocele vrátane ložiska v systéme spätného chodu Navi Rival Black veľmi hladko, dokonca aj pod vysokým tlakom. Grafitové telo v kombinácii so strojovo opracovanov hliníkovou cievkou, ktorá je prispôsobená pre používanie
Vďaka piatim krytým guličkovým ložiskám z nerezovej ocele vrátane ložiska v systéme spätného chodu Navi Rival Black veľmi hladko, dokonca aj pod vysokým tlakom. Grafitové telo v kombinácii so strojovo opracovanov hliníkovou cievkou, ktorá je prispôsobená pre používanie
Vďaka piatim krytým guličkovým ložiskám z nerezovej ocele vrátane ložiska v systéme spätného chodu Navi Rival Black veľmi hladko, dokonca aj pod vysokým tlakom. Grafitové telo v kombinácii so strojovo opracovanov hliníkovou cievkou, ktorá je prispôsobená pre používanie
Vďaka prispôsobeniu našej patentovanej technológii CNC Gear, brzdovému systému z uhlíkových vlákien HT-100 a celokovovému telu má Battle III odvahu a odpor, aby zvládol aj vážne zneužitie. Séria Battle III s veľkosťou od 1000 do 10000 má model pre každého rybára za
Vďaka prispôsobeniu našej patentovanej technológii CNC Gear, brzdovému systému z uhlíkových vlákien HT-100 a celokovovému telu má Battle III odvahu a odpor, aby zvládol aj vážne zneužitie. Séria Battle III s veľkosťou od 1000 do 10000 má model pre každého rybára za
Na základe nášho osvedčeného uzavretého systému IPX6 sme prepracovali náš brzdový systém Slammer® tak, aby bol nielen lepšie utesnený, ale aby tiež ponúkal širší rozsah a plynulejší chod brzdy, a to všetko pri podpore ložiska pre extra hladkosť. Slammer ponúka
Na základe nášho osvedčeného uzavretého systému IPX6 sme prepracovali náš brzdový systém Slammer® tak, aby bol nielen lepšie utesnený, ale aby tiež ponúkal širší rozsah a plynulejší chod brzdy, a to všetko pri podpore ložiska pre extra hladkosť. Slammer ponúka
Na základe nášho osvedčeného uzavretého systému IPX6 sme prepracovali náš brzdový systém Slammer® tak, aby bol nielen lepšie utesnený, ale aby tiež ponúkal širší rozsah a plynulejší chod brzdy, a to všetko pri podpore ložiska pre extra hladkosť. Slammer ponúka
Na základe nášho osvedčeného uzavretého systému IPX6 sme prepracovali náš brzdový systém Slammer® tak, aby bol nielen lepšie utesnený, ale aby tiež ponúkal širší rozsah a plynulejší chod brzdy, a to všetko pri podpore ložiska pre extra hladkosť. Slammer ponúka
Veľkosť navijaka / cievky: 4000 | Kapacita cievky: Mono: 245m - 0.28mm / 200m - 0.31mm / 150m - 0.36mm;Braid: 360m - 15lb / 260m - 20lb / 185m - 30lb | Návin na 1 otočenie kľučky: 94 cm | Variant: Navijak | Maximálna brzdná sila: 6,8 kg | Náhradná cievka: Nie | Séria: Battle III | Krajina pôvodu:
Hmotnosť: 500 g | Návin na 1 otočenie kľučky: 70 cm | Veľkosť navijaka / cievky: 20 LH | Prevodový pomer: 4,9:1 | Maximálna brzdná sila: 14,9 kg | Krajina pôvodu: Čína | Náhradná cievka: Nie | Ložiská: 3+1 | Kapacita cievky: Mono: 435m - 0.38mm / 290m - 0.46mm / 265m - 0.49mm;Braid: 865m - 20lb /
Využitie technológie CNC Gear™, presne rezané ozubené súkolie z nerezovej ocele spárované so systémom Dura-Drag™, vám dá silu skrotiť čokoľvek z temnej modrej. Telo a cievka s utesnením IPX8 sú na špičkovej úrovni, čo zaisťuje, že sa žiadna voda nedostane do vnútorných
Využitie technológie CNC Gear™, presne rezané ozubené súkolie z nerezovej ocele spárované so systémom Dura-Drag™, vám dá silu skrotiť čokoľvek z temnej modrej. Telo a cievka s utesnením IPX8 sú na špičkovej úrovni, čo zaisťuje, že sa žiadna voda nedostane do vnútorných
Využitie technológie CNC Gear™, presne rezané ozubené súkolie z nerezovej ocele spárované so systémom Dura-Drag™, vám dá silu skrotiť čokoľvek z temnej modrej. Telo a cievka s utesnením IPX8 sú na špičkovej úrovni, čo zaisťuje, že sa žiadna voda nedostane do vnútorných
Využitie technológie CNC Gear™, presne rezané ozubené súkolie z nerezovej ocele spárované so systémom Dura-Drag™, vám dá silu skrotiť čokoľvek z temnej modrej. Telo a cievka s utesnením IPX8 sú na špičkovej úrovni, čo zaisťuje, že sa žiadna voda nedostane do vnútorných
Využitie technológie CNC Gear™, presne rezané ozubené súkolie z nerezovej ocele spárované so systémom Dura-Drag™, vám dá silu skrotiť čokoľvek z temnej modrej. Telo a cievka s utesnením IPX8 sú na špičkovej úrovni, čo zaisťuje, že sa žiadna voda nedostane do vnútorných
Využitie technológie CNC Gear™, presne rezané ozubené súkolie z nerezovej ocele spárované so systémom Dura-Drag™, vám dá silu skrotiť čokoľvek z temnej modrej. Telo a cievka s utesnením IPX8 sú na špičkovej úrovni, čo zaisťuje, že sa žiadna voda nedostane do vnútorných
Celokovové telo, systém ložísk z nerezovej ocele 5+1 a obrobené mosadzné ozubené kolesá dodávajú Squallu v jeho jadre odolnosť. K dispozícii vo veľkostiach 200, 300 a 400 so štandardnými aj vysokorýchlostnými prevodovými pomermi. Ľavostranné modely dostupné iba v štandardnom
Využitie technológie CNC Gear™, presne rezané ozubené súkolie z nerezovej ocele spárované so systémom Dura-Drag™, vám dá silu skrotiť čokoľvek z temnej modrej. Telo a cievka s utesnením IPX8 sú na špičkovej úrovni, čo zaisťuje, že sa žiadna voda nedostane do vnútorných
Hydrophobic Line Roller Bearing spolu so systémom Clutch Armor zaisťujú ochranu kritických komponentov za všetkých poveternostných podmienok bez obetovania hmotnosti, zatiaľ čo Leveline® Slow Oscillation System zaisťuje perfektné položenie vlasca, nahodenie po nahodení. Clash II je k
Hydrophobic Line Roller Bearing spolu so systémom Clutch Armor zaisťujú ochranu kritických komponentov za všetkých poveternostných podmienok bez obetovania hmotnosti, zatiaľ čo Leveline® Slow Oscillation System zaisťuje perfektné položenie vlasca, nahodenie po nahodení. Clash II je k
- RR30 telo a rotor je z 30% tvorený z uhlíkových vklákien. Práve týchto 30% zaisťuje onú nízku hmotnosť | - CNC prevody | - 7+1 zapuzdrených nerezových ložísk | - brzda HT-100 s uhlíkovými podložkami | - Superline spool | - kapacitné krúžky pre ľahké zistenie množstva vlasca
Technické údaje: RR30 telo a rotor je z 30% tvorený z uhlíkových vklákien. Práve týchto 30% zaisťuje onú nízku hmotnosť CNC prevody 7+1 zapuzdrených nerezových ložísk brzda HT-100 s uhlíkovými podložkami Superline spool kapacitné krúžky pre ľahké zistenie
Technické údaje: | | | RR30 telo a rotor je z 30% tvorený z uhlíkových vkláken. Práve týchto 30% zaisťuje nízku hmotnosť | | CNC prevody | | 7 + 1 zapuzdrených nerezových ložísk | | brzda HT-100 s uhlíkovými podložkami | | Superline spool | | Kapacitné krúžky pre ľahké zistenie
Vďaka zladeniu s našou proprietárnou technológiou CNC Gear a technológiou ťahania HT-100 má Battle III Longcast odvahu a odpor, aby zvládol všetko. | Špeciálna pomalá oscilácia poskytuje perfektnú pokládku vlasca av kombinácii s kovanou a opracovanou hliníkovou cievkou Long Stroke
- RR30 telo a rotor je z 30% tvorený z uhlíkových vkláken. Práve týchto 30% zaisťuje onú nízku hmotnosť | | | - CNC prevody | | | - 7 + 1 zapuzdrených nerezových ložísk | | | - brzda HT-100 s uhlíkovými podložkami | | | - Superline spool | | | - kapacitné krúžky pre ľahké zistenie
- RR30 telo a rotor je z 30% tvorený z uhlíkových vkláken. Práve týchto 30% zaisťuje onú nízku hmotnosť | | | - CNC prevody | | | - 7 + 1 zapuzdrených nerezových ložísk | | | - brzda HT-100 s uhlíkovými podložkami | | | - Superline spool | | | - kapacitné krúžky pre ľahké zistenie
- RR30 telo a rotor je z 30% tvorený z uhlíkových vkláken. Práve týchto 30% zaisťuje onú nízku hmotnosť | | | - CNC prevody | | | - 7 + 1 zapuzdrených nerezových ložísk | | | - brzda HT-100 s uhlíkovými podložkami | | | - Superline spool | | | - kapacitné krúžky pre ľahké zistenie
Spoločnosť PENN® sa pri vytváraní spoľahlivého spoločníka pri love kaprov rozhodla ísť nad rámec svojich možností a použila pôsobivo tuhé a zároveň neuveriteľne ľahké telo z karbónu XRC, odolného hlavného prevodu z prvotriednych kovov pre dlhú životnosť a systém Quick
Spoločnosť PENN® sa pri vytváraní spoľahlivého spoločníka pri love kaprov rozhodla ísť nad rámec svojich možností a použila pôsobivo tuhé a zároveň neuveriteľne ľahké telo z karbónu XRC, odolného hlavného prevodu z prvotriednych kovov pre dlhú životnosť a systém Quick
a. Naše podložky brzdy HT-100 sú umiestnené v plne utesnenej cievke a poskytujú brzdnú silu potrebnú pre veľké morské ryby. Celokovové teleso udržuje prevodový systém CNC v presnej polohe aj pri veľkom zaťažení. K dispozícii sú štandardné modely, modely Live Liner a Long Cast
a. Naše podložky brzdy HT-100 sú umiestnené v plne utesnenej cievke a poskytujú brzdnú silu potrebnú pre veľké morské ryby. Celokovové teleso udržuje prevodový systém CNC v presnej polohe aj pri veľkom zaťažení. K dispozícii sú štandardné modely, modely Live Liner a Long Cast
a. Naše podložky brzdy HT-100 sú umiestnené v plne utesnenej cievke a poskytujú brzdnú silu potrebnú pre veľké morské ryby. Celokovové teleso udržuje prevodový systém CNC v presnej polohe aj pri veľkom zaťažení. K dispozícii sú štandardné modely, modely Live Liner a Long Cast
a. Naše podložky brzdy HT-100 sú umiestnené v plne utesnenej cievke a poskytujú brzdnú silu potrebnú pre veľké morské ryby. Celokovové teleso udržuje prevodový systém CNC v presnej polohe aj pri veľkom zaťažení. K dispozícii sú štandardné modely, modely Live Liner a Long Cast
a. Naše podložky brzdy HT-100 sú umiestnené v plne utesnenej cievke a poskytujú brzdnú silu potrebnú pre veľké morské ryby. Celokovové teleso udržuje prevodový systém CNC v presnej polohe aj pri veľkom zaťažení. K dispozícii sú štandardné modely, modely Live Liner a Long Cast
Využitie technológie CNC Gear™, presne rezané ozubené súkolie z nerezovej ocele spárované so systémom Dura-Drag™, vám dá silu skrotiť čokoľvek z temnej modrej. Telo a cievka s utesnením IPX8 sú na špičkovej úrovni, čo zaisťuje, že sa žiadna voda nedostane do vnútorných
Využitie technológie CNC Gear™, presne rezané ozubené súkolie z nerezovej ocele spárované so systémom Dura-Drag™, vám dá silu skrotiť čokoľvek z temnej modrej. Telo a cievka s utesnením IPX8 sú na špičkovej úrovni, čo zaisťuje, že sa žiadna voda nedostane do vnútorných
Využitie technológie CNC Gear™, presne rezané ozubené súkolie z nerezovej ocele spárované so systémom Dura-Drag™, vám dá silu skrotiť čokoľvek z temnej modrej. Telo a cievka s utesnením IPX8 sú na špičkovej úrovni, čo zaisťuje, že sa žiadna voda nedostane do vnútorných
Celokovové telo, systém ložísk z nerezovej ocele 5+1 a obrobené mosadzné ozubené kolesá dodávajú Squallu v jeho jadre odolnosť. K dispozícii vo veľkostiach 200, 300 a 400 so štandardnými aj vysokorýchlostnými prevodovými pomermi. Ľavostranné modely dostupné iba v štandardnom
Spoločnosť PENN® sa pri vytváraní spoľahlivého spoločníka pri love kaprov rozhodla ísť nad rámec svojich možností a použila pôsobivo tuhé a zároveň neuveriteľne ľahké telo z karbónu XRC, odolné CNC prevodové ústrojenstvo vyrobené z prvotriednych kovov pre dlhú
Navijak Squall® II LD je vyrobený z grafitu, ktorý je ľahký a odolný proti korózii. Nenechajte sa zmiasť ľahkým rámom, ktorý je v tomto navijaku obsiahnutý, a výkonom, ktorý je v ňom obsiahnutý vďaka hlavnému a pastorkovému prevodu z nerezovej ocele v kombinácii so systémom
Navijak Squall® II LD je vyrobený z grafitu, ktorý je ľahký a odolný proti korózii. Nenechajte sa zmiasť ľahkým rámom, ktorý je v tomto navijaku obsiahnutý, a výkonom, ktorý je v ňom obsiahnutý vďaka hlavnému a pastorkovému prevodu z nerezovej ocele v kombinácii so systémom
Naše podložky brzdy HT-1 sú umiestnené v plne utesnenej cievke, ktorá poskytuje brzdnú silu potrebnú pre veľké morské ryby. Celokovové telo a bočná doska udržujú prevodový systém CNC v presnej polohe pri veľkom zaťažení. Oscilačný systém Leveline úhľadne pokladá vlasec na
Naše podložky brzdy HT-1 sú umiestnené v plne utesnenej cievke, ktorá poskytuje brzdnú silu potrebnú pre veľké morské ryby. Celokovové telo a bočná doska udržujú prevodový systém CNC v presnej polohe pri veľkom zaťažení. Oscilačný systém Leveline úhľadne pokladá vlasec na
Naše podložky brzdy HT-1 sú umiestnené v plne utesnenej cievke, ktorá poskytuje brzdnú silu potrebnú pre veľké morské ryby. Celokovové telo a bočná doska udržujú prevodový systém CNC v presnej polohe pri veľkom zaťažení. Oscilačný systém Leveline úhľadne pokladá vlasec na
Navijak Squall® II LD je vyrobený z grafitu, ktorý je ľahký a odolný proti korózii. Nenechajte sa zmiasť ľahkým rámom, ktorý je v tomto navijaku obsiahnutý, a výkonom, ktorý je v ňom obsiahnutý vďaka hlavnému a pastorkovému prevodu z nerezovej ocele v kombinácii so systémom
Navijak Squall® II LD je vyrobený z grafitu, ktorý je ľahký a odolný proti korózii. Nenechajte sa zmiasť ľahkým rámom, ktorý je v tomto navijaku obsiahnutý, a výkonom, ktorý je v ňom obsiahnutý vďaka hlavnému a pastorkovému prevodu z nerezovej ocele v kombinácii so systémom
Navijak Squall® II LD je vyrobený z grafitu, ktorý je ľahký a odolný proti korózii. Nenechajte sa zmiasť ľahkým rámom, ktorý je v tomto navijaku obsiahnutý, a výkonom, ktorý je v ňom obsiahnutý vďaka hlavnému a pastorkovému prevodu z nerezovej ocele v kombinácii so systémom
Navijak Squall® II LD je vyrobený z grafitu, ktorý je ľahký a odolný proti korózii. Nenechajte sa zmiasť ľahkým rámom, ktorý je v tomto navijaku obsiahnutý, a výkonom, ktorý je v ňom obsiahnutý vďaka hlavnému a pastorkovému prevodu z nerezovej ocele v kombinácii so systémom
Navrhnuté v: USA | Séria: Squall II | Krajina pôvodu: Čína | Telo: Lightweight Graphite Frame and Sideplates | Návin na 1 otočenie kľučky: 70 cm | Prevodový pomer: 4,9:1 | Preferovaná ruka: Pravá ruka | Variant: Navijak | Náhradná cievka: Nie | Hmotnosť: 530 g | Ložiská: 3+1 | Kapacita cievky: Mono:
Preferovaná ruka: Ľavá ruka | Telo: Lightweight Graphite Frame and Sideplates | Variant: Navijak | Maximálna brzdná sila: 74 kg | Návin na 1 otočenie kľučky: 74 cm | Veľkosť navijaka / cievky: 15LC LH | Hmotnosť: 525 g | Kapacita cievky: Braid: 580m - 20lb / 435m - 30lb / 305m - 50lb;Mono: 340m -
Séria: Battle III | Hmotnosť: 785 g | Krajina pôvodu: Čína | Variant: Navijak | Kapacita cievky: Braid: 475m - 50lb / 390m - 65lb / 345m - 80lb;Mono: 310m - 0.46mm / 285m - 0.48mm / 210m - 0.56mm | Telo: Full Metal Body / Sideplate | Maximálna brzdná sila: 13,6 kg | Veľkosť navijaka / cievky:
Precízne obrobené z vysoko pevného, ľahkého leteckého hliníka v našom obrábacom centre vo Philadelphii. Naša skúsená posádka v tomto zariadení navrhuje a vyrába odolné, vysoko kvalitné navijaky už od roku 1932. VI sa skladá z veľkého nerezového ozubeného súkolia pre silu a
Precízne obrobené z vysoko pevného, ľahkého leteckého hliníka v našom obrábacom centre vo Philadelphii. Naša skúsená posádka v tomto zariadení navrhuje a vyrába odolné, vysoko kvalitné navijaky už od roku 1932. VI sa skladá z veľkého nerezového ozubeného súkolia pre silu a
Navrhnuté v: USA | Séria: Rival | Preferovaná ruka: Pravá ruka | Kapacita cievky: Braid: 580m - 20lb / 435m - 30lb / 305m - 50lb;Mono: 340m - 0.35mm / 290m - 0.38mm / 195m - 0.46mm | Krajina pôvodu: Čína | Ložiská: 2 | Veľkosť navijaka / cievky: 15LC | Telo: Lightweight Graphite Frame and
Precízne obrobené z vysoko pevného, ľahkého leteckého hliníka v našom obrábacom centre vo Philadelphii. Naša skúsená posádka v tomto zariadení navrhuje a vyrába odolné, vysoko kvalitné navijaky už od roku 1932. VI sa skladá z veľkého nerezového ozubeného súkolia pre silu a
Precízne obrobené z vysoko pevného, ľahkého leteckého hliníka v našom obrábacom centre vo Philadelphii. Naša skúsená posádka v tomto zariadení navrhuje a vyrába odolné, vysoko kvalitné navijaky už od roku 1932. VI sa skladá z veľkého nerezového ozubeného súkolia pre silu a