Ceny a dostupnosť sa môžu meniť aj niekoľko krát za deň. Skontrolujte si aktuálne údaje priamo v e-shopoch. Všetky dostupné farby a veľkosti nájdete priamo v e-shopoch.
Pri navijaku Sweepfire sa inžinieri DAIWA predovšetkým zamerali na extrémne jemný a hladký chod, na aký ste zvyknutý u oveľa drahších kúskoch. Návin je krásne pravidelný a navijak je tak vhodný aj pre použitie extrémne tenkých pletených šnúr či vlascov. V závislosti na veľkosti sú navijaky tejto série vhodné pre lov šťúk, zubáčov, kaprov a pstruhov. Väčšie veľkosti sa dajú použiť aj na tresky. 1 guľôčkové ložisko ► DIGIGEAR® II ► Rolnička Twist Buster® II ► Anti-reverznej Multi-Stop ► ABS® II hliníková cievka ► Trvanlivé pierko preklápača
Produkt Daiwa navijak sweepfire e 2000 c patrí do skupiny produktov Navijaky predná brzda, patrí pod značku Daiwa, nájdete ho v e-shope Parys.sk.
Kategória | Brzdy, Navijaky, Navijaky predná brzda |
Značka | Daiwa |
E-shop | Parys.sk |
Pri navijaku Sweepfire sa inžinieri DAIWA predovšetkým zamerali na extrémne jemný a hladký chod, na aký ste zvyknutý u oveľa drahších kúskoch. Návin je krásne pravidelný a navijak je tak vhodný aj pre použitie extrémne tenkých pletených šnúr či vlascov. V závislosti na
Pri navijaku Sweepfire sa inžinieri DAIWA predovšetkým zamerali na extrémne jemný a hladký chod, na aký ste zvyknutý u oveľa drahších kúskoch. Návin je krásne pravidelný a navijak je tak vhodný aj pre použitie extrémne tenkých pletených šnúr či vlascov. V závislosti na
Pri navijaku Sweepfire sa inžinieri DAIWA predovšetkým zamerali na extrémne jemný a hladký chod, na aký ste zvyknutý u oveľa drahších kúskoch. Návin je krásne pravidelný a navijak je tak vhodný aj pre použitie extrémne tenkých pletených šnúr či vlascov. V závislosti na
Pri navijaku Sweepfire sa inžinieri DAIWA predovšetkým zamerali na extrémne jemný a hladký chod, na aký ste zvyknutý u oveľa drahších kúskoch. Návin je krásne pravidelný a navijak je tak vhodný aj pre použitie extrémne tenkých pletených šnúr či vlascov. V závislosti na
Pri navijaku Sweepfire sa inžinieri DAIWA predovšetkým zamerali na extrémne jemný a hladký chod, na aký ste zvyknutý u oveľa drahších kúskoch. Návin je krásne pravidelný a navijak je tak vhodný aj pre použitie extrémne tenkých pletených šnúr či vlascov. V závislosti na
Pri navijaku Sweepfire sa inžinieri DAIWA predovšetkým zamerali na extrémne jemný a hladký chod, na aký ste zvyknutý u oveľa drahších kúskoch. Návin je krásne pravidelný a navijak je tak vhodný aj pre použitie extrémne tenkých pletených šnúr či vlascov. V závislosti na
Pri navijaku Sweepfire sa inžinieri DAIWA predovšetkým zamerali na extrémne jemný a hladký chod, na aký ste zvyknutý u oveľa drahších kúskoch. Návin je krásne pravidelný a navijak je tak vhodný aj pre použitie extrémne tenkých pletených šnúr či vlascov. V závislosti na
Nový dizajn prevodov umožňuje väčší prenos sily a zlepšuje ich odolnosť, zatiaľ čo brzda ATD zabezpečuje okamžitý nástup brzdnej sily a poskytuje tak optimálnu brzdnú silu. | | Brzdná sila: 1000/2000: 4kg, 2500/3000: 10kg, 4000/6000: 12kg | | | LT (Light & Tough) | DS5 telo
Rybársky navijak Daiwa Regal LT, obmedzený špeciálny model s 9 guličkovými ložiskami | | | | | | Tým, že redukuje veľkosť tela kotúča a používa nový kompozit uhlíkových vlákien DS5, dokázala Daiwa dosiahnuť výrazné zníženie hmotnosti pri výrobe navijaku - model LT 2500D
LT design umožňuje vývoj menších tiel navijakov s konvenčne veľkými cievkami, ktoré je možné vďaka nízkej hmotnosti použiť bez väčšieho úsilia. Hliníková ABS cievka pre ďaleké hody vykazuje znížený trecí odpor počas nahadzovania, čo predlžuje vzdialenosť hodov
Koncepcia LT umožňuje konštrukciu veľmi ľahkých a odolných navijakov - najmä pre prívlač. | Pevné a odolné telo navijaka vyrobené z materiálu Zaion V zaisťuje umiestnenie Tough Digigear v tele navijaka a tým aj stabilne super hladký chod. Air rotor funguje takmer bez
Celková hmotnosť navijaka je znížená a vyváženie navijaka je posunuté viac dozadu znížením hmotnosti prednej jednotky. To zaisťuje okrem iného lepšiu rovnováhu na prúte, väčšiu citlivosť a lepší odhadzovací výkon. Telo navijaku je vyrobené z materiálu Zaion V zaisťuje,
Celková hmotnosť navijaka je znížená a vyváženie navijaka je posunuté viac dozadu znížením hmotnosti prednej jednotky. To zaisťuje okrem iného lepšiu rovnováhu na prúte, väčšiu citlivosť a lepší odhadzovací výkon. Telo navijaku je vyrobené z materiálu Zaion V zaisťuje,