Ceny a dostupnosť sa môžu meniť aj niekoľko krát za deň. Skontrolujte si aktuálne údaje priamo v e-shopoch. Všetky dostupné farby a veľkosti nájdete priamo v e-shopoch.
Rybársky navijak Daiwa Regal LT, obmedzený špeciálny model s 9 guličkovými ložiskami Tým, že redukuje veľkosť tela kotúča a používa nový kompozit uhlíkových vlákien DS5, dokázala Daiwa dosiahnuť výrazné zníženie hmotnosti pri výrobe navijaku - model LT 2500D váži iba 210 gramov! Vďaka novo vyvinutej prevodovke Tough Digigear s rozšíreným hnacím kolieskom bolo tiež možné výrazne zvýšiť silu a schopnosť zaťaženia. Brzda ATD pracuje bez omeškania a okamžite uvoľňuje nastavenú brzdnú silu bez vysokého počiatočného odporu. Brzdná sila bola ďalej vylepšená - veľkosť 3000 ponúka maximálnu brzdnú silu 10 kg! Brzdné sily: Rozmery 1000/2000: 4,0 kg LT DS5 teleso navijaka 9 guľôčkových ložísk BB AIR ROTOR Prevodovka TOUGH DIGIGEAR Brzdový systém ATD Nekonečná antireverzná spätná brzda gyro spin Hliníková vzduchová cievka CNC obrábaná hliníková kľučka Riadiaci valček Twist Buster II model; preklad; Priama čiara: odsadenie; 2000D; 5.2: 1 150m 0.23my; 68 cm;
Produkt Daiwa navijak regal lt 2000 d je možné nájsť medzi produktmi v skupine Navijaky predná brzda, patrí pod značku Daiwa, nájdete ho v e-shope Parys.sk.
Rybársky navijak Daiwa Regal LT, obmedzený špeciálny model s 9 guličkovými ložiskami | | | | | | Tým, že redukuje veľkosť tela kotúča a používa nový kompozit uhlíkových vlákien DS5, dokázala Daiwa dosiahnuť výrazné zníženie hmotnosti pri výrobe navijaku - model LT 2500D
Rybársky navijak Daiwa Regal LT, obmedzený špeciálny model s 9 guličkovými ložiskami | | | | | | Tým, že redukuje veľkosť tela kotúča a používa nový kompozit uhlíkových vlákien DS5, dokázala Daiwa dosiahnuť výrazné zníženie hmotnosti pri výrobe navijaku - model LT 2500D
Rybársky navijak Daiwa Regal LT, obmedzený špeciálny model s 9 guličkovými ložiskami. | | | | | | Tým, že redukuje veľkosť tela kotúča a používa nový kompozit uhlíkových vlákien DS5, dokázala Daiwa dosiahnuť výrazné zníženie hmotnosti pri výrobe navijaku - model LT 2500D
LT design umožňuje vývoj menších tiel navijakov s konvenčne veľkými cievkami, ktoré je možné vďaka nízkej hmotnosti použiť bez väčšieho úsilia. Hliníková ABS cievka pre ďaleké hody vykazuje znížený trecí odpor počas nahadzovania, čo predlžuje vzdialenosť hodov
Koncepcia LT umožňuje konštrukciu veľmi ľahkých a odolných navijakov - najmä pre prívlač. | Pevné a odolné telo navijaka vyrobené z materiálu Zaion V zaisťuje umiestnenie Tough Digigear v tele navijaka a tým aj stabilne super hladký chod. Air rotor funguje takmer bez
Freams LT vás presvedčí technickými detailmi a optimálnou navíjacou silou. Telo navijaku a rotor sú vyrobené z materiálu Zaion V a starajú sa o bezpečné uloženie prevodov. Konštrukcia MagSealed zabraňuje prenikaniu nečistôt a vody cez hriadeľ a zaisťuje – v kombinácii s
Nový dizajn prevodov umožňuje väčší prenos sily a zlepšuje ich odolnosť, zatiaľ čo brzda ATD zabezpečuje okamžitý nástup brzdnej sily a poskytuje tak optimálnu brzdnú silu. | | Brzdná sila: 1000/2000: 4kg, 2500/3000: 10kg, 4000/6000: 12kg | | | LT (Light & Tough) | DS5 telo
Predovšetkým musíme zdôrazniť jeho výnimočne hladký a presný chod. Vďaka použitiu LT konceptu znížili DAIWA inžinieri výrazne celkovú hmotnosť navijaku Ninja LT. U navijakov veľkosti 2500 sa podarilo znížiť hmotnosť až o 10%! Nové prevody Tough Digigear, ktoré boli predtým
Kompaktný navijak z konceptu LT (Light and Tough) sa ideálne hodí pre prívlač a plávanú vďaka svojej nízkej hmotnosti a perfektnému hladkému chodu. | Najnovšie LT koncept | ABS-Systém® | prevody DigiGear | Infinite® Systém | hliníková kľučka | Brzda s klik-zvukom | 1
Laguna sa tiež vyznačuje LT designom a ponúka prémiovú technológiu DAIWA s vynikajúcim pomerom ceny a výkonu. Vrátane už navinutej šnúry J-Braid X4. | • LT (Light & Tough) | • Telo navijaku DS4 | • 3 guličkové ložiská | • DS4 ROTOR | • Infinite Anti-Reverse® | • Brzdný
Vďaka LT designu môže byť telo navijaka koncepčne menšie, ale aj ľahšie a obsahuje výrazne zväčšené trakčné koleso, čo vedie k zvýšeniu navíjacej sily ak jej lepšiemu prenosu. Prevody sú uložené v odolnom MQ tele a ponúkajú trvalo hladký chod aj pri veľkom namáhaní
Vďaka LT designu môže byť telo navijaka koncepčne menšie, ale aj ľahšie a obsahuje výrazne zväčšené trakčné koleso, čo vedie k zvýšeniu navíjacej sily ak jej lepšiemu prenosu. Prevody sú uložené v odolnom MQ tele a ponúkajú trvalo hladký chod aj pri veľkom namáhaní
Nový rotor Airdrive vedie k zníženiu hmotnosti prednej časti navijaka a ponúka optimalizované vyváženie na zníženie počiatočného odporu. Nízky počiatočný odpor vedie k lepšej kontrole pri love, vyššej citlivosti a lepšiemu ovládaniu nástrahy. Nový preklápač Airdrive je
Nový rotor Airdrive vedie k zníženiu hmotnosti prednej časti navijaka a ponúka optimalizované vyváženie na zníženie počiatočného odporu. Nízky počiatočný odpor vedie k lepšej kontrole pri love, vyššej citlivosti a lepšiemu ovládaniu nástrahy. Nový preklápač Airdrive je
Vďaka LT designu môže byť telo navijaka koncepčne menšie, ale aj ľahšie a obsahuje výrazne zväčšené trakčné koleso, čo vedie k zvýšeniu navíjacej sily ak jej lepšiemu prenosu. Prevody sú uložené v odolnom MQ tele a ponúkajú trvalo hladký chod aj pri veľkom namáhaní
Zlepšuje sa kontakt s nástrahou a je možné dosiahnuť rýchlejšie reakcie. Precízne odolné prevody Digigear zaisťujú veľkú navíjaciu silu a trvalo hodvábne hladký a rovnomerný chod. Nový preklápač Airdrive je ľahší ako predtým, dokonale pevný av kombinácii s novým ramenom