Najväčšia ponuka produktov je dostupná od značiek Shimano, Daiwa, DAM, Delphin, Penn, Abu Garcia, Mistrall, Ryobi, Trabucco, Okuma, Saenger, Shimano Fishing, Tica, FLAGMAN, Savage Gear, Zebco, Sonik, MIKADO, TEBEN, WFT, IRON CLAW, Prologic, Mivardi, Giants Fishing alebo Anaconda. Všetky značky
Nový dizajn prevodov umožňuje väčší prenos sily a zlepšuje ich odolnosť, zatiaľ čo brzda ATD zabezpečuje okamžitý nástup brzdnej sily a poskytuje tak optimálnu brzdnú silu. | | Brzdná sila: 1000/2000: 4kg, 2500/3000: 10kg, 4000/6000: 12kg | | | LT (Light & Tough) | DS5 telo
Celková hmotnosť navijaka je znížená a vyváženie navijaka je posunuté viac dozadu znížením hmotnosti prednej jednotky. To zaisťuje okrem iného lepšiu rovnováhu na prúte, väčšiu citlivosť a lepší odhadzovací výkon. Telo navijaku je vyrobené z materiálu Zaion V zaisťuje,
Celková hmotnosť navijaka je znížená a vyváženie navijaka je posunuté viac dozadu znížením hmotnosti prednej jednotky. To zaisťuje okrem iného lepšiu rovnováhu na prúte, väčšiu citlivosť a lepší odhadzovací výkon. Telo navijaku je vyrobené z materiálu Zaion V zaisťuje,
Celková hmotnosť navijaka je znížená a vyváženie navijaka je posunuté viac dozadu znížením hmotnosti prednej jednotky. To zaisťuje okrem iného lepšiu rovnováhu na prúte, väčšiu citlivosť a lepší odhadzovací výkon. Telo navijaku je vyrobené z materiálu Zaion V zaisťuje,
Celková hmotnosť navijaka je znížená a vyváženie navijaka je posunuté viac dozadu znížením hmotnosti prednej jednotky. To zaisťuje okrem iného lepšiu rovnováhu na prúte, väčšiu citlivosť a lepší odhadzovací výkon. Telo navijaku je vyrobené z materiálu Zaion V zaisťuje,
Celková hmotnosť navijaka je znížená a vyváženie navijaka je posunuté viac dozadu znížením hmotnosti prednej jednotky. To zaisťuje okrem iného lepšiu rovnováhu na prúte, väčšiu citlivosť a lepší odhadzovací výkon. Telo navijaku je vyrobené z materiálu Zaion V zaisťuje,
Celková hmotnosť navijaka je znížená a vyváženie navijaka je posunuté viac dozadu znížením hmotnosti prednej jednotky. To zaisťuje okrem iného lepšiu rovnováhu na prúte, väčšiu citlivosť a lepší odhadzovací výkon. Telo navijaku je vyrobené z materiálu Zaion V zaisťuje,
Celková hmotnosť navijaka je znížená a vyváženie navijaka je posunuté viac dozadu znížením hmotnosti prednej jednotky. To zaisťuje okrem iného lepšiu rovnováhu na prúte, väčšiu citlivosť a lepší odhadzovací výkon. Telo navijaku je vyrobené z materiálu Zaion V zaisťuje,
Celková hmotnosť navijaka je znížená a vyváženie navijaka je posunuté viac dozadu znížením hmotnosti prednej jednotky. To zaisťuje okrem iného lepšiu rovnováhu na prúte, väčšiu citlivosť a lepší odhadzovací výkon. Telo navijaku je vyrobené z materiálu Zaion V zaisťuje,
S navijáky BG Daiwa představuje novou generaci neuvěřitelně silných a odolných BG navijáků. Vynikají špičkovým přenosem výkonu a odolností. Ozubená kola mají zvětšené zuby, což vede k ještě větší odolnosti a dlouhé životnosti. Hliníkové tělo odolné proti deformaci
Celková hmotnosť navijaka je znížená a vyváženie navijaka je posunuté viac dozadu znížením hmotnosti prednej jednotky. To zaisťuje okrem iného lepšiu rovnováhu na prúte, väčšiu citlivosť a lepší odhadzovací výkon. Telo navijaku je vyrobené z materiálu Zaion V zaisťuje,
S navijakmi BG Daiwa predstavuje novú generáciu neuveriteľne silných a odolných BG navijakov. Vynikajú špičkovým prenosom výkonu a odolnosťou. Ozubené kolesá majú zväčšené zuby, čo vedie k ešte väčšej odolnosti a dlhej životnosti. Hliníkové telo odolné proti deformácii
S navijáky BG Daiwa představuje novou generaci neuvěřitelně silných a odolných BG navijáků. Vynikají špičkovým přenosem výkonu a odolností. Ozubená kola mají zvětšené zuby, což vede k ještě větší odolnosti a dlouhé životnosti. Hliníkové tělo odolné proti deformaci
DAIWA ponúka dve verzie týchto navijakov – QR/QC, jedná sa o extra malé prívlačové navijaky na ultraľahkú prívlač. Ideálne na cielený lov sihov, ľahký lov ostriežov alebo k ľahkým prútom pre chytanie na rybníku. S rýchlosklopnou kľučkou a ABS cievkou na ďaleké hody. | •
Freams LT vás presvedčí technickými detailmi a optimálnou navíjacou silou. Telo navijaku a rotor sú vyrobené z materiálu Zaion V a starajú sa o bezpečné uloženie prevodov. Konštrukcia MagSealed zabraňuje prenikaniu nečistôt a vody cez hriadeľ a zaisťuje – v kombinácii s
Nový rotor Airdrive vedie k zníženiu hmotnosti prednej časti navijaka a ponúka optimalizované vyváženie na zníženie počiatočného odporu. Nízky počiatočný odpor vedie k lepšej kontrole pri love, vyššej citlivosti a lepšiemu ovládaniu nástrahy. Nový preklápač Airdrive je
Inžinieri Daiwa do toho vložili naozaj veľa úsilia, kombinujúceho ľahkosti a silu v jednom navijaku. Konštrukcia prevodovky bola prepracovaná, aby zaistila ešte hladší a tichší chod, optimálnu pevnosť a rýchlosť chodu. | •23AIRITY LT je najľahší navijak v histórii Daiwa!
Inžinieri Daiwa do toho vložili naozaj veľa úsilia, kombinujúceho ľahkosti a silu v jednom navijaku. Konštrukcia prevodovky bola prepracovaná, aby zaistila ešte hladší a tichší chod, optimálnu pevnosť a rýchlosť chodu. | •23AIRITY LT je najľahší navijak v histórii Daiwa!
Kombináciou nového konceptu Airdrive Design s kovovým telom navijaka odolným proti skresleniu ponúka 23' Lexa hodvábne hladký chod a veľkú silu navíjania. | Koncepcia Airdrive ďalej znížila hmotnosť navijaku a posúva rovnováhu na zadnú časť – umožňuje ešte citlivejšie
Kombináciou nového konceptu Airdrive Design s kovovým telom navijaka odolným proti skresleniu ponúka 23' Lexa hodvábne hladký chod a veľkú silu navíjania. | Koncepcia Airdrive ďalej znížila hmotnosť navijaku a posúva rovnováhu na zadnú časť – umožňuje ešte citlivejšie
Kombináciou nového konceptu Airdrive Design s kovovým telom navijaka odolným proti skresleniu ponúka 23' Lexa hodvábne hladký chod a veľkú silu navíjania. | Koncepcia Airdrive ďalej znížila hmotnosť navijaku a posúva rovnováhu na zadnú časť – umožňuje ešte citlivejšie
Freams LT vás presvedčí technickými detailmi a optimálnou navíjacou silou. Telo navijaku a rotor sú vyrobené z materiálu Zaion V a starajú sa o bezpečné uloženie prevodov. Konštrukcia MagSealed zabraňuje prenikaniu nečistôt a vody cez hriadeľ a zaisťuje – v kombinácii s
Freams LT vás presvedčí technickými detailmi a optimálnou navíjacou silou. Telo navijaku a rotor sú vyrobené z materiálu Zaion V a starajú sa o bezpečné uloženie prevodov. Konštrukcia MagSealed zabraňuje prenikaniu nečistôt a vody cez hriadeľ a zaisťuje – v kombinácii s
Freams LT vás presvedčí technickými detailmi a optimálnou navíjacou silou. Telo navijaku a rotor sú vyrobené z materiálu Zaion V a starajú sa o bezpečné uloženie prevodov. Konštrukcia MagSealed zabraňuje prenikaniu nečistôt a vody cez hriadeľ a zaisťuje – v kombinácii s
Freams LT vás presvedčí technickými detailmi a optimálnou navíjacou silou. Telo navijaku a rotor sú vyrobené z materiálu Zaion V a starajú sa o bezpečné uloženie prevodov. Konštrukcia MagSealed zabraňuje prenikaniu nečistôt a vody cez hriadeľ a zaisťuje – v kombinácii s
Freams LT vás presvedčí technickými detailmi a optimálnou navíjacou silou. Telo navijaku a rotor sú vyrobené z materiálu Zaion V a starajú sa o bezpečné uloženie prevodov. Konštrukcia MagSealed zabraňuje prenikaniu nečistôt a vody cez hriadeľ a zaisťuje – v kombinácii s
Navijak N'Zon LT vyniká svojou mimoriadnou kvalitou a je špeciálne navrhnutý pre ambicióznevýkony pri plavačkovom a feederovom rybolove. Odolné prevody Digigear sa starajú o optimálny výkon a vďaka svojej obrovskej sile umožňujú rýchle sťahovanie veľkých a ťažkých krmítok aj
Hliníkové telo navijaku poskytuje pevný a odolný priestor pre prevody, ktoré majú hodvábne hladký chod. Predimenzovaný prepínač spätného chodu je ľahko uchopiteľný aj v najnáročnejších situáciách a umožní vám pohodlné a rýchle prepnutie aj pri zdolávaní ryby. Cievka ABS
Hliníkové telo navijaku poskytuje pevný a odolný priestor pre prevody, ktoré majú hodvábne hladký chod. Predimenzovaný prepínač spätného chodu je ľahko uchopiteľný aj v najnáročnejších situáciách a umožní vám pohodlné a rýchle prepnutie aj pri zdolávaní ryby. Cievka ABS
Nový rotor Airdrive vedie k zníženiu hmotnosti prednej časti navijaka a ponúka optimalizované vyváženie na zníženie počiatočného odporu. Nízky počiatočný odpor vedie k lepšej kontrole pri love, vyššej citlivosti a lepšiemu ovládaniu nástrahy. Nový preklápač Airdrive je
Nový rotor Airdrive vedie k zníženiu hmotnosti prednej časti navijaka a ponúka optimalizované vyváženie na zníženie počiatočného odporu. Nízky počiatočný odpor vedie k lepšej kontrole pri love, vyššej citlivosti a lepšiemu ovládaniu nástrahy. Nový preklápač Airdrive je
Nový rotor Airdrive vedie k zníženiu hmotnosti prednej časti navijaka a ponúka optimalizované vyváženie na zníženie počiatočného odporu. Nízky počiatočný odpor vedie k lepšej kontrole pri love, vyššej citlivosti a lepšiemu ovládaniu nástrahy. Nový preklápač Airdrive je
Nový rotor Airdrive vedie k zníženiu hmotnosti prednej časti navijaka a ponúka optimalizované vyváženie na zníženie počiatočného odporu. Nízky počiatočný odpor vedie k lepšej kontrole pri love, vyššej citlivosti a lepšiemu ovládaniu nástrahy. Nový preklápač Airdrive je
Nový rotor Airdrive vedie k zníženiu hmotnosti prednej časti navijaka a ponúka optimalizované vyváženie na zníženie počiatočného odporu. Nízky počiatočný odpor vedie k lepšej kontrole pri love, vyššej citlivosti a lepšiemu ovládaniu nástrahy. Nový preklápač Airdrive je
Nový rotor Airdrive vedie k zníženiu hmotnosti prednej časti navijaka a ponúka optimalizované vyváženie na zníženie počiatočného odporu. Nízky počiatočný odpor vedie k lepšej kontrole pri love, vyššej citlivosti a lepšiemu ovládaniu nástrahy. Nový preklápač Airdrive je
Nový rotor Airdrive vedie k zníženiu hmotnosti prednej časti navijaka a ponúka optimalizované vyváženie na zníženie počiatočného odporu. Nízky počiatočný odpor vedie k lepšej kontrole pri love, vyššej citlivosti a lepšiemu ovládaniu nástrahy. Nový preklápač Airdrive je
Pri navijaku Sweepfire sa inžinieri DAIWA predovšetkým zamerali na extrémne jemný a hladký chod, na aký ste zvyknutý u oveľa drahších kúskoch. Návin je krásne pravidelný a navijak je tak vhodný aj pre použitie extrémne tenkých pletených šnúr či vlascov. V závislosti na
Vďaka použitiu LT konceptu znížili DAIWA inžinieri výrazne celkovú hmotnosť navijaka. Nové prevody Tough Digigear, ktoré boli predtým používané pri navijakoch vo vyššej cenovej hladine, sú teraz súčasťou aj navijakov Laguna LT.Prevody Digigear sa starajú o hladký chod
Vďaka použitiu LT konceptu znížili DAIWA inžinieri výrazne celkovú hmotnosť navijaka. Nové prevody Tough Digigear, ktoré boli predtým používané pri navijakoch vo vyššej cenovej hladine, sú teraz súčasťou aj navijakov Laguna LT.Prevody Digigear sa starajú o hladký chod
Koncepcia LT umožňuje konštrukciu veľmi ľahkých a odolných navijakov - najmä pre prívlač. | Pevné a odolné telo navijaka vyrobené z materiálu Zaion V zaisťuje umiestnenie Tough Digigear v tele navijaka a tým aj stabilne super hladký chod. Air rotor funguje takmer bez
Kombináciou nového konceptu Airdrive Design s kovovým telom navijaka odolným proti skresleniu ponúka 23' Lexa hodvábne hladký chod a veľkú silu navíjania. | Koncepcia Airdrive ďalej znížila hmotnosť navijaku a posúva rovnováhu na zadnú časť – umožňuje ešte citlivejšie
Kombináciou nového konceptu Airdrive Design s kovovým telom navijaka odolným proti skresleniu ponúka 23' Lexa hodvábne hladký chod a veľkú silu navíjania. | Koncepcia Airdrive ďalej znížila hmotnosť navijaku a posúva rovnováhu na zadnú časť – umožňuje ešte citlivejšie
Kombináciou nového konceptu Airdrive Design s kovovým telom navijaka odolným proti skresleniu ponúka 23' Lexa hodvábne hladký chod a veľkú silu navíjania. | Koncepcia Airdrive ďalej znížila hmotnosť navijaku a posúva rovnováhu na zadnú časť – umožňuje ešte citlivejšie
Pri navijaku Sweepfire sa inžinieri DAIWA predovšetkým zamerali na extrémne jemný a hladký chod, na aký ste zvyknutý u oveľa drahších kúskoch. Návin je krásne pravidelný a navijak je tak vhodný aj pre použitie extrémne tenkých pletených šnúr či vlascov. V závislosti na
Pri navijaku Sweepfire sa inžinieri DAIWA predovšetkým zamerali na extrémne jemný a hladký chod, na aký ste zvyknutý u oveľa drahších kúskoch. Návin je krásne pravidelný a navijak je tak vhodný aj pre použitie extrémne tenkých pletených šnúr či vlascov. V závislosti na
Pri navijaku Sweepfire sa inžinieri DAIWA predovšetkým zamerali na extrémne jemný a hladký chod, na aký ste zvyknutý u oveľa drahších kúskoch. Návin je krásne pravidelný a navijak je tak vhodný aj pre použitie extrémne tenkých pletených šnúr či vlascov. V závislosti na
Pri navijaku Sweepfire sa inžinieri DAIWA predovšetkým zamerali na extrémne jemný a hladký chod, na aký ste zvyknutý u oveľa drahších kúskoch. Návin je krásne pravidelný a navijak je tak vhodný aj pre použitie extrémne tenkých pletených šnúr či vlascov. V závislosti na
Pri navijaku Sweepfire sa inžinieri DAIWA predovšetkým zamerali na extrémne jemný a hladký chod, na aký ste zvyknutý u oveľa drahších kúskoch. Návin je krásne pravidelný a navijak je tak vhodný aj pre použitie extrémne tenkých pletených šnúr či vlascov. V závislosti na
Pri navijaku Sweepfire sa inžinieri DAIWA predovšetkým zamerali na extrémne jemný a hladký chod, na aký ste zvyknutý u oveľa drahších kúskoch. Návin je krásne pravidelný a navijak je tak vhodný aj pre použitie extrémne tenkých pletených šnúr či vlascov. V závislosti na
Vďaka MQ designu je trakčné koleso zväčšené až o 40% v porovnaní s konvenčnými navijakmi tejto veľkosti, čo výrazne zväčšuje prenos sily a životnosť. Zväčšením zubov na ozubenom kolese sa taktiež ďalej zvyšuje jeho životnosť a MQ konštrukcia sa stará o optimálne
Inžinieri Daiwa do toho vložili naozaj veľa úsilia, kombinujúceho ľahkosti a silu v jednom navijaku. Konštrukcia prevodovky bola prepracovaná, aby zaistila ešte hladší a tichší chod, optimálnu pevnosť a rýchlosť chodu. | •23AIRITY LT je najľahší navijak v histórii Daiwa!
Kombináciou nového konceptu Airdrive Design s kovovým telom navijaka odolným proti skresleniu ponúka 23' Lexa hodvábne hladký chod a veľkú silu navíjania. | Koncepcia Airdrive ďalej znížila hmotnosť navijaku a posúva rovnováhu na zadnú časť – umožňuje ešte citlivejšie
Nový rotor Airdrive vedie k zníženiu hmotnosti prednej časti navijaka a ponúka optimalizované vyváženie na zníženie počiatočného odporu. Nízky počiatočný odpor vedie k lepšej kontrole pri love, vyššej citlivosti a lepšiemu ovládaniu nástrahy. Nový preklápač Airdrive je
LT design umožňuje vývoj menších tiel navijakov s konvenčne veľkými cievkami, ktoré je možné vďaka nízkej hmotnosti použiť bez väčšieho úsilia. Hliníková ABS cievka pre ďaleké hody vykazuje znížený trecí odpor počas nahadzovania, čo predlžuje vzdialenosť hodov
LT design umožňuje vývoj menších tiel navijakov s konvenčne veľkými cievkami, ktoré je možné vďaka nízkej hmotnosti použiť bez väčšieho úsilia. Hliníková ABS cievka pre ďaleké hody vykazuje znížený trecí odpor počas nahadzovania, čo predlžuje vzdialenosť hodov
Rybársky navijak Daiwa Regal LT, obmedzený špeciálny model s 9 guličkovými ložiskami | | | | | | Tým, že redukuje veľkosť tela kotúča a používa nový kompozit uhlíkových vlákien DS5, dokázala Daiwa dosiahnuť výrazné zníženie hmotnosti pri výrobe navijaku - model LT 2500D
Rybársky navijak Daiwa Regal LT, obmedzený špeciálny model s 9 guličkovými ložiskami | | | | | | Tým, že redukuje veľkosť tela kotúča a používa nový kompozit uhlíkových vlákien DS5, dokázala Daiwa dosiahnuť výrazné zníženie hmotnosti pri výrobe navijaku - model LT 2500D
Rybársky navijak Daiwa Regal LT, obmedzený špeciálny model s 9 guličkovými ložiskami. | | | | | | Tým, že redukuje veľkosť tela kotúča a používa nový kompozit uhlíkových vlákien DS5, dokázala Daiwa dosiahnuť výrazné zníženie hmotnosti pri výrobe navijaku - model LT 2500D
Presunutím ťažiska na zadnú časť navijaka získate lepšiu celkovú rovnováhu pri hádzaní. Ideálne pre lov zubáčov, ostriežov, šťúk a pstruhov na prívlač. Brzda ATD Type-L uvoľňuje vlasec pod zaťažením bez vysokého počiatočného odporu a zaisťuje veľkú bezpečnosť aj
Táto rada kaprových navijakov vychádza z veľmi obľúbenej série Emblem, ktorú fa Daiwa kvalitatívne posunula opäť k vyžším cieľom rybárskej kaprárskej verejnosti. Tieto navijaky Vás zaujmú svojim čiernym matným dizajnom, ktorý je predurčený v kombinácii s akým koľvek
DAIWA teda pripravila Big Pit navijak s veľkou, kónickou cievkou a 35mm hĺbkou s názvom Black Widow. Vďaka špeciálnemu výrobnému procesu a starostlivo vyberaným materiálom, môže DAIWA ponúknuť navijak s vysokou navíjacou kapacitou a optimálnou odolnosťou proti poškodeniu so
Vďaka použitiu LT konceptu znížili DAIWA inžinieri výrazne celkovú hmotnosť navijaka. Nové prevody Tough Digigear, ktoré boli predtým používané pri navijakoch vo vyššej cenovej hladine, sú teraz súčasťou aj navijakov Laguna LT.Prevody Digigear sa starajú o hladký chod
Vďaka použitiu LT konceptu znížili DAIWA inžinieri výrazne celkovú hmotnosť navijaka. Nové prevody Tough Digigear, ktoré boli predtým používané pri navijakoch vo vyššej cenovej hladine, sú teraz súčasťou aj navijakov Laguna LT.Prevody Digigear sa starajú o hladký chod
Použitím LT dizajnu sme výrazne znížili váhu, v porovnaní s bežnými přívlačovými navijakmi. Zároveň sme pri tomto navijaku použili aj nové prevody Tough Digigear, a tak sme optimalizovali prenos sily, rovnako tak i odolnosť prevodov. Ideálny navijak na jiggovanie na veľké
Koncepcia LT umožňuje konštrukciu veľmi ľahkých a odolných navijakov - najmä pre prívlač. | Pevné a odolné telo navijaka vyrobené z materiálu Zaion V zaisťuje umiestnenie Tough Digigear v tele navijaka a tým aj stabilne super hladký chod. Air rotor funguje takmer bez
Koncepcia LT umožňuje konštrukciu veľmi ľahkých a odolných navijakov - najmä pre prívlač. | Pevné a odolné telo navijaka vyrobené z materiálu Zaion V zaisťuje umiestnenie Tough Digigear v tele navijaka a tým aj stabilne super hladký chod. Air rotor funguje takmer bez
Koncepcia LT umožňuje konštrukciu veľmi ľahkých a odolných navijakov - najmä pre prívlač. | Pevné a odolné telo navijaka vyrobené z materiálu Zaion V zaisťuje umiestnenie Tough Digigear v tele navijaka a tým aj stabilne super hladký chod. Air rotor funguje takmer bez
Koncepcia LT umožňuje konštrukciu veľmi ľahkých a odolných navijakov - najmä pre prívlač. | Pevné a odolné telo navijaka vyrobené z materiálu Zaion V zaisťuje umiestnenie Tough Digigear v tele navijaka a tým aj stabilne super hladký chod. Air rotor funguje takmer bez
Presunutím ťažiska na zadnú časť navijaka získate lepšiu celkovú rovnováhu pri hádzaní. Ideálne pre lov zubáčov, ostriežov, šťúk a pstruhov na prívlač. Brzda ATD Type-L uvoľňuje vlasec pod zaťažením bez vysokého počiatočného odporu a zaisťuje veľkú bezpečnosť aj
Telo navijaku Monocoque Zaion sa stará o uloženie prevodov odolné proti deformácii a vedie k trvalo hladkému chodu. Vďaka telu Monocoque je možné použiť väčšie hnacie koleso ako obvykle, čo vedie k lepšiemu prenosu sily a dlhej životnosti prevodov. CNC obrábané hliníkové prevody
LT design umožňuje vývoj menších tiel navijakov s konvenčne veľkými cievkami, ktoré je možné vďaka nízkej hmotnosti použiť bez väčšieho úsilia. Hliníková ABS cievka pre ďaleké hody vykazuje znížený trecí odpor počas nahadzovania, čo predlžuje vzdialenosť hodov
Telo navijaku Monocoque Zaion sa stará o uloženie prevodov odolné proti deformácii a vedie k trvalo hladkému chodu. Vďaka telu Monocoque je možné použiť väčšie hnacie koleso ako obvykle, čo vedie k lepšiemu prenosu sily a dlhej životnosti prevodov. CNC obrábané hliníkové prevody
Kompaktný navijak z konceptu LT (Light and Tough) sa ideálne hodí pre prívlač a plávanú vďaka svojej nízkej hmotnosti a perfektnému hladkému chodu. | Najnovšie LT koncept | ABS-Systém® | prevody DigiGear | Infinite® Systém | hliníková kľučka | Brzda s klik-zvukom | 1
Zaraďte do svojej výbavy legendárny big pit navijak Emblem. Prevod Digigear II poskytuje pôsobivú silu, hladký chod a vysokú spoľahlivosť. Pokladanie vlasca SCW umožňuje hladké a ďaleké hody. Rotor je Zairon V, ktorý je odolný proti krúteniu a zaisťuje optimálny prenos sily pri
Kompaktný navijak z konceptu LT (Light and Tough) sa ideálne hodí pre prívlač a plávanú vďaka svojej nízkej hmotnosti a perfektnému hladkému chodu. | Najnovšie LT koncept | ABS-Systém® | prevody DigiGear | Infinite® Systém | hliníková kľučka | Brzda s klik-zvukom | 1
Kompaktný navijak z konceptu LT (Light and Tough) sa ideálne hodí pre prívlač a plávanú vďaka svojej nízkej hmotnosti a perfektnému hladkému chodu. | Najnovšie LT koncept | ABS-Systém® | prevody DigiGear | Infinite® Systém | hliníková kľučka | Brzda s klik-zvukom | 1
Použitím LT dizajnu sme výrazne znížili váhu, v porovnaní s bežnými přívlačovými navijakmi. Zároveň sme pri tomto navijaku použili aj nové prevody Tough Digigear, a tak sme optimalizovali prenos sily, rovnako tak i odolnosť prevodov. Ideálny navijak na jiggovanie na veľké
Extra robustné MQ prevody sú bezpečne umiestnené v tele navijaku a zaisťujú trvalo super hladký chod aj pri vysokom zaťažení. Tough Digigear s extra veľkým ozubeným kolesom navyše ponúka enormnú odolnosť a dlhú životnosť. Špeciálna hrana ABS hliníkovej cievky na dlhé hody sa
Extra robustné MQ prevody sú bezpečne umiestnené v tele navijaku a zaisťujú trvalo super hladký chod aj pri vysokom zaťažení. Tough Digigear s extra veľkým ozubeným kolesom navyše ponúka enormnú odolnosť a dlhú životnosť. Špeciálna hrana ABS hliníkovej cievky na dlhé hody sa
Telo navijaku Monocoque Zaion sa stará o uloženie prevodov odolné proti deformácii a vedie k trvalo hladkému chodu. Vďaka telu Monocoque je možné použiť väčšie hnacie koleso ako obvykle, čo vedie k lepšiemu prenosu sily a dlhej životnosti prevodov. CNC obrábané hliníkové prevody
Telo navijaku Monocoque Zaion sa stará o uloženie prevodov odolné proti deformácii a vedie k trvalo hladkému chodu. Vďaka telu Monocoque je možné použiť väčšie hnacie koleso ako obvykle, čo vedie k lepšiemu prenosu sily a dlhej životnosti prevodov. CNC obrábané hliníkové prevody
Telo navijaku Monocoque Zaion sa stará o uloženie prevodov odolné proti deformácii a vedie k trvalo hladkému chodu. Vďaka telu Monocoque je možné použiť väčšie hnacie koleso ako obvykle, čo vedie k lepšiemu prenosu sily a dlhej životnosti prevodov. CNC obrábané hliníkové prevody
Presunutím ťažiska na zadnú časť navijaka získate lepšiu celkovú rovnováhu pri hádzaní. Ideálne pre lov zubáčov, ostriežov, šťúk a pstruhov na prívlač. Brzda ATD Type-L uvoľňuje vlasec pod zaťažením bez vysokého počiatočného odporu a zaisťuje veľkú bezpečnosť aj
Presunutím ťažiska na zadnú časť navijaka získate lepšiu celkovú rovnováhu pri hádzaní. Ideálne pre lov zubáčov, ostriežov, šťúk a pstruhov na prívlač. Brzda ATD Type-L uvoľňuje vlasec pod zaťažením bez vysokého počiatočného odporu a zaisťuje veľkú bezpečnosť aj
Presunutím ťažiska na zadnú časť navijaka získate lepšiu celkovú rovnováhu pri hádzaní. Ideálne pre lov zubáčov, ostriežov, šťúk a pstruhov na prívlač. Brzda ATD Type-L uvoľňuje vlasec pod zaťažením bez vysokého počiatočného odporu a zaisťuje veľkú bezpečnosť aj
Presunutím ťažiska na zadnú časť navijaka získate lepšiu celkovú rovnováhu pri hádzaní. Ideálne pre lov zubáčov, ostriežov, šťúk a pstruhov na prívlač. Brzda ATD Type-L uvoľňuje vlasec pod zaťažením bez vysokého počiatočného odporu a zaisťuje veľkú bezpečnosť aj
Presunutím ťažiska na zadnú časť navijaka získate lepšiu celkovú rovnováhu pri hádzaní. Ideálne pre lov zubáčov, ostriežov, šťúk a pstruhov na prívlač. Brzda ATD Type-L uvoľňuje vlasec pod zaťažením bez vysokého počiatočného odporu a zaisťuje veľkú bezpečnosť aj
Vďaka LT designu môže byť telo navijaka koncepčne menšie, ale aj ľahšie a obsahuje výrazne zväčšené trakčné koleso, čo vedie k zvýšeniu navíjacej sily ak jej lepšiemu prenosu. Prevody sú uložené v odolnom MQ tele a ponúkajú trvalo hladký chod aj pri veľkom namáhaní
Vďaka LT designu môže byť telo navijaka koncepčne menšie, ale aj ľahšie a obsahuje výrazne zväčšené trakčné koleso, čo vedie k zvýšeniu navíjacej sily ak jej lepšiemu prenosu. Prevody sú uložené v odolnom MQ tele a ponúkajú trvalo hladký chod aj pri veľkom namáhaní
Na tento rybolov je kapacita cievky 270m / 0.35mm ideálna a ponúka dostatočnú rezervu. S navijakom Black Widow 25A navrhli DAIWA inžinieri navijak odolný proti zničeniu s veľkou navíjacou silou, ktorý ponúka neuveriteľný pomer cena výkon
Vďaka zníženej hmotnosti rotora, cievky a preklápača je umožnené hladšie otáčanie bez počiatočného odporu, čo garantuje optimálne hladký chod. 22″ Exist je prvý navijak z radu DAIWA, ktorý je vybavený novým konceptom Airdrive. Zníženie hmotnosti rotora zaisťuje, že budete
Nová Saltiga predstavuje vyvrcholenie technického pokroku Daiwa za posledné desaťročie a obsahuje každý kúsok technológie, vďaka ktorému sa nová SALTIGA stáva najlepším stredne veľkým navijakom na more, alebo ťažkú prívlač, akú kedy Daiwa vyrobila. | Návin na 1 otočenie
Nová Saltiga predstavuje vyvrcholenie technického pokroku Daiwa za posledné desaťročie a obsahuje každý kúsok technológie, vďaka ktorému sa nová SALTIGA stáva najlepším stredne veľkým navijakom na more, alebo ťažkú prívlač, akú kedy Daiwa vyrobila. | Návin na 1 otočenie
DAIWA inžinierom sa podarilo veľmi výrazne znížiť hmotnosť navijaku, a to vďaka použitiu nového LT konceptu. Inovované prevody Tough Digigear, ktoré boli predtým exkluzívne používané iba u drahších modelov, skvelo dopĺňajú navijak Ninja Match & Feeder LT. Zlepšujú prenos
DAIWA inžinierom sa podarilo veľmi výrazne znížiť hmotnosť navijaku, a to vďaka použitiu nového LT konceptu. Inovované prevody Tough Digigear, ktoré boli predtým exkluzívne používané iba u drahších modelov, skvelo dopĺňajú navijak Ninja Match LT. Zlepšujú prenos sily a majú
Kompaktný navijak z konceptu LT (Light and Tough) sa ideálne hodí pre prívlač a plávanú vďaka svojej nízkej hmotnosti a perfektnému hladkému chodu. | Najnovšie LT koncept | ABS-Systém® | prevody DigiGear | Infinite® Systém | hliníková kľučka | Brzda s klik-zvukom | 1