Ceny a dostupnosť sa môžu meniť aj niekoľko krát za deň. Skontrolujte si aktuálne údaje priamo v e-shopoch. Všetky dostupné farby a veľkosti nájdete priamo v e-shopoch.
Rybársky navijak Daiwa Regal LT, obmedzený špeciálny model s 9 guličkovými ložiskami. Tým, že redukuje veľkosť tela kotúča a používa nový kompozit uhlíkových vlákien DS5, dokázala Daiwa dosiahnuť výrazné zníženie hmotnosti pri výrobe navijaku - model LT 2500D váži iba 210 gramov! Vďaka novo vyvinutej prevodovke Tough Digigear s rozšíreným hnacím kolieskom bolo tiež možné výrazne zvýšiť silu a schopnosť zaťaženia. Brzda ATD pracuje bez omeškania a okamžite uvoľňuje nastavenú brzdnú silu bez vysokého počiatočného odporu. Brzdná sila bola ďalej vylepšená - veľkosť 3000 ponúka maximálnu brzdnú silu 10 kg! Brzdné sily: Rozmery 2500/3000: 10,0kg LT DS5 teleso navijaka 9 guľôčkových ložísk BB AIR ROTOR Prevodovka TOUGH DIGIGEAR Brzdový systém ATD Nekonečná antireverzná spätná brzda gyro spin Hliníková vzduchová cievka CNC obrábaná hliníková kľučka Riadiaci valček Twist Buster II model; preklad; Priama čiara: odsadenie; 3000D-C; 5,3: 1; 150m 0,33mm; 80 cm;
Produkt Daiwa navijak regal lt 3000 d je možné nájsť medzi produktmi v skupine Navijaky predná brzda, patrí pod značku Daiwa, nájdete ho v e-shope Parys.sk.
Rybársky navijak Daiwa Regal LT, obmedzený špeciálny model s 9 guličkovými ložiskami. | | | | | | Tým, že redukuje veľkosť tela kotúča a používa nový kompozit uhlíkových vlákien DS5, dokázala Daiwa dosiahnuť výrazné zníženie hmotnosti pri výrobe navijaku - model LT 2500D
Rybársky navijak Daiwa Regal LT, obmedzený špeciálny model s 9 guličkovými ložiskami | | | | | | Tým, že redukuje veľkosť tela kotúča a používa nový kompozit uhlíkových vlákien DS5, dokázala Daiwa dosiahnuť výrazné zníženie hmotnosti pri výrobe navijaku - model LT 2500D
Rybársky navijak Daiwa Regal LT, obmedzený špeciálny model s 9 guličkovými ložiskami | | | | | | Tým, že redukuje veľkosť tela kotúča a používa nový kompozit uhlíkových vlákien DS5, dokázala Daiwa dosiahnuť výrazné zníženie hmotnosti pri výrobe navijaku - model LT 2500D
Vďaka LT designu môže byť telo navijaka koncepčne menšie, ale aj ľahšie a obsahuje výrazne zväčšené trakčné koleso, čo vedie k zvýšeniu navíjacej sily ak jej lepšiemu prenosu. Prevody sú uložené v odolnom MQ tele a ponúkajú trvalo hladký chod aj pri veľkom namáhaní
Vďaka zníženej hmotnosti rotora, cievky a preklápača je umožnené hladšie otáčanie bez počiatočného odporu, čo garantuje optimálne hladký chod. 22″ Exist je prvý navijak z radu DAIWA, ktorý je vybavený novým konceptom Airdrive. Zníženie hmotnosti rotora zaisťuje, že budete
Extra robustné MQ prevody sú bezpečne umiestnené v tele navijaku a zaisťujú trvalo super hladký chod aj pri vysokom zaťažení. Tough Digigear s extra veľkým ozubeným kolesom navyše ponúka enormnú odolnosť a dlhú životnosť. Špeciálna hrana ABS hliníkovej cievky na dlhé hody sa
Vďaka použitiu LT konceptu znížili DAIWA inžinieri výrazne celkovú hmotnosť navijaka. Nové prevody Tough Digigear, ktoré boli predtým používané pri navijakoch vo vyššej cenovej hladine, sú teraz súčasťou aj navijakov Laguna LT.Prevody Digigear sa starajú o hladký chod
Celková hmotnosť navijaka je znížená a vyváženie navijaka je posunuté viac dozadu znížením hmotnosti prednej jednotky. To zaisťuje okrem iného lepšiu rovnováhu na prúte, väčšiu citlivosť a lepší odhadzovací výkon. Telo navijaku je vyrobené z materiálu Zaion V zaisťuje,
Celková hmotnosť navijaka je znížená a vyváženie navijaka je posunuté viac dozadu znížením hmotnosti prednej jednotky. To zaisťuje okrem iného lepšiu rovnováhu na prúte, väčšiu citlivosť a lepší odhadzovací výkon. Telo navijaku je vyrobené z materiálu Zaion V zaisťuje,
Inžinieri Daiwa do toho vložili naozaj veľa úsilia, kombinujúceho ľahkosti a silu v jednom navijaku. Konštrukcia prevodovky bola prepracovaná, aby zaistila ešte hladší a tichší chod, optimálnu pevnosť a rýchlosť chodu. | •23AIRITY LT je najľahší navijak v histórii Daiwa!
Freams LT vás presvedčí technickými detailmi a optimálnou navíjacou silou. Telo navijaku a rotor sú vyrobené z materiálu Zaion V a starajú sa o bezpečné uloženie prevodov. Konštrukcia MagSealed zabraňuje prenikaniu nečistôt a vody cez hriadeľ a zaisťuje – v kombinácii s
LT design umožňuje vývoj menších tiel navijakov s konvenčne veľkými cievkami, ktoré je možné vďaka nízkej hmotnosti použiť bez väčšieho úsilia. Hliníková ABS cievka pre ďaleké hody vykazuje znížený trecí odpor počas nahadzovania, čo predlžuje vzdialenosť hodov
Koncepcia LT umožňuje konštrukciu veľmi ľahkých a odolných navijakov - najmä pre prívlač. | Pevné a odolné telo navijaka vyrobené z materiálu Zaion V zaisťuje umiestnenie Tough Digigear v tele navijaka a tým aj stabilne super hladký chod. Air rotor funguje takmer bez
Kombináciou nového konceptu Airdrive Design s kovovým telom navijaka odolným proti skresleniu ponúka 23' Lexa hodvábne hladký chod a veľkú silu navíjania. | Koncepcia Airdrive ďalej znížila hmotnosť navijaku a posúva rovnováhu na zadnú časť – umožňuje ešte citlivejšie
DAIWA inžinierom sa podarilo veľmi výrazne znížiť hmotnosť navijaku, a to vďaka použitiu nového LT konceptu. Inovované prevody Tough Digigear, ktoré boli predtým exkluzívne používané iba u drahších modelov, skvelo dopĺňajú navijak Ninja Match LT. Zlepšujú prenos sily a majú
Freams LT vás presvedčí technickými detailmi a optimálnou navíjacou silou. Telo navijaku a rotor sú vyrobené z materiálu Zaion V a starajú sa o bezpečné uloženie prevodov. Konštrukcia MagSealed zabraňuje prenikaniu nečistôt a vody cez hriadeľ a zaisťuje – v kombinácii s
Kombináciou nového konceptu Airdrive Design s kovovým telom navijaka odolným proti skresleniu ponúka 23' Lexa hodvábne hladký chod a veľkú silu navíjania. | Koncepcia Airdrive ďalej znížila hmotnosť navijaku a posúva rovnováhu na zadnú časť – umožňuje ešte citlivejšie
Nový rotor Airdrive vedie k zníženiu hmotnosti prednej časti navijaka a ponúka optimalizované vyváženie na zníženie počiatočného odporu. Nízky počiatočný odpor vedie k lepšej kontrole pri love, vyššej citlivosti a lepšiemu ovládaniu nástrahy. Nový preklápač Airdrive je