Najviac produktov si môžete vyberať spomedzi značiek Delphin, Shimano, DAM, Daiwa, Penn, Mistrall, Abu Garcia, Mitchell, Ryobi, Okuma, Savage Gear, Saenger, WFT, EMOS, Mivardi, Prologic, Tica, Shimano Fishing, FOX, Trabucco, Labelmate, Sonik, Anaconda, MIKADO alebo Zebco. Všetky značky
Rybársky navijak Daiwa Black Widow BR: Rybárska sezóna je v plnom prúde, a vy váhate, aký navijak zvoliť? Ak áno, tak práve pre vás je tu navijak Daiwa Black Widow BR. Vďaka veľmi citlivému systému bite n run je perfektný na lov kaprov, zubáčov i úhorov! Navijak BLACK
Tento výkonný navijak sa dokonale hodí na cielený lov tresiek a mníkov v Nórsku. Napriek malému telu sa mimoriadne silný pohon Britz stará o vyššiu navíjaciu silu ako pri modeloch Tanacom 500. Malé telo a nízka hmotnosť iba 540g umožňujú pohodlnú manipuláciu s týmto navijakom
Zakúpením tohto multiplikátora sa Vám otvoria nové hranice a môžete si vyskúšať lov na takých hĺbkach, kde ešte nikto pred vami nelovil. Harmonizuje sa súčasným použitím echolotu a precízny merač odvinutej pletenky zaisťuje 100% presné umiestnenie nástrahy do požadovanej
Zakúpením tohto multiplikátora sa Vám otvoria nové hranice a môžete si vyskúšať lov na takých hĺbkach, kde ešte nikto pred vami nelovil. | Harmonizuje so súčasným použitím echolotu a precízny merač odvinutej pletenky zaisťuje 100% presné umiestnenie nástrahy do požadovanej
Zakúpením tohto multiplikátora sa Vám otvoria nové hranice a môžete si vyskúšať lov na takých hĺbkach, kde ešte nikto pred vami nelovil. Harmonizuje sa súčasným použitím echolotu a precízny merač odvinutej pletenky zaisťuje 100% presné umiestnenie nástrahy do požadovanej
Rybársky navijak Daiwa Emblem Spod 35 SCW QD:Plánujete zmodernizovať svoju rybársku výbavu? Daiwa Emblem Spod 35 SCW QD je praktický kaprársky rybársky navijak, vďaka ktorému bude každý záber bezproblémový. Prevod disponuje pomerom 5,5:1. Predná brzda navijaka Daiwa je jednoducho
S pomocou funkcie Jig / Pickup doslova vdýchnete svojej gumovej rybe život, lov halibutov nikdy nebol tak jednoduchý, ako s týmto multiplikátorom. Tiež lov veľkých Kelerov v stĺpci je výbornou záležitosťou, vďaka digitálnemu počítadlu odvinutej šnúry máte presné informácie, v
Vďaka LT designu môže byť telo navijaka koncepčne menšie, ale aj ľahšie a obsahuje výrazne zväčšené trakčné koleso, čo vedie k zvýšeniu navíjacej sily ak jej lepšiemu prenosu. Prevody sú uložené v odolnom MQ tele a ponúkajú trvalo hladký chod aj pri veľkom namáhaní
Nový Exist LT 18 'má tie najlepšie Japonské technológie, ktoré kedy Daiwa vytvorila. Ďalší míľnik v konštrukcii navijakov sme prekročili s novou LT technológiou (LT - Light & Tough - Ľahký a pevný). Navijaky postavené na LT koncepte majú tie najlepšie technické vlastnosti. | |
45mm zdvih cievky pre ultra dlhé hody | | Slow Cross Wrap - pomalé krížové navíjanie | | HIP - klip vlasca | | QD - brzdný systém | | ZAION - nové kompaktné telo | | Preklápač z jedného kusu | | Sústružené hliníkové prevody TOUGH DIGIGEAR | | 7BB (0CRBB) | | 1 náhradná cievka
Bez ohľadu na to, či lovíte s ľahkým vybavením zubáče, kapry, úhory alebo liene, alebo sa zameriavate na stredne ťažký feeder - nové navijaky BLACK WIDOW BR LT pokryjú všetky vaše potreby, vďaka svojmu unikátnemu dizajnu. Inovované prevody Tough Digigear majú lepší prenos
Bez ohľadu na to, či lovíte s ľahkým vybavením zubáče, kapry, úhory alebo liene, alebo sa zameriavate na stredne ťažký feeder - nové navijaky BLACK WIDOW BR LT pokryjú všetky vaše potreby, vďaka svojmu unikátnemu dizajnu. Inovované prevody Tough Digigear majú lepší prenos
Bez ohľadu na to, či lovíte s ľahkým vybavením zubáče, kapry, úhory alebo liene, alebo sa zameriavate na stredne ťažký feeder - nové navijaky BLACK WIDOW BR LT pokryjú všetky vaše potreby, vďaka svojmu unikátnemu dizajnu. Inovované prevody Tough Digigear majú lepší prenos
Bez ohľadu na to, či lovíte s ľahkým vybavením zubáče, kapry, úhory alebo liene, alebo sa zameriavate na stredne ťažký feeder - nové navijaky BLACK WIDOW BR LT pokryjú všetky vaše potreby, vďaka svojmu unikátnemu dizajnu. Inovované prevody Tough Digigear majú lepší prenos
Telo navijaku Monocoque Zaion sa stará o uloženie prevodov odolné proti deformácii a vedie k trvalo hladkému chodu. Vďaka telu Monocoque je možné použiť väčšie hnacie koleso ako obvykle, čo vedie k lepšiemu prenosu sily a dlhej životnosti prevodov. CNC obrábané hliníkové prevody
Telo navijaku Monocoque Zaion sa stará o uloženie prevodov odolné proti deformácii a vedie k trvalo hladkému chodu. Vďaka telu Monocoque je možné použiť väčšie hnacie koleso ako obvykle, čo vedie k lepšiemu prenosu sily a dlhej životnosti prevodov. CNC obrábané hliníkové prevody
Telo navijaku Monocoque Zaion sa stará o uloženie prevodov odolné proti deformácii a vedie k trvalo hladkému chodu. Vďaka telu Monocoque je možné použiť väčšie hnacie koleso ako obvykle, čo vedie k lepšiemu prenosu sily a dlhej životnosti prevodov. CNC obrábané hliníkové prevody
Telo navijaku Monocoque Zaion sa stará o uloženie prevodov odolné proti deformácii a vedie k trvalo hladkému chodu. Vďaka telu Monocoque je možné použiť väčšie hnacie koleso ako obvykle, čo vedie k lepšiemu prenosu sily a dlhej životnosti prevodov. CNC obrábané hliníkové prevody
Odolné telo HardBodyZ je základom pre bezpečné uloženie prevodov aj pri náročnom alebo extrémnom použití. Odolné prevody Digigear zaisťujú hladký chod. Ďalším optimalizovaním dizajnu rovnako ako rotora Zaion bola výrazne znížená hmotnosť v porovnaní s predchádzajúcim radom
Pomocou brzdného systému QD sa rýchlo prispôsobíte každej rybárskej situácii pri vode. Hrana cievky na ďaleké hody v kombinácii s krížovým navíjaním SCW znižuje trenie pri nahodení a stará sa o väčšie nahodené vzdialenosti. Rýchlosklopná kľučka One-Touch sa dá veľmi
Pomocou brzdného systému QD sa rýchlo prispôsobíte každej rybárskej situácii pri vode. Hrana cievky na ďaleké hody v kombinácii s krížovým navíjaním SCW znižuje trenie pri nahodení a stará sa o väčšie nahodené vzdialenosti. Rýchlosklopná kľučka One-Touch sa dá veľmi
Freams LT vás presvedčí technickými detailmi a optimálnou navíjacou silou. Telo navijaku a rotor sú vyrobené z materiálu Zaion V a starajú sa o bezpečné uloženie prevodov. Konštrukcia MagSealed zabraňuje prenikaniu nečistôt a vody cez hriadeľ a zaisťuje – v kombinácii s
Freams LT vás presvedčí technickými detailmi a optimálnou navíjacou silou. Telo navijaku a rotor sú vyrobené z materiálu Zaion V a starajú sa o bezpečné uloženie prevodov. Konštrukcia MagSealed zabraňuje prenikaniu nečistôt a vody cez hriadeľ a zaisťuje – v kombinácii s
Freams LT vás presvedčí technickými detailmi a optimálnou navíjacou silou. Telo navijaku a rotor sú vyrobené z materiálu Zaion V a starajú sa o bezpečné uloženie prevodov. Konštrukcia MagSealed zabraňuje prenikaniu nečistôt a vody cez hriadeľ a zaisťuje – v kombinácii s
Freams LT vás presvedčí technickými detailmi a optimálnou navíjacou silou. Telo navijaku a rotor sú vyrobené z materiálu Zaion V a starajú sa o bezpečné uloženie prevodov. Konštrukcia MagSealed zabraňuje prenikaniu nečistôt a vody cez hriadeľ a zaisťuje – v kombinácii s
Freams LT vás presvedčí technickými detailmi a optimálnou navíjacou silou. Telo navijaku a rotor sú vyrobené z materiálu Zaion V a starajú sa o bezpečné uloženie prevodov. Konštrukcia MagSealed zabraňuje prenikaniu nečistôt a vody cez hriadeľ a zaisťuje – v kombinácii s
Freams LT vás presvedčí technickými detailmi a optimálnou navíjacou silou. Telo navijaku a rotor sú vyrobené z materiálu Zaion V a starajú sa o bezpečné uloženie prevodov. Konštrukcia MagSealed zabraňuje prenikaniu nečistôt a vody cez hriadeľ a zaisťuje – v kombinácii s
Navijak Tournament Feeder je založený na rovnakom ráme ako napr. TDR Distance Feeder 25 QD, ale bol upravený podľa moderných rybárskych špecifikácií. Odolné telo navijaku Zaion v kombinácii s hliníkovým krytom tela zaisťuje optimálne uloženie prevodov a trvalo hladký chod. Tough
Vďaka zníženej hmotnosti rotora, cievky a preklápača je umožnené hladšie otáčanie bez počiatočného odporu, čo garantuje optimálne hladký chod. 22″ Exist je prvý navijak z radu DAIWA, ktorý je vybavený novým konceptom Airdrive. Zníženie hmotnosti rotora zaisťuje, že budete
Vďaka zníženej hmotnosti rotora, cievky a preklápača je umožnené hladšie otáčanie bez počiatočného odporu, čo garantuje optimálne hladký chod. 22″ Exist je prvý navijak z radu DAIWA, ktorý je vybavený novým konceptom Airdrive. Zníženie hmotnosti rotora zaisťuje, že budete
Vďaka zníženej hmotnosti rotora, cievky a preklápača je umožnené hladšie otáčanie bez počiatočného odporu, čo garantuje optimálne hladký chod. 22″ Exist je prvý navijak z radu DAIWA, ktorý je vybavený novým konceptom Airdrive. Zníženie hmotnosti rotora zaisťuje, že budete
Vďaka zníženej hmotnosti rotora, cievky a preklápača je umožnené hladšie otáčanie bez počiatočného odporu, čo garantuje optimálne hladký chod. 22″ Exist je prvý navijak z radu DAIWA, ktorý je vybavený novým konceptom Airdrive. Zníženie hmotnosti rotora zaisťuje, že budete
Vďaka zníženej hmotnosti rotora, cievky a preklápača je umožnené hladšie otáčanie bez počiatočného odporu, čo garantuje optimálne hladký chod. 22″ Exist je prvý navijak z radu DAIWA, ktorý je vybavený novým konceptom Airdrive. Zníženie hmotnosti rotora zaisťuje, že budete
Inžinieri Daiwa do toho vložili naozaj veľa úsilia, kombinujúceho ľahkosti a silu v jednom navijaku. Konštrukcia prevodovky bola prepracovaná, aby zaistila ešte hladší a tichší chod, optimálnu pevnosť a rýchlosť chodu. | •23AIRITY LT je najľahší navijak v histórii Daiwa!
Inžinieri Daiwa do toho vložili naozaj veľa úsilia, kombinujúceho ľahkosti a silu v jednom navijaku. Konštrukcia prevodovky bola prepracovaná, aby zaistila ešte hladší a tichší chod, optimálnu pevnosť a rýchlosť chodu. | •23AIRITY LT je najľahší navijak v histórii Daiwa!
Inžinieri Daiwa do toho vložili naozaj veľa úsilia, kombinujúceho ľahkosti a silu v jednom navijaku. Konštrukcia prevodovky bola prepracovaná, aby zaistila ešte hladší a tichší chod, optimálnu pevnosť a rýchlosť chodu. | •23AIRITY LT je najľahší navijak v histórii Daiwa!
•Návin na 1 otočenie kľučky: 104 cm •45mm Ultra Long Cast Spool •Slow Cross Wrap •ZAION V rotor •QDM •DIGIGEAR 2 •Ložiská 6BB •S náhradnou cievkou (0.35 mm-530 m)
OT (One Touch) verzia navijaka Emblem 45 SCW QD s rýchlosklopnou kľučkou je takmer identická k bežnému navijaku Emblem 45 SCW QD. Rozdiel tvorí predovšetkým retro dizajn s rýchlosklopnou kľučkou, zlatá cievka a drevená rukoväť kľučky. 45 mm zdvih cievky, v kombinácii s pomalým
Silné prevody Digigear II spolu s rotorom z materiálu Zaion V odolným proti deformácii ponúkajú optimálny prenos sily pri zaťažení a uľahčuje sťahovanie ťažkých montáží na veľké vzdialenosti. Konštrukcia Magsealed na hriadeli zabraňuje vniknutiu slanej vody a čiastočiek
Celková hmotnosť navijaka je znížená a vyváženie navijaka je posunuté viac dozadu znížením hmotnosti prednej jednotky. To zaisťuje okrem iného lepšiu rovnováhu na prúte, väčšiu citlivosť a lepší odhadzovací výkon. Telo navijaku je vyrobené z materiálu Zaion V zaisťuje,
Celková hmotnosť navijaka je znížená a vyváženie navijaka je posunuté viac dozadu znížením hmotnosti prednej jednotky. To zaisťuje okrem iného lepšiu rovnováhu na prúte, väčšiu citlivosť a lepší odhadzovací výkon. Telo navijaku je vyrobené z materiálu Zaion V zaisťuje,
Celková hmotnosť navijaka je znížená a vyváženie navijaka je posunuté viac dozadu znížením hmotnosti prednej jednotky. To zaisťuje okrem iného lepšiu rovnováhu na prúte, väčšiu citlivosť a lepší odhadzovací výkon. Telo navijaku je vyrobené z materiálu Zaion V zaisťuje,
Celková hmotnosť navijaka je znížená a vyváženie navijaka je posunuté viac dozadu znížením hmotnosti prednej jednotky. To zaisťuje okrem iného lepšiu rovnováhu na prúte, väčšiu citlivosť a lepší odhadzovací výkon. Telo navijaku je vyrobené z materiálu Zaion V zaisťuje,
Celková hmotnosť navijaka je znížená a vyváženie navijaka je posunuté viac dozadu znížením hmotnosti prednej jednotky. To zaisťuje okrem iného lepšiu rovnováhu na prúte, väčšiu citlivosť a lepší odhadzovací výkon. Telo navijaku je vyrobené z materiálu Zaion V zaisťuje,
Celková hmotnosť navijaka je znížená a vyváženie navijaka je posunuté viac dozadu znížením hmotnosti prednej jednotky. To zaisťuje okrem iného lepšiu rovnováhu na prúte, väčšiu citlivosť a lepší odhadzovací výkon. Telo navijaku je vyrobené z materiálu Zaion V zaisťuje,
Celková hmotnosť navijaka je znížená a vyváženie navijaka je posunuté viac dozadu znížením hmotnosti prednej jednotky. To zaisťuje okrem iného lepšiu rovnováhu na prúte, väčšiu citlivosť a lepší odhadzovací výkon. Telo navijaku je vyrobené z materiálu Zaion V zaisťuje,
Celková hmotnosť navijaka je znížená a vyváženie navijaka je posunuté viac dozadu znížením hmotnosti prednej jednotky. To zaisťuje okrem iného lepšiu rovnováhu na prúte, väčšiu citlivosť a lepší odhadzovací výkon. Telo navijaku je vyrobené z materiálu Zaion V zaisťuje,
Celková hmotnosť navijaka je znížená a vyváženie navijaka je posunuté viac dozadu znížením hmotnosti prednej jednotky. To zaisťuje okrem iného lepšiu rovnováhu na prúte, väčšiu citlivosť a lepší odhadzovací výkon. Telo navijaku je vyrobené z materiálu Zaion V zaisťuje,
Nový rotor Airdrive vedie k zníženiu hmotnosti prednej časti navijaka a ponúka optimalizované vyváženie na zníženie počiatočného odporu. Nízky počiatočný odpor vedie k lepšej kontrole pri love, vyššej citlivosti a lepšiemu ovládaniu nástrahy. Nový preklápač Airdrive je
Nový rotor Airdrive vedie k zníženiu hmotnosti prednej časti navijaka a ponúka optimalizované vyváženie na zníženie počiatočného odporu. Nízky počiatočný odpor vedie k lepšej kontrole pri love, vyššej citlivosti a lepšiemu ovládaniu nástrahy. Nový preklápač Airdrive je
Nový rotor Airdrive vedie k zníženiu hmotnosti prednej časti navijaka a ponúka optimalizované vyváženie na zníženie počiatočného odporu. Nízky počiatočný odpor vedie k lepšej kontrole pri love, vyššej citlivosti a lepšiemu ovládaniu nástrahy. Nový preklápač Airdrive je
Nový rotor Airdrive vedie k zníženiu hmotnosti prednej časti navijaka a ponúka optimalizované vyváženie na zníženie počiatočného odporu. Nízky počiatočný odpor vedie k lepšej kontrole pri love, vyššej citlivosti a lepšiemu ovládaniu nástrahy. Nový preklápač Airdrive je
Nový rotor Airdrive vedie k zníženiu hmotnosti prednej časti navijaka a ponúka optimalizované vyváženie na zníženie počiatočného odporu. Nízky počiatočný odpor vedie k lepšej kontrole pri love, vyššej citlivosti a lepšiemu ovládaniu nástrahy. Nový preklápač Airdrive je
Nový rotor Airdrive vedie k zníženiu hmotnosti prednej časti navijaka a ponúka optimalizované vyváženie na zníženie počiatočného odporu. Nízky počiatočný odpor vedie k lepšej kontrole pri love, vyššej citlivosti a lepšiemu ovládaniu nástrahy. Nový preklápač Airdrive je
Nový rotor Airdrive vedie k zníženiu hmotnosti prednej časti navijaka a ponúka optimalizované vyváženie na zníženie počiatočného odporu. Nízky počiatočný odpor vedie k lepšej kontrole pri love, vyššej citlivosti a lepšiemu ovládaniu nástrahy. Nový preklápač Airdrive je
Nový rotor Airdrive vedie k zníženiu hmotnosti prednej časti navijaka a ponúka optimalizované vyváženie na zníženie počiatočného odporu. Nízky počiatočný odpor vedie k lepšej kontrole pri love, vyššej citlivosti a lepšiemu ovládaniu nástrahy. Nový preklápač Airdrive je
Nový rotor Airdrive vedie k zníženiu hmotnosti prednej časti navijaka a ponúka optimalizované vyváženie na zníženie počiatočného odporu. Nízky počiatočný odpor vedie k lepšej kontrole pri love, vyššej citlivosti a lepšiemu ovládaniu nástrahy. Nový preklápač Airdrive je
Presunutím ťažiska na zadnú časť navijaka získate lepšiu celkovú rovnováhu pri hádzaní. Ideálne pre lov zubáčov, ostriežov, šťúk a pstruhov na prívlač. Brzda ATD Type-L uvoľňuje vlasec pod zaťažením bez vysokého počiatočného odporu a zaisťuje veľkú bezpečnosť aj
Presunutím ťažiska na zadnú časť navijaka získate lepšiu celkovú rovnováhu pri hádzaní. Ideálne pre lov zubáčov, ostriežov, šťúk a pstruhov na prívlač. Brzda ATD Type-L uvoľňuje vlasec pod zaťažením bez vysokého počiatočného odporu a zaisťuje veľkú bezpečnosť aj
Presunutím ťažiska na zadnú časť navijaka získate lepšiu celkovú rovnováhu pri hádzaní. Ideálne pre lov zubáčov, ostriežov, šťúk a pstruhov na prívlač. Brzda ATD Type-L uvoľňuje vlasec pod zaťažením bez vysokého počiatočného odporu a zaisťuje veľkú bezpečnosť aj
Presunutím ťažiska na zadnú časť navijaka získate lepšiu celkovú rovnováhu pri hádzaní. Ideálne pre lov zubáčov, ostriežov, šťúk a pstruhov na prívlač. Brzda ATD Type-L uvoľňuje vlasec pod zaťažením bez vysokého počiatočného odporu a zaisťuje veľkú bezpečnosť aj
Presunutím ťažiska na zadnú časť navijaka získate lepšiu celkovú rovnováhu pri hádzaní. Ideálne pre lov zubáčov, ostriežov, šťúk a pstruhov na prívlač. Brzda ATD Type-L uvoľňuje vlasec pod zaťažením bez vysokého počiatočného odporu a zaisťuje veľkú bezpečnosť aj
Presunutím ťažiska na zadnú časť navijaka získate lepšiu celkovú rovnováhu pri hádzaní. Ideálne pre lov zubáčov, ostriežov, šťúk a pstruhov na prívlač. Brzda ATD Type-L uvoľňuje vlasec pod zaťažením bez vysokého počiatočného odporu a zaisťuje veľkú bezpečnosť aj
Kombináciou nového konceptu Airdrive Design s kovovým telom navijaka odolným proti skresleniu ponúka 23' Lexa hodvábne hladký chod a veľkú silu navíjania. | Koncepcia Airdrive ďalej znížila hmotnosť navijaku a posúva rovnováhu na zadnú časť – umožňuje ešte citlivejšie
Kombináciou nového konceptu Airdrive Design s kovovým telom navijaka odolným proti skresleniu ponúka 23' Lexa hodvábne hladký chod a veľkú silu navíjania. | Koncepcia Airdrive ďalej znížila hmotnosť navijaku a posúva rovnováhu na zadnú časť – umožňuje ešte citlivejšie
Kombináciou nového konceptu Airdrive Design s kovovým telom navijaka odolným proti skresleniu ponúka 23' Lexa hodvábne hladký chod a veľkú silu navíjania. | Koncepcia Airdrive ďalej znížila hmotnosť navijaku a posúva rovnováhu na zadnú časť – umožňuje ešte citlivejšie
Kombináciou nového konceptu Airdrive Design s kovovým telom navijaka odolným proti skresleniu ponúka 23' Lexa hodvábne hladký chod a veľkú silu navíjania. | Koncepcia Airdrive ďalej znížila hmotnosť navijaku a posúva rovnováhu na zadnú časť – umožňuje ešte citlivejšie
Kombináciou nového konceptu Airdrive Design s kovovým telom navijaka odolným proti skresleniu ponúka 23' Lexa hodvábne hladký chod a veľkú silu navíjania. | Koncepcia Airdrive ďalej znížila hmotnosť navijaku a posúva rovnováhu na zadnú časť – umožňuje ešte citlivejšie
LT naviják s kovovým tělem a designem Airdrive. | | Kombinací nového konceptu Airdrive Design s kovovým tělem navijáku odolným proti zkreslení nabízí 23' Lexa hedvábně hladký chod a velkou sílu navíjení. | Koncepce Airdrive dále snížila hmotnost navijáku a posouvá rovnováhu na
Kombináciou nového konceptu Airdrive Design s kovovým telom navijaka odolným proti skresleniu ponúka 23' Lexa hodvábne hladký chod a veľkú silu navíjania. | Koncepcia Airdrive ďalej znížila hmotnosť navijaku a posúva rovnováhu na zadnú časť – umožňuje ešte citlivejšie
Kombináciou nového konceptu Airdrive Design s kovovým telom navijaka odolným proti skresleniu ponúka 23' Lexa hodvábne hladký chod a veľkú silu navíjania. | Koncepcia Airdrive ďalej znížila hmotnosť navijaku a posúva rovnováhu na zadnú časť – umožňuje ešte citlivejšie
Predovšetkým musíme zdôrazniť jeho výnimočne hladký a presný chod. Vďaka použitiu LT konceptu znížili DAIWA inžinieri výrazne celkovú hmotnosť navijaku Ninja LT. U navijakov veľkosti 2500 sa podarilo znížiť hmotnosť až o 10%! Nové prevody Tough Digigear, ktoré boli predtým
Predovšetkým musíme zdôrazniť jeho výnimočne hladký a presný chod. Vďaka použitiu LT konceptu znížili DAIWA inžinieri výrazne celkovú hmotnosť navijaku Ninja LT. U navijakov veľkosti 2500 sa podarilo znížiť hmotnosť až o 10%! Nové prevody Tough Digigear, ktoré boli predtým
Predovšetkým musíme zdôrazniť jeho výnimočne hladký a presný chod. Vďaka použitiu LT konceptu znížili DAIWA inžinieri výrazne celkovú hmotnosť navijaku Ninja LT. U navijakov veľkosti 2500 sa podarilo znížiť hmotnosť až o 10%! Nové prevody Tough Digigear, ktoré boli predtým
Predovšetkým musíme zdôrazniť jeho výnimočne hladký a presný chod. Vďaka použitiu LT konceptu znížili DAIWA inžinieri výrazne celkovú hmotnosť navijaku Ninja LT. U navijakov veľkosti 2500 sa podarilo znížiť hmotnosť až o 10%! Nové prevody Tough Digigear, ktoré boli predtým
Predovšetkým musíme zdôrazniť jeho výnimočne hladký a presný chod. Vďaka použitiu LT konceptu znížili DAIWA inžinieri výrazne celkovú hmotnosť navijaku Ninja LT. U navijakov veľkosti 2500 sa podarilo znížiť hmotnosť až o 10%! Nové prevody Tough Digigear, ktoré boli predtým
Predovšetkým musíme zdôrazniť jeho výnimočne hladký a presný chod. Vďaka použitiu LT konceptu znížili DAIWA inžinieri výrazne celkovú hmotnosť navijaku Ninja LT. U navijakov veľkosti 2500 sa podarilo znížiť hmotnosť až o 10%! Nové prevody Tough Digigear, ktoré boli predtým
Predovšetkým musíme zdôrazniť jeho výnimočne hladký a presný chod. Vďaka použitiu LT konceptu znížili DAIWA inžinieri výrazne celkovú hmotnosť navijaku Ninja LT. U navijakov veľkosti 2500 sa podarilo znížiť hmotnosť až o 10%! Nové prevody Tough Digigear, ktoré boli predtým
Predovšetkým musíme zdôrazniť jeho výnimočne hladký a presný chod. Vďaka použitiu LT konceptu znížili DAIWA inžinieri výrazne celkovú hmotnosť navijaku Ninja LT. U navijakov veľkosti 2500 sa podarilo znížiť hmotnosť až o 10%! Nové prevody Tough Digigear, ktoré boli predtým
Predovšetkým musíme zdôrazniť jeho výnimočne hladký a presný chod. Vďaka použitiu LT konceptu znížili DAIWA inžinieri výrazne celkovú hmotnosť navijaku Ninja LT. U navijakov veľkosti 2500 sa podarilo znížiť hmotnosť až o 10%! Nové prevody Tough Digigear, ktoré boli predtým
DAIWA inžinierom sa podarilo veľmi výrazne znížiť hmotnosť navijaku, a to vďaka použitiu nového LT konceptu. Inovované prevody Tough Digigear, ktoré boli predtým exkluzívne používané iba u drahších modelov, skvelo dopĺňajú navijak Ninja Match & Feeder LT. Zlepšujú prenos
DAIWA inžinierom sa podarilo veľmi výrazne znížiť hmotnosť navijaku, a to vďaka použitiu nového LT konceptu. Inovované prevody Tough Digigear, ktoré boli predtým exkluzívne používané iba u drahších modelov, skvelo dopĺňajú navijak Ninja Match LT. Zlepšujú prenos sily a majú
DAIWA inžinierom sa podarilo veľmi výrazne znížiť hmotnosť navijaku, a to vďaka použitiu nového LT konceptu. Inovované prevody Tough Digigear, ktoré boli predtým exkluzívne používané iba u drahších modelov, skvelo dopĺňajú navijak Ninja Match & Feeder LT. Zlepšujú prenos
Zlepšuje sa kontakt s nástrahou a je možné dosiahnuť rýchlejšie reakcie. Precízne odolné prevody Digigear zaisťujú veľkú navíjaciu silu a trvalo hodvábne hladký a rovnomerný chod. Nový preklápač Airdrive je ľahší ako predtým, dokonale pevný av kombinácii s novým ramenom
Zlepšuje sa kontakt s nástrahou a je možné dosiahnuť rýchlejšie reakcie. Precízne odolné prevody Digigear zaisťujú veľkú navíjaciu silu a trvalo hodvábne hladký a rovnomerný chod. Nový preklápač Airdrive je ľahší ako predtým, dokonale pevný av kombinácii s novým ramenom
Zlepšuje sa kontakt s nástrahou a je možné dosiahnuť rýchlejšie reakcie. Precízne odolné prevody Digigear zaisťujú veľkú navíjaciu silu a trvalo hodvábne hladký a rovnomerný chod. Nový preklápač Airdrive je ľahší ako predtým, dokonale pevný av kombinácii s novým ramenom
Zlepšuje sa kontakt s nástrahou a je možné dosiahnuť rýchlejšie reakcie. Precízne odolné prevody Digigear zaisťujú veľkú navíjaciu silu a trvalo hodvábne hladký a rovnomerný chod. Nový preklápač Airdrive je ľahší ako predtým, dokonale pevný av kombinácii s novým ramenom
Zlepšuje sa kontakt s nástrahou a je možné dosiahnuť rýchlejšie reakcie. Precízne odolné prevody Digigear zaisťujú veľkú navíjaciu silu a trvalo hodvábne hladký a rovnomerný chod. Nový preklápač Airdrive je ľahší ako predtým, dokonale pevný av kombinácii s novým ramenom
Zlepšuje sa kontakt s nástrahou a je možné dosiahnuť rýchlejšie reakcie. Precízne odolné prevody Digigear zaisťujú veľkú navíjaciu silu a trvalo hodvábne hladký a rovnomerný chod. Nový preklápač Airdrive je ľahší ako predtým, dokonale pevný av kombinácii s novým ramenom
Zlepšuje sa kontakt s nástrahou a je možné dosiahnuť rýchlejšie reakcie. Precízne odolné prevody Digigear zaisťujú veľkú navíjaciu silu a trvalo hodvábne hladký a rovnomerný chod. Nový preklápač Airdrive je ľahší ako predtým, dokonale pevný av kombinácii s novým ramenom
Zlepšuje sa kontakt s nástrahou a je možné dosiahnuť rýchlejšie reakcie. Precízne odolné prevody Digigear zaisťujú veľkú navíjaciu silu a trvalo hodvábne hladký a rovnomerný chod. Nový preklápač Airdrive je ľahší ako predtým, dokonale pevný av kombinácii s novým ramenom
Nová Saltiga predstavuje vyvrcholenie technického pokroku Daiwa za posledné desaťročie a obsahuje každý kúsok technológie, vďaka ktorému sa nová SALTIGA stáva najlepším stredne veľkým navijakom na more, alebo ťažkú prívlač, akú kedy Daiwa vyrobila. | Návin na 1 otočenie
Nová Saltiga predstavuje vyvrcholenie technického pokroku Daiwa za posledné desaťročie a obsahuje každý kúsok technológie, vďaka ktorému sa nová SALTIGA stáva najlepším stredne veľkým navijakom na more, alebo ťažkú prívlač, akú kedy Daiwa vyrobila. | Návin na 1 otočenie
Distance ponúka vďaka prevodom Digigear II veľkú navíjaciu silu – perfektnú pre ťažké montáže a veľké vzdialenosti. Silný rotor Zaion V v kombinácii s telom navijaka Zaion odolným proti deformácii a hliníkovým krytom Body Cap vedie k optimálnemu prenosu sily a bezpečnému
Je známe a dôveryhodné meno, ktoré vychádza z odvodenín významu pre bitku, veľkú snahu a dobývanie. Každá zo sérií navijaku Certate bola vyvinutá a vylepšená tak, aby priniesla ešte viac úžitku a spokojnosti svojmu majiteľovi. | LT „Light & Tough“ koncept: | •Princíp
Je známe a dôveryhodné meno, ktoré vychádza z odvodenín významu pre bitku, veľkú snahu a dobývanie. Každá zo sérií navijaku Certate bola vyvinutá a vylepšená tak, aby priniesla ešte viac úžitku a spokojnosti svojmu majiteľovi. | LT „Light & Tough“ koncept: | •Princíp
Je známe a dôveryhodné meno, ktoré vychádza z odvodenín významu pre bitku, veľkú snahu a dobývanie. Každá zo sérií navijaku Certate bola vyvinutá a vylepšená tak, aby priniesla ešte viac úžitku a spokojnosti svojmu majiteľovi. | LT „Light & Tough“ koncept: | •Princíp
Vďaka konštrukcii Airdrive je nový TDR v porovnaní s predchádzajúcou verziou ľahší a citlivejší. Rotor Airdrive sa stará o zvýšenú citlivosť počas zdolávania a znižuje riziko uvoľnenia háčika. Jednodielny dutý preklápač Airdrive spolu s extra ľahkou cievkou Airdrive a
Vďaka konštrukcii Airdrive je nový TDR v porovnaní s predchádzajúcou verziou ľahší a citlivejší. Rotor Airdrive sa stará o zvýšenú citlivosť počas zdolávania a znižuje riziko uvoľnenia háčika. Jednodielny dutý preklápač Airdrive spolu s extra ľahkou cievkou Airdrive a
Vďaka LT designu môže byť telo navijaka koncepčne menšie, ale aj ľahšie a obsahuje výrazne zväčšené trakčné koleso, čo vedie k zvýšeniu navíjacej sily ak jej lepšiemu prenosu. Prevody sú uložené v odolnom MQ tele a ponúkajú trvalo hladký chod aj pri veľkom namáhaní
Vďaka LT designu môže byť telo navijaka koncepčne menšie, ale aj ľahšie a obsahuje výrazne zväčšené trakčné koleso, čo vedie k zvýšeniu navíjacej sily ak jej lepšiemu prenosu. Prevody sú uložené v odolnom MQ tele a ponúkajú trvalo hladký chod aj pri veľkom namáhaní
Vďaka LT designu môže byť telo navijaka koncepčne menšie, ale aj ľahšie a obsahuje výrazne zväčšené trakčné koleso, čo vedie k zvýšeniu navíjacej sily ak jej lepšiemu prenosu. Prevody sú uložené v odolnom MQ tele a ponúkajú trvalo hladký chod aj pri veľkom namáhaní
S navijáky BG Daiwa představuje novou generaci neuvěřitelně silných a odolných BG navijáků. Vynikají špičkovým přenosem výkonu a odolností. Ozubená kola mají zvětšené zuby, což vede k ještě větší odolnosti a dlouhé životnosti. Hliníkové tělo odolné proti deformaci
S navijáky BG Daiwa představuje novou generaci neuvěřitelně silných a odolných BG navijáků. Vynikají špičkovým přenosem výkonu a odolností. Ozubená kola mají zvětšené zuby, což vede k ještě větší odolnosti a dlouhé životnosti. Hliníkové tělo odolné proti deformaci
S navijakmi BG Daiwa predstavuje novú generáciu neuveriteľne silných a odolných BG navijakov. Vynikajú špičkovým prenosom výkonu a odolnosťou. Ozubené kolesá majú zväčšené zuby, čo vedie k ešte väčšej odolnosti a dlhej životnosti. Hliníkové telo odolné proti deformácii
Na tento rybolov je kapacita cievky 270m / 0.35mm ideálna a ponúka dostatočnú rezervu. S navijakom Black Widow 25A navrhli DAIWA inžinieri navijak odolný proti zničeniu s veľkou navíjacou silou, ktorý ponúka neuveriteľný pomer cena výkon
DAIWA teda pripravila Big Pit navijak s veľkou, kónickou cievkou a 35mm hĺbkou s názvom Black Widow. Vďaka špeciálnemu výrobnému procesu a starostlivo vyberaným materiálom, môže DAIWA ponúknuť navijak s vysokou navíjacou kapacitou a optimálnou odolnosťou proti poškodeniu so
S navijakmi BLACK WIDOW BR dostávate známu kvalitu DAIWA zodpovedajúcu japonským štandardom a to v skvelom pomere cena-výkon. | | | | | | 3 guľôčkové ložiská | | Anti-reverzný systém Infinite | | hliníková cievka | | Mäkký úchop kľučky | | hliníková rukoväť | | GyroSpin | |