Ceny a dostupnosť sa môžu meniť aj niekoľko krát za deň. Skontrolujte si aktuálne údaje priamo v e-shopoch. Všetky dostupné farby a veľkosti nájdete priamo v e-shopoch.
Predovšetkým musíme zdôrazniť jeho výnimočne hladký a presný chod. Vďaka použitiu LT konceptu znížili DAIWA inžinieri výrazne celkovú hmotnosť navijaku Ninja LT. U navijakov veľkosti 2500 sa podarilo znížiť hmotnosť až o 10%! Nové prevody Tough Digigear, ktoré boli predtým používané u navijaka vo vyššej cenovej hladine, sú teraz súčasťou aj navijakov Ninja LT. Môžete si tak užívať vylepšený prenos sily a ešte hladší chod oproti predchádzajúcej verzii. Novo integrovaná brzda ATD poskytuje výraznejšiu brzdnú silu (až do 10 kg) a navyše sa rozbieha okamžite, bez počiatočného odporu - ideálne na použitie tenkých vlascov a tiež v kritických situáciách pri zdolávaní ryby. S navijakom Ninja LT predstavuje DAIWA perfektného nástupcu svetovo obľúbenej série navijakov Ninja.
Produkt Daiwa navijak 23 ninja lt 6000 patrí do skupiny produktov Navijaky predná brzda, patrí pod značku Daiwa, nájdete ho v e-shope Parys.sk.
Kategória | Brzdy, Navijaky, Navijaky predná brzda |
Značka | Daiwa |
E-shop | Parys.sk |
Predovšetkým musíme zdôrazniť jeho výnimočne hladký a presný chod. Vďaka použitiu LT konceptu znížili DAIWA inžinieri výrazne celkovú hmotnosť navijaku Ninja LT. U navijakov veľkosti 2500 sa podarilo znížiť hmotnosť až o 10%! Nové prevody Tough Digigear, ktoré boli predtým
DAIWA inžinierom sa podarilo veľmi výrazne znížiť hmotnosť navijaku, a to vďaka použitiu nového LT konceptu. Inovované prevody Tough Digigear, ktoré boli predtým exkluzívne používané iba u drahších modelov, skvelo dopĺňajú navijak Ninja Match & Feeder LT. Zlepšujú prenos
Predovšetkým musíme zdôrazniť jeho výnimočne hladký a presný chod. Vďaka použitiu LT konceptu znížili DAIWA inžinieri výrazne celkovú hmotnosť navijaku Ninja LT. U navijakov veľkosti 2500 sa podarilo znížiť hmotnosť až o 10%! Nové prevody Tough Digigear, ktoré boli predtým
Predovšetkým musíme zdôrazniť jeho výnimočne hladký a presný chod. Vďaka použitiu LT konceptu znížili DAIWA inžinieri výrazne celkovú hmotnosť navijaku Ninja LT. U navijakov veľkosti 2500 sa podarilo znížiť hmotnosť až o 10%! Nové prevody Tough Digigear, ktoré boli predtým
Predovšetkým musíme zdôrazniť jeho výnimočne hladký a presný chod. Vďaka použitiu LT konceptu znížili DAIWA inžinieri výrazne celkovú hmotnosť navijaku Ninja LT. U navijakov veľkosti 2500 sa podarilo znížiť hmotnosť až o 10%! Nové prevody Tough Digigear, ktoré boli predtým
DAIWA inžinierom sa podarilo veľmi výrazne znížiť hmotnosť navijaku, a to vďaka použitiu nového LT konceptu. Inovované prevody Tough Digigear, ktoré boli predtým exkluzívne používané iba u drahších modelov, skvelo dopĺňajú navijak Ninja Match LT. Zlepšujú prenos sily a majú
Predovšetkým musíme zdôrazniť jeho výnimočne hladký a presný chod. Vďaka použitiu LT konceptu znížili DAIWA inžinieri výrazne celkovú hmotnosť navijaku Ninja LT. U navijakov veľkosti 2500 sa podarilo znížiť hmotnosť až o 10%! Nové prevody Tough Digigear, ktoré boli predtým
Predovšetkým musíme zdôrazniť jeho výnimočne hladký a presný chod. Vďaka použitiu LT konceptu znížili DAIWA inžinieri výrazne celkovú hmotnosť navijaku Ninja LT. U navijakov veľkosti 2500 sa podarilo znížiť hmotnosť až o 10%! Nové prevody Tough Digigear, ktoré boli predtým
Predovšetkým musíme zdôrazniť jeho výnimočne hladký a presný chod. Vďaka použitiu LT konceptu znížili DAIWA inžinieri výrazne celkovú hmotnosť navijaku Ninja LT. U navijakov veľkosti 2500 sa podarilo znížiť hmotnosť až o 10%! Nové prevody Tough Digigear, ktoré boli predtým
Predovšetkým musíme zdôrazniť jeho výnimočne hladký a presný chod. Vďaka použitiu LT konceptu znížili DAIWA inžinieri výrazne celkovú hmotnosť navijaku Ninja LT. U navijakov veľkosti 2500 sa podarilo znížiť hmotnosť až o 10%! Nové prevody Tough Digigear, ktoré boli predtým
Predovšetkým musíme zdôrazniť jeho výnimočne hladký a presný chod. Vďaka použitiu LT konceptu znížili DAIWA inžinieri výrazne celkovú hmotnosť navijaku Ninja LT. U navijakov veľkosti 2500 sa podarilo znížiť hmotnosť až o 10%! Nové prevody Tough Digigear, ktoré boli predtým
DAIWA inžinierom sa podarilo veľmi výrazne znížiť hmotnosť navijaku, a to vďaka použitiu nového LT konceptu. Inovované prevody Tough Digigear, ktoré boli predtým exkluzívne používané iba u drahších modelov, skvelo dopĺňajú navijak Ninja Match & Feeder LT. Zlepšujú prenos
Nový rotor Airdrive vedie k zníženiu hmotnosti prednej časti navijaka a ponúka optimalizované vyváženie na zníženie počiatočného odporu. Nízky počiatočný odpor vedie k lepšej kontrole pri love, vyššej citlivosti a lepšiemu ovládaniu nástrahy. Nový preklápač Airdrive je
Navijak N'Zon LT vyniká svojou mimoriadnou kvalitou a je špeciálne navrhnutý pre ambicióznevýkony pri plavačkovom a feederovom rybolove. Odolné prevody Digigear sa starajú o optimálny výkon a vďaka svojej obrovskej sile umožňujú rýchle sťahovanie veľkých a ťažkých krmítok aj
Celková hmotnosť navijaka je znížená a vyváženie navijaka je posunuté viac dozadu znížením hmotnosti prednej jednotky. To zaisťuje okrem iného lepšiu rovnováhu na prúte, väčšiu citlivosť a lepší odhadzovací výkon. Telo navijaku je vyrobené z materiálu Zaion V zaisťuje,
Celková hmotnosť navijaka je znížená a vyváženie navijaka je posunuté viac dozadu znížením hmotnosti prednej jednotky. To zaisťuje okrem iného lepšiu rovnováhu na prúte, väčšiu citlivosť a lepší odhadzovací výkon. Telo navijaku je vyrobené z materiálu Zaion V zaisťuje,
Celková hmotnosť navijaka je znížená a vyváženie navijaka je posunuté viac dozadu znížením hmotnosti prednej jednotky. To zaisťuje okrem iného lepšiu rovnováhu na prúte, väčšiu citlivosť a lepší odhadzovací výkon. Telo navijaku je vyrobené z materiálu Zaion V zaisťuje,
Celková hmotnosť navijaka je znížená a vyváženie navijaka je posunuté viac dozadu znížením hmotnosti prednej jednotky. To zaisťuje okrem iného lepšiu rovnováhu na prúte, väčšiu citlivosť a lepší odhadzovací výkon. Telo navijaku je vyrobené z materiálu Zaion V zaisťuje,
Celková hmotnosť navijaka je znížená a vyváženie navijaka je posunuté viac dozadu znížením hmotnosti prednej jednotky. To zaisťuje okrem iného lepšiu rovnováhu na prúte, väčšiu citlivosť a lepší odhadzovací výkon. Telo navijaku je vyrobené z materiálu Zaion V zaisťuje,
Celková hmotnosť navijaka je znížená a vyváženie navijaka je posunuté viac dozadu znížením hmotnosti prednej jednotky. To zaisťuje okrem iného lepšiu rovnováhu na prúte, väčšiu citlivosť a lepší odhadzovací výkon. Telo navijaku je vyrobené z materiálu Zaion V zaisťuje,
Celková hmotnosť navijaka je znížená a vyváženie navijaka je posunuté viac dozadu znížením hmotnosti prednej jednotky. To zaisťuje okrem iného lepšiu rovnováhu na prúte, väčšiu citlivosť a lepší odhadzovací výkon. Telo navijaku je vyrobené z materiálu Zaion V zaisťuje,
Celková hmotnosť navijaka je znížená a vyváženie navijaka je posunuté viac dozadu znížením hmotnosti prednej jednotky. To zaisťuje okrem iného lepšiu rovnováhu na prúte, väčšiu citlivosť a lepší odhadzovací výkon. Telo navijaku je vyrobené z materiálu Zaion V zaisťuje,
Celková hmotnosť navijaka je znížená a vyváženie navijaka je posunuté viac dozadu znížením hmotnosti prednej jednotky. To zaisťuje okrem iného lepšiu rovnováhu na prúte, väčšiu citlivosť a lepší odhadzovací výkon. Telo navijaku je vyrobené z materiálu Zaion V zaisťuje,