Ceny a dostupnosť sa môžu meniť aj niekoľko krát za deň. Skontrolujte si aktuálne údaje priamo v e-shopoch. Všetky dostupné farby a veľkosti nájdete priamo v e-shopoch.
Predovšetkým musíme zdôrazniť jeho výnimočne hladký a presný chod. Vďaka použitiu LT konceptu znížili DAIWA inžinieri výrazne celkovú hmotnosť navijaku Ninja LT. U navijakov veľkosti 2500 sa podarilo znížiť hmotnosť až o 10%! Nové prevody Tough Digigear, ktoré boli predtým používané u navijaka vo vyššej cenovej hladine, sú teraz súčasťou aj navijakov Ninja LT. Môžete si tak užívať vylepšený prenos sily a ešte hladší chod oproti predchádzajúcej verzii. Novo integrovaná brzda ATD poskytuje výraznejšiu brzdnú silu (až do 10 kg) a navyše sa rozbieha okamžite, bez počiatočného odporu - ideálne na použitie tenkých vlascov a tiež v kritických situáciách pri zdolávaní ryby. S navijakom Ninja LT predstavuje DAIWA perfektného nástupcu svetovo obľúbenej série navijakov Ninja.
Produkt Daiwa navijak 23 ninja lt 5000 c patrí do skupiny produktov Navijaky predná brzda, patrí pod značku Daiwa, nájdete ho v e-shope Parys.sk.
Kategória | Brzdy, Navijaky, Navijaky predná brzda |
Značka | Daiwa |
E-shop | Parys.sk |
Predovšetkým musíme zdôrazniť jeho výnimočne hladký a presný chod. Vďaka použitiu LT konceptu znížili DAIWA inžinieri výrazne celkovú hmotnosť navijaku Ninja LT. U navijakov veľkosti 2500 sa podarilo znížiť hmotnosť až o 10%! Nové prevody Tough Digigear, ktoré boli predtým
Celková hmotnosť navijaka je znížená a vyváženie navijaka je posunuté viac dozadu znížením hmotnosti prednej jednotky. To zaisťuje okrem iného lepšiu rovnováhu na prúte, väčšiu citlivosť a lepší odhadzovací výkon. Telo navijaku je vyrobené z materiálu Zaion V zaisťuje,
DAIWA inžinierom sa podarilo veľmi výrazne znížiť hmotnosť navijaku, a to vďaka použitiu nového LT konceptu. Inovované prevody Tough Digigear, ktoré boli predtým exkluzívne používané iba u drahších modelov, skvelo dopĺňajú navijak Ninja Match LT. Zlepšujú prenos sily a majú
Predovšetkým musíme zdôrazniť jeho výnimočne hladký a presný chod. Vďaka použitiu LT konceptu znížili DAIWA inžinieri výrazne celkovú hmotnosť navijaku Ninja LT. U navijakov veľkosti 2500 sa podarilo znížiť hmotnosť až o 10%! Nové prevody Tough Digigear, ktoré boli predtým
Predovšetkým musíme zdôrazniť jeho výnimočne hladký a presný chod. Vďaka použitiu LT konceptu znížili DAIWA inžinieri výrazne celkovú hmotnosť navijaku Ninja LT. U navijakov veľkosti 2500 sa podarilo znížiť hmotnosť až o 10%! Nové prevody Tough Digigear, ktoré boli predtým
DAIWA inžinierom sa podarilo veľmi výrazne znížiť hmotnosť navijaku, a to vďaka použitiu nového LT konceptu. Inovované prevody Tough Digigear, ktoré boli predtým exkluzívne používané iba u drahších modelov, skvelo dopĺňajú navijak Ninja Match & Feeder LT. Zlepšujú prenos
Nový rotor Airdrive vedie k zníženiu hmotnosti prednej časti navijaka a ponúka optimalizované vyváženie na zníženie počiatočného odporu. Nízky počiatočný odpor vedie k lepšej kontrole pri love, vyššej citlivosti a lepšiemu ovládaniu nástrahy. Nový preklápač Airdrive je
Predovšetkým musíme zdôrazniť jeho výnimočne hladký a presný chod. Vďaka použitiu LT konceptu znížili DAIWA inžinieri výrazne celkovú hmotnosť navijaku Ninja LT. U navijakov veľkosti 2500 sa podarilo znížiť hmotnosť až o 10%! Nové prevody Tough Digigear, ktoré boli predtým
Predovšetkým musíme zdôrazniť jeho výnimočne hladký a presný chod. Vďaka použitiu LT konceptu znížili DAIWA inžinieri výrazne celkovú hmotnosť navijaku Ninja LT. U navijakov veľkosti 2500 sa podarilo znížiť hmotnosť až o 10%! Nové prevody Tough Digigear, ktoré boli predtým
Predovšetkým musíme zdôrazniť jeho výnimočne hladký a presný chod. Vďaka použitiu LT konceptu znížili DAIWA inžinieri výrazne celkovú hmotnosť navijaku Ninja LT. U navijakov veľkosti 2500 sa podarilo znížiť hmotnosť až o 10%! Nové prevody Tough Digigear, ktoré boli predtým
Predovšetkým musíme zdôrazniť jeho výnimočne hladký a presný chod. Vďaka použitiu LT konceptu znížili DAIWA inžinieri výrazne celkovú hmotnosť navijaku Ninja LT. U navijakov veľkosti 2500 sa podarilo znížiť hmotnosť až o 10%! Nové prevody Tough Digigear, ktoré boli predtým
DAIWA inžinierom sa podarilo veľmi výrazne znížiť hmotnosť navijaku, a to vďaka použitiu nového LT konceptu. Inovované prevody Tough Digigear, ktoré boli predtým exkluzívne používané iba u drahších modelov, skvelo dopĺňajú navijak Ninja Match & Feeder LT. Zlepšujú prenos
Zlepšuje sa kontakt s nástrahou a je možné dosiahnuť rýchlejšie reakcie. Precízne odolné prevody Digigear zaisťujú veľkú navíjaciu silu a trvalo hodvábne hladký a rovnomerný chod. Nový preklápač Airdrive je ľahší ako predtým, dokonale pevný av kombinácii s novým ramenom
Predovšetkým musíme zdôrazniť jeho výnimočne hladký a presný chod. Vďaka použitiu LT konceptu znížili DAIWA inžinieri výrazne celkovú hmotnosť navijaku Ninja LT. U navijakov veľkosti 2500 sa podarilo znížiť hmotnosť až o 10%! Nové prevody Tough Digigear, ktoré boli predtým
Predovšetkým musíme zdôrazniť jeho výnimočne hladký a presný chod. Vďaka použitiu LT konceptu znížili DAIWA inžinieri výrazne celkovú hmotnosť navijaku Ninja LT. U navijakov veľkosti 2500 sa podarilo znížiť hmotnosť až o 10%! Nové prevody Tough Digigear, ktoré boli predtým
Presunutím ťažiska na zadnú časť navijaka získate lepšiu celkovú rovnováhu pri hádzaní. Ideálne pre lov zubáčov, ostriežov, šťúk a pstruhov na prívlač. Brzda ATD Type-L uvoľňuje vlasec pod zaťažením bez vysokého počiatočného odporu a zaisťuje veľkú bezpečnosť aj
Freams LT vás presvedčí technickými detailmi a optimálnou navíjacou silou. Telo navijaku a rotor sú vyrobené z materiálu Zaion V a starajú sa o bezpečné uloženie prevodov. Konštrukcia MagSealed zabraňuje prenikaniu nečistôt a vody cez hriadeľ a zaisťuje – v kombinácii s
Celková hmotnosť navijaka je znížená a vyváženie navijaka je posunuté viac dozadu znížením hmotnosti prednej jednotky. To zaisťuje okrem iného lepšiu rovnováhu na prúte, väčšiu citlivosť a lepší odhadzovací výkon. Telo navijaku je vyrobené z materiálu Zaion V zaisťuje,
Celková hmotnosť navijaka je znížená a vyváženie navijaka je posunuté viac dozadu znížením hmotnosti prednej jednotky. To zaisťuje okrem iného lepšiu rovnováhu na prúte, väčšiu citlivosť a lepší odhadzovací výkon. Telo navijaku je vyrobené z materiálu Zaion V zaisťuje,
Celková hmotnosť navijaka je znížená a vyváženie navijaka je posunuté viac dozadu znížením hmotnosti prednej jednotky. To zaisťuje okrem iného lepšiu rovnováhu na prúte, väčšiu citlivosť a lepší odhadzovací výkon. Telo navijaku je vyrobené z materiálu Zaion V zaisťuje,