Wiky Teleskop 40 mm 50× a Mikroskop 900×, súprava

Najnižšia cena za posledných 45 dní: 56,90 €

Ceny a dostupnosť sa môžu meniť aj niekoľko krát za deň. Skontrolujte si aktuálne údaje priamo v e-shopoch. Všetky dostupné farby a veľkosti nájdete priamo v e-shopoch.

Wiky Teleskop 40 mm 50× a Mikroskop 900×, súprava - popis produktu

Mikroskop pre deti Wiky Teleskop 40 mm 50× a Mikroskop 900×, súprava: Nechajte deti objavovať krásu mikrosveta aj vesmíru s teleskopom a mikroskopom Wiky, ktoré sú ideálne pre malé nadšencov a pozorovateľa prírody. Súčasťou mikroskopu sú tri objektívy s 100, 450 a 900násobným zväčšením. Teleskop s priemerom 40 mm ponúka 25 a 50-násobné zväčšenie. Je stabilný vďaka trojnožke. Malé prírodovedca určite poteší aj ďalšie potrebné veci k bádaniu: čistá sklíčka, sklíčka s pripravenými vzorkami, pinzeta, ihla, špachtľa, skalpel, skúmavky, lupa aj štítky. Vyrazte so svojim potomkom do prírody a nazbierajte zaujímavé veci z živej i neživej prírody, ktoré budete spoločne skúmať, a pozrite aj na hviezdne nebo a objavte netušené krásy. mikroskop a teleskop Wiky vám budú skvelým pomocníkom. Kľúčové vlastnosti setu teleskopu a mikroskopu Wikymikroskop a teleskop Wiky pre detiIdeálny pre malé bádateľa a pozorovateľa prírodymikroskop má tri objektívy s 100, 450 a 900násobným zväčšenímTeleskop s priemerom 40 mm ponúka 25 a 50-násobné zväčšenieStabilný vďaka trojnožke Vyžaduje 2 AA batérie (nie sú súčasťou balenia)Súčasťou je tiež potrebné príslušenstvo, celkom 25 kusovmikroskop a teleskop Wiky je vhodný pre deti od 8 rokov Obsah balenia: mikroskopTeleskoppinzetaihlašpachtľaskalpelskúmavkylupaSklíčka s pripravenými vzorkamičistá sklíčkaoznačovacie štítkyNávod na použitie

Sada mikroskopu a teleskopu ponúka deťom priestor na bádanie a objavovanie.

Dievčatá a chlapci môžu s mikroskopom zväčšovať vzorky uložené medzi krycími sklíčkami, a to s priblížením 100x, 450x, 900x.

Tiež si môžu nainštalovať na trojnožku teleskop a venovať sa pozorovaniu v diaľke, a to s priblížením 25x a 50x.

Obsah balenia:

• mikroskop, teleskop, krycie sklíčka
  • nádobky na vzorky, štítky lupa, plastová pipeta

Kúpte deťom mikroskop s teleskopom Wiky!

Vhodné pre deti od 8 rokov Batérie: 2 x LR41/AG3 (sú súčasťou balenia)

Teleskop a mikroskop, sada. Mikroskop s priblížením 100x, 450x, 900x. Vrátane príslušenstva a nástrojov. Teleskop 30 mm - 25x, 50x., S trojnožkou. Návod v balení. 2xAA batérie, nie sú súčasťou.

Produkt Wiky Teleskop 40 mm 50× a Mikroskop 900×, súprava patrí do skupiny produktov Hračky pre deti, je v ponuke značky Wiky v ponuke e-shopu Alza.sk a je prispôsobený unisex.

Tento produkt sa nachádza v kategórii Kreatívne hračky, vyrába ho značka Wiky, nájdete ho v e-shope Alza.sk a je prispôsobený unisex.

Produkt Wiky Teleskop 40 mm 50× a Mikroskop 900×, súprava je možné nájsť medzi produktmi v skupine Náučné hračky, patrí pod značku Wiky, v ponuke predajcu Alza.sk a je dizajnovaný unisex.

Produkt Wiky Teleskop 40 mm 50× a Mikroskop 900×, súprava popisuje EAN kód 8590331917877.

Wiky Teleskop 40 mm 50× a Mikroskop 900×, súprava - parametre produktu

Wiky Teleskop 40 mm 50× a Mikroskop 900×, súprava - história ceny a dostupnosti

Wiky Teleskop 40 mm 50× a Mikroskop 900×, súprava - ďalšie zaujímavé produkty

Wiky Teleskop 40 mm 50× a Mikroskop 900×, súprava - ako nakúpiť najvýhodnejšie?