Ceny a dostupnosť sa môžu meniť aj niekoľko krát za deň. Skontrolujte si aktuálne údaje priamo v e-shopoch. Všetky dostupné farby a veľkosti nájdete priamo v e-shopoch.
6-ložísk z ocele pevne utesnených z oboch strán pre maximálnu odolnosť. Jedno ložisková rolnička. Oceľová hriadeľ a vnútorný rotor. Nastaviteľná mikro brzda. Stopercentne vodeodolný brzdový systém chráni pred vodou a prachom. Vysoustružená hlníková rukoväť so zväčšenou prednou brzdovú maticou. Hliníková cievka s vnútornými hranami v tvare V. preklápač s titánovou povrchovou úpravou. To všetko ponúka nový navijak Brave FA. Špecifikácia: - veľkosť cievky: 5500 - hmotnosť: 290 g - prevod: 5.2: 1 - 0,20 mm / 200 m - max.záťaž navijaku: 10 kg - bez náhradnej cievky - počet ložísk: 6 + 1 - hlavná hriadeľ z ocele - predný systém brzdy vo vodeodolnom puzdre pre zamedzenie vstupu prachu a vody - hliníková cievka so zakončenými hranami v tvare V
Produkt Trabucco navijak brave fa 5500 patrí do skupiny produktov Navijaky predná brzda, patrí pod značku Trabucco, nájdete ho v e-shope Parys.sk.
Produkt Trabucco navijak brave fa 5500 má priradený EAN kód 8054393121554.
Kategória | Brzdy, Navijaky, Navijaky predná brzda, Ložiská, Rolničky |
Značka | Trabucco |
E-shop | Parys.sk |
EAN | 8054393121554 |
6-ložísk z ocele pevne utesnených z oboch strán pre maximálnu odolnosť. Jedno ložisková rolnička. Oceľová hriadeľ a vnútorný rotor. Nastaviteľná mikro brzda. Stopercentne vodeodolný brzdový systém chráni pred vodou a prachom. Vysoustružená hlníková rukoväť so
6 ložisiek z ocele pevne utesnené z oboch strán pre maximálnu odolnosť. Jedno ložisková rolnička. Oceľová hriadeľ a vnútorný rotor. Nastaviteľná mikro brzda. Stopercentne vodeodolný brzdový systém chráni pred vodou a prachom. Vysústružená hlníková rukoväť so zväčšenou
6 ložisiek z ocele pevne utesnené z oboch strán pre maximálnu odolnosť. Jedno ložisková rolnička. Oceľová hriadeľ a vnútorný rotor. Nastaviteľná mikro brzda. Stopercentne vodeodolný brzdový systém chráni pred vodou a prachom. Vysústružená hlníková rukoväť so zväčšenou
6 ložisiek z ocele pevne utesnené z oboch strán pre maximálnu odolnosť. Jedno ložisková rolnička. Oceľová hriadeľ a vnútorný rotor. Nastaviteľná mikro brzda. Stopercentne vodeodolný brzdový systém chráni pred vodou a prachom. Vysústružená hlníková rukoväť so zväčšenou
Nevšedné extravagancie vo farebnom prevedení úplne vybočuje od zabehnutých štandardov a takisto dizajnová stránka len podčiarkuje nadčasovosť tohto stroja. Tu si konštruktéri nechali naozaj záležať a zamerali sa na šetrne zvolenú kombináciu materiálov. Extra tvrdé telo spolu s
Vďaka hybridne riešenej Anti-Twist cievke vo V-Spool dizajne vysoko účinne a plynule pracuje pri používaní pletených šnúr. Ide o najmenší model v pomerne veľkej modelovej sérii navijakov BRAVE. Dalo by sa povedať, že je akým si vodcom projektu Overside Spool Design, ktorý
Už predchádzajúci modelový rad MATCH nastolil svojou osobitosťou úplne individuálny charakter, ktorý rad CX len podčiarkuje. Opäť sa tu výrazne zmenšil objem tela navijaku v porovnaní so samotnou cievkou, razantne bola znížená hmotnosť a vylepšená plynulosť chodu. Veľmi
Pevné a kvalitné telo z ľahkého karbónu a ideálny prevodový pomer 5,2: 1 s 7 ložiskami z nerezovej ocele, utesnených na oboch stranách sú hlavnými prednosti. Keres MX si nájde uplatnenie hneď v niekoľkých rybolovných technikách. | • 6 dvojito tienených ložísk z nerezovej
Tento navijak je univerzálny a tým ho môžeme využiť pri rôznych rybolovných technikách ako je prívlač, feeder, plávaná atď. Je osadený guličkovými ložiskami, jedným nevratným ložiskom (Anti-Reverse Bearing). Celokovové prevody, celokovové telo, cievka je odľahčená z mat
Tento navijak je univerzálny a tým ho môžeme využiť pri rôznych rybolovných technikách ako je prívlač, feeder, plávaná atď. Je osadený guličkovými ložiskami, jedným nevratným ložiskom (Anti-Reverse Bearing). Celokovové prevody, celokovové telo, cievka je odľahčená z mat
Vzhľadom na pomerne vysokým nárokom dnešných športových rybárov ako z komerčnej, tak aj profesionálne sféry na technickú vybavenosť a výkonnosť jednotlivých prvkov rybárskeho vybavenia, predstavuje firma Trabucco pomerne zlomový model navijaku trefne nazvaný HELIUM FA
Liata hliníková cievka Vyvážená rukoväť s mäkkým ergonomickým gombíkom Anti-Twist line rolnička Mikronastaviteľná predná brzda Vlasec Max Plus už navinutý na cievke
Rybársky navijak Trabucco Xplore LTX FA 1000:Plánujete doplnenie, vylepšenie alebo modernizáciu vašej rybárskej výbavy? Trabucco Xplore LTX FA 1000 je šikovný rybársky navijak, vďaka ktorému bude každý záber bezproblémový. Prevodový pomer je 5,2:1. Predná brzda navijaka Trabucco
Vizuálna aj technická stránka v sebe skĺbila modernosť, agresivitu a v neposlednom rade tiež nadštandardnú funkčnosť v konfrontácii s cenou. Telo navijaku je vyrobené z ultra tuhého grafitu, ktorý je predimenzovaný tak, aby bola zvýšená jeho životnosť. Štandardom je 5
Vizuálna aj technická stránka v sebe skĺbi modernosť, agresivitu av neposlednom rade aj nadštandardnú funkčnosť v konfrontácii s cenou. Telo navijaku je vyrobené z ultratuhého grafitu, ktorý je predimenzovaný tak, aby bola zvýšená jeho životnosť. Štandardom je 5 guličkových
Vzhľadom na pomerne vysoké nároky dnešných športových rybárov ako z komerčnej, tak aj profesionálnej sféry na technickú vybavenosť a výkonnosť jednotlivých prvkov rybárskeho vybavenia, predstavuje firma TRABUCCO pomerne zlomový model navijaka trefne nazvaný HELIUM FA. Ide o
Inováciami prešla celá základné konštrukčné os počnúc predimenzovaním pomerne robustnej cievky a odľahčením osi hlavného hriadeľa, ktorá vytvára hybridné spojenie s rotorom, čím sa docieli mimoriadnej plynulosti rotácie a zaistí sa tak úplná absencia akýchkoľvek odchýlok
Inováciami prešla celá základná konštrukčná os počnúc predimenzovaním pomerne robustnej cievky a odľahčením osi hlavného hriadeľa, ktorá vytvára hybridné spojenie s rotorom, čím sa docieli mimoriadna plynulosť rotácie a zaistí sa tak úplná absencia akýchkoľvek odchýlok
Inováciami prešla celá základná konštrukčná os počnúc predimenzovaním pomerne robustnej cievky a odľahčením osi hlavného hriadeľa, ktorá vytvára hybridné spojenie s rotorom, čím sa docieli mimoriadna plynulosť rotácie a zaistí sa tak úplná absencia akýchkoľvek odchýlok
Inováciami prešla celá základné konštrukčné os počnúc predimenzovaním pomerne robustnej cievky a odľahčením osi hlavného hriadeľa, ktorá vytvára hybridné spojenie s rotorom, čím sa docieli mimoriadnej plynulosti rotácie a zaistí sa tak úplná absencia akýchkoľvek odchýlok
• navrhnutý výhradne bez spätného chodu pre presný kontakt s rybou • celokovové hybridné telo s vysokou rovnováhou • 9 dvojito opuzdrených nerezových guľôčkových ložísk • jednosmerná spojka z nerezovej ocele so stabilizačným ložiskom • hlavný hriadeľ z nerezovej