Ceny a dostupnosť sa môžu meniť aj niekoľko krát za deň. Skontrolujte si aktuálne údaje priamo v e-shopoch. Všetky dostupné farby a veľkosti nájdete priamo v e-shopoch.
6 ložisiek z ocele pevne utesnené z oboch strán pre maximálnu odolnosť. Jedno ložisková rolnička. Oceľová hriadeľ a vnútorný rotor. Nastaviteľná mikro brzda. Stopercentne vodeodolný brzdový systém chráni pred vodou a prachom. Vysústružená hlníková rukoväť so zväčšenou prednou brzdovou maticou. Hliníková cievka s vnútornými hranami v tvare V. preklápač s titánovou povrchovou úpravou. To všetko a ponúka nový navijak Brave FA. Špecifikácia: - Veľkosť cievky: 3500 - Hmotnosť: 250 g - Prevod: 5.2: 1 - 0,20 mm / 150 m - Max.zátěž navijaku: 7,3 kg - Bez náhradnej cievky - Počet ložísk: 6 + 1 - Hlavný hriadeľ z ocele - Predný systém brzdy vo vodeodolnom púzdre pre zamedzenie vstupu prachu a vody - Hliníková cievka so zakončenými hranami v tvare V
Produkt Trabucco navijak brave fa 3500 patrí do skupiny produktov Navijaky predná brzda, patrí pod značku Trabucco, nájdete ho v e-shope Parys.sk.
Produkt Trabucco navijak brave fa 3500 má EAN kód 8054393121530.
Kategória | Brzdy, Navijaky, Navijaky predná brzda, Ložiská, Rolničky |
Značka | Trabucco |
E-shop | Parys.sk |
EAN | 8054393121530 |
6 ložisiek z ocele pevne utesnené z oboch strán pre maximálnu odolnosť. Jedno ložisková rolnička. Oceľová hriadeľ a vnútorný rotor. Nastaviteľná mikro brzda. Stopercentne vodeodolný brzdový systém chráni pred vodou a prachom. Vysústružená hlníková rukoväť so zväčšenou
6-ložísk z ocele pevne utesnených z oboch strán pre maximálnu odolnosť. Jedno ložisková rolnička. Oceľová hriadeľ a vnútorný rotor. Nastaviteľná mikro brzda. Stopercentne vodeodolný brzdový systém chráni pred vodou a prachom. Vysoustružená hlníková rukoväť so
6 ložisiek z ocele pevne utesnené z oboch strán pre maximálnu odolnosť. Jedno ložisková rolnička. Oceľová hriadeľ a vnútorný rotor. Nastaviteľná mikro brzda. Stopercentne vodeodolný brzdový systém chráni pred vodou a prachom. Vysústružená hlníková rukoväť so zväčšenou
6 ložisiek z ocele pevne utesnené z oboch strán pre maximálnu odolnosť. Jedno ložisková rolnička. Oceľová hriadeľ a vnútorný rotor. Nastaviteľná mikro brzda. Stopercentne vodeodolný brzdový systém chráni pred vodou a prachom. Vysústružená hlníková rukoväť so zväčšenou
Inováciami prešla celá základné konštrukčné os počnúc predimenzovaním pomerne robustnej cievky a odľahčením osi hlavného hriadeľa, ktorá vytvára hybridné spojenie s rotorom, čím sa docieli mimoriadnej plynulosti rotácie a zaistí sa tak úplná absencia akýchkoľvek odchýlok
Vďaka hybridne riešenej Anti-Twist cievke vo V-Spool dizajne vysoko účinne a plynule pracuje pri používaní pletených šnúr. Ide o najmenší model v pomerne veľkej modelovej sérii navijakov BRAVE. Dalo by sa povedať, že je akým si vodcom projektu Overside Spool Design, ktorý
Nevšedné extravagancie vo farebnom prevedení úplne vybočuje od zabehnutých štandardov a takisto dizajnová stránka len podčiarkuje nadčasovosť tohto stroja. Tu si konštruktéri nechali naozaj záležať a zamerali sa na šetrne zvolenú kombináciu materiálov. Extra tvrdé telo spolu s
Pevné a kvalitné telo z ľahkého karbónu a ideálny prevodový pomer 5,2: 1 s 7 ložiskami z nerezovej ocele, utesnených na oboch stranách sú hlavnými prednosti. Keres MX si nájde uplatnenie hneď v niekoľkých rybolovných technikách. | • 6 dvojito tienených ložísk z nerezovej
Už predchádzajúci modelový rad MATCH nastolil svoju osobitosťou úplne individuálny charakter, ktorý rad CX len podčiarkuje. Opäť sa tu výrazne zmenšil objem tela navijaku v porovnaní so samotnou cievkou, razantne bola znížená hmotnosť a vylepšená plynulosť chodu. Veľmi
Tento navijak je univerzálny a tým ho môžeme využiť pri rôznych rybolovných technikách ako je prívlač, feeder, plávaná atď. Je osadený guličkovými ložiskami, jedným nevratným ložiskom (Anti-Reverse Bearing). Celokovové prevody, celokovové telo, cievka je odľahčená z mat
Tento navijak je univerzálny a tým ho môžeme využiť pri rôznych rybolovných technikách ako je prívlač, feeder, plávaná atď. Je osadený guličkovými ložiskami, jedným nevratným ložiskom (Anti-Reverse Bearing). Celokovové prevody, celokovové telo, cievka je odľahčená z mat
Vzhľadom na pomerne vysokým nárokom dnešných športových rybárov ako z komerčnej, tak aj profesionálne sféry na technickú vybavenosť a výkonnosť jednotlivých prvkov rybárskeho vybavenia, predstavuje firma Trabucco pomerne zlomový model navijaku trefne nazvaný HELIUM FA
Liata hliníková cievka Vyvážená rukoväť s mäkkým ergonomickým gombíkom Anti-Twist line rolnička Mikronastaviteľná predná brzda Vlasec Max Plus už navinutý na cievke
Rybársky navijak Trabucco Xplore LTX FA 1000:Plánujete doplnenie, vylepšenie alebo modernizáciu vašej rybárskej výbavy? Trabucco Xplore LTX FA 1000 je šikovný rybársky navijak, vďaka ktorému bude každý záber bezproblémový. Prevodový pomer je 5,2:1. Predná brzda navijaka Trabucco
Vizuálna aj technická stránka v sebe skĺbila modernosť, agresivitu a v neposlednom rade tiež nadštandardnú funkčnosť v konfrontácii s cenou. Telo navijaku je vyrobené z ultra tuhého grafitu, ktorý je predimenzovaný tak, aby bola zvýšená jeho životnosť. Štandardom je 5
Vizuálna aj technická stránka v sebe skĺbi modernosť, agresivitu av neposlednom rade aj nadštandardnú funkčnosť v konfrontácii s cenou. Telo navijaku je vyrobené z ultratuhého grafitu, ktorý je predimenzovaný tak, aby bola zvýšená jeho životnosť. Štandardom je 5 guličkových
Vzhľadom na pomerne vysoké nároky dnešných športových rybárov ako z komerčnej, tak aj profesionálnej sféry na technickú vybavenosť a výkonnosť jednotlivých prvkov rybárskeho vybavenia, predstavuje firma TRABUCCO pomerne zlomový model navijaka trefne nazvaný HELIUM FA. Ide o
Inováciami prešla celá základné konštrukčné os počnúc predimenzovaním pomerne robustnej cievky a odľahčením osi hlavného hriadeľa, ktorá vytvára hybridné spojenie s rotorom, čím sa docieli mimoriadnej plynulosti rotácie a zaistí sa tak úplná absencia akýchkoľvek odchýlok
Inováciami prešla celá základná konštrukčná os počnúc predimenzovaním pomerne robustnej cievky a odľahčením osi hlavného hriadeľa, ktorá vytvára hybridné spojenie s rotorom, čím sa docieli mimoriadna plynulosť rotácie a zaistí sa tak úplná absencia akýchkoľvek odchýlok
Inováciami prešla celá základná konštrukčná os počnúc predimenzovaním pomerne robustnej cievky a odľahčením osi hlavného hriadeľa, ktorá vytvára hybridné spojenie s rotorom, čím sa docieli mimoriadna plynulosť rotácie a zaistí sa tak úplná absencia akýchkoľvek odchýlok