Najnižšia cena za posledných 45 dní: 157,65 €
Ceny a dostupnosť sa môžu meniť aj niekoľko krát za deň. Skontrolujte si aktuálne údaje priamo v e-shopoch. Všetky dostupné farby a veľkosti nájdete priamo v e-shopoch.
Vzhľadom na pomerne vysoké nároky dnešných športových rybárov ako z komerčnej, tak aj profesionálnej sféry na technickú vybavenosť a výkonnosť jednotlivých prvkov rybárskeho vybavenia, predstavuje firma TRABUCCO pomerne zlomový model navijaka trefne nazvaný HELIUM FA. Ide o veľmi elegantný nenáročný model vyznačujúci sa najmä svojou ľahkosťou, ktorá sa reálne zastaví na váhe 185g. Jednotlivé technologické inovácie vytvárajú dokonalý hybridný koncept, ktorý je spojením uhlíka, hliníka, titánu a nerez ocele. Telo navijaka spolu s rotorom je vyrobené z vysoko odolného modulusu carbonu CX, čo je najpevnejší a zároveň najľahší materiál schopný zniesť väčšiu záťaž. Je vybavený dutým odolným ramenom, ktoré zabraňuje technickej časti akúkoľvek deformáciu. Asimetrická vyváženosť jednotlivých valcov zaručuje veľmi plynulú rotáciu. Navijak je osadený 10 guličkovými ložiskami z ktorých 2 pomáhajú rotácii cievky pre plynulý chod brzdy a 1 S.S Anti-revers valivovým ložiskom pre zaistenie jednosmernej rotácie. Navijak je opatrený prednou brzdou ktorej stabilizačné oceľové disky zaručujú vysokú pevnosť. Zvlášť prepracovanou sekciou je okraj cievky ktorá je v tzv. V-Spool designe, čo vytvára skosený okraj cievky do tvaru V tak, aby sa zamedzilo čo najmenšiemu treniu pri nahodeniach a zvýšila sa tak ich vzdialenosť a presnosť. HELIUM FA má prevodový pomer 5,2:1 čo aj vzhľadom na svoju veľmi nízku hmotnosť z neho robí ideálny model vhodný pre lov s ľahkou prívlačou, feederom či plávanou. PARAMETRE MODELU •Špeciálna séria určená pre ultraľahký rybolov bez akýchkoľvek anti-úprav (WT – 185g) •Extra ľahké telo s rotorom vyrobené z vysoko odolného modulusu carbonu CX (zvýšená odolnosť pri väčšej záťaži) •10 guličkových ložísk z nerez ocele; dve z nich pomáhajú rotácii cievky pre hladký výkon brzdy •1 S.S. valivové ložisko pre rotáciu jednosmerne (Anti-reverse) •Hlavný hriadeľ z nerezovej ocele •Predná brzda vybavená oceľovými diskami zaisťujúcimi plynulosť a pevnosť • Anti-Twist titánová rolnička •CNC hliníková cievka s tenkým britom v tzv. V-Spool designe •CNC hliníkové rameno rukoväte •EVA vak pre ochranu navijaka aj pri uchytení na prúte
Produkt Trabucco navijak helium fa 1500 #8343141 patrí do skupiny produktov Navijaky predná brzda, patrí pod značku Trabucco, nájdete ho v e-shope Parys.sk.
Produkt Trabucco navijak helium fa 1500 #8343141 má EAN kód 8054393139870.
Kategória | Brzdy, Navijaky, Navijaky predná brzda |
Značka | Trabucco |
E-shop | Parys.sk |
EAN | 8054393139870 |
Vzhľadom na pomerne vysoké nároky dnešných športových rybárov ako z komerčnej, tak aj profesionálnej sféry na technickú vybavenosť a výkonnosť jednotlivých prvkov rybárskeho vybavenia, predstavuje firma TRABUCCO pomerne zlomový model navijaka trefne nazvaný HELIUM FA. Ide o
Vzhľadom na pomerne vysokým nárokom dnešných športových rybárov ako z komerčnej, tak aj profesionálne sféry na technickú vybavenosť a výkonnosť jednotlivých prvkov rybárskeho vybavenia, predstavuje firma Trabucco pomerne zlomový model navijaku trefne nazvaný HELIUM FA
Tento navijak je univerzálny a tým ho môžeme využiť pri rôznych rybolovných technikách ako je prívlač, feeder, plávaná atď. Je osadený guličkovými ložiskami, jedným nevratným ložiskom (Anti-Reverse Bearing). Celokovové prevody, celokovové telo, cievka je odľahčená z mat
Tento navijak je univerzálny a tým ho môžeme využiť pri rôznych rybolovných technikách ako je prívlač, feeder, plávaná atď. Je osadený guličkovými ložiskami, jedným nevratným ložiskom (Anti-Reverse Bearing). Celokovové prevody, celokovové telo, cievka je odľahčená z mat
Rybársky navijak Trabucco Xplore LTX FA 1000:Plánujete doplnenie, vylepšenie alebo modernizáciu vašej rybárskej výbavy? Trabucco Xplore LTX FA 1000 je šikovný rybársky navijak, vďaka ktorému bude každý záber bezproblémový. Prevodový pomer je 5,2:1. Predná brzda navijaka Trabucco
Vizuálna aj technická stránka v sebe skĺbila modernosť, agresivitu a v neposlednom rade tiež nadštandardnú funkčnosť v konfrontácii s cenou. Telo navijaku je vyrobené z ultra tuhého grafitu, ktorý je predimenzovaný tak, aby bola zvýšená jeho životnosť. Štandardom je 5
Vizuálna aj technická stránka v sebe skĺbi modernosť, agresivitu av neposlednom rade aj nadštandardnú funkčnosť v konfrontácii s cenou. Telo navijaku je vyrobené z ultratuhého grafitu, ktorý je predimenzovaný tak, aby bola zvýšená jeho životnosť. Štandardom je 5 guličkových
Inováciami prešla celá základné konštrukčné os počnúc predimenzovaním pomerne robustnej cievky a odľahčením osi hlavného hriadeľa, ktorá vytvára hybridné spojenie s rotorom, čím sa docieli mimoriadnej plynulosti rotácie a zaistí sa tak úplná absencia akýchkoľvek odchýlok
Inováciami prešla celá základná konštrukčná os počnúc predimenzovaním pomerne robustnej cievky a odľahčením osi hlavného hriadeľa, ktorá vytvára hybridné spojenie s rotorom, čím sa docieli mimoriadna plynulosť rotácie a zaistí sa tak úplná absencia akýchkoľvek odchýlok
Inováciami prešla celá základná konštrukčná os počnúc predimenzovaním pomerne robustnej cievky a odľahčením osi hlavného hriadeľa, ktorá vytvára hybridné spojenie s rotorom, čím sa docieli mimoriadna plynulosť rotácie a zaistí sa tak úplná absencia akýchkoľvek odchýlok
Inováciami prešla celá základné konštrukčné os počnúc predimenzovaním pomerne robustnej cievky a odľahčením osi hlavného hriadeľa, ktorá vytvára hybridné spojenie s rotorom, čím sa docieli mimoriadnej plynulosti rotácie a zaistí sa tak úplná absencia akýchkoľvek odchýlok
• navrhnutý výhradne bez spätného chodu pre presný kontakt s rybou • celokovové hybridné telo s vysokou rovnováhou • 9 dvojito opuzdrených nerezových guľôčkových ložísk • jednosmerná spojka z nerezovej ocele so stabilizačným ložiskom • hlavný hriadeľ z nerezovej
• navrhnutý výhradne bez spätného chodu pre presný kontakt s rybou • celokovové hybridné telo s vysokou rovnováhou • 9 dvojito opuzdrených nerezových guľôčkových ložísk • jednosmerná spojka z nerezovej ocele so stabilizačným ložiskom • hlavný hriadeľ z nerezovej
Nevšedné extravagancie vo farebnom prevedení úplne vybočuje od zabehnutých štandardov a takisto dizajnová stránka len podčiarkuje nadčasovosť tohto stroja. Tu si konštruktéri nechali naozaj záležať a zamerali sa na šetrne zvolenú kombináciu materiálov. Extra tvrdé telo spolu s
Nevšedné extravagancie vo farebnom prevedení úplne vybočuje od zabehnutých štandardov a takisto dizajnová stránka len podčiarkuje nadčasovosť tohto stroja. Tu si konštruktéri nechali naozaj záležať a zamerali sa na šetrne zvolenú kombináciu materiálov. Extra tvrdé telo spolu s
Telo vyrobené z materiálu X-Tra light pure CX Carbonu vďaka ktorému navijak váži iba 207 gramov. Nerezové guličkové ložiská, CNC rukoväť a plne utesnený voči vode a prachu
Rybársky navijak Trabucco Zero Carbon FA 2500:Plánujete zmodernizovať svoju rybársku výbavu? Trabucco Zero Carbon FA 2500 je spoľahlivý rybársky navijak, vďaka ktorému hravo zvládnete každý záber. Prevodový pomer je 5,2:1. Predná brzda navijaka Trabucco sa ľahko obsluhuje a vďaka
Vďaka hybridne riešenej Anti-Twist cievke vo V-Spool dizajne vysoko účinne a plynule pracuje pri používaní pletených šnúr. Ide o najmenší model v pomerne veľkej modelovej sérii navijakov BRAVE. Dalo by sa povedať, že je akým si vodcom projektu Overside Spool Design, ktorý
Už predchádzajúci modelový rad MATCH nastolil svoju osobitosťou úplne individuálny charakter, ktorý rad CX len podčiarkuje. Opäť sa tu výrazne zmenšil objem tela navijaku v porovnaní so samotnou cievkou, razantne bola znížená hmotnosť a vylepšená plynulosť chodu. Veľmi
Už predchádzajúci modelový rad MATCH nastolil svojou osobitosťou úplne individuálny charakter, ktorý rad CX len podčiarkuje. Opäť sa tu výrazne zmenšil objem tela navijaku v porovnaní so samotnou cievkou, razantne bola znížená hmotnosť a vylepšená plynulosť chodu. Veľmi
Už predchádzajúci modelový rad MATCH nastolil svoju osobitosťou úplne individuálny charakter, ktorý rad CX len podčiarkuje. Opäť sa tu výrazne zmenšil objem tela navijaku v porovnaní so samotnou cievkou, razantne bola znížená hmotnosť a vylepšená plynulosť chodu. Veľmi