Najnižšia cena za posledných 45 dní: 637 €
Ceny a dostupnosť sa môžu meniť aj niekoľko krát za deň. Skontrolujte si aktuálne údaje priamo v e-shopoch. Všetky dostupné farby a veľkosti nájdete priamo v e-shopoch.
Majú pevné zadné čelo tzv. Zrkadlo na upevnenie motora. Člny majú lamelovú skladaciu alebo pevnou skladaciu podlahu z vodeodolnej preglejky, ktorá spevňuje čln a zlepšuje jazdné vlastnosti. Rozbalenie a zbalenie člna trvá maximálne 10-15 minút. Materiál použitý pre výrobu je 5 vrstvové PVC hustoty 950g / m2. V základnej výbave člnov je 1-2 ks lavička, 2 ks veslá, nafukovacia nožná pumpa, prepravný vak, opravná sada, návod na obsluhu. Lamelová podlaha je zložená z lamiel, ktoré sú na boku spojené rovnakým materiálom aký je použitý na výrobu člnov Kolibri. Jednotlivé diely podlahy sú vyrobené z vodeodolnej preglejky, ktorá má protišmykovú úpravu. Po vybratí podlahy z člna je možné jednotlivé diely zložiť na seba do kompaktných rozmerov. Pri nafukovaní člna sa podlaha jednoducho vloží na dno člna.
Majú pevné zadné čelo tzv. Zrkadlo na upevnenie motora. Člny majú lamelovú skladaciu alebo pevnou skladaciu podlahu z vodeodolnej preglejky, ktorá spevňuje čln a zlepšuje jazdné vlastnosti. Rozbalenie a zbalenie člna trvá maximálne 10-15 minút. Materiál použitý pre výrobu je 5
Majú pevné zadné čelo tzv. Zrkadlo na upevnenie motora. Člny majú pevnú skladaciu podlahu z vodeodolnej preglejky, ktorá spevňuje čln a zlepšuje jazdné vlastnosti. Rozbalenie a zbalenie člna trvá maximálne 10-15 minút. Materiál použitý pre výrobu je 5 vrstvové PVC hustoty 950g
Majú pevné zadné čelo tzv. zrkadlo na upevnenie motora. Člny majú lamelovú skladaciu alebo pevnú skladaciu podlahu z vodeodolnej preglejky, ktorá spevňuje čln a zlepšuje jazdné vlastnosti. Rozbalenie a zbalenie člna trvá maximálne 10-15 minút. Materiál použitý pre výrobu je 5
Majú pevné zadné čelo tzv. Zrkadlo na upevnenie motora. Člny majú lamelovú skladaciu alebo pevnú skladaciu podlahu z vodeodolnej preglejky, ktorá spevňuje čln a zlepšuje jazdné vlastnosti. Rozbalenie a zbalenie člna trvá maximálne 10-15 minút. Materiál použitý pre výrobu je 5
Majú pevné zadné čelo tzv. Zrkadlo na upevnenie motora. Člny majú lamelovú skladaciu alebo pevnú skladacou podlahu z vodeodolnej preglejky, ktorá spevňuje čln a zlepšuje jazdné vlastnosti. Rozbalenie a zbalenie člna trvá maximálne 10-15 minút. Materiál použitý pre výrobu je 5
Majú pevné zadné čelo tzv. Zrkadlo na upevnenie motora. Člny majú pevnú skladaciu podlahu z vodeodolnej preglejky, ktorá spevňuje čln a zlepšuje jazdné vlastnosti. Rozbalenie a zbalenie člna trvá maximálne 10-15 minút. Materiál použitý pre výrobu je 5 vrstvové PVC hustoty 950g
Podlaha člnov je pevná skladacia z vodeodolnej preglejky. Pod podlahou je nafukovací kýl tvarujúci dno, pre lepšie vedenie a ovládanie pri plavbe v sklze. Konštrukcia umožňuje veľké zaťaženie a osadenie výkonnými motormi. Preprava člna je v dvoch vakoch, samostatne čln a
Majú pevné zadné čelo tzv. Zrkadlo na upevnenie motora. Člny majú pevnú skladaciu podlahu z vodeodolnej preglejky, ktorá spevňuje čln a zlepšuje jazdné vlastnosti. Rozbalenie a zbalenie člna trvá maximálne 10-15 minút. Materiál použitý pre výrobu je 5 vrstvové PVC hustoty 950g
Podlaha člnov je pevná skladacia z vodeodolnej preglejky vystužená bočnými a priečnymi hliníkovými lištami. Pod podlahou je nafukovací kýl tvarujúci dno, pre lepšie vedenie a ovládanie pri plavbe v sklze. Konštrukcia umožňuje veľké zaťaženie a osadenie výkonnými motormi
Podlaha člnov je pevná skladacia z hliníkových profilov, vystužená bočnými a priečnymi hliníkovými lištami. Pod podlahou je nafukovací kýl tvarujúci dno, pre lepšie vedenie a ovládanie pri plavbe v sklze. Konštrukcia umožňuje veľké zaťaženie a osadenie výkonnými motormi
Vyznačujú sa nízkou hmotnosťou čo zaručuje vysokú nosnosť a malými rozmermi po zbalení. Rozloženie a zbalenie nezaberá veľa času. Lamelová podlaha spevňuje čln a umožňuje viac zaťažiť dno. Malý ponor dovoľuje plavbu v plytkej vode. Materiál použitý pre výrobu je 5
Vyznačujú sa nízkou hmotnosťou čo zaručuje vysokú nosnosť a malými rozmermi po zbalení. Rozloženie a zbalenie nezaberá veľa času. Lamelová podlaha spevňuje čln a umožňuje viac zaťažiť dno. Malý ponor dovoľuje plavbu v plytkej vode. Materiál použitý pre výrobu je 5
Séria malých motorových člnov, použiteľných na pohon veslami, ale hlavne na pohon závesným motorom. Majú pevné zadné čelo tzv. zrkadlo na upevnenie motora. Člny majú pevnú skladaciu podlahu z vodeodolnej preglejky, ktorá spevňuje čln a zlepšuje jazdné vlastnosti. Rozbalenie a