Najnižšia cena za posledných 45 dní: 342 €
Ceny a dostupnosť sa môžu meniť aj niekoľko krát za deň. Skontrolujte si aktuálne údaje priamo v e-shopoch. Všetky dostupné farby a veľkosti nájdete priamo v e-shopoch.
Vyznačujú sa nízkou hmotnosťou čo zaručuje vysokú nosnosť a malými rozmermi po zbalení. Rozloženie a zbalenie nezaberá veľa času. Lamelová podlaha spevňuje čln a umožňuje viac zaťažiť dno. Malý ponor dovoľuje plavbu v plytkej vode. Materiál použitý pre výrobu je 5 vrstvové PVC hustoty 950g / m2. Ľahký veslový čln s lamelovou podlahou. V základnej výbave je 2ks lavička, 2ks veslá, nafukovacia nožná pumpa, prepravný vak, opravná sada, návod na obsluhu. Lamelová podlaha je zložená z lamiel, ktoré sú na boku spojené rovnakým materiálom aký je použitý na výrobu člnov Kolibri. Jednotlivé diely podlahy sú vyrobené z vodeodolnej preglejky, ktorá má protišmykovú úpravu. Po vybratí podlahy z člna je možné jednotlivé diely zložiť na seba do kompaktných rozmerov. Pri nafukovaní člna sa podlaha jednoducho vloží na dno člna.
Kategória | Zelenina |
Vyznačujú sa nízkou hmotnosťou čo zaručuje vysokú nosnosť a malými rozmermi po zbalení. Rozloženie a zbalenie nezaberá veľa času. Lamelová podlaha spevňuje čln a umožňuje viac zaťažiť dno. Malý ponor dovoľuje plavbu v plytkej vode. Materiál použitý pre výrobu je 5
Vyznačujú sa nízkou hmotnosťou čo zaručuje vysokú nosnosť a malými rozmermi po zbalení. Rozloženie a zbalenie nezaberá veľa času. Lamelová podlaha spevňuje čln a umožňuje viac zaťažiť dno. Malý ponor dovoľuje plavbu v plytkej vode. Materiál použitý pre výrobu je 5
Majú pevné zadné čelo tzv. Zrkadlo na upevnenie motora. Člny majú pevnú skladaciu podlahu z vodeodolnej preglejky, ktorá spevňuje čln a zlepšuje jazdné vlastnosti. Rozbalenie a zbalenie člna trvá maximálne 10-15 minút. Materiál použitý pre výrobu je 5 vrstvové PVC hustoty 950g
Majú pevné zadné čelo tzv. Zrkadlo na upevnenie motora. Člny majú lamelovú skladaciu alebo pevnou skladaciu podlahu z vodeodolnej preglejky, ktorá spevňuje čln a zlepšuje jazdné vlastnosti. Rozbalenie a zbalenie člna trvá maximálne 10-15 minút. Materiál použitý pre výrobu je 5
Majú pevné zadné čelo tzv. zrkadlo na upevnenie motora. Člny majú lamelovú skladaciu alebo pevnú skladaciu podlahu z vodeodolnej preglejky, ktorá spevňuje čln a zlepšuje jazdné vlastnosti. Rozbalenie a zbalenie člna trvá maximálne 10-15 minút. Materiál použitý pre výrobu je 5
Majú pevné zadné čelo tzv. Zrkadlo na upevnenie motora. Člny majú lamelovú skladaciu alebo pevnú skladaciu podlahu z vodeodolnej preglejky, ktorá spevňuje čln a zlepšuje jazdné vlastnosti. Rozbalenie a zbalenie člna trvá maximálne 10-15 minút. Materiál použitý pre výrobu je 5
Majú pevné zadné čelo tzv. Zrkadlo na upevnenie motora. Člny majú lamelovú skladaciu alebo pevnú skladacou podlahu z vodeodolnej preglejky, ktorá spevňuje čln a zlepšuje jazdné vlastnosti. Rozbalenie a zbalenie člna trvá maximálne 10-15 minút. Materiál použitý pre výrobu je 5
Vyznačujú sa nízkou hmotnosťou čo zaručuje vysokú nosnosť a malými rozmermi po zbalení. Rozloženie a zbalenie nezaberá veľa času. Lamelová podlaha spevňuje čln a umožňuje viac zaťažiť dno. Malý ponor dovoľuje plavbu v plytkej vode. Materiál použitý pre výrobu je 5
Vyznačujú sa nízkou hmotnosťou čo zaručuje vysokú nosnosť a malými rozmermi po zbalení. | | | Rozloženie a zbalenie nezaberá veľa času. Lamelová podlaha spevňuje čln a umožňuje viac zaťažiť dno. Malý ponor dovoľuje plavbu v plytkej vode. Materiál použitý pre výrobu je 5
Vyznačujú sa nízkou hmotnosťou čo zaručuje vysokú nosnosť a malými rozmermi po zbalení. Rozloženie a zbalenie nezaberá veľa času. Lamelová podlaha spevňuje čln a umožňuje viac zaťažiť dno. Malý ponor dovoľuje plavbu v plytkej vode. Materiál použitý pre výrobu je 5
Podlaha člnov je pevná skladacia z vodeodolnej preglejky. Pod podlahou je nafukovací kýl tvarujúci dno, pre lepšie vedenie a ovládanie pri plavbe v sklze. Konštrukcia umožňuje veľké zaťaženie a osadenie výkonnými motormi. Preprava člna je v dvoch vakoch, samostatne čln a