Najnižšia cena za posledných 45 dní: 1 070 €
Ceny a dostupnosť sa môžu meniť aj niekoľko krát za deň. Skontrolujte si aktuálne údaje priamo v e-shopoch. Všetky dostupné farby a veľkosti nájdete priamo v e-shopoch.
Podlaha člnov je pevná skladacia z vodeodolnej preglejky vystužená bočnými a priečnymi hliníkovými lištami. Pod podlahou je nafukovací kýl tvarujúci dno, pre lepšie vedenie a ovládanie pri plavbe v sklze. Konštrukcia umožňuje veľké zaťaženie a osadenie výkonnými motormi. Preprava člna je v dvoch vakoch, samostatne čln a samostatne podlaha. Materiál použitý pre výrobu je 5 vrstvové PVC s hustotou 1100g / m2. V základnej výbave sú 2ks lavičky, 2ks veslá, nafukovacia nožná pumpa, 2ks prepravné vaky, opravná sada, návod na obsluhu. Pevná vystužená podlaha je zložená z dielov, ktoré sa spájajú hliníkovými profilmi. Jednotlivé diely podlahy sú vyrobené z vodeodolnej preglejky, ktorá má protišmykovú úpravu. Pre vybratie podlahy z člna je nutné podlahu rozobrať na jednotlivé diely, ktoré je následne možné zabaliť do tašky v ktorej sa podlaha k člnu dodáva. Pevná vystužená podlaha sa používa iba u člnov, ktoré majú nafukovací kýl. Výhodou tohto druhu podlahy je jej pevnosť vďaka čomu môžete využiť celú vnútornú plochu dna člna. V prípade použitia lodného motora, nafukovací kýl zvyšuje manévrovacie schopnosti člna.
Kategória | Zelenina |
Podlaha člnov je pevná skladacia z vodeodolnej preglejky vystužená bočnými a priečnymi hliníkovými lištami. Pod podlahou je nafukovací kýl tvarujúci dno, pre lepšie vedenie a ovládanie pri plavbe v sklze. Konštrukcia umožňuje veľké zaťaženie a osadenie výkonnými motormi
Podlaha člnov je pevná skladacia z hliníkových profilov, vystužená bočnými a priečnymi hliníkovými lištami. Pod podlahou je nafukovací kýl tvarujúci dno, pre lepšie vedenie a ovládanie pri plavbe v sklze. Konštrukcia umožňuje veľké zaťaženie a osadenie výkonnými motormi
Podlaha člnov je pevná skladacia z vodeodolnej preglejky. Pod podlahou je nafukovací kýl tvarujúci dno, pre lepšie vedenie a ovládanie pri plavbe v sklze. Konštrukcia umožňuje veľké zaťaženie a osadenie výkonnými motormi. Preprava člna je v dvoch vakoch, samostatne čln a
Majú pevné zadné čelo tzv. Zrkadlo na upevnenie motora. Člny majú pevnú skladaciu podlahu z vodeodolnej preglejky, ktorá spevňuje čln a zlepšuje jazdné vlastnosti. Rozbalenie a zbalenie člna trvá maximálne 10-15 minút. Materiál použitý pre výrobu je 5 vrstvové PVC hustoty 950g
Majú pevné zadné čelo tzv. Zrkadlo na upevnenie motora. Člny majú pevnú skladaciu podlahu z vodeodolnej preglejky, ktorá spevňuje čln a zlepšuje jazdné vlastnosti. Rozbalenie a zbalenie člna trvá maximálne 10-15 minút. Materiál použitý pre výrobu je 5 vrstvové PVC hustoty 950g
Majú pevné zadné čelo tzv. Zrkadlo na upevnenie motora. Člny majú pevnú skladaciu podlahu z vodeodolnej preglejky, ktorá spevňuje čln a zlepšuje jazdné vlastnosti. Rozbalenie a zbalenie člna trvá maximálne 10-15 minút. Materiál použitý pre výrobu je 5 vrstvové PVC hustoty 950g
Séria malých motorových člnov, použiteľných pre pohon veslami, ale hlavne pre pohon závesným motorom. Majú pevné zadné čelo tzv. zrkadlo na upevnenie motora. Člny majú pevnú skladaciu podlahu z vodeodolnej preglejky, ktorá spevňuje čln a zlepšuje jazdné vlastnosti. Rozbalenie a
Séria malých motorových člnov, použiteľných pre pohon veslami, ale hlavne pre pohon závesným motorom. Majú pevné zadné čelo tzv. zrkadlo na upevnenie motora. Člny majú pevnú skladaciu podlahu z vodeodolnej preglejky, ktorá spevňuje čln a zlepšuje jazdné vlastnosti. Rozbalenie
Séria malých motorových člnov, použiteľných pre pohon veslami, ale hlavne pre pohon závesným motorom. Majú pevné zadné čelo tzv.zrkadlo na upevnenie motora. Člny majú pevnú skladaciu podlahu z vodeodolnej preglejky, ktorá spevňuje čln a zlepšuje jazdné vlastnosti. Rozbalenie a
Majú pevné zadné čelo tzv. Zrkadlo na upevnenie motora. Člny majú lamelovú skladaciu alebo pevnou skladaciu podlahu z vodeodolnej preglejky, ktorá spevňuje čln a zlepšuje jazdné vlastnosti. Rozbalenie a zbalenie člna trvá maximálne 10-15 minút. Materiál použitý pre výrobu je 5
Majú pevné zadné čelo tzv. zrkadlo na upevnenie motora. Člny majú lamelovú skladaciu alebo pevnú skladaciu podlahu z vodeodolnej preglejky, ktorá spevňuje čln a zlepšuje jazdné vlastnosti. Rozbalenie a zbalenie člna trvá maximálne 10-15 minút. Materiál použitý pre výrobu je 5
Majú pevné zadné čelo tzv. Zrkadlo na upevnenie motora. Člny majú lamelovú skladaciu alebo pevnú skladaciu podlahu z vodeodolnej preglejky, ktorá spevňuje čln a zlepšuje jazdné vlastnosti. Rozbalenie a zbalenie člna trvá maximálne 10-15 minút. Materiál použitý pre výrobu je 5
Majú pevné zadné čelo tzv. Zrkadlo na upevnenie motora. Člny majú lamelovú skladaciu alebo pevnú skladacou podlahu z vodeodolnej preglejky, ktorá spevňuje čln a zlepšuje jazdné vlastnosti. Rozbalenie a zbalenie člna trvá maximálne 10-15 minút. Materiál použitý pre výrobu je 5
Séria malých motorových člnov, použiteľných na pohon veslami, ale hlavne na pohon závesným motorom. Majú pevné zadné čelo tzv. zrkadlo na upevnenie motora. Člny majú pevnú skladaciu podlahu z vodeodolnej preglejky, ktorá spevňuje čln a zlepšuje jazdné vlastnosti. Rozbalenie a