Milva šampón Ženšeň a Chinín 200ml

Milva šampón Ženšeň a Chinín 200ml

Milva šampón Ženšeň a Chinín 200ml

Ceny a dostupnosť sa môžu meniť aj niekoľko krát za deň. Skontrolujte si aktuálne údaje priamo v e-shopoch. Všetky dostupné farby a veľkosti nájdete priamo v e-shopoch.

Milva šampón Ženšeň a Chinín 200ml - popis produktu

Synergetické pôsobenie chinínu a ženšenového extraktu, obsiahnuté v šampóne Milva, zlepšuje mikrocirkuláciu vlasovej pokožky a spevňujú vlasové folikuly. Udržiavajú korene vlasov životaschopné a zdravé a stimulujú procesy regenerácie. Obnovujú prirodzený balans sekrécie mazu. Pravidelné užívanie kombinácie chinínu a ženšenu znižuje vypadávanie vlasov a vracia späť prirodzenú životaschopnosť vlasov. Vlasom pridáva hebkosť a elastickosť. Mimoriadne vhodné pre vyčerpané vlasy, pri sezónnej strate vlasov a strate vlasov na základe stresu. Šampón neobsahuje silikóny ani syntetické oleje.

Prečo si vybrať tento produkt?

-ponúka komplexnú starostlivosť o vyčerpané, zničené vlasy -regeneruje suché vlasy a farbené vlasy -pomáha bojovať proti nadmernému masteniu vlasov -podporuje rast vlasov a zastavuje vypadávanie vlasov

Náš tip:

Vhodný aj na časté používanie. Pre optimálny regeneračný účinok používať v kombinácii s chinínovou maskou a chinínovou vodou so ženšenom. Pre mäkké a ľahko rozčesateľné vlasy po každom umytí kombinujte s kondicionérom po chiníne.

Ako sa aplikuje šampón Milva Ženšeň a Chinín 

Na dobre namočené vlasy naneste 8-10 ml šampónu. Jemne rozotrite, až kým sa nezmení na penu a dôkladne opláchnite vodou.

Skladovanie: Uchovávajte v originálnom obale pri teplote 5-25°C na miestach mimo dosahu detí.

Tento produkt obsahuje prírodný SLS, vyrobený na rastlinnej báze. Spolu prírodné zložky: 99,3%. Produkt nebol testovaný na zvieratách.

Milva šampón Ženšeň a Chinín 200ml - parametre produktu

Milva šampón Ženšeň a Chinín 200ml - história ceny a dostupnosti

Milva šampón Ženšeň a Chinín 200ml - ďalšie zaujímavé produkty

Milva šampón Ženšeň a Chinín 200ml - ako nakúpiť najvýhodnejšie?