Najväčšia ponuka produktov je dostupná vo farbách Čierne, Havana, Zlaté, Modré, Sivé, Červené, Hnedé, Strieborné, Zelené, Ružové, Béžové, Priehľadné, Fialové, Mix, Biele, Oranžové, Žlté, ČIERNA, béžová, hnedá, tmavo sivá, oranžová, zelená, biela alebo červená. Všetky farby
Vogue Eyewear Vogue eyewear vznikol v roku 1973 s cieľom vyrábať okuliare pre ženy, ktoré chceli sledovať súčasné trendy. Okuliare Vogue eyewear spájajú luxus s mestským štýlom. Vyberiete si z modelov inšpirovaných klasickejším dizajnom, ako aj dámske okuliare v retro štýle
Web Web okuliare sú už roky známe pod značkou legendárnosti odhodlaných cestovateľov a bádateľov. Sú inšpirované 30. rokmi a ľudským snom o lietaní. Značka okuliarov Web začala vyrábať svoje okuliare ako praktické pomôcky pre prvých pilotov, aj vášnivých skúmateľov
Web Web okuliare sú už roky známe pod značkou legendárnosti odhodlaných cestovateľov a bádateľov. Sú inšpirované 30. rokmi a ľudským snom o lietaní. Značka okuliarov Web začala vyrábať svoje okuliare ako praktické pomôcky pre prvých pilotov, aj vášnivých skúmateľov
Web Web okuliare sú už roky známe pod značkou legendárnosti odhodlaných cestovateľov a bádateľov. Sú inšpirované 30. rokmi a ľudským snom o lietaní. Značka okuliarov Web začala vyrábať svoje okuliare ako praktické pomôcky pre prvých pilotov, aj vášnivých skúmateľov
Vogue Eyewear Vogue eyewear vznikol v roku 1973 s cieľom vyrábať okuliare pre ženy, ktoré chceli sledovať súčasné trendy. Okuliare Vogue eyewear spájajú luxus s mestským štýlom. Vyberiete si z modelov inšpirovaných klasickejším dizajnom, ako aj dámske okuliare v retro štýle
Kohe by eyerim Trendy prichádzajú a odchádzajú, no s okuliarmi Kohe by eyerim budete vždy ukážkou dokonale nadčasového štýlu. Aj samotný názov kolekcie pochádza z anglického slova “coherent” čiže “zmysluplný, stály”. Z ponuky modelov si vyberie každý, keďže ich pre
Kohe by eyerim Trendy prichádzajú a odchádzajú, no s okuliarmi Kohe by eyerim budete vždy ukážkou dokonale nadčasového štýlu. Aj samotný názov kolekcie pochádza z anglického slova “coherent” čiže “zmysluplný, stály”. Z ponuky modelov si vyberie každý, keďže ich pre
Kohe by eyerim Trendy prichádzajú a odchádzajú, no s okuliarmi Kohe by eyerim budete vždy ukážkou dokonale nadčasového štýlu. Aj samotný názov kolekcie pochádza z anglického slova “coherent” čiže “zmysluplný, stály”. Z ponuky modelov si vyberie každý, keďže ich pre
Prada Linea Rossa Ľahko rozpoznateľné vďaka ikonickej červenej linke na postrannici, okuliare Prada Linea Rossa sú lifestyle kolekciou značky Prada. Prada Linea Rossa je určená pre aktívnych mužov a je ideálnou voľbou pre tých, ktorí hľadajú vyváženú kombináciu elegancie a
Vogue Eyewear Vogue eyewear vznikol v roku 1973 s cieľom vyrábať okuliare pre ženy, ktoré chceli sledovať súčasné trendy. Okuliare Vogue eyewear spájajú luxus s mestským štýlom. Vyberiete si z modelov inšpirovaných klasickejším dizajnom, ako aj dámske okuliare v retro štýle
Vogue Eyewear Vogue eyewear vznikol v roku 1973 s cieľom vyrábať okuliare pre ženy, ktoré chceli sledovať súčasné trendy. Okuliare Vogue eyewear spájajú luxus s mestským štýlom. Vyberiete si z modelov inšpirovaných klasickejším dizajnom, ako aj dámske okuliare v retro štýle
Missoni Značku Missoni založili v roku 1953 Ottavio a Rossita Missoni. Typickým znakom značky sú farebné kombinácie, cik-cakovité a geometrické vzory. Missoni, spájaná s estetickými a technologickými inováciami, patrí k najlepším predstaviteľom talianskej módy a dizajnu, pričom
Vogue Eyewear Vogue eyewear vznikol v roku 1973 s cieľom vyrábať okuliare pre ženy, ktoré chceli sledovať súčasné trendy. Okuliare Vogue eyewear spájajú luxus s mestským štýlom. Vyberiete si z modelov inšpirovaných klasickejším dizajnom, ako aj dámske okuliare v retro štýle
Vogue Eyewear Vogue eyewear vznikol v roku 1973 s cieľom vyrábať okuliare pre ženy, ktoré chceli sledovať súčasné trendy. Okuliare Vogue eyewear spájajú luxus s mestským štýlom. Vyberiete si z modelov inšpirovaných klasickejším dizajnom, ako aj dámske okuliare v retro štýle
Vogue Eyewear Vogue eyewear vznikol v roku 1973 s cieľom vyrábať okuliare pre ženy, ktoré chceli sledovať súčasné trendy. Okuliare Vogue eyewear spájajú luxus s mestským štýlom. Vyberiete si z modelov inšpirovaných klasickejším dizajnom, ako aj dámske okuliare v retro štýle
Vogue Eyewear Vogue eyewear vznikol v roku 1973 s cieľom vyrábať okuliare pre ženy, ktoré chceli sledovať súčasné trendy. Okuliare Vogue eyewear spájajú luxus s mestským štýlom. Vyberiete si z modelov inšpirovaných klasickejším dizajnom, ako aj dámske okuliare v retro štýle
Vogue Eyewear Vogue eyewear vznikol v roku 1973 s cieľom vyrábať okuliare pre ženy, ktoré chceli sledovať súčasné trendy. Okuliare Vogue eyewear spájajú luxus s mestským štýlom. Vyberiete si z modelov inšpirovaných klasickejším dizajnom, ako aj dámske okuliare v retro štýle
Dolce & Gabbana Ikonická značka Dolce&Gabbana vznikla v roku 1985, keď sa Domenico Dolce a Stefano Gabbana zoznámili v Miláne. Neustále inšpirovaní podmanivou Sicíliou a jej kultúrou ”pomáhajú hviezdam vyzerať ako hviezdy”. Ich modely okuliarov Dolce&Gabbana sú očarujúce,
Kohe by eyerim Trendy prichádzajú a odchádzajú, no s okuliarmi Kohe by eyerim budete vždy ukážkou dokonale nadčasového štýlu. Aj samotný názov kolekcie pochádza z anglického slova “coherent” čiže “zmysluplný, stály”. Z ponuky modelov si vyberie každý, keďže ich pre
Tom Ford Tom Ford je jedným z najrešpektovanejších a najúspešnejších dizajnérov súčasnosti. Po tom, čo viedol módne domy Gucci a Yves Saint Laurent ako kreatívny riaditeľ, vyhlásil v roku 2005 vznik značky TOM FORD. Veľkolepo zhotovené a prekrásne zakončené rámy
Tom Ford Tom Ford je jedným z najrešpektovanejších a najúspešnejších dizajnérov súčasnosti. Po tom, čo viedol módne domy Gucci a Yves Saint Laurent ako kreatívny riaditeľ, vyhlásil v roku 2005 vznik značky TOM FORD. Veľkolepo zhotovené a prekrásne zakončené rámy
Vogue Eyewear Vogue eyewear vznikol v roku 1973 s cieľom vyrábať okuliare pre ženy, ktoré chceli sledovať súčasné trendy. Okuliare Vogue eyewear spájajú luxus s mestským štýlom. Vyberiete si z modelov inšpirovaných klasickejším dizajnom, ako aj dámske okuliare v retro štýle
Tom Ford Tom Ford je jedným z najrešpektovanejších a najúspešnejších dizajnérov súčasnosti. Po tom, čo viedol módne domy Gucci a Yves Saint Laurent ako kreatívny riaditeľ, vyhlásil v roku 2005 vznik značky TOM FORD. Veľkolepo zhotovené a prekrásne zakončené rámy
Carrera Všetko to začalo s Carrera Panamericana – najdlhšími, najrýchlejšími a najnebezpečnejšími pretekmi na svete, po ktorých sa Wilhelm Anger rozhodol pomenovať svoju spoločnosť športových okuliarov už v roku 1956. Dnes Carrera okuliare prepisujú svoju vlastnú históriu a
Puma Puma bola založená v roku 1948 Rudolfom Dasslerom po zatvorení svojej predchádzajúcej obuvníckej firmy, ktorú vlastnil spolu so svojím bratom Adolfom ”Adim” Dassler (ktorý po hádke tiež založil vlastnú spoločnosť - Adidas). Po desaťročia si Puma dobíjala svet líniami
Carrera Všetko to začalo s Carrera Panamericana – najdlhšími, najrýchlejšími a najnebezpečnejšími pretekmi na svete, po ktorých sa Wilhelm Anger rozhodol pomenovať svoju spoločnosť športových okuliarov už v roku 1956. Dnes Carrera okuliare prepisujú svoju vlastnú históriu a
Carrera Všetko to začalo s Carrera Panamericana – najdlhšími, najrýchlejšími a najnebezpečnejšími pretekmi na svete, po ktorých sa Wilhelm Anger rozhodol pomenovať svoju spoločnosť športových okuliarov už v roku 1956. Dnes Carrera okuliare prepisujú svoju vlastnú históriu a
Carrera Všetko to začalo s Carrera Panamericana – najdlhšími, najrýchlejšími a najnebezpečnejšími pretekmi na svete, po ktorých sa Wilhelm Anger rozhodol pomenovať svoju spoločnosť športových okuliarov už v roku 1956. Dnes Carrera okuliare prepisujú svoju vlastnú históriu a
Carrera Všetko to začalo s Carrera Panamericana – najdlhšími, najrýchlejšími a najnebezpečnejšími pretekmi na svete, po ktorých sa Wilhelm Anger rozhodol pomenovať svoju spoločnosť športových okuliarov už v roku 1956. Dnes Carrera okuliare prepisujú svoju vlastnú históriu a
Lacoste História značky Lacoste je príbehom tenisovej legendy, ktorej nápady navždy zmenili športový a módny priemysel. Inšpirovaný svojou prezývkou, francúzska tenisová superstar René Lacoste umiestnil symbol malého krokodíla na bielu polokošeľu prvýkrát v roku 1920 - vtedy sa
Moschino Tento taliansky luxusný módny dom, ktorý založil v roku 1983 Franco Moschino sa pýši skutočne inovatívnymi návrhmi, ktoré často prekonávajú bariéry v módnom priemysle. So silným dôrazom na doplnky, Moschino ako značka vysiela do sveta jasnú správu: ľudia by mali nosiť
Moschino Tento taliansky luxusný módny dom, ktorý založil v roku 1983 Franco Moschino sa pýši skutočne inovatívnymi návrhmi, ktoré často prekonávajú bariéry v módnom priemysle. So silným dôrazom na doplnky, Moschino ako značka vysiela do sveta jasnú správu: ľudia by mali nosiť
Burberry Navrhnutá v Londýne a vyrábaná v Taliansku, kolekcia očnej optiky Burberry vyvažuje prvky svojej 150-ročnej tradície s moderným dizajnom. Značku založil v roku 1856 Thomas Burberry a reputáciu nadobudla najmä vďaka majstrovskej remeselnej zručnosti a klasickému britskému
Timberland Timberland je značkou pre tých, ktorý si cenia prírodu a čas strávený v nej. Timberland slnečné a dioptrické okuliare ponákajú majstrovksú kvalitu a vybudovanú silu čeliť elementom prírody. Motto značky Timberland: ”robiť dobre a robiť dobro”. Pre koho?
Carrera Všetko to začalo s Carrera Panamericana – najdlhšími, najrýchlejšími a najnebezpečnejšími pretekmi na svete, po ktorých sa Wilhelm Anger rozhodol pomenovať svoju spoločnosť športových okuliarov už v roku 1956. Dnes Carrera okuliare prepisujú svoju vlastnú históriu a
Moschino Tento taliansky luxusný módny dom, ktorý založil v roku 1983 Franco Moschino sa pýši skutočne inovatívnymi návrhmi, ktoré často prekonávajú bariéry v módnom priemysle. So silným dôrazom na doplnky, Moschino ako značka vysiela do sveta jasnú správu: ľudia by mali nosiť
Polarizácia Špeciálny filter na šošovkách, ktorý zabráni slnečným lúčom, aby sa nepríjemne odrážali priamo do vašich očí a oslepovali vás. Oceníte ich najmä počas letných mesiacov ale aj pri šoférovaní, horskej turistike či vodných a zimných športoch. Polaroid
Fossil Fossil čerpá inšpiráciu v typickom dizajne 20.tych rokov minulého storočia a kombinuje ho so súčasnou estetikou. Slnečné okuliare Fossil sú synonymom mladosti a športu, s polarizovanými šošovkami a prispôsobivými pántami. Kolekcia dioptrických okuliarov Fossil ponúka
Guess Zakladatelia GUESS, bratia Marcianovci, opustili Francúzsko v roku 1981, aby nasledovali svoj americký sen. Ich prvá kolekcia v priebehu pár hodín zmizla z pultov a nová módna legenda bola na svete. GUESS okuliare sa stali symbolom mladého, dobrodružného a sexi životného štýlu
Fossil Fossil čerpá inšpiráciu v typickom dizajne 20.tych rokov minulého storočia a kombinuje ho so súčasnou estetikou. Slnečné okuliare Fossil sú synonymom mladosti a športu, s polarizovanými šošovkami a prispôsobivými pántami. Kolekcia dioptrických okuliarov Fossil ponúka
Fossil Fossil čerpá inšpiráciu v typickom dizajne 20.tych rokov minulého storočia a kombinuje ho so súčasnou estetikou. Slnečné okuliare Fossil sú synonymom mladosti a športu, s polarizovanými šošovkami a prispôsobivými pántami. Kolekcia dioptrických okuliarov Fossil ponúka
Guess Zakladatelia GUESS, bratia Marcianovci, opustili Francúzsko v roku 1981, aby nasledovali svoj americký sen. Ich prvá kolekcia v priebehu pár hodín zmizla z pultov a nová módna legenda bola na svete. GUESS okuliare sa stali symbolom mladého, dobrodružného a sexi životného štýlu
Guess Zakladatelia GUESS, bratia Marcianovci, opustili Francúzsko v roku 1981, aby nasledovali svoj americký sen. Ich prvá kolekcia v priebehu pár hodín zmizla z pultov a nová módna legenda bola na svete. GUESS okuliare sa stali symbolom mladého, dobrodružného a sexi životného štýlu
Lacoste História značky Lacoste je príbehom tenisovej legendy, ktorej nápady navždy zmenili športový a módny priemysel. Inšpirovaný svojou prezývkou, francúzska tenisová superstar René Lacoste umiestnil symbol malého krokodíla na bielu polokošeľu prvýkrát v roku 1920 - vtedy sa
Lacoste História značky Lacoste je príbehom tenisovej legendy, ktorej nápady navždy zmenili športový a módny priemysel. Inšpirovaný svojou prezývkou, francúzska tenisová superstar René Lacoste umiestnil symbol malého krokodíla na bielu polokošeľu prvýkrát v roku 1920 - vtedy sa
Lacoste História značky Lacoste je príbehom tenisovej legendy, ktorej nápady navždy zmenili športový a módny priemysel. Inšpirovaný svojou prezývkou, francúzska tenisová superstar René Lacoste umiestnil symbol malého krokodíla na bielu polokošeľu prvýkrát v roku 1920 - vtedy sa
Lacoste História značky Lacoste je príbehom tenisovej legendy, ktorej nápady navždy zmenili športový a módny priemysel. Inšpirovaný svojou prezývkou, francúzska tenisová superstar René Lacoste umiestnil symbol malého krokodíla na bielu polokošeľu prvýkrát v roku 1920 - vtedy sa
Guess Zakladatelia GUESS, bratia Marcianovci, opustili Francúzsko v roku 1981, aby nasledovali svoj americký sen. Ich prvá kolekcia v priebehu pár hodín zmizla z pultov a nová módna legenda bola na svete. GUESS okuliare sa stali symbolom mladého, dobrodružného a sexi životného štýlu
Guess Zakladatelia GUESS, bratia Marcianovci, opustili Francúzsko v roku 1981, aby nasledovali svoj americký sen. Ich prvá kolekcia v priebehu pár hodín zmizla z pultov a nová módna legenda bola na svete. GUESS okuliare sa stali symbolom mladého, dobrodružného a sexi životného štýlu
Guess Zakladatelia GUESS, bratia Marcianovci, opustili Francúzsko v roku 1981, aby nasledovali svoj americký sen. Ich prvá kolekcia v priebehu pár hodín zmizla z pultov a nová módna legenda bola na svete. GUESS okuliare sa stali symbolom mladého, dobrodružného a sexi životného štýlu
Lacoste História značky Lacoste je príbehom tenisovej legendy, ktorej nápady navždy zmenili športový a módny priemysel. Inšpirovaný svojou prezývkou, francúzska tenisová superstar René Lacoste umiestnil symbol malého krokodíla na bielu polokošeľu prvýkrát v roku 1920 - vtedy sa
Timberland Timberland je značkou pre tých, ktorý si cenia prírodu a čas strávený v nej. Timberland slnečné a dioptrické okuliare ponákajú majstrovksú kvalitu a vybudovanú silu čeliť elementom prírody. Motto značky Timberland: ”robiť dobre a robiť dobro”. Pre koho?
Polaroid Junior Polaroid je svetovou jednotkou v oblasti technológie polarizovaných šošoviek a jednou z najdôveryhodnejších značiek očnej optiky. Kolekcia očnej optiky Polaroid Junior je navrhnutá na základe dôkladnej analýzy potrieb tých najmenších. Rámy sú výnimočne ohybné,
Timberland Timberland je značkou pre tých, ktorý si cenia prírodu a čas strávený v nej. Timberland slnečné a dioptrické okuliare ponákajú majstrovksú kvalitu a vybudovanú silu čeliť elementom prírody. Motto značky Timberland: ”robiť dobre a robiť dobro”. Pre koho?
Lacoste História značky Lacoste je príbehom tenisovej legendy, ktorej nápady navždy zmenili športový a módny priemysel. Inšpirovaný svojou prezývkou, francúzska tenisová superstar René Lacoste umiestnil symbol malého krokodíla na bielu polokošeľu prvýkrát v roku 1920 - vtedy sa
Lacoste História značky Lacoste je príbehom tenisovej legendy, ktorej nápady navždy zmenili športový a módny priemysel. Inšpirovaný svojou prezývkou, francúzska tenisová superstar René Lacoste umiestnil symbol malého krokodíla na bielu polokošeľu prvýkrát v roku 1920 - vtedy sa
Polarizácia Špeciálny filter na šošovkách, ktorý zabráni slnečným lúčom, aby sa nepríjemne odrážali priamo do vašich očí a oslepovali vás. Oceníte ich najmä počas letných mesiacov ale aj pri šoférovaní, horskej turistike či vodných a zimných športoch. Guess
Polarizácia Špeciálny filter na šošovkách, ktorý zabráni slnečným lúčom, aby sa nepríjemne odrážali priamo do vašich očí a oslepovali vás. Oceníte ich najmä počas letných mesiacov ale aj pri šoférovaní, horskej turistike či vodných a zimných športoch. Guess
David Beckham Jeden z najznámejších mužov sveta, preslávený nielen svojou športovou kariérou, ale aj špičkovým štýlom, sa rozhodol preniknúť hlbšie do módneho sveta a začal spolupracovať s talianskym výrobcom luxusných okuliarov Safilo. Okuliare David Beckham tak ponúkajú tie
Gucci Značka Gucci, ktorú v roku 1921 založil Guccio Gucci, je jednou z najstarších talianskych módnych značiek. Vplyvné, inovatívne a progresívne – podľa novej vízie kreatívneho riaditeľa Alessandra Micheleho predstavujú Gucci okuliare vrchol talianskej remeselnej zručnosti a sú
Polarizácia Špeciálny filter na šošovkách, ktorý zabráni slnečným lúčom, aby sa nepríjemne odrážali priamo do vašich očí a oslepovali vás. Oceníte ich najmä počas letných mesiacov ale aj pri šoférovaní, horskej turistike či vodných a zimných športoch. Guess
BOSS Boss, založený v roku 1970, je asi najznámejším produktom nemeckého luxusného módneho domu Hugo Boss. Od svojich začiatkov šitia uniforiem v druhej svetovej vojne, cez ich prvý značkový oblek v roku 1970, Boss začal čoskoro sponzorovať mnohé športové podujatia vrátane
David Beckham Jeden z najznámejších mužov sveta, preslávený nielen svojou športovou kariérou, ale aj špičkovým štýlom, sa rozhodol preniknúť hlbšie do módneho sveta a začal spolupracovať s talianskym výrobcom luxusných okuliarov Safilo. Okuliare David Beckham tak ponúkajú tie
Moncler Moncler, talianska značka najväčšmi známa svojim športovým oblečením, bola založená v roku 1952. Nielen produkty a duša značky Moncler sú inšpirované prírodou a športom v nej, ale dokonca aj jej meno, ktoré je skratkou jedného alpského mestečka vo Francúzsku. A
David Beckham Jeden z najznámejších mužov sveta, preslávený nielen svojou športovou kariérou, ale aj špičkovým štýlom, sa rozhodol preniknúť hlbšie do módneho sveta a začal spolupracovať s talianskym výrobcom luxusných okuliarov Safilo. Okuliare David Beckham tak ponúkajú tie
BOSS Boss, založený v roku 1970, je asi najznámejším produktom nemeckého luxusného módneho domu Hugo Boss. Od svojich začiatkov šitia uniforiem v druhej svetovej vojne, cez ich prvý značkový oblek v roku 1970, Boss začal čoskoro sponzorovať mnohé športové podujatia vrátane
Nike Nike nastolila revolúciu v atletickenj športovej móde spôsobenú inovatívnymi produktami a reklamou. Nike Vision prenáša rovnakú inšpiráciu a inovácie do produktov očnej optiky vyvinutých pre každý šport. Kolekcia Nike vďaka lifestyle slnečným okuliarom a doptrickým rámom
BOSS Boss, založený v roku 1970, je asi najznámejším produktom nemeckého luxusného módneho domu Hugo Boss. Od svojich začiatkov šitia uniforiem v druhej svetovej vojne, cez ich prvý značkový oblek v roku 1970, Boss začal čoskoro sponzorovať mnohé športové podujatia vrátane
Lacoste História značky Lacoste je príbehom tenisovej legendy, ktorej nápady navždy zmenili športový a módny priemysel. Inšpirovaný svojou prezývkou, francúzska tenisová superstar René Lacoste umiestnil symbol malého krokodíla na bielu polokošeľu prvýkrát v roku 1920 - vtedy sa
Lacoste História značky Lacoste je príbehom tenisovej legendy, ktorej nápady navždy zmenili športový a módny priemysel. Inšpirovaný svojou prezývkou, francúzska tenisová superstar René Lacoste umiestnil symbol malého krokodíla na bielu polokošeľu prvýkrát v roku 1920 - vtedy sa
Prada V roku 1913 otvoril Mario Prada v svetoznámej milánskej Galérii Vittora Emanuela svoju prvú predajňu a netrvalo dlho, kým sa Prada stala jednou z najprominentnejších luxusných značiek na svete. Prada využíva dokonalý zmysel pre detail, výnimočnú kvalitu a tie
Prada V roku 1913 otvoril Mario Prada v svetoznámej milánskej Galérii Vittora Emanuela svoju prvú predajňu a netrvalo dlho, kým sa Prada stala jednou z najprominentnejších luxusných značiek na svete. Prada využíva dokonalý zmysel pre detail, výnimočnú kvalitu a tie
Lacoste História značky Lacoste je príbehom tenisovej legendy, ktorej nápady navždy zmenili športový a módny priemysel. Inšpirovaný svojou prezývkou, francúzska tenisová superstar René Lacoste umiestnil symbol malého krokodíla na bielu polokošeľu prvýkrát v roku 1920 - vtedy sa
Lacoste História značky Lacoste je príbehom tenisovej legendy, ktorej nápady navždy zmenili športový a módny priemysel. Inšpirovaný svojou prezývkou, francúzska tenisová superstar René Lacoste umiestnil symbol malého krokodíla na bielu polokošeľu prvýkrát v roku 1920 - vtedy sa
Lacoste História značky Lacoste je príbehom tenisovej legendy, ktorej nápady navždy zmenili športový a módny priemysel. Inšpirovaný svojou prezývkou, francúzska tenisová superstar René Lacoste umiestnil symbol malého krokodíla na bielu polokošeľu prvýkrát v roku 1920 - vtedy sa
BOSS Boss, založený v roku 1970, je asi najznámejším produktom nemeckého luxusného módneho domu Hugo Boss. Od svojich začiatkov šitia uniforiem v druhej svetovej vojne, cez ich prvý značkový oblek v roku 1970, Boss začal čoskoro sponzorovať mnohé športové podujatia vrátane
BOSS Boss, založený v roku 1970, je asi najznámejším produktom nemeckého luxusného módneho domu Hugo Boss. Od svojich začiatkov šitia uniforiem v druhej svetovej vojne, cez ich prvý značkový oblek v roku 1970, Boss začal čoskoro sponzorovať mnohé športové podujatia vrátane
Swarovski Viac ako storočie dozadu, v časoch kedy elektrická energia začala oblietavať svet, už Swarovski zachytával prirodzené kúzlo svetla. Každý kúsok Swarovskeho krištáľu rozpráva príbeh a zhmotňuje viac než 120 rokov majstrovského umu. Kolekcia očnej optiky Swarovski
Carolina Herrera Carolina Herrera, módna návrhárka z Venezuely, ktorú vždy priťahovala krása a elegancia módy, je rozpoznateľná pre svoj vlastný zmysel pre štýl. Jej kolekcia okuliarov naďalej inšpiruje ženy aj mužov, aby boli sebavedomí vo svojej koži. Okuliare Carolina Herrera
Nike Nike nastolila revolúciu v atletickenj športovej móde spôsobenú inovatívnymi produktami a reklamou. Nike Vision prenáša rovnakú inšpiráciu a inovácie do produktov očnej optiky vyvinutých pre každý šport. Kolekcia Nike vďaka lifestyle slnečným okuliarom a doptrickým rámom
David Beckham Jeden z najznámejších mužov sveta, preslávený nielen svojou športovou kariérou, ale aj špičkovým štýlom, sa rozhodol preniknúť hlbšie do módneho sveta a začal spolupracovať s talianskym výrobcom luxusných okuliarov Safilo. Okuliare David Beckham tak ponúkajú tie
Carolina Herrera Carolina Herrera, módna návrhárka z Venezuely, ktorú vždy priťahovala krása a elegancia módy, je rozpoznateľná pre svoj vlastný zmysel pre štýl. Jej kolekcia okuliarov naďalej inšpiruje ženy aj mužov, aby boli sebavedomí vo svojej koži. Okuliare Carolina Herrera
Nike Nike nastolila revolúciu v atletickenj športovej móde spôsobenú inovatívnymi produktami a reklamou. Nike Vision prenáša rovnakú inšpiráciu a inovácie do produktov očnej optiky vyvinutých pre každý šport. Kolekcia Nike vďaka lifestyle slnečným okuliarom a doptrickým rámom
Lacoste História značky Lacoste je príbehom tenisovej legendy, ktorej nápady navždy zmenili športový a módny priemysel. Inšpirovaný svojou prezývkou, francúzska tenisová superstar René Lacoste umiestnil symbol malého krokodíla na bielu polokošeľu prvýkrát v roku 1920 - vtedy sa
Nike Nike nastolila revolúciu v atletickenj športovej móde spôsobenú inovatívnymi produktami a reklamou. Nike Vision prenáša rovnakú inšpiráciu a inovácie do produktov očnej optiky vyvinutých pre každý šport. Kolekcia Nike vďaka lifestyle slnečným okuliarom a doptrickým rámom
Nike Nike nastolila revolúciu v atletickenj športovej móde spôsobenú inovatívnymi produktami a reklamou. Nike Vision prenáša rovnakú inšpiráciu a inovácie do produktov očnej optiky vyvinutých pre každý šport. Kolekcia Nike vďaka lifestyle slnečným okuliarom a doptrickým rámom
Swarovski Viac ako storočie dozadu, v časoch kedy elektrická energia začala oblietavať svet, už Swarovski zachytával prirodzené kúzlo svetla. Každý kúsok Swarovskeho krištáľu rozpráva príbeh a zhmotňuje viac než 120 rokov majstrovského umu. Kolekcia očnej optiky Swarovski
Swarovski Viac ako storočie dozadu, v časoch kedy elektrická energia začala oblietavať svet, už Swarovski zachytával prirodzené kúzlo svetla. Každý kúsok Swarovskeho krištáľu rozpráva príbeh a zhmotňuje viac než 120 rokov majstrovského umu. Kolekcia očnej optiky Swarovski
Swarovski Viac ako storočie dozadu, v časoch kedy elektrická energia začala oblietavať svet, už Swarovski zachytával prirodzené kúzlo svetla. Každý kúsok Swarovskeho krištáľu rozpráva príbeh a zhmotňuje viac než 120 rokov majstrovského umu. Kolekcia očnej optiky Swarovski
Carolina Herrera Carolina Herrera, módna návrhárka z Venezuely, ktorú vždy priťahovala krása a elegancia módy, je rozpoznateľná pre svoj vlastný zmysel pre štýl. Jej kolekcia okuliarov naďalej inšpiruje ženy aj mužov, aby boli sebavedomí vo svojej koži. Okuliare Carolina Herrera
Emporio Armani Armani je jedným z priekopníkov v dizajnérskej očnej optike. Už v roku 1988 Giorgio Armani svojou prvou kolekciou očnej optiky pretransformoval okuliare z obyčajných funkčných nástrojov na nenahraditeľné módne doplnky. Vo svete Armani sú okuliare neodmysliteľnou
Timberland Timberland je značkou pre tých, ktorý si cenia prírodu a čas strávený v nej. Timberland slnečné a dioptrické okuliare ponákajú majstrovksú kvalitu a vybudovanú silu čeliť elementom prírody. Motto značky Timberland: ”robiť dobre a robiť dobro”. Pre koho?
David Beckham Jeden z najznámejších mužov sveta, preslávený nielen svojou športovou kariérou, ale aj špičkovým štýlom, sa rozhodol preniknúť hlbšie do módneho sveta a začal spolupracovať s talianskym výrobcom luxusných okuliarov Safilo. Okuliare David Beckham tak ponúkajú tie
David Beckham Jeden z najznámejších mužov sveta, preslávený nielen svojou športovou kariérou, ale aj špičkovým štýlom, sa rozhodol preniknúť hlbšie do módneho sveta a začal spolupracovať s talianskym výrobcom luxusných okuliarov Safilo. Okuliare David Beckham tak ponúkajú tie
David Beckham Jeden z najznámejších mužov sveta, preslávený nielen svojou športovou kariérou, ale aj špičkovým štýlom, sa rozhodol preniknúť hlbšie do módneho sveta a začal spolupracovať s talianskym výrobcom luxusných okuliarov Safilo. Okuliare David Beckham tak ponúkajú tie
Polaroid Polaroid, založený v roku 1937 Edwinom Landom, je prvá značka, ktorá použila polarizačný filter pre slnečné okuliare. Od svojho vzniku Polaroid šošovky vždy ponúkali najvyššiu kvalitu v kombinácii so špičkovými materiálmi a úpravami. Pri Polaroid okuliaroch je