Medzi najviac zastúpené farby patria Čierne, Havana, Zlaté, Modré, Sivé, Červené, Hnedé, Strieborné, Zelené, Ružové, Béžové, Priehľadné, Fialové, Mix, Biele, Oranžové, Žlté, ČIERNA, béžová, hnedá, tmavo sivá, oranžová, zelená, biela alebo červená. Všetky farby
Vogue Eyewear Vogue eyewear vznikol v roku 1973 s cieľom vyrábať okuliare pre ženy, ktoré chceli sledovať súčasné trendy. Okuliare Vogue eyewear spájajú luxus s mestským štýlom. Vyberiete si z modelov inšpirovaných klasickejším dizajnom, ako aj dámske okuliare v retro štýle
Gucci Značka Gucci, ktorú v roku 1921 založil Guccio Gucci, je jednou z najstarších talianskych módnych značiek. Vplyvné, inovatívne a progresívne – podľa novej vízie kreatívneho riaditeľa Alessandra Micheleho predstavujú Gucci okuliare vrchol talianskej remeselnej zručnosti a sú
Gucci Značka Gucci, ktorú v roku 1921 založil Guccio Gucci, je jednou z najstarších talianskych módnych značiek. Vplyvné, inovatívne a progresívne – podľa novej vízie kreatívneho riaditeľa Alessandra Micheleho predstavujú Gucci okuliare vrchol talianskej remeselnej zručnosti a sú
Gucci Značka Gucci, ktorú v roku 1921 založil Guccio Gucci, je jednou z najstarších talianskych módnych značiek. Vplyvné, inovatívne a progresívne – podľa novej vízie kreatívneho riaditeľa Alessandra Micheleho predstavujú Gucci okuliare vrchol talianskej remeselnej zručnosti a sú
Web Web okuliare sú už roky známe pod značkou legendárnosti odhodlaných cestovateľov a bádateľov. Sú inšpirované 30. rokmi a ľudským snom o lietaní. Značka okuliarov Web začala vyrábať svoje okuliare ako praktické pomôcky pre prvých pilotov, aj vášnivých skúmateľov
Web Web okuliare sú už roky známe pod značkou legendárnosti odhodlaných cestovateľov a bádateľov. Sú inšpirované 30. rokmi a ľudským snom o lietaní. Značka okuliarov Web začala vyrábať svoje okuliare ako praktické pomôcky pre prvých pilotov, aj vášnivých skúmateľov
Web Web okuliare sú už roky známe pod značkou legendárnosti odhodlaných cestovateľov a bádateľov. Sú inšpirované 30. rokmi a ľudským snom o lietaní. Značka okuliarov Web začala vyrábať svoje okuliare ako praktické pomôcky pre prvých pilotov, aj vášnivých skúmateľov
Web Web okuliare sú už roky známe pod značkou legendárnosti odhodlaných cestovateľov a bádateľov. Sú inšpirované 30. rokmi a ľudským snom o lietaní. Značka okuliarov Web začala vyrábať svoje okuliare ako praktické pomôcky pre prvých pilotov, aj vášnivých skúmateľov
Vogue Eyewear Vogue eyewear vznikol v roku 1973 s cieľom vyrábať okuliare pre ženy, ktoré chceli sledovať súčasné trendy. Okuliare Vogue eyewear spájajú luxus s mestským štýlom. Vyberiete si z modelov inšpirovaných klasickejším dizajnom, ako aj dámske okuliare v retro štýle
Fendi Dokonalá talianska šikovnosť a inovatívne zručnosti sú dôvodmi prečo sa taliansky módny dom Fendi od svojho vzniku v roku 1925 stal jednou z najprestížnejších luxusných značiek na svete. Tieto znaky sa dokonale zhmotňujú aj v kolekcii okuliarov Fendi, vytvorenej pre
Vogue Eyewear Vogue eyewear vznikol v roku 1973 s cieľom vyrábať okuliare pre ženy, ktoré chceli sledovať súčasné trendy. Okuliare Vogue eyewear spájajú luxus s mestským štýlom. Vyberiete si z modelov inšpirovaných klasickejším dizajnom, ako aj dámske okuliare v retro štýle
Kohe by eyerim Trendy prichádzajú a odchádzajú, no s okuliarmi Kohe by eyerim budete vždy ukážkou dokonale nadčasového štýlu. Aj samotný názov kolekcie pochádza z anglického slova “coherent” čiže “zmysluplný, stály”. Z ponuky modelov si vyberie každý, keďže ich pre
Gucci Značka Gucci, ktorú v roku 1921 založil Guccio Gucci, je jednou z najstarších talianskych módnych značiek. Vplyvné, inovatívne a progresívne – podľa novej vízie kreatívneho riaditeľa Alessandra Micheleho predstavujú Gucci okuliare vrchol talianskej remeselnej zručnosti a sú
Vogue Eyewear Vogue eyewear vznikol v roku 1973 s cieľom vyrábať okuliare pre ženy, ktoré chceli sledovať súčasné trendy. Okuliare Vogue eyewear spájajú luxus s mestským štýlom. Vyberiete si z modelov inšpirovaných klasickejším dizajnom, ako aj dámske okuliare v retro štýle
Vogue Eyewear Vogue eyewear vznikol v roku 1973 s cieľom vyrábať okuliare pre ženy, ktoré chceli sledovať súčasné trendy. Okuliare Vogue eyewear spájajú luxus s mestským štýlom. Vyberiete si z modelov inšpirovaných klasickejším dizajnom, ako aj dámske okuliare v retro štýle
Vogue Eyewear Vogue eyewear vznikol v roku 1973 s cieľom vyrábať okuliare pre ženy, ktoré chceli sledovať súčasné trendy. Okuliare Vogue eyewear spájajú luxus s mestským štýlom. Vyberiete si z modelov inšpirovaných klasickejším dizajnom, ako aj dámske okuliare v retro štýle
Vogue Eyewear Vogue eyewear vznikol v roku 1973 s cieľom vyrábať okuliare pre ženy, ktoré chceli sledovať súčasné trendy. Okuliare Vogue eyewear spájajú luxus s mestským štýlom. Vyberiete si z modelov inšpirovaných klasickejším dizajnom, ako aj dámske okuliare v retro štýle
David Beckham Jeden z najznámejších mužov sveta, preslávený nielen svojou športovou kariérou, ale aj špičkovým štýlom, sa rozhodol preniknúť hlbšie do módneho sveta a začal spolupracovať s talianskym výrobcom luxusných okuliarov Safilo. Okuliare David Beckham tak ponúkajú tie
Ray-Ban Počas svojej takmer osemdesaťročnej histórie Ray-Ban neustále posúval hranice nielen v optických inováciách, ale aj v popkultúre. Od prezidentov po hviezdy strieborného plátna, od umelcov po topmodelky, Ray-Ban okuliare sú neoddeliteľnou kultúrnou ikonou pre každú
Polaroid Polaroid, založený v roku 1937 Edwinom Landom, je prvá značka, ktorá použila polarizačný filter pre slnečné okuliare. Od svojho vzniku Polaroid šošovky vždy ponúkali najvyššiu kvalitu v kombinácii so špičkovými materiálmi a úpravami. Pri Polaroid okuliaroch je
Marc Jacobs Marc Jacobs je bývalý kreatívny riaditeľ módneho domu Louis Vuitton a najmladší módny návrhár, ktorý kedy získal prestížne ocenenie CFD. V roku 1984 spolu s Robertom Duffym vytvorili značku Marc Jacobs založenú na dvoch veľmi jednoduchých konceptoch: láska k móde a
Carrera Ducati Carrera | Ducati je kolekcia okuliarov, ktorá sa zrodila zo spolupráce slávnych značiek Carrera a Ducati. Všetky modely sú určené nielen pre motorkárov, ale pre všetkých, ktorí majú v sebe pretekárskeho ducha. Táto kolekcia je inšpirovaná ikonickým dizajnom
Guess Zakladatelia GUESS, bratia Marcianovci, opustili Francúzsko v roku 1981, aby nasledovali svoj americký sen. Ich prvá kolekcia v priebehu pár hodín zmizla z pultov a nová módna legenda bola na svete. GUESS okuliare sa stali symbolom mladého, dobrodružného a sexi životného štýlu
Carrera Všetko to začalo s Carrera Panamericana – najdlhšími, najrýchlejšími a najnebezpečnejšími pretekmi na svete, po ktorých sa Wilhelm Anger rozhodol pomenovať svoju spoločnosť športových okuliarov už v roku 1956. Dnes Carrera okuliare prepisujú svoju vlastnú históriu a
Tom Ford Tom Ford je jedným z najrešpektovanejších a najúspešnejších dizajnérov súčasnosti. Po tom, čo viedol módne domy Gucci a Yves Saint Laurent ako kreatívny riaditeľ, vyhlásil v roku 2005 vznik značky TOM FORD. Veľkolepo zhotovené a prekrásne zakončené rámy
Tom Ford Tom Ford je jedným z najrešpektovanejších a najúspešnejších dizajnérov súčasnosti. Po tom, čo viedol módne domy Gucci a Yves Saint Laurent ako kreatívny riaditeľ, vyhlásil v roku 2005 vznik značky TOM FORD. Veľkolepo zhotovené a prekrásne zakončené rámy
Tom Ford Tom Ford je jedným z najrešpektovanejších a najúspešnejších dizajnérov súčasnosti. Po tom, čo viedol módne domy Gucci a Yves Saint Laurent ako kreatívny riaditeľ, vyhlásil v roku 2005 vznik značky TOM FORD. Veľkolepo zhotovené a prekrásne zakončené rámy
Guess Zakladatelia GUESS, bratia Marcianovci, opustili Francúzsko v roku 1981, aby nasledovali svoj americký sen. Ich prvá kolekcia v priebehu pár hodín zmizla z pultov a nová módna legenda bola na svete. GUESS okuliare sa stali symbolom mladého, dobrodružného a sexi životného štýlu
Carrera Všetko to začalo s Carrera Panamericana – najdlhšími, najrýchlejšími a najnebezpečnejšími pretekmi na svete, po ktorých sa Wilhelm Anger rozhodol pomenovať svoju spoločnosť športových okuliarov už v roku 1956. Dnes Carrera okuliare prepisujú svoju vlastnú históriu a
Tom Ford Tom Ford je jedným z najrešpektovanejších a najúspešnejších dizajnérov súčasnosti. Po tom, čo viedol módne domy Gucci a Yves Saint Laurent ako kreatívny riaditeľ, vyhlásil v roku 2005 vznik značky TOM FORD. Veľkolepo zhotovené a prekrásne zakončené rámy
Carrera Všetko to začalo s Carrera Panamericana – najdlhšími, najrýchlejšími a najnebezpečnejšími pretekmi na svete, po ktorých sa Wilhelm Anger rozhodol pomenovať svoju spoločnosť športových okuliarov už v roku 1956. Dnes Carrera okuliare prepisujú svoju vlastnú históriu a
Ray-Ban Počas svojej takmer osemdesaťročnej histórie Ray-Ban neustále posúval hranice nielen v optických inováciách, ale aj v popkultúre. Od prezidentov po hviezdy strieborného plátna, od umelcov po topmodelky, Ray-Ban okuliare sú neoddeliteľnou kultúrnou ikonou pre každú
Ray-Ban Počas svojej takmer osemdesaťročnej histórie Ray-Ban neustále posúval hranice nielen v optických inováciách, ale aj v popkultúre. Od prezidentov po hviezdy strieborného plátna, od umelcov po topmodelky, Ray-Ban okuliare sú neoddeliteľnou kultúrnou ikonou pre každú
Polaroid Polaroid, založený v roku 1937 Edwinom Landom, je prvá značka, ktorá použila polarizačný filter pre slnečné okuliare. Od svojho vzniku Polaroid šošovky vždy ponúkali najvyššiu kvalitu v kombinácii so špičkovými materiálmi a úpravami. Pri Polaroid okuliaroch je
Polaroid Polaroid, založený v roku 1937 Edwinom Landom, je prvá značka, ktorá použila polarizačný filter pre slnečné okuliare. Od svojho vzniku Polaroid šošovky vždy ponúkali najvyššiu kvalitu v kombinácii so špičkovými materiálmi a úpravami. Pri Polaroid okuliaroch je
Ray-Ban Počas svojej takmer osemdesaťročnej histórie Ray-Ban neustále posúval hranice nielen v optických inováciách, ale aj v popkultúre. Od prezidentov po hviezdy strieborného plátna, od umelcov po topmodelky, Ray-Ban okuliare sú neoddeliteľnou kultúrnou ikonou pre každú
Nike Nike nastolila revolúciu v atletickenj športovej móde spôsobenú inovatívnymi produktami a reklamou. Nike Vision prenáša rovnakú inšpiráciu a inovácie do produktov očnej optiky vyvinutých pre každý šport. Kolekcia Nike vďaka lifestyle slnečným okuliarom a doptrickým rámom
Nike Nike nastolila revolúciu v atletickenj športovej móde spôsobenú inovatívnymi produktami a reklamou. Nike Vision prenáša rovnakú inšpiráciu a inovácie do produktov očnej optiky vyvinutých pre každý šport. Kolekcia Nike vďaka lifestyle slnečným okuliarom a doptrickým rámom
Gucci Značka Gucci, ktorú v roku 1921 založil Guccio Gucci, je jednou z najstarších talianskych módnych značiek. Vplyvné, inovatívne a progresívne – podľa novej vízie kreatívneho riaditeľa Alessandra Micheleho predstavujú Gucci okuliare vrchol talianskej remeselnej zručnosti a sú
Nike Nike nastolila revolúciu v atletickenj športovej móde spôsobenú inovatívnymi produktami a reklamou. Nike Vision prenáša rovnakú inšpiráciu a inovácie do produktov očnej optiky vyvinutých pre každý šport. Kolekcia Nike vďaka lifestyle slnečným okuliarom a doptrickým rámom
Nike Nike nastolila revolúciu v atletickenj športovej móde spôsobenú inovatívnymi produktami a reklamou. Nike Vision prenáša rovnakú inšpiráciu a inovácie do produktov očnej optiky vyvinutých pre každý šport. Kolekcia Nike vďaka lifestyle slnečným okuliarom a doptrickým rámom
Gucci Značka Gucci, ktorú v roku 1921 založil Guccio Gucci, je jednou z najstarších talianskych módnych značiek. Vplyvné, inovatívne a progresívne – podľa novej vízie kreatívneho riaditeľa Alessandra Micheleho predstavujú Gucci okuliare vrchol talianskej remeselnej zručnosti a sú
Gucci Značka Gucci, ktorú v roku 1921 založil Guccio Gucci, je jednou z najstarších talianskych módnych značiek. Vplyvné, inovatívne a progresívne – podľa novej vízie kreatívneho riaditeľa Alessandra Micheleho predstavujú Gucci okuliare vrchol talianskej remeselnej zručnosti a sú
Gucci Značka Gucci, ktorú v roku 1921 založil Guccio Gucci, je jednou z najstarších talianskych módnych značiek. Vplyvné, inovatívne a progresívne – podľa novej vízie kreatívneho riaditeľa Alessandra Micheleho predstavujú Gucci okuliare vrchol talianskej remeselnej zručnosti a sú
Gucci Značka Gucci, ktorú v roku 1921 založil Guccio Gucci, je jednou z najstarších talianskych módnych značiek. Vplyvné, inovatívne a progresívne – podľa novej vízie kreatívneho riaditeľa Alessandra Micheleho predstavujú Gucci okuliare vrchol talianskej remeselnej zručnosti a sú
Nike Nike nastolila revolúciu v atletickenj športovej móde spôsobenú inovatívnymi produktami a reklamou. Nike Vision prenáša rovnakú inšpiráciu a inovácie do produktov očnej optiky vyvinutých pre každý šport. Kolekcia Nike vďaka lifestyle slnečným okuliarom a doptrickým rámom
Nike Nike nastolila revolúciu v atletickenj športovej móde spôsobenú inovatívnymi produktami a reklamou. Nike Vision prenáša rovnakú inšpiráciu a inovácie do produktov očnej optiky vyvinutých pre každý šport. Kolekcia Nike vďaka lifestyle slnečným okuliarom a doptrickým rámom
Ray-Ban Počas svojej takmer osemdesaťročnej histórie Ray-Ban neustále posúval hranice nielen v optických inováciách, ale aj v popkultúre. Od prezidentov po hviezdy strieborného plátna, od umelcov po topmodelky, Ray-Ban okuliare sú neoddeliteľnou kultúrnou ikonou pre každú
Burberry Navrhnutá v Londýne a vyrábaná v Taliansku, kolekcia očnej optiky Burberry vyvažuje prvky svojej 150-ročnej tradície s moderným dizajnom. Značku založil v roku 1856 Thomas Burberry a reputáciu nadobudla najmä vďaka majstrovskej remeselnej zručnosti a klasickému britskému
Nike Nike nastolila revolúciu v atletickenj športovej móde spôsobenú inovatívnymi produktami a reklamou. Nike Vision prenáša rovnakú inšpiráciu a inovácie do produktov očnej optiky vyvinutých pre každý šport. Kolekcia Nike vďaka lifestyle slnečným okuliarom a doptrickým rámom
Nike Nike nastolila revolúciu v atletickenj športovej móde spôsobenú inovatívnymi produktami a reklamou. Nike Vision prenáša rovnakú inšpiráciu a inovácie do produktov očnej optiky vyvinutých pre každý šport. Kolekcia Nike vďaka lifestyle slnečným okuliarom a doptrickým rámom
Carrera Všetko to začalo s Carrera Panamericana – najdlhšími, najrýchlejšími a najnebezpečnejšími pretekmi na svete, po ktorých sa Wilhelm Anger rozhodol pomenovať svoju spoločnosť športových okuliarov už v roku 1956. Dnes Carrera okuliare prepisujú svoju vlastnú históriu a
Nike Nike nastolila revolúciu v atletickenj športovej móde spôsobenú inovatívnymi produktami a reklamou. Nike Vision prenáša rovnakú inšpiráciu a inovácie do produktov očnej optiky vyvinutých pre každý šport. Kolekcia Nike vďaka lifestyle slnečným okuliarom a doptrickým rámom
Burberry Navrhnutá v Londýne a vyrábaná v Taliansku, kolekcia očnej optiky Burberry vyvažuje prvky svojej 150-ročnej tradície s moderným dizajnom. Značku založil v roku 1856 Thomas Burberry a reputáciu nadobudla najmä vďaka majstrovskej remeselnej zručnosti a klasickému britskému
Ray-Ban Počas svojej takmer osemdesaťročnej histórie Ray-Ban neustále posúval hranice nielen v optických inováciách, ale aj v popkultúre. Od prezidentov po hviezdy strieborného plátna, od umelcov po topmodelky, Ray-Ban okuliare sú neoddeliteľnou kultúrnou ikonou pre každú
Ray-Ban Počas svojej takmer osemdesaťročnej histórie Ray-Ban neustále posúval hranice nielen v optických inováciách, ale aj v popkultúre. Od prezidentov po hviezdy strieborného plátna, od umelcov po topmodelky, Ray-Ban okuliare sú neoddeliteľnou kultúrnou ikonou pre každú
Ray-Ban Počas svojej takmer osemdesaťročnej histórie Ray-Ban neustále posúval hranice nielen v optických inováciách, ale aj v popkultúre. Od prezidentov po hviezdy strieborného plátna, od umelcov po topmodelky, Ray-Ban okuliare sú neoddeliteľnou kultúrnou ikonou pre každú
Prada V roku 1913 otvoril Mario Prada v svetoznámej milánskej Galérii Vittora Emanuela svoju prvú predajňu a netrvalo dlho, kým sa Prada stala jednou z najprominentnejších luxusných značiek na svete. Prada využíva dokonalý zmysel pre detail, výnimočnú kvalitu a tie
Versace V roku 1978 v Miláne Gianni Versace založil ambicióznu značku a netrvalo dlho, kým sa stal hviezdou na módnom nebi. Tomuto inovátorovi a majstrovskému dizajnérovi sa podarilo navždy prepojiť módu s pop-kultúrou. Dnes je Versace (a jeho slávne logo Medúzy) jedným z
Pracujete dlhé hodiny na počítači? Oddychujete pozeraním sociálnych sietí a seriálov? Nepotrebujete dioptrie, no vaše oči dostávajú denne zabrať? V eyerime vieme, že pred škodlivým žiarením z obrazoviek sa treba chrániť, preto vám predstavujeme našu kolekciu okuliarov na
Timberland Timberland je značkou pre tých, ktorý si cenia prírodu a čas strávený v nej. Timberland slnečné a dioptrické okuliare ponákajú majstrovksú kvalitu a vybudovanú silu čeliť elementom prírody. Motto značky Timberland: ”robiť dobre a robiť dobro”. Pre koho?
Timberland Timberland je značkou pre tých, ktorý si cenia prírodu a čas strávený v nej. Timberland slnečné a dioptrické okuliare ponákajú majstrovksú kvalitu a vybudovanú silu čeliť elementom prírody. Motto značky Timberland: ”robiť dobre a robiť dobro”. Pre koho?
Timberland Timberland je značkou pre tých, ktorý si cenia prírodu a čas strávený v nej. Timberland slnečné a dioptrické okuliare ponákajú majstrovksú kvalitu a vybudovanú silu čeliť elementom prírody. Motto značky Timberland: ”robiť dobre a robiť dobro”. Pre koho?
Timberland Timberland je značkou pre tých, ktorý si cenia prírodu a čas strávený v nej. Timberland slnečné a dioptrické okuliare ponákajú majstrovksú kvalitu a vybudovanú silu čeliť elementom prírody. Motto značky Timberland: ”robiť dobre a robiť dobro”. Pre koho?
Burberry Navrhnutá v Londýne a vyrábaná v Taliansku, kolekcia očnej optiky Burberry vyvažuje prvky svojej 150-ročnej tradície s moderným dizajnom. Značku založil v roku 1856 Thomas Burberry a reputáciu nadobudla najmä vďaka majstrovskej remeselnej zručnosti a klasickému britskému
Polaroid Polaroid, založený v roku 1937 Edwinom Landom, je prvá značka, ktorá použila polarizačný filter pre slnečné okuliare. Od svojho vzniku Polaroid šošovky vždy ponúkali najvyššiu kvalitu v kombinácii so špičkovými materiálmi a úpravami. Pri Polaroid okuliaroch je
BOSS Boss, založený v roku 1970, je asi najznámejším produktom nemeckého luxusného módneho domu Hugo Boss. Od svojich začiatkov šitia uniforiem v druhej svetovej vojne, cez ich prvý značkový oblek v roku 1970, Boss začal čoskoro sponzorovať mnohé športové podujatia vrátane
Polaroid Polaroid, založený v roku 1937 Edwinom Landom, je prvá značka, ktorá použila polarizačný filter pre slnečné okuliare. Od svojho vzniku Polaroid šošovky vždy ponúkali najvyššiu kvalitu v kombinácii so špičkovými materiálmi a úpravami. Pri Polaroid okuliaroch je
Guess Zakladatelia GUESS, bratia Marcianovci, opustili Francúzsko v roku 1981, aby nasledovali svoj americký sen. Ich prvá kolekcia v priebehu pár hodín zmizla z pultov a nová módna legenda bola na svete. GUESS okuliare sa stali symbolom mladého, dobrodružného a sexi životného štýlu
Guess Zakladatelia GUESS, bratia Marcianovci, opustili Francúzsko v roku 1981, aby nasledovali svoj americký sen. Ich prvá kolekcia v priebehu pár hodín zmizla z pultov a nová módna legenda bola na svete. GUESS okuliare sa stali symbolom mladého, dobrodružného a sexi životného štýlu
Timberland Timberland je značkou pre tých, ktorý si cenia prírodu a čas strávený v nej. Timberland slnečné a dioptrické okuliare ponákajú majstrovksú kvalitu a vybudovanú silu čeliť elementom prírody. Motto značky Timberland: ”robiť dobre a robiť dobro”. Pre koho?
Ermenegildo Zegna Ermenegildo Zegna je jedným z najrenomovanejších talianskych mien v biznise už odkedy ho mladý ”Gildo” v roku 1910 založil. Jeho vízia bola vytvoriť jedny z najkvalitnejších textílií sveta založených na získavaní vzácnych tkanín priamo z miest ich povôdu
Polarizácia Špeciálny filter na šošovkách, ktorý zabráni slnečným lúčom, aby sa nepríjemne odrážali priamo do vašich očí a oslepovali vás. Oceníte ich najmä počas letných mesiacov ale aj pri šoférovaní, horskej turistike či vodných a zimných športoch. Polaroid
Polarizácia Špeciálny filter na šošovkách, ktorý zabráni slnečným lúčom, aby sa nepríjemne odrážali priamo do vašich očí a oslepovali vás. Oceníte ich najmä počas letných mesiacov ale aj pri šoférovaní, horskej turistike či vodných a zimných športoch. Polaroid
Timberland Timberland je značkou pre tých, ktorý si cenia prírodu a čas strávený v nej. Timberland slnečné a dioptrické okuliare ponákajú majstrovksú kvalitu a vybudovanú silu čeliť elementom prírody. Motto značky Timberland: ”robiť dobre a robiť dobro”. Pre koho?
Gucci Značka Gucci, ktorú v roku 1921 založil Guccio Gucci, je jednou z najstarších talianskych módnych značiek. Vplyvné, inovatívne a progresívne – podľa novej vízie kreatívneho riaditeľa Alessandra Micheleho predstavujú Gucci okuliare vrchol talianskej remeselnej zručnosti a sú
Ray-Ban Počas svojej takmer osemdesaťročnej histórie Ray-Ban neustále posúval hranice nielen v optických inováciách, ale aj v popkultúre. Od prezidentov po hviezdy strieborného plátna, od umelcov po topmodelky, Ray-Ban okuliare sú neoddeliteľnou kultúrnou ikonou pre každú
Ray-Ban Počas svojej takmer osemdesaťročnej histórie Ray-Ban neustále posúval hranice nielen v optických inováciách, ale aj v popkultúre. Od prezidentov po hviezdy strieborného plátna, od umelcov po topmodelky, Ray-Ban okuliare sú neoddeliteľnou kultúrnou ikonou pre každú
Ray-Ban Počas svojej takmer osemdesaťročnej histórie Ray-Ban neustále posúval hranice nielen v optických inováciách, ale aj v popkultúre. Od prezidentov po hviezdy strieborného plátna, od umelcov po topmodelky, Ray-Ban okuliare sú neoddeliteľnou kultúrnou ikonou pre každú
Ray-Ban Počas svojej takmer osemdesaťročnej histórie Ray-Ban neustále posúval hranice nielen v optických inováciách, ale aj v popkultúre. Od prezidentov po hviezdy strieborného plátna, od umelcov po topmodelky, Ray-Ban okuliare sú neoddeliteľnou kultúrnou ikonou pre každú
Timberland Timberland je značkou pre tých, ktorý si cenia prírodu a čas strávený v nej. Timberland slnečné a dioptrické okuliare ponákajú majstrovksú kvalitu a vybudovanú silu čeliť elementom prírody. Motto značky Timberland: ”robiť dobre a robiť dobro”. Pre koho?
BOSS Boss, založený v roku 1970, je asi najznámejším produktom nemeckého luxusného módneho domu Hugo Boss. Od svojich začiatkov šitia uniforiem v druhej svetovej vojne, cez ich prvý značkový oblek v roku 1970, Boss začal čoskoro sponzorovať mnohé športové podujatia vrátane
BOSS Boss, založený v roku 1970, je asi najznámejším produktom nemeckého luxusného módneho domu Hugo Boss. Od svojich začiatkov šitia uniforiem v druhej svetovej vojne, cez ich prvý značkový oblek v roku 1970, Boss začal čoskoro sponzorovať mnohé športové podujatia vrátane
Timberland Timberland je značkou pre tých, ktorý si cenia prírodu a čas strávený v nej. Timberland slnečné a dioptrické okuliare ponákajú majstrovksú kvalitu a vybudovanú silu čeliť elementom prírody. Motto značky Timberland: ”robiť dobre a robiť dobro”. Pre koho?
Nike Nike nastolila revolúciu v atletickenj športovej móde spôsobenú inovatívnymi produktami a reklamou. Nike Vision prenáša rovnakú inšpiráciu a inovácie do produktov očnej optiky vyvinutých pre každý šport. Kolekcia Nike vďaka lifestyle slnečným okuliarom a doptrickým rámom
Nike Nike nastolila revolúciu v atletickenj športovej móde spôsobenú inovatívnymi produktami a reklamou. Nike Vision prenáša rovnakú inšpiráciu a inovácie do produktov očnej optiky vyvinutých pre každý šport. Kolekcia Nike vďaka lifestyle slnečným okuliarom a doptrickým rámom
Prada V roku 1913 otvoril Mario Prada v svetoznámej milánskej Galérii Vittora Emanuela svoju prvú predajňu a netrvalo dlho, kým sa Prada stala jednou z najprominentnejších luxusných značiek na svete. Prada využíva dokonalý zmysel pre detail, výnimočnú kvalitu a tie
Lacoste História značky Lacoste je príbehom tenisovej legendy, ktorej nápady navždy zmenili športový a módny priemysel. Inšpirovaný svojou prezývkou, francúzska tenisová superstar René Lacoste umiestnil symbol malého krokodíla na bielu polokošeľu prvýkrát v roku 1920 - vtedy sa
Polaroid Polaroid, založený v roku 1937 Edwinom Landom, je prvá značka, ktorá použila polarizačný filter pre slnečné okuliare. Od svojho vzniku Polaroid šošovky vždy ponúkali najvyššiu kvalitu v kombinácii so špičkovými materiálmi a úpravami. Pri Polaroid okuliaroch je
Moncler Moncler, talianska značka najväčšmi známa svojim športovým oblečením, bola založená v roku 1952. Nielen produkty a duša značky Moncler sú inšpirované prírodou a športom v nej, ale dokonca aj jej meno, ktoré je skratkou jedného alpského mestečka vo Francúzsku. A
Moncler Moncler, talianska značka najväčšmi známa svojim športovým oblečením, bola založená v roku 1952. Nielen produkty a duša značky Moncler sú inšpirované prírodou a športom v nej, ale dokonca aj jej meno, ktoré je skratkou jedného alpského mestečka vo Francúzsku. A
BOSS Boss, založený v roku 1970, je asi najznámejším produktom nemeckého luxusného módneho domu Hugo Boss. Od svojich začiatkov šitia uniforiem v druhej svetovej vojne, cez ich prvý značkový oblek v roku 1970, Boss začal čoskoro sponzorovať mnohé športové podujatia vrátane
Carrera Všetko to začalo s Carrera Panamericana – najdlhšími, najrýchlejšími a najnebezpečnejšími pretekmi na svete, po ktorých sa Wilhelm Anger rozhodol pomenovať svoju spoločnosť športových okuliarov už v roku 1956. Dnes Carrera okuliare prepisujú svoju vlastnú históriu a
Polaroid Polaroid, založený v roku 1937 Edwinom Landom, je prvá značka, ktorá použila polarizačný filter pre slnečné okuliare. Od svojho vzniku Polaroid šošovky vždy ponúkali najvyššiu kvalitu v kombinácii so špičkovými materiálmi a úpravami. Pri Polaroid okuliaroch je
Swarovski Viac ako storočie dozadu, v časoch kedy elektrická energia začala oblietavať svet, už Swarovski zachytával prirodzené kúzlo svetla. Každý kúsok Swarovskeho krištáľu rozpráva príbeh a zhmotňuje viac než 120 rokov majstrovského umu. Kolekcia očnej optiky Swarovski
Swarovski Viac ako storočie dozadu, v časoch kedy elektrická energia začala oblietavať svet, už Swarovski zachytával prirodzené kúzlo svetla. Každý kúsok Swarovskeho krištáľu rozpráva príbeh a zhmotňuje viac než 120 rokov majstrovského umu. Kolekcia očnej optiky Swarovski
Timberland Timberland je značkou pre tých, ktorý si cenia prírodu a čas strávený v nej. Timberland slnečné a dioptrické okuliare ponákajú majstrovksú kvalitu a vybudovanú silu čeliť elementom prírody. Motto značky Timberland: ”robiť dobre a robiť dobro”. Pre koho?
Moncler Moncler, talianska značka najväčšmi známa svojim športovým oblečením, bola založená v roku 1952. Nielen produkty a duša značky Moncler sú inšpirované prírodou a športom v nej, ale dokonca aj jej meno, ktoré je skratkou jedného alpského mestečka vo Francúzsku. A