Ceny a dostupnosť sa môžu meniť aj niekoľko krát za deň. Skontrolujte si aktuálne údaje priamo v e-shopoch. Všetky dostupné farby a veľkosti nájdete priamo v e-shopoch.
Produkt Bottega Veneta BV1196O 004 - ONE SIZE (59) patrí do skupiny produktov Dioptrické okuliare od značky Bottega Veneta, veľkosť je 59, farebný variant je Zelené, je vyrobený z materiálu Kovové v ponuke e-shopu Eyerim.sk.
Produkt Bottega Veneta BV1196O 004 - ONE SIZE (59) označuje EAN kód 8896524059578.
Kategória | Zelenina, Okuliare, Dioptrické okuliare |
Značka | Bottega Veneta |
Veľkosť | 59 |
Farba | Zelené |
Materiál | Kovové |
E-shop | Eyerim.sk |
EAN | 8896524059578 |
Bottega Veneta Bottega Veneta nastavila svoje vlastné štandardy luxusu už v jej začiatkoch v roku 1966. Filozofia tejto značky je postavená na 4 nemenných princípoch: výnimočná zručnosť, večný, no zároveň inovatívny dizajn, súčasná funkčnosť a materiály najvyššej kvality
Bottega Veneta Bottega Veneta nastavila svoje vlastné štandardy luxusu už v jej začiatkoch v roku 1966. Filozofia tejto značky je postavená na 4 nemenných princípoch: výnimočná zručnosť, večný, no zároveň inovatívny dizajn, súčasná funkčnosť a materiály najvyššej kvality
Bottega Veneta Bottega Veneta nastavila svoje vlastné štandardy luxusu už v jej začiatkoch v roku 1966. Filozofia tejto značky je postavená na 4 nemenných princípoch: výnimočná zručnosť, večný, no zároveň inovatívny dizajn, súčasná funkčnosť a materiály najvyššej kvality
Bottega Veneta Bottega Veneta nastavila svoje vlastné štandardy luxusu už v jej začiatkoch v roku 1966. Filozofia tejto značky je postavená na 4 nemenných princípoch: výnimočná zručnosť, večný, no zároveň inovatívny dizajn, súčasná funkčnosť a materiály najvyššej kvality
Bottega Veneta Bottega Veneta nastavila svoje vlastné štandardy luxusu už v jej začiatkoch v roku 1966. Filozofia tejto značky je postavená na 4 nemenných princípoch: výnimočná zručnosť, večný, no zároveň inovatívny dizajn, súčasná funkčnosť a materiály najvyššej kvality
Bottega Veneta Bottega Veneta nastavila svoje vlastné štandardy luxusu už v jej začiatkoch v roku 1966. Filozofia tejto značky je postavená na 4 nemenných princípoch: výnimočná zručnosť, večný, no zároveň inovatívny dizajn, súčasná funkčnosť a materiály najvyššej kvality
Bottega Veneta Bottega Veneta nastavila svoje vlastné štandardy luxusu už v jej začiatkoch v roku 1966. Filozofia tejto značky je postavená na 4 nemenných princípoch: výnimočná zručnosť, večný, no zároveň inovatívny dizajn, súčasná funkčnosť a materiály najvyššej kvality
Bottega Veneta Bottega Veneta nastavila svoje vlastné štandardy luxusu už v jej začiatkoch v roku 1966. Filozofia tejto značky je postavená na 4 nemenných princípoch: výnimočná zručnosť, večný, no zároveň inovatívny dizajn, súčasná funkčnosť a materiály najvyššej kvality
Bottega Veneta Bottega Veneta nastavila svoje vlastné štandardy luxusu už v jej začiatkoch v roku 1966. Filozofia tejto značky je postavená na 4 nemenných princípoch: výnimočná zručnosť, večný, no zároveň inovatívny dizajn, súčasná funkčnosť a materiály najvyššej kvality
Bottega Veneta Bottega Veneta nastavila svoje vlastné štandardy luxusu už v jej začiatkoch v roku 1966. Filozofia tejto značky je postavená na 4 nemenných princípoch: výnimočná zručnosť, večný, no zároveň inovatívny dizajn, súčasná funkčnosť a materiály najvyššej kvality
Bottega Veneta Bottega Veneta nastavila svoje vlastné štandardy luxusu už v jej začiatkoch v roku 1966. Filozofia tejto značky je postavená na 4 nemenných princípoch: výnimočná zručnosť, večný, no zároveň inovatívny dizajn, súčasná funkčnosť a materiály najvyššej kvality
Bottega Veneta Bottega Veneta nastavila svoje vlastné štandardy luxusu už v jej začiatkoch v roku 1966. Filozofia tejto značky je postavená na 4 nemenných princípoch: výnimočná zručnosť, večný, no zároveň inovatívny dizajn, súčasná funkčnosť a materiály najvyššej kvality
Bottega Veneta Bottega Veneta nastavila svoje vlastné štandardy luxusu už v jej začiatkoch v roku 1966. Filozofia tejto značky je postavená na 4 nemenných princípoch: výnimočná zručnosť, večný, no zároveň inovatívny dizajn, súčasná funkčnosť a materiály najvyššej kvality
Bottega Veneta Bottega Veneta nastavila svoje vlastné štandardy luxusu už v jej začiatkoch v roku 1966. Filozofia tejto značky je postavená na 4 nemenných princípoch: výnimočná zručnosť, večný, no zároveň inovatívny dizajn, súčasná funkčnosť a materiály najvyššej kvality
Bottega Veneta Bottega Veneta nastavila svoje vlastné štandardy luxusu už v jej začiatkoch v roku 1966. Filozofia tejto značky je postavená na 4 nemenných princípoch: výnimočná zručnosť, večný, no zároveň inovatívny dizajn, súčasná funkčnosť a materiály najvyššej kvality
Bottega Veneta Bottega Veneta nastavila svoje vlastné štandardy luxusu už v jej začiatkoch v roku 1966. Filozofia tejto značky je postavená na 4 nemenných princípoch: výnimočná zručnosť, večný, no zároveň inovatívny dizajn, súčasná funkčnosť a materiály najvyššej kvality
Bottega Veneta Bottega Veneta nastavila svoje vlastné štandardy luxusu už v jej začiatkoch v roku 1966. Filozofia tejto značky je postavená na 4 nemenných princípoch: výnimočná zručnosť, večný, no zároveň inovatívny dizajn, súčasná funkčnosť a materiály najvyššej kvality
Bottega Veneta Bottega Veneta nastavila svoje vlastné štandardy luxusu už v jej začiatkoch v roku 1966. Filozofia tejto značky je postavená na 4 nemenných princípoch: výnimočná zručnosť, večný, no zároveň inovatívny dizajn, súčasná funkčnosť a materiály najvyššej kvality
Bottega Veneta Bottega Veneta nastavila svoje vlastné štandardy luxusu už v jej začiatkoch v roku 1966. Filozofia tejto značky je postavená na 4 nemenných princípoch: výnimočná zručnosť, večný, no zároveň inovatívny dizajn, súčasná funkčnosť a materiály najvyššej kvality
Bottega Veneta Bottega Veneta nastavila svoje vlastné štandardy luxusu už v jej začiatkoch v roku 1966. Filozofia tejto značky je postavená na 4 nemenných princípoch: výnimočná zručnosť, večný, no zároveň inovatívny dizajn, súčasná funkčnosť a materiály najvyššej kvality
Bottega Veneta Bottega Veneta nastavila svoje vlastné štandardy luxusu už v jej začiatkoch v roku 1966. Filozofia tejto značky je postavená na 4 nemenných princípoch: výnimočná zručnosť, večný, no zároveň inovatívny dizajn, súčasná funkčnosť a materiály najvyššej kvality