Vďaka piatim krytým guličkovým ložiskám z nerezovej ocele vrátane ložiska v systéme spätného chodu Navi Rival Black veľmi hladko, dokonca aj pod vysokým tlakom. Grafitové telo v kombinácii so strojovo opracovanov hliníkovou cievkou, ktorá je prispôsobená pre používanie
Vďaka piatim krytým guličkovým ložiskám z nerezovej ocele vrátane ložiska v systéme spätného chodu Navi Rival Black veľmi hladko, dokonca aj pod vysokým tlakom. Grafitové telo v kombinácii so strojovo opracovanov hliníkovou cievkou, ktorá je prispôsobená pre používanie
Vďaka piatim krytým guličkovým ložiskám z nerezovej ocele vrátane ložiska v systéme spätného chodu Navi Rival Black veľmi hladko, dokonca aj pod vysokým tlakom. Grafitové telo v kombinácii so strojovo opracovanov hliníkovou cievkou, ktorá je prispôsobená pre používanie
Vďaka piatim krytým guličkovým ložiskám z nerezovej ocele vrátane ložiska v systéme spätného chodu Navi Rival Black veľmi hladko, dokonca aj pod vysokým tlakom. Grafitové telo v kombinácii so strojovo opracovanov hliníkovou cievkou, ktorá je prispôsobená pre používanie
Vďaka piatim utesneným ložiskám z nerezovej ocele vrátane ložiska v systéme spätného chodu Navi Rival Blue veľmi hladko, dokonca aj pod vysokým tlakom. Grafitové telo v kombinácii so strojovo opracovanou kónicku hliníkovou cievkou, ktorá je prispôsobená pre používanie pletených
Vďaka piatim krytým guličkovým ložiskám z nerezovej ocele vrátane ložiska v systéme spätného chodu Navi Rival Black veľmi hladko, dokonca aj pod vysokým tlakom. Grafitové telo v kombinácii so strojovo opracovanov hliníkovou cievkou, ktorá je prispôsobená pre používanie
Vďaka piatim krytým guličkovým ložiskám z nerezovej ocele vrátane ložiska v systéme spätného chodu Navi Rival Black veľmi hladko, dokonca aj pod vysokým tlakom. Grafitové telo v kombinácii so strojovo opracovanov hliníkovou cievkou, ktorá je prispôsobená pre používanie
Vďaka šiestim utesneným guľôčkovým ložiskám z nerezovej ocele vrátane ložiska v systéme spätného chodu Navi Surfblaster III veľmi hladko, dokonca aj pod vysokým tlakom. Vďaka extra pomalému oscilačnému systému v kombinácii s kónickou cievkou je zabezpečené dokonalé
Vďaka šiestim utesneným guľôčkovým ložiskám z nerezovej ocele vrátane ložiska v systéme spätného chodu Navi Surfblaster III veľmi hladko, dokonca aj pod vysokým tlakom. Vďaka extra pomalému oscilačnému systému v kombinácii s kónickou cievkou je zabezpečené dokonalé
Vďaka siedmim utesneným guľôčkovým ložiskám z nerezovej ocele vrátane ložiska v systéme spätného chodu Navi Affinity III veľmi hladko, dokonca aj pod vysokým tlakom. Vďaka extra pomalému oscilačnému systému v kombinácii s cievkou Long Stroke je zabezpečené dokonalé
Vďaka siedmim utesneným guľôčkovým ložiskám z nerezovej ocele vrátane ložiska v systéme spätného chodu Navi Affinity III veľmi hladko, dokonca aj pod vysokým tlakom. Vďaka extra pomalému oscilačnému systému v kombinácii s cievkou Long Stroke je zabezpečené dokonalé
Celokovové telo, systém ložísk z nerezovej ocele 5+1 a obrobené mosadzné ozubené kolesá dodávajú Squallu v jeho jadre odolnosť. K dispozícii vo veľkostiach 200, 300 a 400 so štandardnými aj vysokorýchlostnými prevodovými pomermi. Ľavostranné modely dostupné iba v štandardnom
Celokovové telo, systém ložísk z nerezovej ocele 5+1 a obrobené mosadzné ozubené kolesá dodávajú Squallu v jeho jadre odolnosť. K dispozícii vo veľkostiach 200, 300 a 400 so štandardnými aj vysokorýchlostnými prevodovými pomermi. Ľavostranné modely dostupné iba v štandardnom
Oveľa väčšia sila, multidiskový brzdný systém, dve guľôčkové ložiská z nerezovej ocele, magnézivo-bronzové hlavné prevody a precízne mechanicky opracované prevody z nerezovej ocele. Tieto multiplikátory sa v priebehu mnohých rokov podieľali na ulovení množstva rekordných
Celokovové telo, systém ložísk z nerezovej ocele 5+1 a obrobené mosadzné ozubené kolesá dodávajú Squallu v jeho jadre odolnosť. K dispozícii vo veľkostiach 200, 300 a 400 so štandardnými aj vysokorýchlostnými prevodovými pomermi. Ľavostranné modely dostupné iba v štandardnom
Celokovové telo, systém ložísk z nerezovej ocele 5+1 a obrobené mosadzné ozubené kolesá dodávajú Squallu v jeho jadre odolnosť. K dispozícii vo veľkostiach 200, 300 a 400 so štandardnými aj vysokorýchlostnými prevodovými pomermi. Ľavostranné modely dostupné iba v štandardnom