Najviac produktov si môžete vyberať spomedzi značiek Wicke, Okuma, SKF, Nils, Shimano, DAM, LEMFÖRDER, Proroll, SACHS, Nils Extreme, YATO, GEKO, EUROKRAFTbasic, eurokraft basic, Abu Garcia, Penn, MONROE, Ryobi, TENTE, spokey, Mistrall, Globe, Prologic, Saenger alebo K2. Všetky značky
Vďaka siedmim utesneným guľôčkovým ložiskám z nerezovej ocele vrátane ložiska v systéme spätného chodu Navi Affinity III veľmi hladko, dokonca aj pod vysokým tlakom. Vďaka extra pomalému oscilačnému systému v kombinácii s cievkou Long Stroke je zabezpečené dokonalé
Vďaka siedmim utesneným guľôčkovým ložiskám z nerezovej ocele vrátane ložiska v systéme spätného chodu Navi Affinity III veľmi hladko, dokonca aj pod vysokým tlakom. Vďaka extra pomalému oscilačnému systému v kombinácii s cievkou Long Stroke je zabezpečené dokonalé
Oveľa väčšia sila, multidiskový brzdný systém, dve guľôčkové ložiská z nerezovej ocele, magnézivo-bronzové hlavné prevody a precízne mechanicky opracované prevody z nerezovej ocele. Tieto multiplikátory sa v priebehu mnohých rokov podieľali na ulovení množstva rekordných
Vďaka šiestim utesneným guľôčkovým ložiskám z nerezovej ocele vrátane ložiska v systéme spätného chodu Navi Surfblaster III veľmi hladko, dokonca aj pod vysokým tlakom. Vďaka extra pomalému oscilačnému systému v kombinácii s kónickou cievkou je zabezpečené dokonalé
Vďaka šiestim utesneným guľôčkovým ložiskám z nerezovej ocele vrátane ložiska v systéme spätného chodu Navi Surfblaster III veľmi hladko, dokonca aj pod vysokým tlakom. Vďaka extra pomalému oscilačnému systému v kombinácii s kónickou cievkou je zabezpečené dokonalé
Vďaka piatim krytým guličkovým ložiskám z nerezovej ocele vrátane ložiska v systéme spätného chodu Navi Rival Black veľmi hladko, dokonca aj pod vysokým tlakom. Grafitové telo v kombinácii so strojovo opracovanov hliníkovou cievkou, ktorá je prispôsobená pre používanie
Vďaka piatim krytým guličkovým ložiskám z nerezovej ocele vrátane ložiska v systéme spätného chodu Navi Rival Black veľmi hladko, dokonca aj pod vysokým tlakom. Grafitové telo v kombinácii so strojovo opracovanov hliníkovou cievkou, ktorá je prispôsobená pre používanie
Vďaka piatim utesneným ložiskám z nerezovej ocele vrátane ložiska v systéme spätného chodu Navi Rival Blue veľmi hladko, dokonca aj pod vysokým tlakom. Grafitové telo v kombinácii so strojovo opracovanou kónicku hliníkovou cievkou, ktorá je prispôsobená pre používanie pletených
Vďaka piatim krytým guličkovým ložiskám z nerezovej ocele vrátane ložiska v systéme spätného chodu Navi Rival Black veľmi hladko, dokonca aj pod vysokým tlakom. Grafitové telo v kombinácii so strojovo opracovanov hliníkovou cievkou, ktorá je prispôsobená pre používanie
Vďaka piatim krytým guličkovým ložiskám z nerezovej ocele vrátane ložiska v systéme spätného chodu Navi Rival Black veľmi hladko, dokonca aj pod vysokým tlakom. Grafitové telo v kombinácii so strojovo opracovanov hliníkovou cievkou, ktorá je prispôsobená pre používanie
Vďaka piatim krytým guličkovým ložiskám z nerezovej ocele vrátane ložiska v systéme spätného chodu Navi Rival Black veľmi hladko, dokonca aj pod vysokým tlakom. Grafitové telo v kombinácii so strojovo opracovanov hliníkovou cievkou, ktorá je prispôsobená pre používanie
Vďaka piatim krytým guličkovým ložiskám z nerezovej ocele vrátane ložiska v systéme spätného chodu Navi Rival Black veľmi hladko, dokonca aj pod vysokým tlakom. Grafitové telo v kombinácii so strojovo opracovanov hliníkovou cievkou, ktorá je prispôsobená pre používanie
Celokovové telo, systém ložísk z nerezovej ocele 5+1 a obrobené mosadzné ozubené kolesá dodávajú Squallu v jeho jadre odolnosť. K dispozícii vo veľkostiach 200, 300 a 400 so štandardnými aj vysokorýchlostnými prevodovými pomermi. Ľavostranné modely dostupné iba v štandardnom
Celokovové telo, systém ložísk z nerezovej ocele 5+1 a obrobené mosadzné ozubené kolesá dodávajú Squallu v jeho jadre odolnosť. K dispozícii vo veľkostiach 200, 300 a 400 so štandardnými aj vysokorýchlostnými prevodovými pomermi. Ľavostranné modely dostupné iba v štandardnom
Celokovové telo, systém ložísk z nerezovej ocele 5+1 a obrobené mosadzné ozubené kolesá dodávajú Squallu v jeho jadre odolnosť. K dispozícii vo veľkostiach 200, 300 a 400 so štandardnými aj vysokorýchlostnými prevodovými pomermi. Ľavostranné modely dostupné iba v štandardnom
Celokovové telo, systém ložísk z nerezovej ocele 5+1 a obrobené mosadzné ozubené kolesá dodávajú Squallu v jeho jadre odolnosť. K dispozícii vo veľkostiach 200, 300 a 400 so štandardnými aj vysokorýchlostnými prevodovými pomermi. Ľavostranné modely dostupné iba v štandardnom