Ceny a dostupnosť sa môžu meniť aj niekoľko krát za deň. Skontrolujte si aktuálne údaje priamo v e-shopoch. Všetky dostupné farby a veľkosti nájdete priamo v e-shopoch.
Cieľom Rogera Sadowského bolo ďalšie vylepšenie už aj tak veľmi úspešného dizajnu basgitary vykonaním niekoľkých detailných úprav. Spolu s elektronikou, ktorú sám vyvinul, sa mu podarilo pozdvihnúť známy P / J basový zvuk na novú úroveň, takže dnes môžeme hovoriť o typickom Sadowského tóne: nikdy drsný alebo prenikavý zvuk no stále veľmi silný zvuk. Veľmi silný zvuk ale nikdy bahnitý bas, so súčasnými, ale nie príliš agresívnymi stredmi a sladkým a vzdušným výškovým rozsahom. Všetky vlastnosti tohto moderného basgitarového zvuku nájdete aj v 21-pražcových hybridných P / J basgitarách radu MetroExpress. Všetky gitary sú ľahké a majú hmotnosť približne 3,8 kg. Dobrá voľba pre basgitaristov, ktorí okrem moderného basového zvuku hľadajú aj ľahké riešenie na pódia. Táto päťstrunová verzia Sadowsky Vintage J/J Bass je vybavená povrchovou úpravou Solid Sage Green Metallic High Polish, pergamenovým pickguardom a javorovým hmatníkom. Ovládače: Treble;Hlasitosť;Bass;Vyváženie Kobylkový snímač: Passive Sadowsky J-Style Kobylka/tremolo: Sadowsky With Quick String Release Telo: Okoume Pickguard: Pergamen Farba podľa výrobcu: Solid Sage Green Farba: Zelená Povrchová úprava: Metalický;High Gloss Preferovaná ruka: Pravá ruka Snímač pri krku: Active Sadowsky J-Style Hmatník: Javor Počet pražcov: 21 Krajina pôvodu: Čína Krk: Javor Šírka nultého pražca (mm): 38.5 Typ: Jazz Bass Menzúra (mm): 864.0 Rádius hmatníka: 12'' Puzdro/kufor v cene: Obsahuje púzdro Počet strún: 4 Hrúbka: 045' / 105' Hardware: Chróm Konštrukcia: Skrutkovaný krk Balenie obsahuje: Prenosné puzdro Elektronika: Active Sadowsky 2-Way Electronics Intarzia hmatníka: Dot
Produkt Sadowsky MetroExpress Vintage J/J Bass MN 4 Solid Sage Green popisuje EAN kód 4061688035292.
Farba | Green |
Kategória | Struny |
EAN | 4061688035292 |
Cieľom Rogera Sadowského bolo ďalšie vylepšenie už aj tak veľmi úspešného dizajnu basgitary vykonaním niekoľkých detailných úprav. Spolu s elektronikou, ktorú sám vyvinul, sa mu podarilo pozdvihnúť známy P / J basový zvuk na novú úroveň, takže dnes môžeme hovoriť o
Cieľom Rogera Sadowského bolo vždy ďalšie vylepšenie už aj tak veľmi úspešného basového dizajnu vykonaním niekoľkých podrobných vylepšení. Spolu s elektronikou, ktorú vyvinul, sa Rogerovi Sadowskému podarilo pozdvihnúť basový zvuk jazz basy na novú úroveň. Nikdy nie
Cieľom Rogera Sadowského bolo vždy ďalšie vylepšenie už aj tak veľmi úspešného basového dizajnu vykonaním niekoľkých podrobných vylepšení. Spolu s elektronikou, ktorú vyvinul, sa Rogerovi Sadowskému podarilo pozdvihnúť basový zvuk jazz basy na novú úroveň. Nikdy nie
Cieľom Rogera Sadowského bolo vždy ďalšie vylepšenie už aj tak veľmi úspešného basového dizajnu vykonaním niekoľkých podrobných vylepšení. Spolu s elektronikou, ktorú vyvinul, sa Rogerovi Sadowskému podarilo pozdvihnúť basový zvuk jazz basy na novú úroveň. Nikdy nie
Cieľom Rogera Sadowského bolo vždy ďalšie vylepšenie už aj tak veľmi úspešného basového dizajnu vykonaním niekoľkých podrobných vylepšení. Spolu s elektronikou, ktorú vyvinul, sa Rogerovi Sadowskému podarilo pozdvihnúť basový zvuk jazz basy na novú úroveň. Nikdy nie
Cieľom Rogera Sadowského bolo vždy ďalšie vylepšenie už aj tak veľmi úspešného basového dizajnu vykonaním niekoľkých podrobných vylepšení. Spolu s elektronikou, ktorú vyvinul, sa Rogerovi Sadowskému podarilo pozdvihnúť basový zvuk jazz basy na novú úroveň. Nikdy nie
Cieľom Rogera Sadowského bolo vždy ďalšie vylepšenie už aj tak veľmi úspešného basového dizajnu vykonaním niekoľkých podrobných vylepšení. Spolu s elektronikou, ktorú vyvinul, sa Rogerovi Sadowskému podarilo pozdvihnúť basový zvuk jazz basy na novú úroveň. Nikdy nie
Cieľom Rogera Sadowského bolo vždy ďalšie vylepšenie už aj tak veľmi úspešného basového dizajnu vykonaním niekoľkých podrobných vylepšení. Spolu s elektronikou, ktorú vyvinul, sa Rogerovi Sadowskému podarilo pozdvihnúť basový zvuk P/J basy na novú úroveň. Nikdy nie drsne
Cieľom Rogera Sadowského bolo vždy ďalšie vylepšenie už aj tak veľmi úspešného basového dizajnu vykonaním niekoľkých podrobných vylepšení. Spolu s elektronikou, ktorú vyvinul, sa Rogerovi Sadowskému podarilo pozdvihnúť basový zvuk jazz basy na novú úroveň. Nikdy nie
Cieľom Rogera Sadowského bolo vždy ďalšie vylepšenie už aj tak veľmi úspešného basového dizajnu vykonaním niekoľkých podrobných vylepšení. Spolu s elektronikou, ktorú vyvinul, sa Rogerovi Sadowskému podarilo pozdvihnúť basový zvuk P/J basy na novú úroveň. Nikdy nie drsne
Cieľom Rogera Sadowského bolo vždy ďalšie vylepšenie už aj tak veľmi úspešného basového dizajnu vykonaním niekoľkých podrobných vylepšení. Spolu s elektronikou, ktorú vyvinul, sa Rogerovi Sadowskému podarilo pozdvihnúť basový zvuk P/J basy na novú úroveň. Nikdy nie drsne
Cieľom Rogera Sadowského bolo vždy ďalšie vylepšenie už aj tak veľmi úspešného basového dizajnu vykonaním niekoľkých podrobných vylepšení. Spolu s elektronikou, ktorú vyvinul, sa Rogerovi Sadowskému podarilo pozdvihnúť basový zvuk P/J basy na novú úroveň. Nikdy nie drsne
Cieľom Rogera Sadowského bolo vždy ďalšie vylepšenie už aj tak veľmi úspešného basového dizajnu vykonaním niekoľkých podrobných vylepšení. Spolu s elektronikou, ktorú vyvinul, sa Rogerovi Sadowskému podarilo pozdvihnúť basový zvuk P/J basy na novú úroveň. Nikdy nie drsne
Cieľom Rogera Sadowského bolo vždy ďalšie vylepšenie už aj tak veľmi úspešného basového dizajnu vykonaním niekoľkých podrobných vylepšení. Spolu s elektronikou, ktorú vyvinul, sa Rogerovi Sadowskému podarilo pozdvihnúť basový zvuk jazz basy na novú úroveň. Nikdy nie
Cieľom Rogera Sadowského bolo vždy ďalšie vylepšenie už aj tak veľmi úspešného basového dizajnu vykonaním niekoľkých podrobných vylepšení. Spolu s elektronikou, ktorú vyvinul, sa Rogerovi Sadowskému podarilo pozdvihnúť basový zvuk P/J basy na novú úroveň. Nikdy nie drsne
Cieľom Rogera Sadowského bolo vždy ďalšie vylepšenie už aj tak veľmi úspešného basového dizajnu vykonaním niekoľkých podrobných vylepšení. Spolu s elektronikou, ktorú vyvinul, sa Rogerovi Sadowskému podarilo pozdvihnúť basový zvuk P/J basy na novú úroveň. Nikdy nie drsne
Cieľom Rogera Sadowského bolo ďalšie vylepšenie už aj tak veľmi úspešného dizajnu basgitary vykonaním niekoľkých detailných úprav. Spolu s elektronikou, ktorú sám vyvinul, sa mu podarilo pozdvihnúť známy P / J basový zvuk na novú úroveň, takže dnes môžeme hovoriť o
Cieľom Rogera Sadowského bolo vždy ďalšie vylepšenie už aj tak veľmi úspešného basového dizajnu vykonaním niekoľkých podrobných vylepšení. Spolu s elektronikou, ktorú vyvinul, sa Rogerovi Sadowskému podarilo pozdvihnúť basový zvuk P/J basy na novú úroveň. Nikdy nie drsne
Cieľom Rogera Sadowského bolo ďalšie vylepšenie už aj tak veľmi úspešného dizajnu basgitary vykonaním niekoľkých detailných úprav. Spolu s elektronikou, ktorú sám vyvinul, sa mu podarilo pozdvihnúť známy P / J basový zvuk na novú úroveň, takže dnes môžeme hovoriť o
Cieľom Rogera Sadowského bolo vždy ďalšie vylepšenie už aj tak veľmi úspešného basového dizajnu vykonaním niekoľkých podrobných vylepšení. Spolu s elektronikou, ktorú vyvinul, sa Rogerovi Sadowskému podarilo pozdvihnúť basový zvuk P/J basy na novú úroveň. Nikdy nie drsne
Úchyt na pás: Štandard | Konfigurácia snímačov: SS | Ovládače: Hlasitosť;Tónová clona | Telo: Bahenný jaseň (Swamp Ash) | Farba podľa výrobcu: Vintage Natural | Výstuha krku (Truss rod): Dual Action | Typ: J-bass | Snímače: Pasívne | Ovládacie gombíky: Black Plastic | Ladiace mechaniky: Die
Konštrukcia: Skrutkovaný krk | Hmatník: Flame Maple | Kobylka/tremolo: 4-Saddle Vintage-Style | Krk: Flame Maple | Typ: J-bass | Stredný snímač: Ceramic Single-Coil | Puzdro/kufor v cene: Nie | Struny: Poniklovaná oceľ | Intarzia hmatníka: Pearloid Block | Počet pražcov: 20 | Ovládacie gombíky: Black