Ceny a dostupnosť sa môžu meniť aj niekoľko krát za deň. Skontrolujte si aktuálne údaje priamo v e-shopoch. Všetky dostupné farby a veľkosti nájdete priamo v e-shopoch.
Cieľom Rogera Sadowského bolo vždy ďalšie vylepšenie už aj tak veľmi úspešného basového dizajnu vykonaním niekoľkých podrobných vylepšení. Spolu s elektronikou, ktorú vyvinul, sa Rogerovi Sadowskému podarilo pozdvihnúť basový zvuk jazz basy na novú úroveň. Nikdy nie drsne alebo prenikavo znejúce, so silnými, mohutnými, ale nikdy bahnitými basmi, so súčasnými, ale nie príliš agresívnymi stredmi a sladkým vzdušným high-endom. Všetky vlastnosti moderných bás Roger MetroExpress nájdete aj v tomto basovom 21-Fret Vintage J / J prevedení. Telo: Okoume Ovládače: Bass;Vyváženie;Hlasitosť;Treble Intarzia hmatníka: Dot Balenie obsahuje: Prenosné puzdro Pickguard: Pergamen Počet strún: 4 Menzúra (mm): 864.0 Farba: Hnedá Hmatník: Morado Puzdro/kufor v cene: Obsahuje púzdro Kobylkový snímač: Passive Sadowsky J-Style Elektronika: Active Sadowsky 2-Way Electronics Povrchová úprava: High Gloss;Transparentná Šírka nultého pražca (mm): 38.5 Typ: Jazz Bass Počet pražcov: 21 Konštrukcia: Skrutkovaný krk Rádius hmatníka: 12'' Krajina pôvodu: Čína Krk: Javor Hardware: Chróm Snímač pri krku: Passive Sadowsky J-Style Hrúbka: 045' / 105' Konfigurácia snímačov: JJ Farba podľa výrobcu: Tabacco Burst Kobylka/tremolo: Sadowsky With Quick String Release Preferovaná ruka: Pravá ruka
Produkt Sadowsky MetroExpress J/J Bass MO 4 Tabacco Burst je označený EAN kódom 4061688035261.
Farba | Brown |
Kategória | Struny |
EAN | 4061688035261 |
Cieľom Rogera Sadowského bolo vždy ďalšie vylepšenie už aj tak veľmi úspešného basového dizajnu vykonaním niekoľkých podrobných vylepšení. Spolu s elektronikou, ktorú vyvinul, sa Rogerovi Sadowskému podarilo pozdvihnúť basový zvuk jazz basy na novú úroveň. Nikdy nie
Cieľom Rogera Sadowského bolo vždy ďalšie vylepšenie už aj tak veľmi úspešného basového dizajnu vykonaním niekoľkých podrobných vylepšení. Spolu s elektronikou, ktorú vyvinul, sa Rogerovi Sadowskému podarilo pozdvihnúť basový zvuk jazz basy na novú úroveň. Nikdy nie
Cieľom Rogera Sadowského bolo vždy ďalšie vylepšenie už aj tak veľmi úspešného basového dizajnu vykonaním niekoľkých podrobných vylepšení. Spolu s elektronikou, ktorú vyvinul, sa Rogerovi Sadowskému podarilo pozdvihnúť basový zvuk P/J basy na novú úroveň. Nikdy nie drsne
Cieľom Rogera Sadowského bolo vždy ďalšie vylepšenie už aj tak veľmi úspešného basového dizajnu vykonaním niekoľkých podrobných vylepšení. Spolu s elektronikou, ktorú vyvinul, sa Rogerovi Sadowskému podarilo pozdvihnúť basový zvuk P/J basy na novú úroveň. Nikdy nie drsne
Cieľom Rogera Sadowského bolo vždy ďalšie vylepšenie už aj tak veľmi úspešného basového dizajnu vykonaním niekoľkých podrobných vylepšení. Spolu s elektronikou, ktorú vyvinul, sa Rogerovi Sadowskému podarilo pozdvihnúť basový zvuk P/J basy na novú úroveň. Nikdy nie drsne
Cieľom Rogera Sadowského bolo vždy ďalšie vylepšenie už aj tak veľmi úspešného basového dizajnu vykonaním niekoľkých podrobných vylepšení. Spolu s elektronikou, ktorú vyvinul, sa Rogerovi Sadowskému podarilo pozdvihnúť basový zvuk jazz basy na novú úroveň. Nikdy nie
Cieľom Rogera Sadowského bolo vždy ďalšie vylepšenie už aj tak veľmi úspešného basového dizajnu vykonaním niekoľkých podrobných vylepšení. Spolu s elektronikou, ktorú vyvinul, sa Rogerovi Sadowskému podarilo pozdvihnúť basový zvuk jazz basy na novú úroveň. Nikdy nie
Cieľom Rogera Sadowského bolo vždy ďalšie vylepšenie už aj tak veľmi úspešného basového dizajnu vykonaním niekoľkých podrobných vylepšení. Spolu s elektronikou, ktorú vyvinul, sa Rogerovi Sadowskému podarilo pozdvihnúť basový zvuk jazz basy na novú úroveň. Nikdy nie
Cieľom Rogera Sadowského bolo vždy ďalšie vylepšenie už aj tak veľmi úspešného basového dizajnu vykonaním niekoľkých podrobných vylepšení. Spolu s elektronikou, ktorú vyvinul, sa Rogerovi Sadowskému podarilo pozdvihnúť basový zvuk jazz basy na novú úroveň. Nikdy nie
Cieľom Rogera Sadowského bolo ďalšie vylepšenie už aj tak veľmi úspešného dizajnu basgitary vykonaním niekoľkých detailných úprav. Spolu s elektronikou, ktorú sám vyvinul, sa mu podarilo pozdvihnúť známy P / J basový zvuk na novú úroveň, takže dnes môžeme hovoriť o
Cieľom Rogera Sadowského bolo vždy ďalšie vylepšenie už aj tak veľmi úspešného basového dizajnu vykonaním niekoľkých podrobných vylepšení. Spolu s elektronikou, ktorú vyvinul, sa Rogerovi Sadowskému podarilo pozdvihnúť basový zvuk jazz basy na novú úroveň. Nikdy nie
Cieľom Rogera Sadowského bolo vždy ďalšie vylepšenie už aj tak veľmi úspešného basového dizajnu vykonaním niekoľkých podrobných vylepšení. Spolu s elektronikou, ktorú vyvinul, sa Rogerovi Sadowskému podarilo pozdvihnúť basový zvuk jazz basy na novú úroveň. Nikdy nie
Cieľom Rogera Sadowského bolo vždy ďalšie vylepšenie už aj tak veľmi úspešného basového dizajnu vykonaním niekoľkých podrobných vylepšení. Spolu s elektronikou, ktorú vyvinul, sa Rogerovi Sadowskému podarilo pozdvihnúť basový zvuk P/J basy na novú úroveň. Nikdy nie drsne
Cieľom Rogera Sadowského bolo vždy ďalšie vylepšenie už aj tak veľmi úspešného basového dizajnu vykonaním niekoľkých podrobných vylepšení. Spolu s elektronikou, ktorú vyvinul, sa Rogerovi Sadowskému podarilo pozdvihnúť basový zvuk P/J basy na novú úroveň. Nikdy nie drsne
Cieľom Rogera Sadowského bolo vždy ďalšie vylepšenie už aj tak veľmi úspešného basového dizajnu vykonaním niekoľkých podrobných vylepšení. Spolu s elektronikou, ktorú vyvinul, sa Rogerovi Sadowskému podarilo pozdvihnúť basový zvuk P/J basy na novú úroveň. Nikdy nie drsne
Cieľom Rogera Sadowského bolo vždy ďalšie vylepšenie už aj tak veľmi úspešného basového dizajnu vykonaním niekoľkých podrobných vylepšení. Spolu s elektronikou, ktorú vyvinul, sa Rogerovi Sadowskému podarilo pozdvihnúť basový zvuk P/J basy na novú úroveň. Nikdy nie drsne
Cieľom Rogera Sadowského bolo ďalšie vylepšenie už aj tak veľmi úspešného dizajnu basgitary vykonaním niekoľkých detailných úprav. Spolu s elektronikou, ktorú sám vyvinul, sa mu podarilo pozdvihnúť známy P / J basový zvuk na novú úroveň, takže dnes môžeme hovoriť o
Cieľom Rogera Sadowského bolo vždy ďalšie vylepšenie už aj tak veľmi úspešného basového dizajnu vykonaním niekoľkých podrobných vylepšení. Spolu s elektronikou, ktorú vyvinul, sa Rogerovi Sadowskému podarilo pozdvihnúť basový zvuk P/J basy na novú úroveň. Nikdy nie drsne
Cieľom Rogera Sadowského bolo vždy ďalšie vylepšenie už aj tak veľmi úspešného basového dizajnu vykonaním niekoľkých podrobných vylepšení. Spolu s elektronikou, ktorú vyvinul, sa Rogerovi Sadowskému podarilo pozdvihnúť basový zvuk P/J basy na novú úroveň. Nikdy nie drsne
Cieľom Rogera Sadowského bolo ďalšie vylepšenie už aj tak veľmi úspešného dizajnu basgitary vykonaním niekoľkých detailných úprav. Spolu s elektronikou, ktorú sám vyvinul, sa mu podarilo pozdvihnúť známy P / J basový zvuk na novú úroveň, takže dnes môžeme hovoriť o
Konštrukcia: Skrutkovaný krk | Hmatník: Flame Maple | Kobylka/tremolo: 4-Saddle Vintage-Style | Krk: Flame Maple | Typ: J-bass | Stredný snímač: Ceramic Single-Coil | Puzdro/kufor v cene: Nie | Struny: Poniklovaná oceľ | Intarzia hmatníka: Pearloid Block | Počet pražcov: 20 | Ovládacie gombíky: Black
Acoustic Custom Shop Modern Collection | | | Krk: Mahogany | Počet strún: 6 | Počet pražcov: 20 | Puzdro/kufor v cene: Kufor | Séria: Acoustic Custom Shop Modern Collection | Profil krku: Custom Slash Rounded | Farba: Burst | Zadná doska a luby: Mahogany | Typ: Dreadnought | Povrchová úprava:
Acoustic Custom Shop Modern Collection | | | Veľkosť pražcov: Standard | Krajina pôvodu: USA | Vstavaná ladička: Áno | Hmatník: Palisander | Vrchná doska: Solid Sitka Spruce | Preferovaná ruka: Pravá ruka | Farba: Burst | Zadná doska a luby: Mahogany | Rádius hmatníka: 16' | Povrchová úprava: