Ceny a dostupnosť sa môžu meniť aj niekoľko krát za deň. Skontrolujte si aktuálne údaje priamo v e-shopoch. Všetky dostupné farby a veľkosti nájdete priamo v e-shopoch.
Bottega Veneta Bottega Veneta nastavila svoje vlastné štandardy luxusu už v jej začiatkoch v roku 1966. Filozofia tejto značky je postavená na 4 nemenných princípoch: výnimočná zručnosť, večný, no zároveň inovatívny dizajn, súčasná funkčnosť a materiály najvyššej kvality. Iniciály ”B.V.” zobrazené na modeloch Bottega Veneta kolekcií symbolizujú osobitosť a sebaistotu. Pre koho? Slnečné okuliare Bottega Veneta BV1212S 006 sú súčasťou najnovšej Bottega Veneta kolekcie navrhnutej pre ženy . Tento elegantný celorámový model odzrkadľuje aktuálne trendy v dizajnérskej očnej optike a jeho Wayfarer rám robí Bottega Veneta BV1212S ideálnou voľbou predovšetkým pre okrúhle, oválne a srdcové tváre . Materiály Tento model je vyrobený z recyklovaného acetátu a patrí tak do nášho udržateľného výberu produktov. Recyklovaný acetát sa vyrába opätovným spracovaním acetátového odpadu a odrezkov, ktoré vznikajú pri výrobe okuliarov. Namiesto toho, aby boli tieto materiály vyhodené, sú zbierané, čistené a potom reformované na nové acetátové fólie, ktoré možno použiť na výrobu nových okuliarov. Tento proces pomáha znižovať odpad a dopyt po prvotných materiáloch. Technológia použitá v šošovkách pohlcuje 100% škodlivých UV lúčov . Doprava zdarma už od 70,00€ Zakúpte si Bottega Veneta BV1212S 006 na eyerim práve teraz a budú vám doručené bezplatne priamo do vašich rúk, v ich originálnom balení .
Produkt Bottega Veneta BV1212S 006 - ONE SIZE (52) patrí do skupiny produktov Slnečné okuliare, vyrába ho značka Bottega Veneta, vo veľkosti 52, farebný variant je Ružové, materiálové prevedenie je Acetátové, RECYKLOVANÝ acetát.
Produkt Bottega Veneta BV1212S 006 - ONE SIZE (52) popisuje EAN kód 8896524868262.
Veľkosť | 52 |
Farba | Ružové |
Tvar rámu | Squared |
Materiál | RECYKLOVANÝ acetát |
Určenie | Dámske |
Odporúčaná cena | 320.00 |
Kategória | Okuliare, Slnečné okuliare |
Značka | Bottega Veneta |
Veľkosť | 52 |
Farba | Ružové |
Materiál | Acetátové, RECYKLOVANÝ acetát |
EAN | 8896524868262 |
Bottega Veneta Bottega Veneta nastavila svoje vlastné štandardy luxusu už v jej začiatkoch v roku 1966. Filozofia tejto značky je postavená na 4 nemenných princípoch: výnimočná zručnosť, večný, no zároveň inovatívny dizajn, súčasná funkčnosť a materiály najvyššej kvality
Bottega Veneta Bottega Veneta nastavila svoje vlastné štandardy luxusu už v jej začiatkoch v roku 1966. Filozofia tejto značky je postavená na 4 nemenných princípoch: výnimočná zručnosť, večný, no zároveň inovatívny dizajn, súčasná funkčnosť a materiály najvyššej kvality
Bottega Veneta Bottega Veneta nastavila svoje vlastné štandardy luxusu už v jej začiatkoch v roku 1966. Filozofia tejto značky je postavená na 4 nemenných princípoch: výnimočná zručnosť, večný, no zároveň inovatívny dizajn, súčasná funkčnosť a materiály najvyššej kvality
Bottega Veneta Bottega Veneta nastavila svoje vlastné štandardy luxusu už v jej začiatkoch v roku 1966. Filozofia tejto značky je postavená na 4 nemenných princípoch: výnimočná zručnosť, večný, no zároveň inovatívny dizajn, súčasná funkčnosť a materiály najvyššej kvality
Bottega Veneta Bottega Veneta nastavila svoje vlastné štandardy luxusu už v jej začiatkoch v roku 1966. Filozofia tejto značky je postavená na 4 nemenných princípoch: výnimočná zručnosť, večný, no zároveň inovatívny dizajn, súčasná funkčnosť a materiály najvyššej kvality
Bottega Veneta Bottega Veneta nastavila svoje vlastné štandardy luxusu už v jej začiatkoch v roku 1966. Filozofia tejto značky je postavená na 4 nemenných princípoch: výnimočná zručnosť, večný, no zároveň inovatívny dizajn, súčasná funkčnosť a materiály najvyššej kvality
Bottega Veneta Bottega Veneta nastavila svoje vlastné štandardy luxusu už v jej začiatkoch v roku 1966. Filozofia tejto značky je postavená na 4 nemenných princípoch: výnimočná zručnosť, večný, no zároveň inovatívny dizajn, súčasná funkčnosť a materiály najvyššej kvality
Bottega Veneta Bottega Veneta nastavila svoje vlastné štandardy luxusu už v jej začiatkoch v roku 1966. Filozofia tejto značky je postavená na 4 nemenných princípoch: výnimočná zručnosť, večný, no zároveň inovatívny dizajn, súčasná funkčnosť a materiály najvyššej kvality
Bottega Veneta Bottega Veneta nastavila svoje vlastné štandardy luxusu už v jej začiatkoch v roku 1966. Filozofia tejto značky je postavená na 4 nemenných princípoch: výnimočná zručnosť, večný, no zároveň inovatívny dizajn, súčasná funkčnosť a materiály najvyššej kvality
Bottega Veneta Bottega Veneta nastavila svoje vlastné štandardy luxusu už v jej začiatkoch v roku 1966. Filozofia tejto značky je postavená na 4 nemenných princípoch: výnimočná zručnosť, večný, no zároveň inovatívny dizajn, súčasná funkčnosť a materiály najvyššej kvality
Bottega Veneta Bottega Veneta nastavila svoje vlastné štandardy luxusu už v jej začiatkoch v roku 1966. Filozofia tejto značky je postavená na 4 nemenných princípoch: výnimočná zručnosť, večný, no zároveň inovatívny dizajn, súčasná funkčnosť a materiály najvyššej kvality
Bottega Veneta Bottega Veneta nastavila svoje vlastné štandardy luxusu už v jej začiatkoch v roku 1966. Filozofia tejto značky je postavená na 4 nemenných princípoch: výnimočná zručnosť, večný, no zároveň inovatívny dizajn, súčasná funkčnosť a materiály najvyššej kvality
Bottega Veneta Bottega Veneta nastavila svoje vlastné štandardy luxusu už v jej začiatkoch v roku 1966. Filozofia tejto značky je postavená na 4 nemenných princípoch: výnimočná zručnosť, večný, no zároveň inovatívny dizajn, súčasná funkčnosť a materiály najvyššej kvality
Bottega Veneta Bottega Veneta nastavila svoje vlastné štandardy luxusu už v jej začiatkoch v roku 1966. Filozofia tejto značky je postavená na 4 nemenných princípoch: výnimočná zručnosť, večný, no zároveň inovatívny dizajn, súčasná funkčnosť a materiály najvyššej kvality
Bottega Veneta Bottega Veneta nastavila svoje vlastné štandardy luxusu už v jej začiatkoch v roku 1966. Filozofia tejto značky je postavená na 4 nemenných princípoch: výnimočná zručnosť, večný, no zároveň inovatívny dizajn, súčasná funkčnosť a materiály najvyššej kvality
Bottega Veneta Bottega Veneta nastavila svoje vlastné štandardy luxusu už v jej začiatkoch v roku 1966. Filozofia tejto značky je postavená na 4 nemenných princípoch: výnimočná zručnosť, večný, no zároveň inovatívny dizajn, súčasná funkčnosť a materiály najvyššej kvality
Bottega Veneta Bottega Veneta nastavila svoje vlastné štandardy luxusu už v jej začiatkoch v roku 1966. Filozofia tejto značky je postavená na 4 nemenných princípoch: výnimočná zručnosť, večný, no zároveň inovatívny dizajn, súčasná funkčnosť a materiály najvyššej kvality
Bottega Veneta Bottega Veneta nastavila svoje vlastné štandardy luxusu už v jej začiatkoch v roku 1966. Filozofia tejto značky je postavená na 4 nemenných princípoch: výnimočná zručnosť, večný, no zároveň inovatívny dizajn, súčasná funkčnosť a materiály najvyššej kvality
Bottega Veneta Bottega Veneta nastavila svoje vlastné štandardy luxusu už v jej začiatkoch v roku 1966. Filozofia tejto značky je postavená na 4 nemenných princípoch: výnimočná zručnosť, večný, no zároveň inovatívny dizajn, súčasná funkčnosť a materiály najvyššej kvality
Bottega Veneta Bottega Veneta nastavila svoje vlastné štandardy luxusu už v jej začiatkoch v roku 1966. Filozofia tejto značky je postavená na 4 nemenných princípoch: výnimočná zručnosť, večný, no zároveň inovatívny dizajn, súčasná funkčnosť a materiály najvyššej kvality
Bottega Veneta Bottega Veneta nastavila svoje vlastné štandardy luxusu už v jej začiatkoch v roku 1966. Filozofia tejto značky je postavená na 4 nemenných princípoch: výnimočná zručnosť, večný, no zároveň inovatívny dizajn, súčasná funkčnosť a materiály najvyššej kvality
Bottega Veneta Bottega Veneta nastavila svoje vlastné štandardy luxusu už v jej začiatkoch v roku 1966. Filozofia tejto značky je postavená na 4 nemenných princípoch: výnimočná zručnosť, večný, no zároveň inovatívny dizajn, súčasná funkčnosť a materiály najvyššej kvality
Bottega Veneta Bottega Veneta nastavila svoje vlastné štandardy luxusu už v jej začiatkoch v roku 1966. Filozofia tejto značky je postavená na 4 nemenných princípoch: výnimočná zručnosť, večný, no zároveň inovatívny dizajn, súčasná funkčnosť a materiály najvyššej kvality