Najnižšia cena za posledných 60 dní: 755 €
Ceny a dostupnosť sa môžu meniť aj niekoľko krát za deň. Skontrolujte si aktuálne údaje priamo v e-shopoch. Všetky dostupné farby a veľkosti nájdete priamo v e-shopoch.
Cieľom Rogera Sadowského bolo vždy ďalšie vylepšenie už aj tak veľmi úspešného basového dizajnu vykonaním niekoľkých podrobných vylepšení. Spolu s elektronikou, ktorú vyvinul, sa Rogerovi Sadowskému podarilo pozdvihnúť basový zvuk jazz basy na novú úroveň. Nikdy nie drsne alebo prenikavo znejúce, so silnými, mohutnými, ale nikdy bahnitými basmi, so súčasnými, ale nie príliš agresívnymi stredmi a sladkým vzdušným high-endom. Všetky vlastnosti moderných bás Roger MetroExpress nájdete aj v tomto basovom 21-Fret Vintage J / J prevedení. Počet strún: 4 Intarzia hmatníka: Dot Typ: Jazz Bass Krajina pôvodu: Čína Hrúbka: 045' / 105' Puzdro/kufor v cene: Obsahuje púzdro Šírka nultého pražca (mm): 38.5 Rádius hmatníka: 12'' Hardware: Chróm Snímač pri krku: Active Sadowsky J-Style Farba: Hnedá Elektronika: Active Sadowsky 2-Way Electronics Menzúra (mm): 864.0 Krk: Javor Hmatník: Javor Počet pražcov: 21 Balenie obsahuje: Prenosné puzdro Povrchová úprava: High Gloss;Transparentná Ovládače: Bass;Vyváženie;Hlasitosť;Treble Konštrukcia: Skrutkovaný krk Kobylka/tremolo: Sadowsky With Quick String Release Telo: Okoume Pickguard: Pergamen Farba podľa výrobcu: Tabacco Burst Preferovaná ruka: Pravá ruka Kobylkový snímač: Passive Sadowsky J-Style
Farba | Brown |
Cieľom Rogera Sadowského bolo vždy ďalšie vylepšenie už aj tak veľmi úspešného basového dizajnu vykonaním niekoľkých podrobných vylepšení. Spolu s elektronikou, ktorú vyvinul, sa Rogerovi Sadowskému podarilo pozdvihnúť basový zvuk jazz basy na novú úroveň. Nikdy nie
Cieľom Rogera Sadowského bolo vždy ďalšie vylepšenie už aj tak veľmi úspešného basového dizajnu vykonaním niekoľkých podrobných vylepšení. Spolu s elektronikou, ktorú vyvinul, sa Rogerovi Sadowskému podarilo pozdvihnúť basový zvuk P/J basy na novú úroveň. Nikdy nie drsne
Cieľom Rogera Sadowského bolo vždy ďalšie vylepšenie už aj tak veľmi úspešného basového dizajnu vykonaním niekoľkých podrobných vylepšení. Spolu s elektronikou, ktorú vyvinul, sa Rogerovi Sadowskému podarilo pozdvihnúť basový zvuk P/J basy na novú úroveň. Nikdy nie drsne
Cieľom Rogera Sadowského bolo ďalšie vylepšenie už aj tak veľmi úspešného dizajnu basgitary vykonaním niekoľkých detailných úprav. Spolu s elektronikou, ktorú sám vyvinul, sa mu podarilo pozdvihnúť známy P / J basový zvuk na novú úroveň, takže dnes môžeme hovoriť o
Cieľom Rogera Sadowského bolo vždy ďalšie vylepšenie už aj tak veľmi úspešného basového dizajnu vykonaním niekoľkých podrobných vylepšení. Spolu s elektronikou, ktorú vyvinul, sa Rogerovi Sadowskému podarilo pozdvihnúť basový zvuk jazz basy na novú úroveň. Nikdy nie
Cieľom Rogera Sadowského bolo vždy ďalšie vylepšenie už aj tak veľmi úspešného basového dizajnu vykonaním niekoľkých podrobných vylepšení. Spolu s elektronikou, ktorú vyvinul, sa Rogerovi Sadowskému podarilo pozdvihnúť basový zvuk jazz basy na novú úroveň. Nikdy nie
Cieľom Rogera Sadowského bolo vždy ďalšie vylepšenie už aj tak veľmi úspešného basového dizajnu vykonaním niekoľkých podrobných vylepšení. Spolu s elektronikou, ktorú vyvinul, sa Rogerovi Sadowskému podarilo pozdvihnúť basový zvuk P/J basy na novú úroveň. Nikdy nie drsne
Cieľom Rogera Sadowského bolo vždy ďalšie vylepšenie už aj tak veľmi úspešného basového dizajnu vykonaním niekoľkých podrobných vylepšení. Spolu s elektronikou, ktorú vyvinul, sa Rogerovi Sadowskému podarilo pozdvihnúť basový zvuk jazz basy na novú úroveň. Nikdy nie
Cieľom Rogera Sadowského bolo vždy ďalšie vylepšenie už aj tak veľmi úspešného basového dizajnu vykonaním niekoľkých podrobných vylepšení. Spolu s elektronikou, ktorú vyvinul, sa Rogerovi Sadowskému podarilo pozdvihnúť basový zvuk jazz basy na novú úroveň. Nikdy nie
Cieľom Rogera Sadowského bolo vždy ďalšie vylepšenie už aj tak veľmi úspešného basového dizajnu vykonaním niekoľkých podrobných vylepšení. Spolu s elektronikou, ktorú vyvinul, sa Rogerovi Sadowskému podarilo pozdvihnúť basový zvuk P/J basy na novú úroveň. Nikdy nie drsne
Cieľom Rogera Sadowského bolo vždy ďalšie vylepšenie už aj tak veľmi úspešného basového dizajnu vykonaním niekoľkých podrobných vylepšení. Spolu s elektronikou, ktorú vyvinul, sa Rogerovi Sadowskému podarilo pozdvihnúť basový zvuk jazz basy na novú úroveň. Nikdy nie
Cieľom Rogera Sadowského bolo vždy ďalšie vylepšenie už aj tak veľmi úspešného basového dizajnu vykonaním niekoľkých podrobných vylepšení. Spolu s elektronikou, ktorú vyvinul, sa Rogerovi Sadowskému podarilo pozdvihnúť basový zvuk P/J basy na novú úroveň. Nikdy nie drsne
Cieľom Rogera Sadowského bolo vždy ďalšie vylepšenie už aj tak veľmi úspešného basového dizajnu vykonaním niekoľkých podrobných vylepšení. Spolu s elektronikou, ktorú vyvinul, sa Rogerovi Sadowskému podarilo pozdvihnúť basový zvuk P/J basy na novú úroveň. Nikdy nie drsne
Cieľom Rogera Sadowského bolo vždy ďalšie vylepšenie už aj tak veľmi úspešného basového dizajnu vykonaním niekoľkých podrobných vylepšení. Spolu s elektronikou, ktorú vyvinul, sa Rogerovi Sadowskému podarilo pozdvihnúť basový zvuk P/J basy na novú úroveň. Nikdy nie drsne
Cieľom Rogera Sadowského bolo vždy ďalšie vylepšenie už aj tak veľmi úspešného basového dizajnu vykonaním niekoľkých podrobných vylepšení. Spolu s elektronikou, ktorú vyvinul, sa Rogerovi Sadowskému podarilo pozdvihnúť basový zvuk P/J basy na novú úroveň. Nikdy nie drsne
Cieľom Rogera Sadowského bolo vždy ďalšie vylepšenie už aj tak veľmi úspešného basového dizajnu vykonaním niekoľkých podrobných vylepšení. Spolu s elektronikou, ktorú vyvinul, sa Rogerovi Sadowskému podarilo pozdvihnúť basový zvuk jazz basy na novú úroveň. Nikdy nie
Cieľom Rogera Sadowského bolo ďalšie vylepšenie už aj tak veľmi úspešného dizajnu basgitary vykonaním niekoľkých detailných úprav. Spolu s elektronikou, ktorú sám vyvinul, sa mu podarilo pozdvihnúť známy P / J basový zvuk na novú úroveň, takže dnes môžeme hovoriť o
Cieľom Rogera Sadowského bolo vždy ďalšie vylepšenie už aj tak veľmi úspešného basového dizajnu vykonaním niekoľkých podrobných vylepšení. Spolu s elektronikou, ktorú vyvinul, sa Rogerovi Sadowskému podarilo pozdvihnúť basový zvuk P/J basy na novú úroveň. Nikdy nie drsne
Cieľom Rogera Sadowského bolo ďalšie vylepšenie už aj tak veľmi úspešného dizajnu basgitary vykonaním niekoľkých detailných úprav. Spolu s elektronikou, ktorú sám vyvinul, sa mu podarilo pozdvihnúť známy P / J basový zvuk na novú úroveň, takže dnes môžeme hovoriť o
Elektrická basgitara s klasickým tvarom tela J-Bass zo série Vintage. Telo je vyrobené z masívneho jelšového dreva. Skrutkovaný javorový krk je osadený rýchlym palisandrovým hmatníkom s 20 Jumbo pražcami. Dĺžka menzúry je 864 mm)a šírka nultého pražca 38
Úchyt na pás: Štandard | Konfigurácia snímačov: SS | Ovládače: Hlasitosť;Tónová clona | Telo: Bahenný jaseň (Swamp Ash) | Farba podľa výrobcu: Vintage Natural | Výstuha krku (Truss rod): Dual Action | Typ: J-bass | Snímače: Pasívne | Ovládacie gombíky: Black Plastic | Ladiace mechaniky: Die
Konštrukcia: Skrutkovaný krk | Hmatník: Flame Maple | Kobylka/tremolo: 4-Saddle Vintage-Style | Krk: Flame Maple | Typ: J-bass | Stredný snímač: Ceramic Single-Coil | Puzdro/kufor v cene: Nie | Struny: Poniklovaná oceľ | Intarzia hmatníka: Pearloid Block | Počet pražcov: 20 | Ovládacie gombíky: Black
Zvuk vajkových lodí Fenderu. Snímače Fender Ultra Noiseless sú vrcholom v spojených single coil snimačoch navrhnutých s novými technikami navíjania pre živší a expanzívnejší tón. Alnico 5 magnety s polysolovým drôtom poskytujú klasický tón s klasickým atakom, hrdelným