Tento motor je cool závesná lampa. Toto priemyselné závesné svietidlo má robustné tienidlo v svetlosivej farbe. Motor má kapotu, ktorá je vysoká 60 cm s priemerom 46 cm. Samotná lampa je vysoká 165 cm, ale môžete si ju skrátiť na požadovanú dĺžku: pekné nad jedálenský stôl
Lodný motor disponuje výbornými jazdnými vlastnosťami, nízkymi emisiami, malou spotrebou a jednoduchým ovládaním. Vlastnosti: Výkon: 5HP. Počet valcov: 1/123ccm. Rozvod: OHC - 2 ventily. Výfuk: vrtuľou. Chladenie: vodou s termostatom. Zapaľovanie: CDI. Štartovanie: ručné. Radenie:
Lodný motor disponuje nízkou spotrebou a vysokou odolnosťou voči korózii. Vlastnosti: Technické údaje: Výkon: 15HP. Počet valcov: 2/333ccm. Palivový systém: elektronické vstrekovanie paliva EFI. Chladenie: vodou s termostatom. Zapaľovanie: CDI. Štartovanie: diaľkové. Radenie:
Tento motor je chladná závesná lampa. Táto priemyselná závesná lampa má robustné tienidlo v čiernej farbe so sivým vonkajším okrajom. Motor má kapotu vysokú 60 cm s priemerom 50 cm. Samotná lampa je vysoká 165 cm, ale môžete ju skrátiť na požadovanú dĺžku: pekná na nad
Patrí medzi najmenšie lodné motory na trhu, predstavuje jednu z najlepších volieb v pomere váha a výkon. Vyznačuje sa veľmi tichým a vyváženým chodom s nízkymi emisiami, samozrejmosťou je malá spotreba a vysoká odolnosť proti korózii, ktorá zaručuje veľmi dlhú životnosť
Patrí medzi najmenšie lodné motory na trhu, predstavuje jednu z najlepších volieb v pomere váha a výkon. Vyznačuje sa veľmi tichým a vyváženým chodom s nízkymi emisiami, samozrejmosťou je malá spotreba a vysoká odolnosť proti korózii, ktorá zaručuje veľmi dlhú životnosť
Patrí medzi najmenšie lodné motory na trhu, predstavuje jednu z najlepších volieb v pomere váha a výkon. Vyznačuje sa veľmi tichým a vyváženým chodom s nízkymi emisiami, samozrejmosťou je malá spotreba a vysoká odolnosť proti korózii, ktorá zaručuje veľmi dlhú životnosť
Patrí medzi najmenšie lodné motory na trhu, predstavuje jednu z najlepších volieb v pomere váha a výkon. Vyznačuje sa veľmi tichým a vyváženým chodom s nízkymi emisiami, samozrejmosťou je malá spotreba a vysoká odolnosť proti korózii, ktorá zaručuje veľmi dlhú životnosť
Patrí medzi najmenšie lodné motory na trhu, predstavuje jednu z najlepších volieb v pomere váha a výkon. Vyznačuje sa veľmi tichým a vyváženým chodom s nízkymi emisiami, samozrejmosťou je malá spotreba a vysoká odolnosť proti korózii, ktorá zaručuje veľmi dlhú životnosť
Motor Mariner F6M / ML je tichý s veľmi malými emisiami, vyznačuje sa nízkou spotrebou, vysokou odolnosťou proti korózii, ktorá zaručuje veľmi dlhú životnosť, motor Mariner je veľmi kvalitne a do detailu prepracovaný. Mariner F6M / ML má výfuk vedený stredom vrtule, disponuje
Motor Mercury F 5 M/ML je tichý s veľmi malými emisiami, vyznačuje sa nízkou spotrebou, vysokou odolnosťou proti korózii, ktorá zaručuje veľmi dlhú životnosť, motor Mercury je veľmi kvalitne a do detailu prepracovaný. Mercury F5M disponuje veľkým krútiacim momentom a veľkou
Motor Mariner F 8 M je tichý s veľmi malými emisiami, vyznačuje sa nízkou spotrebou, vysokou odolnosťou proti korózii, ktorá zaručuje veľmi dlhú životnosť. Motor Mariner je veľmi kvalitne a do detailu prepracovaný. Mariner F 8 M má výfuk vedený stredom vrtule, disponuje veľkým
Motor Mercury F 4 M/ML je tichý s veľmi malými emisiami, vyznačuje sa nízkou spotrebou, vysokou odolnosťou proti korózii, ktorá zaručuje veľmi dlhú životnosť, motor Mercury je veľmi kvalitne a do detailu prepracovaný. Mercury FM disponuje veľkým krútiacim momentom a veľkou silou,
Motor Mercury F 5 M/ML je tichý s veľmi malými emisiami, vyznačuje sa nízkou spotrebou, vysokou odolnosťou proti korózii, ktorá zaručuje veľmi dlhú životnosť, motor Mercury je veľmi kvalitne a do detailu prepracovaný. Mercury F5M disponuje veľkým krútiacim momentom a veľkou
Motor Mercury F 5 M/ML je tichý s veľmi malými emisiami, vyznačuje sa nízkou spotrebou, vysokou odolnosťou proti korózii, ktorá zaručuje veľmi dlhú životnosť, motor Mercury je veľmi kvalitne a do detailu prepracovaný. Mercury F5M disponuje veľkým krútiacim momentom a veľkou
Motor Mariner F9,9M/ML/EL je tichý s veľmi malými emisiami, vyznačuje sa nízkou spotrebou, vysokou odolnosťou proti korózii, ktorá zaručuje veľmi dlhú životnosť, motor Mariner je veľmi kvalitne a do detailu prepracovaný. Motor má výfuk vedený stredom vrtule, disponuje veľkým
Motor Mariner F9,9M/ML/EL je tichý s veľmi malými emisiami, vyznačuje sa nízkou spotrebou, vysokou odolnosťou proti korózii, ktorá zaručuje veľmi dlhú životnosť, motor Mariner je veľmi kvalitne a do detailu prepracovaný. Motor má výfuk vedený stredom vrtule, disponuje veľkým
Lodný motor MASTER Lodný motor 40 lbs: Lodní elektromotor MASTER je závěsný 12V elektromotor s vynikajícími technickými parametry. Propracovaná konstrukce a vysoká spolehlivost jsou jeho hlavní přednosti které oceníte oceníte nejen ve sladké, ale také ve slané vodě
Lodný motor MASTER Lodný motor 48 lbs: Lodní elektromotor MASTER je závěsný 12V elektromotor s vynikajícími technickými parametry. Propracovaná konstrukce a vysoká spolehlivost jsou jeho hlavní přednosti které oceníte oceníte nejen ve sladké, ale také ve slané vodě
Lodný motor MASTER Lodný motor 30 lbs: Lodní elektromotor MASTER je závěsný 12V elektromotor s vynikajícími technickými parametry. Propracovaná konstrukce a vysoká spolehlivost jsou jeho hlavní přednosti které oceníte oceníte nejen ve sladké, ale také ve slané vodě
Kompaktný a prenosný prívesný motor. S hmotnosťou iba 30 libier (13 kg) vytvára dostatok energie, zároveň zostáva zostáva pozoruhodne jednoduchý a spoľahlivý. Ultra nízke emisie Jeden z najľahších prívesných motorov Suzuki Štartovacia šnúra so zapaľovaním Pointless sa dá
Motor Mariner F 8 M je tichý s veľmi malými emisiami, vyznačuje sa nízkou spotrebou, vysokou odolnosťou proti korózii, ktorá zaručuje veľmi dlhú životnosť. Motor Mariner je veľmi kvalitne a do detailu prepracovaný. Mariner F 8 M má výfuk vedený stredom vrtule, disponuje veľkým
Kompaktný a prenosný prívesný motor. S hmotnosťou iba 30 libier (13 kg) vytvára dostatok energie, zároveň zostáva zostáva pozoruhodne jednoduchý a spoľahlivý. Ultra nízke emisie Jeden z najľahších prívesných motorov Suzuki Štartovacia šnúra so zapaľovaním Pointless sa dá
Motor Mercury F6M / ML je tichý s veľmi malými emisiami, vyznačuje sa nízkou spotrebou, vysokou odolnosťou proti korózii, ktorá zaručuje veľmi dlhú životnosť, motor Mariner je veľmi kvalitne a do detailu prepracovaný. Mercury F6M / ML má výfuk vedený stredom vrtule, disponuje
Univerzálny istič, tzv. „poistka mŕtveho muža“ - bezpečnostný spínač pre člny, závesné aj zabudované motory s naťahovacím káblom. Napätie – 12 V, prúd – 5 A. | Krajina pôvodu: Taiwan
Lodný motor MASTER Lodný motor 66 lbs: Lodní elektromotor MASTER je závěsný 12V elektromotor s vynikajícími technickými parametry. Propracovaná konstrukce a vysoká spolehlivost jsou jeho hlavní přednosti které oceníte oceníte nejen ve sladké, ale také ve slané vodě
Lodný motor MASTER Lodný motor 58 lbs: Lodní elektromotor MASTER je závěsný 12V elektromotor s vynikajícími technickými parametry. Propracovaná konstrukce a vysoká spolehlivost jsou jeho hlavní přednosti které oceníte oceníte nejen ve sladké, ale také ve slané vodě
Patrí medzi najmenšie lodné motory na trhu, predstavuje jednu z najlepších volieb v pomere váha a výkon. Vyznačuje sa veľmi tichým a vyváženým chodom s nízkymi emisiami, samozrejmosťou je malá spotreba a vysoká odolnosť proti korózii, ktorá zaručuje veľmi dlhú životnosť
Motor Mariner F6M / ML je tichý s veľmi malými emisiami, vyznačuje sa nízkou spotrebou, vysokou odolnosťou proti korózii, ktorá zaručuje veľmi dlhú životnosť, motor Mariner je veľmi kvalitne a do detailu prepracovaný. Mariner F6M / ML má výfuk vedený stredom vrtule, disponuje
Motor Mariner F 8 M je tichý s veľmi malými emisiami, vyznačuje sa nízkou spotrebou, vysokou odolnosťou proti korózii, ktorá zaručuje veľmi dlhú životnosť. Motor Mariner je veľmi kvalitne a do detailu prepracovaný. Mariner F 8 M má výfuk vedený stredom vrtule, disponuje veľkým
Motor Mariner F9,9M/ML/EL je tichý s veľmi malými emisiami, vyznačuje sa nízkou spotrebou, vysokou odolnosťou proti korózii, ktorá zaručuje veľmi dlhú životnosť, motor Mariner je veľmi kvalitne a do detailu prepracovaný. Motor má výfuk vedený stredom vrtule, disponuje veľkým
Motor Mercury F 4 M/ML je tichý s veľmi malými emisiami, vyznačuje sa nízkou spotrebou, vysokou odolnosťou proti korózii, ktorá zaručuje veľmi dlhú životnosť, motor Mercury je veľmi kvalitne a do detailu prepracovaný. Mercury FM disponuje veľkým krútiacim momentom a veľkou silou,
Motor Mariner F9,9M/ML/EL je tichý s veľmi malými emisiami, vyznačuje sa nízkou spotrebou, vysokou odolnosťou proti korózii, ktorá zaručuje veľmi dlhú životnosť, motor Mariner je veľmi kvalitne a do detailu prepracovaný. Motor má výfuk vedený stredom vrtule, disponuje veľkým
Motor Mariner F9,9M/ML/EL je tichý s veľmi malými emisiami, vyznačuje sa nízkou spotrebou, vysokou odolnosťou proti korózii, ktorá zaručuje veľmi dlhú životnosť, motor Mariner je veľmi kvalitne a do detailu prepracovaný. Motor má výfuk vedený stredom vrtule, disponuje veľkým
Motor Mariner F9,9M/ML/EL je tichý s veľmi malými emisiami, vyznačuje sa nízkou spotrebou, vysokou odolnosťou proti korózii, ktorá zaručuje veľmi dlhú životnosť, motor Mariner je veľmi kvalitne a do detailu prepracovaný. Motor má výfuk vedený stredom vrtule, disponuje veľkým
Motor Mariner F9,9M/ML/EL je tichý s veľmi malými emisiami, vyznačuje sa nízkou spotrebou, vysokou odolnosťou proti korózii, ktorá zaručuje veľmi dlhú životnosť, motor Mariner je veľmi kvalitne a do detailu prepracovaný. Motor má výfuk vedený stredom vrtule, disponuje veľkým
Závesný držiak motora k člnom INTEX. | | Technické dáta: | - držiak motora pre člny INTEX | - príslušenstvo k nafukovacím člnom | - jednoduchá montáž | - vhodný pre motory do výkonu 3.0 HP | - materiál: plast-alu | - vnútorný priemer tyče: 1,6 cm | - rozmery držiaku: 20 x 30 x 3 cm
Populárna séria DF6 / 5 / 4 bola prepracovaná na ľahké a kompaktné modely s vynikajúcou manévrovateľnosťou. Výrazné zmeny vychádzajú z obľúbeného dizajnu krytu motora, ktorý sa už objavil na modeloch DF20A / 15A / 9,9B a DF30A / 25A. Nová farba tela Nebular Black vytvára
Populárna séria DF6 / 5 / 4 bola prepracovaná na ľahké a kompaktné modely s vynikajúcou manévrovateľnosťou. Výrazné zmeny vychádzajú z obľúbeného dizajnu krytu motora, ktorý sa už objavil na modeloch DF20A / 15A / 9,9B a DF30A / 25A. Nová farba tela Nebular Black vytvára
DF8A ponúka lepšiu prenosnosť a ekonomickejšiu prevádzku. Snaha o pokrok bola vedená koncepciami vývoja ''nízkej hmotnosti'' a ''ľahkej prevádzky.''Bezbatériové elektronické štvortaktné vstrekovanie palivaNový dizajn prispieva k vyššej maximálnej rýchlosti a ekonomickej
Populárna séria DF6 / 5 / 4 bola prepracovaná na ľahké a kompaktné modely s vynikajúcou manévrovateľnosťou. Výrazné zmeny vychádzajú z obľúbeného dizajnu krytu motora, ktorý sa už objavil na modeloch DF20A / 15A / 9,9B a DF30A / 25A. Nová farba tela Nebular Black vytvára
Vďaka najmodernejším dizajnom patrí prenosný rad Suzuki medzi technologicky najvyspelejšie prívesné motory dostupné na trhu. DF20A, 15A a 9.9B sa hlásia k celosvetovo prvému bezbatériovému elektronickému štvortaktnému vstrekovaniu paliva v každej z ich výkonových tried
Vďaka najmodernejším dizajnom patrí prenosný rad Suzuki medzi technologicky najvyspelejšie prívesné motory dostupné na trhu. DF20A, 15A a 9.9B sa hlásia k celosvetovo prvému bezbatériovému elektronickému štvortaktnému vstrekovaniu paliva v každej z ich výkonových tried
Toto závesné svietidlo Engine rust je robustné svietidlo v štýle nového trendu Raw Urban. Táto priemyselná závesná lampa má robustné tienidlo so zlatým vnútrom, ktoré jej dodáva akýsi rustikálny vzhľad. Engine má tienidlo vysoké 60 cm s priemerom 50 cm, samotné svietidlo je
Je tichý s veľmi malými emisiami, vyznačuje sa nízkou spotrebou, vysokou odolnosťou proti korózii, ktorá zaručuje veľmi dlhú životnosť, motor Mariner je veľmi kvalitne a do detailu prepracovaný. Mariner F5M disponuje veľkým krútiacim momentom a veľkou silou, ktorá vrcholí v
Vďaka najmodernejším dizajnom patrí prenosný rad Suzuki medzi technologicky najvyspelejšie prívesné motory dostupné na trhu. DF20A, 15A a 9.9B sa hlásia k celosvetovo prvému bezbatériovému elektronickému štvortaktnému vstrekovaniu paliva v každej z ich výkonových tried
Populárna séria DF6 / 5 / 4 bola prepracovaná na ľahké a kompaktné modely s vynikajúcou manévrovateľnosťou. Výrazné zmeny vychádzajú z obľúbeného dizajnu krytu motora, ktorý sa už objavil na modeloch DF20A / 15A / 9,9B a DF30A / 25A. Nová farba tela Nebular Black vytvára
Populárna séria DF6 / 5 / 4 bola prepracovaná na ľahké a kompaktné modely s vynikajúcou manévrovateľnosťou. Výrazné zmeny vychádzajú z obľúbeného dizajnu krytu motora, ktorý sa už objavil na modeloch DF20A / 15A / 9,9B a DF30A / 25A. Nová farba tela Nebular Black vytvára
Populárna séria DF6 / 5 / 4 bola prepracovaná na ľahké a kompaktné modely s vynikajúcou manévrovateľnosťou. Výrazné zmeny vychádzajú z obľúbeného dizajnu krytu motora, ktorý sa už objavil na modeloch DF20A / 15A / 9,9B a DF30A / 25A. Nová farba tela Nebular Black vytvára
Populárna séria DF6 / 5 / 4 bola prepracovaná na ľahké a kompaktné modely s vynikajúcou manévrovateľnosťou.Výrazné zmeny vychádzajú z obľúbeného dizajnu krytu motora, ktorý sa už objavil na modeloch DF20A / 15A / 9,9B a DF30A / 25A. Nová farba tela Nebular Black vytvára
DF8A ponúka lepšiu prenosnosť a ekonomickejšiu prevádzku. Snaha o pokrok bola vedená koncepciami vývoja ''nízkej hmotnosti'' a ''ľahkej prevádzky.''Bezbatériové elektronické štvortaktné vstrekovanie palivaNový dizajn prispieva k vyššej maximálnej rýchlosti a ekonomickej
Vďaka najmodernejším dizajnom patrí prenosný rad Suzuki medzi technologicky najvyspelejšie prívesné motory dostupné na trhu.DF20A, 15A a 9.9B sa hlásia k celosvetovo prvému bezbatériovému elektronickému štvortaktnému vstrekovaniu paliva v každej z ich výkonových tried. Použitím
Vďaka najmodernejším dizajnom patrí prenosný rad Suzuki medzi technologicky najvyspelejšie prívesné motory dostupné na trhu. DF20A, 15A a 9.9B sa hlásia k celosvetovo prvému bezbatériovému elektronickému štvortaktnému vstrekovaniu paliva v každej z ich výkonových tried
Vďaka najmodernejším dizajnom patrí prenosný rad Suzuki medzi technologicky najvyspelejšie prívesné motory dostupné na trhu. DF20A, 15A a 9.9B sa hlásia k celosvetovo prvému bezbatériovému elektronickému štvortaktnému vstrekovaniu paliva v každej z ich výkonových tried
Vďaka najmodernejším dizajnom patrí prenosný rad Suzuki medzi technologicky najvyspelejšie prívesné motory dostupné na trhu. DF20A, 15A a 9.9B sa hlásia k celosvetovo prvému bezbatériovému elektronickému štvortaktnému vstrekovaniu paliva v každej z ich výkonových tried
Vďaka najmodernejším dizajnom patrí prenosný rad Suzuki medzi technologicky najvyspelejšie prívesné motory dostupné na trhu. DF20A, 15A a 9.9B sa hlásia k celosvetovo prvému bezbatériovému elektronickému štvortaktnému vstrekovaniu paliva v každej z ich výkonových tried
Vďaka najmodernejším dizajnom patrí prenosný rad Suzuki medzi technologicky najvyspelejšie prívesné motory dostupné na trhu. DF20A, 15A a 9.9B sa hlásia k celosvetovo prvému bezbatériovému elektronickému štvortaktnému vstrekovaniu paliva v každej z ich výkonových tried
Vďaka najmodernejším dizajnom patrí prenosný rad Suzuki medzi technologicky najvyspelejšie prívesné motory dostupné na trhu. DF20A, 15A a 9.9B sa hlásia k celosvetovo prvému bezbatériovému elektronickému štvortaktnému vstrekovaniu paliva v každej z ich výkonových tried
Je tichý s veľmi malými emisiami, vyznačuje sa nízkou spotrebou, vysokou odolnosťou proti korózii, ktorá zaručuje veľmi dlhú životnosť. Motor Mariner je veľmi kvalitne a do detailu prepracovaný. Mariner F 8 M má výfuk vedený stredom vrtule, disponuje veľkým krútiacim momentom a
Palivové čerpadlo na závesné motory Mercury Mercruiser. | Krajina pôvodu: Japonsko
Vďaka najmodernejším dizajnom patrí prenosný rad Suzuki medzi technologicky najvyspelejšie prívesné motory dostupné na trhu. DF20A, 15A a 9.9B sa hlásia k celosvetovo prvému bezbatériovému elektronickému štvortaktnému vstrekovaniu paliva v každej z ich výkonových tried
Vďaka najmodernejším dizajnom patrí prenosný rad Suzuki medzi technologicky najvyspelejšie prívesné motory dostupné na trhu. DF20A, 15A a 9.9B sa hlásia k celosvetovo prvému bezbatériovému elektronickému štvortaktnému vstrekovaniu paliva v každej z ich výkonových tried
Populárna séria DF6 / 5 / 4 bola prepracovaná na ľahké a kompaktné modely s vynikajúcou manévrovateľnosťou. Výrazné zmeny vychádzajú z obľúbeného dizajnu krytu motora, ktorý sa už objavil na modeloch DF20A / 15A / 9,9B a DF30A / 25A. Nová farba tela Nebular Black vytvára
Vďaka najmodernejším dizajnom patrí prenosný rad Suzuki medzi technologicky najvyspelejšie prívesné motory dostupné na trhu. DF20A, 15A a 9.9B sa hlásia k celosvetovo prvému bezbatériovému elektronickému štvortaktnému vstrekovaniu paliva v každej z ich výkonových tried
Vďaka najmodernejším dizajnom patrí prenosný rad Suzuki medzi technologicky najvyspelejšie prívesné motory dostupné na trhu. DF20A, 15A a 9.9B sa hlásia k celosvetovo prvému bezbatériovému elektronickému štvortaktnému vstrekovaniu paliva v každej z ich výkonových tried
Vďaka najmodernejším dizajnom patrí prenosný rad Suzuki medzi technologicky najvyspelejšie prívesné motory dostupné na trhu. DF20A, 15A a 9.9B sa hlásia k celosvetovo prvému bezbatériovému elektronickému štvortaktnému vstrekovaniu paliva v každej z ich výkonových tried
Vďaka najmodernejším dizajnom patrí prenosný rad Suzuki medzi technologicky najvyspelejšie prívesné motory dostupné na trhu. DF20A, 15A a 9.9B sa hlásia k celosvetovo prvému bezbatériovému elektronickému štvortaktnému vstrekovaniu paliva v každej z ich výkonových tried
Vďaka najmodernejším dizajnom patrí prenosný rad Suzuki medzi technologicky najvyspelejšie prívesné motory dostupné na trhu. DF20A, 15A a 9.9B sa hlásia k celosvetovo prvému bezbatériovému elektronickému štvortaktnému vstrekovaniu paliva v každej z ich výkonových tried
Vďaka najmodernejším dizajnom patrí prenosný rad Suzuki medzi technologicky najvyspelejšie prívesné motory dostupné na trhu. DF20A, 15A a 9.9B sa hlásia k celosvetovo prvému bezbatériovému elektronickému štvortaktnému vstrekovaniu paliva v každej z ich výkonových tried
Vďaka najmodernejším dizajnom patrí prenosný rad Suzuki medzi technologicky najvyspelejšie prívesné motory dostupné na trhu. DF20A, 15A a 9.9B sa hlásia k celosvetovo prvému bezbatériovému elektronickému štvortaktnému vstrekovaniu paliva v každej z ich výkonových tried
Vďaka najmodernejším dizajnom patrí prenosný rad Suzuki medzi technologicky najvyspelejšie prívesné motory dostupné na trhu. DF20A, 15A a 9.9B sa hlásia k celosvetovo prvému bezbatériovému elektronickému štvortaktnému vstrekovaniu paliva v každej z ich výkonových tried
Výfuková koncovka na závesné motory Suzuki DF4 - DF6. | Krajina pôvodu: Japonsko
Motor, ktorý vie všetko! Značka Rhino prezentuje nový elektromotor CR30VF! Kompletne diaľkovo ovládaný! Riadenie, rýchlosť, korekcia smeru, spätný chod. Všetko je možné veľmi jednoducho ovládať pomocou praktického diaľkového ovládača. A k tomu je ešte odolný voči morskej
Účinnosť na najvyššej technickej úrovni s novou technológiou PWM! Vysoko výkonný závesný elektromotor s ťahom 55 lb pri 12 V. Pri výkone cca 600 W je motor na svojom výkonovom maxime. Inak Vario Speed (princíp plynulej regulácie výkonu) umožňuje ľubovoľné nastavenie
Lodný štvortaktný motor. Výkon – 25 HP/18,4 kW, Počet valcov – 3, Objem - 526 ccm, Max. otáčky – 5000-6000, Dĺžka nohy - 508 mm, Odporúčaný olej - Mercury FourStroke Oil 10W-30, Štartovanie - elektrické (na kľúč), Riadenie – diaľkové, Radenie – vpred/neutral/nazad,
Lodný štvortaktný motor. Výkon – 25 HP/18,4 kW, Počet valcov – 3, Objem - 526 ccm, Max. otáčky – 5000-6000, Dĺžka nohy - 508 mm, Odporúčaný olej - Mercury FourStroke Oil 10W-30, Štartovanie - elektrické (na kľúč), Riadenie – diaľkové, Radenie – vpred/neutral/nazad,
Lodný štvortaktný motor. Výkon – 25 HP/18,4 kW, Počet valcov – 3, Objem - 526 ccm, Max. otáčky – 5000-6000, Dĺžka nohy - 508 mm, Odporúčaný olej - Mercury FourStroke Oil 10W-30, Štartovanie - elektrické (na kľúč), Riadenie – diaľkové, Radenie – vpred/neutral/nazad,
Lodný štvortaktný motor. Výkon – 25 HP/18,4 kW, Počet valcov – 3, Objem - 526 ccm, Max. otáčky – 5000-6000, Dĺžka nohy - 508 mm, Odporúčaný olej - Mercury FourStroke Oil 10W-30, Štartovanie - elektrické (na kľúč), Riadenie – diaľkové, Radenie – vpred/neutral/nazad,
Lodný štvortaktný motor. Výkon – 25 HP/18,4 kW, Počet valcov – 3, Objem - 526 ccm, Max. otáčky – 5000-6000, Dĺžka nohy - 508 mm, Odporúčaný olej - Mercury FourStroke Oil 10W-30, Štartovanie - elektrické (na kľúč), Riadenie – diaľkové, Radenie – vpred/neutral/nazad,
Je tichý s veľmi malými emisiami, vyznačuje sa nízkou spotrebou, vysokou odolnosťou proti korózii, ktorá zaručuje veľmi dlhú životnosť, motor Mariner je veľmi kvalitne a do detailu prepracovaný. Motor má výfuk vedený stredom vrtule, disponuje veľkým krútiacim momentom a veľkou
Mechanický domček riadenia od firmy Ultraflex -pre závesné motory s výkonom do 40kW (55 koní). Na výber z rôznou dĺžkou káblu riadenia od 6´ do 15´.Výstupy káblov riadenia z nerezovej oceleVšetky materiály sú odolné koróziijednoduchá inštalácia a pripojene káblov
Vďaka najmodernejším dizajnom patrí prenosný rad Suzuki medzi technologicky najvyspelejšie prívesné motory dostupné na trhu.DF20A, 15A a 9.9B sa hlásia k celosvetovo prvému bezbatériovému elektronickému štvortaktnému vstrekovaniu paliva v každej z ich výkonových tried. Použitím
Je tichý s veľmi malými emisiami, vyznačuje sa nízkou spotrebou, vysokou odolnosťou proti korózii, ktorá zaručuje veľmi dlhú životnosť. Motor Mariner je veľmi kvalitne a do detailu prepracovaný. Mariner F4M disponuje veľkým krútiacim momentom a veľkou silou, ktorá vrcholí v
Je tichý s veľmi malými emisiami, vyznačuje sa nízkou spotrebou, vysokou odolnosťou proti korózii, ktorá zaručuje veľmi dlhú životnosť. Motor Mariner je veľmi kvalitne a do detailu prepracovaný. Mariner F 8 M má výfuk vedený stredom vrtule, disponuje veľkým krútiacim momentom a
Je tichý s veľmi malými emisiami, vyznačuje sa nízkou spotrebou, vysokou odolnosťou proti korózii, ktorá zaručuje veľmi dlhú životnosť, motor Mariner je veľmi kvalitne a do detailu prepracovaný. Motor má výfuk vedený stredom vrtule, disponuje veľkým krútiacim momentom a veľkou
Je tichý s veľmi malými emisiami, vyznačuje sa nízkou spotrebou, vysokou odolnosťou proti korózii, ktorá zaručuje veľmi dlhú životnosť, motor Mariner je veľmi kvalitne a do detailu prepracovaný. Motor má výfuk vedený stredom vrtule, disponuje veľkým krútiacim momentom a veľkou
Je tichý s veľmi malými emisiami, vyznačuje sa nízkou spotrebou, vysokou odolnosťou proti korózii, ktorá zaručuje veľmi dlhú životnosť, motor Mariner je veľmi kvalitne a do detailu prepracovaný. Motor má výfuk vedený stredom vrtule, disponuje veľkým krútiacim momentom a veľkou
Je tichý s veľmi malými emisiami, vyznačuje sa nízkou spotrebou, vysokou odolnosťou proti korózii, ktorá zaručuje veľmi dlhú životnosť, motor Mariner je veľmi kvalitne a do detailu prepracovaný. Motor má výfuk vedený stredom vrtule, disponuje veľkým krútiacim momentom a veľkou
Mechanický domček riadenia - jednokáblový od firmy Ultraflex -pre závesné a zabudované lodné motory s výkonom do 173 kW (235 koní). Tento domček riadenia je ideálnou alternatívou hydraulického riadenia. Je vybavený spätnou brzdou, ktorá účinne eliminuje nežiadúce účinky
Autentický čierny lak pre Mercury závesné motory, Mercruiser Z-náhony. Rýchloschnúci, s vysokým leskom – smalt. Balenie: 340g. | Farba: Čierna | Krajina pôvodu: USA | Objem: 340 g | Farba podľa výrobcu: Čierna
Je tichý s veľmi malými emisiami, vyznačuje sa nízkou spotrebou, vysokou odolnosťou proti korózii, ktorá zaručuje veľmi dlhú životnosť. Motor Mariner je veľmi kvalitne a do detailu prepracovaný. Mariner F4M disponuje veľkým krútiacim momentom a veľkou silou, ktorá vrcholí v
Je tichý s veľmi malými emisiami, vyznačuje sa nízkou spotrebou, vysokou odolnosťou proti korózii, ktorá zaručuje veľmi dlhú životnosť, motor Mariner je veľmi kvalitne a do detailu prepracovaný. Motor má výfuk vedený stredom vrtule, disponuje veľkým krútiacim momentom a veľkou
Je tichý s veľmi malými emisiami, vyznačuje sa nízkou spotrebou, vysokou odolnosťou proti korózii, ktorá zaručuje veľmi dlhú životnosť, motor Mariner je veľmi kvalitne a do detailu prepracovaný. Motor má výfuk vedený stredom vrtule, disponuje veľkým krútiacim momentom a veľkou
Mechanická skrinka riadenia pre závesné a zabudované lodné motory, ale aj pre Z-pohon pre lode s rýchlosťou nad 50 míl/hod. S výstupy káblov riadenia z nerezovej ocele. Všetky materiály sú nehrdzavejúce, možnosť 90°a 20°montáže, maximálny priemer volantu – 406 mm, počet
Kábel riadenia pre závesné a zabudované motory, ako aj Z-náhony, s vnútorným lankom z nerezovej ocele. Bovden je z UV odolného plastu, rezistentným voči slanej vode, benzínu, motorovej nafte a oleju. Všetky káble majú rádius ohýbania 200 mm. Dĺžka - 2,75 m. | Dĺžka: 9ft / 2‚75
Kábel riadenia pre závesné a zabudované motory, ako aj Z-náhony, s vnútorným lankom z nerezovej ocele. Bovden je z UV odolného plastu, rezistentným voči slanej vode, benzínu, motorovej nafte a oleju. Všetky káble majú rádius ohýbania 200 mm. Dĺžka - 5,19 m. | Dĺžka: 17ft / 5‚19
Kábel riadenia pre závesné a zabudované motory, ako aj Z-náhony, s vnútorným lankom z nerezovej ocele. Bovden je z UV odolného plastu, rezistentným voči slanej vode, benzínu, motorovej nafte a oleju. Všetky káble majú rádius ohýbania 200 mm. Dĺžka - 2,75 m. | | | Krajina pôvodu:
Kábel riadenia pre závesné a zabudované motory, ako aj Z-náhony, s vnútorným lankom z nerezovej ocele. Bovden je z UV odolného plastu, rezistentným voči slanej vode, benzínu, motorovej nafte a oleju. Všetky káble majú rádius ohýbania 200 mm. Dĺžka -3,97 m. | Dĺžka: 13ft / 3‚97
Kábel riadenia pre závesné a zabudované motory, ako aj Z-náhony, s vnútorným lankom z nerezovej ocele. Bovden je z UV odolného plastu, rezistentným voči slanej vode, benzínu, motorovej nafte a oleju. Všetky káble majú rádius ohýbania 200 mm. Dĺžka - 4,27 m. | Dĺžka: 14ft / 4‚27
Kábel riadenia pre závesné a zabudované motory, ako aj Z-náhony, s vnútorným lankom z nerezovej ocele. Bovden je z UV odolného plastu, rezistentným voči slanej vode, benzínu, motorovej nafte a oleju. Všetky káble majú rádius ohýbania 200 mm. Dĺžka - 4,59 m. | Dĺžka: 15ft / 4‚59
Kábel riadenia pre závesné a zabudované motory, ako aj Z-náhony, s vnútorným lankom z nerezovej ocele. Bovden je z UV odolného plastu, rezistentným voči slanej vode, benzínu, motorovej nafte a oleju. Všetky káble majú rádius ohýbania 200 mm. Dĺžka - 2,75 m. | Krajina pôvodu:
Kábel riadenia pre závesné a zabudované motory, ako aj Z-náhony, s vnútorným lankom z nerezovej ocele. Bovden je z UV odolného plastu, rezistentným voči slanej vode, benzínu, motorovej nafte a oleju. Všetky káble majú rádius ohýbania 200 mm. Dĺžka - 3,36 m. | Krajina pôvodu:
Kábel riadenia pre závesné a zabudované motory, ako aj Z-náhony, s vnútorným lankom z nerezovej ocele. Bovden je z UV odolného plastu, rezistentným voči slanej vode, benzínu, motorovej nafte a oleju. Všetky káble majú rádius ohýbania 200 mm. Dĺžka - 4,88 m. | | | Krajina pôvodu:
Kábel riadenia pre závesné a zabudované motory, ako aj Z-náhony, s vnútorným lankom z nerezovej ocele. Bovden je z UV odolného plastu, rezistentným voči slanej vode, benzínu, motorovej nafte a oleju. Všetky káble majú rádius ohýbania 200 mm. Dĺžka - 2,14 m. | Krajina pôvodu:
Kábel riadenia pre závesné a zabudované motory, ako aj Z-náhony, s vnútorným lankom z nerezovej ocele. Bovden je z UV odolného plastu, rezistentným voči slanej vode, benzínu, motorovej nafte a oleju. Všetky káble majú rádius ohýbania 200 mm. Dĺžka - 1,53 m. | Krajina pôvodu:
Kábel riadenia pre závesné a zabudované motory, ako aj Z-náhony, s vnútorným lankom z nerezovej ocele. Bovden je z UV odolného plastu, rezistentným voči slanej vode, benzínu, motorovej nafte a oleju. Všetky káble majú rádius ohýbania 200 mm. Dĺžka - 1,83 m. | Krajina pôvodu:
Kábel riadenia pre závesné a zabudované motory, ako aj Z-náhony, s vnútorným lankom z nerezovej ocele. Bovden je z UV odolného plastu, rezistentným voči slanej vode, benzínu, motorovej nafte a oleju. Všetky káble majú rádius ohýbania 200 mm. Dĺžka - 2,14 m. | Krajina pôvodu:
Kábel riadenia pre závesné a zabudované motory, ako aj Z-náhony, s vnútorným lankom z nerezovej ocele. Bovden je z UV odolného plastu, rezistentným voči slanej vode, benzínu, motorovej nafte a oleju. Všetky káble majú rádius ohýbania 200 mm. Dĺžka - 1,53 m. | Dĺžka: 5ft / 1‚53 m
Kábel riadenia pre závesné a zabudované motory, ako aj Z-náhony, s vnútorným lankom z nerezovej ocele. Bovden je z UV odolného plastu, rezistentným voči slanej vode, benzínu, motorovej nafte a oleju. Všetky káble majú rádius ohýbania 200 mm. Dĺžka - 1.83 m. | Dĺžka: 6ft / 1‚83 m
Kábel riadenia pre závesné a zabudované motory, ako aj Z-náhony, s vnútorným lankom z nerezovej ocele. Bovden je z UV odolného plastu, rezistentným voči slanej vode, benzínu, motorovej nafte a oleju. Všetky káble majú rádius ohýbania 200 mm. Dĺžka - 3,97 m. | Krajina pôvodu:
Kábel riadenia pre závesné a zabudované motory, ako aj Z-náhony, s vnútorným lankom z nerezovej ocele. Bovden je z UV odolného plastu, rezistentným voči slanej vode, benzínu, motorovej nafte a oleju. Všetky káble majú rádius ohýbania 200 mm. Dĺžka - 4,27 m. | Krajina pôvodu:
Kábel riadenia pre závesné a zabudované motory, ako aj Z-náhony, s vnútorným lankom z nerezovej ocele. Bovden je z UV odolného plastu, rezistentným voči slanej vode, benzínu, motorovej nafte a oleju. Všetky káble majú rádius ohýbania 200 mm. Dĺžka - 2,14 m. | Dĺžka: 7ft / 2‚14 m
Kábel riadenia pre závesné a zabudované motory, ako aj Z-náhony, s vnútorným lankom z nerezovej ocele. Bovden je z UV odolného plastu, rezistentným voči slanej vode, benzínu, motorovej nafte a oleju. Všetky káble majú rádius ohýbania 200 mm. Dĺžka - 2,44 m. | Dĺžka: 8ft / 2‚44 m
Kábel riadenia pre závesné a zabudované motory, ako aj Z-náhony, s vnútorným lankom z nerezovej ocele. Bovden je z UV odolného plastu, rezistentným voči slanej vode, benzínu, motorovej nafte a oleju. Všetky káble majú rádius ohýbania 200 mm. Dĺžka - 4,59 m. | Dĺžka: 15ft / 4‚59
Mechanická prevodovka - dvojkáblová pre závesné a zabudované lodné motory s výkonom do 220 kW (300 koní) je vybavená spätnou brzdou, ktorá účinne eliminuje nežiadúce účinky lodnej vrtule na smerovú stálosť, na základe tohto nie je nutná neustála kontrola riadenia
Náhradné diely na propeler pre závesné motory Mercury/Marine od 70HP a vyššie pre vrtule so vstavaným púzdrom série A30. | Krajina pôvodu: Čína
Kábel riadenia pre závesné a zabudované motory, ako aj Z-náhony, s vnútorným lankom z nerezovej ocele. Bovden je z UV odolného plastu, rezistentným voči slanej vode, benzínu, motorovej nafte a oleju. Všetky káble majú rádius ohýbania 200 mm. Dĺžka - 7,03 m. | Dĺžka: 23ft / 7,03
Kábel riadenia pre závesné a zabudované motory, ako aj Z-náhony, s vnútorným lankom z nerezovej ocele. Bovden je z UV odolného plastu, rezistentným voči slanej vode, benzínu, motorovej nafte a oleju. Všetky káble majú rádius ohýbania 200 mm. Dĺžka - 7,33 m. | Dĺžka: 24ft / 7,33
Ložisko pre rôzne typy Mercury Mariner 25-30 EFI 4-taktné závesné motory. | Krajina pôvodu: Japonsko