Ceny a dostupnosť sa môžu meniť aj niekoľko krát za deň. Skontrolujte si aktuálne údaje priamo v e-shopoch. Všetky dostupné farby a veľkosti nájdete priamo v e-shopoch.
MEZCAL Veľmi rýchla a všestranná XC/TRAIL pneumatika. Stredná časť behúňa je tvorená takmer vzájomne sa prelínajúcimi hrudkami pre maximálnu rýchlosť a nízky valivý odpor. Istotu v zákrutách dodáva dostatočne ostrý a vysoký dezén na okraji behúňa, kde je každý gombík vybavený aj lamelou na zvýšenie priľnavosti. Mnohé výrazné hrany potom dokážu udržať priľnavosť aj v stúpaniach alebo pri agresívnom brzdení. Vzhľadom na to, aká je táto pneumatika rýchla, ponúka nečakanú istotu v náročnejšom teréne a podmienkach. Najpredávanejšia pneumatika vo svojej kategórii. Bezdušová verzia Konštrukcia a použitie kordu ' XC-TRAIL' , NYLON 120 TPI, zosilnená bočnica proti prerezaniu Kevlarová pätka 4C- štyri zmesi v jednom plášti Inovovaná zmes Grafen 2.0 pre ešte väčšiu odolnosť, dlhší kilometrový výkon a maximálnu priľnavosť na mokrom povrchu PREVEDENIE: bezdušové, VYUŽITIE: Trail, XC, MTB, MATERIÁL: Kevlar, EAN: 8022530017855
Produkt VITTORIA plášť - MEZCAL III 29X2.35 XC-TRAIL - antracitová/čierna má EAN kód 8022530017855.
Farba | antracitová/čierna |
Kategória | Plášte |
EAN | 8022530017855 |
Plášť na bicykel Vittoria Mezcal III:Chcete si zaobstarať nový plášť na bicykel? Tak je nevyhnutné vedieť aký rozmer na svojom bicykli máte. K tomuto plášťu sú vhodné kolesá s priemerom 27,5. Tento typ sa hodí na jazdu na suchom povrchu. Plášť na bicykel VITTORIA je
MEZCAL | | Veľmi rýchla a všestranná XC/TRAIL pneumatika. Stredná časť behúňa je tvorená takmer vzájomne sa prelínajúcimi hrudkami pre maximálnu rýchlosť a nízky valivý odpor. Istotu v zákrutách dodáva dostatočne ostrý a vysoký dezén na okraji behúňa, kde je každý gombík
MEZCAL | | Veľmi rýchla a všestranná XC/TRAIL pneumatika. Stredná časť behúňa je tvorená takmer vzájomne sa prelínajúcimi hrudkami pre maximálnu rýchlosť a nízky valivý odpor. Istotu v zákrutách dodáva dostatočne ostrý a vysoký dezén na okraji behúňa, kde je každý gombík
MEZCAL | | Veľmi rýchla a všestranná XC/TRAIL pneumatika. Stredná časť behúňa je tvorená takmer vzájomne sa prelínajúcimi hrudkami pre maximálnu rýchlosť a nízky valivý odpor. Istotu v zákrutách dodáva dostatočne ostrý a vysoký dezén na okraji behúňa, kde je každý gombík
MEZCAL | | Veľmi rýchla a všestranná XC/TRAIL pneumatika. Stredná časť behúňa je tvorená takmer vzájomne sa prelínajúcimi hrudkami pre maximálnu rýchlosť a nízky valivý odpor. Istotu v zákrutách dodáva dostatočne ostrý a vysoký dezén na okraji behúňa, kde je každý gombík
MEZCAL | | Veľmi rýchla univerzálna pneumatika XC-TRAIL Stredná časť dezénu je takmer naskladaná | vzájomne sa blokujúce hroty pre maximálnu rýchlosť. Hlávky sú ostré a dostatočne vysoké, aby vám dodali istotu v zákrutách, rozmiestnené po stranách behúňa. | | | Drôtená pätka | | |
MEZCAL | | Veľmi rýchla univerzálna pneumatika XC-TRAIL Stredná časť dezénu je takmer naskladaná | vzájomne sa blokujúce hroty pre maximálnu rýchlosť. Hlávky sú ostré a dostatočne vysoké, aby vám dodali istotu v zákrutách, rozmiestnené po stranách behúňa. | | | Drôtená pätka |
MEZCAL | | Veľmi rýchla univerzálna pneumatika XC-TRAIL Stredná časť dezénu je takmer naskladaná | vzájomne sa blokujúce hroty pre maximálnu rýchlosť. Hlúčiky sú ostré a dostatočne vysoké, aby vám dodali istotu v zákrutách, rozmiestnené po stranách behúňa. | | | Drôtená pätka |
MEZCAL | | Veľmi rýchla univerzálna pneumatika XC-TRAIL Stredná časť dezénu je takmer naskladaná | vzájomne sa blokujúce hroty pre maximálnu rýchlosť. Hlávky sú ostré a dostatočne vysoké, aby vám dodali istotu v zákrutách, rozmiestnené po stranách behúňa. | | | Drôtená pätka |
MEZCAL | | Veľmi rýchla a všestranná XC/TRAIL pneumatika. Stredná časť behúňa je tvorená takmer vzájomne sa prelínajúcimi hrudkami pre maximálnu rýchlosť a nízky valivý odpor. Istotu v zákrutách dodáva dostatočne ostrý a vysoký dezén na okraji behúňa, kde je každý gombík
MEZCAL | | Veľmi rýchla a všestranná XC/TRAIL pneumatika. Stredná časť behúňa je tvorená takmer vzájomne sa prelínajúcimi hrudkami pre maximálnu rýchlosť a nízky valivý odpor. Istotu v zákrutách dodáva dostatočne ostrý a vysoký dezén na okraji behúňa, kde je každý gombík
Plášť na bicykel Vittoria BARZO XC-TRAIL:Potrebujete si kúpiť nový plášť na bicykel? Tak je nevyhnutné vedieť aký rozmer na svojom bicykli máte. Tento plášť je vhodný na kolesá s priemerom 29. Tento typ je určený na jazdu Plášť na bicykel VITTORIA sa hodí na krosový
BARZO | | | Rýchly plášť XC, ktorý sa nestratí ani na technickejších tratiach. Stredná časť je navrhnutá tak, aby bolo odvaľovanie čo najjednoduchšie pri zachovaní veľmi dobrej priľnavosti. | Jednotlivé hroty sú na plášti usporiadané do tvaru písmena 'V', vďaka čomu má
BARZO | | | Rýchly plášť XC, ktorý sa nestratí ani na technickejších tratiach. Stredná časť je navrhnutá tak, aby bolo odvaľovanie čo najjednoduchšie pri zachovaní veľmi dobrej priľnavosti. | Jednotlivé hroty sú na plášti usporiadané do tvaru písmena 'V', vďaka čomu má
BARZO | | | Rýchly plášť XC, ktorý sa nestratí ani na technickejších tratiach. Stredná časť je navrhnutá tak, aby bolo odvaľovanie čo najjednoduchšie pri zachovaní veľmi dobrej priľnavosti. | Jednotlivé hroty sú na plášti usporiadané do tvaru písmena 'V', vďaka čomu má
BARZO | | | Rýchly plášť XC, ktorý sa nestratí ani na technickejších tratiach. Stredná časť je navrhnutá tak, aby bolo odvaľovanie čo najjednoduchšie pri zachovaní veľmi dobrej priľnavosti. | Jednotlivé hroty sú na plášti usporiadané do tvaru písmena 'V', vďaka čomu má
BARZO | | | Rýchly plášť XC, ktorý sa nestratí ani na technickejších tratiach. Stredná časť je navrhnutá tak, aby bolo odvaľovanie čo najjednoduchšie pri zachovaní veľmi dobrej priľnavosti. | Jednotlivé hroty sú na plášti usporiadané do tvaru písmena 'V', vďaka čomu má
BARZO | | | Rýchly plášť XC, ktorý sa nestratí ani na technickejších tratiach. Stredná časť je navrhnutá tak, aby bolo odvaľovanie čo najjednoduchšie pri zachovaní veľmi dobrej priľnavosti. | Jednotlivé hroty sú na plášti usporiadané do tvaru písmena 'V', vďaka čomu má
BARZO | | | Rýchly plášť XC, ktorý sa nestratí ani na technickejších tratiach. Stredná časť je navrhnutá tak, aby bolo odvaľovanie čo najjednoduchšie pri zachovaní veľmi dobrej priľnavosti. | Jednotlivé hroty sú na plášti usporiadané do tvaru písmena 'V', vďaka čomu má
MARTELLO | | | Hľadáte trailovú/enduro pneumatiku s čo najuniverzálnejšími vlastnosťami? Potom je Martello vaša voľba! Za svoje všestranné schopnosti vďačí odolnému, svetovými pohármi overenému kordu TNT, | zmesi 4C G+ a dezénu inšpirovanému motokrosom. Každý gombík je ryhovaný
TERRENO DRY | | Ako už názov napovedá, táto pneumatika je určená najmä na suchšie XC trate. Jedinečná stredová časť dezénu je inšpirovaná kaprami - konkrétne ich šupinami. | Vďaka tomu kladie počas jazdy nízky valivý odpor, ale pri zmene smeru, akcelerácii alebo brzdení sa
TERRENO DRY | | Ako už názov napovedá, táto pneumatika je určená najmä na suchšie XC trate. Jedinečná stredová časť dezénu je inšpirovaná kaprami - konkrétne ich šupinami. | Vďaka tomu kladie počas jazdy nízky valivý odpor, ale pri zmene smeru, akcelerácii alebo brzdení sa
AGARRO | | Novinka na rok 2020. Agresívnejšia vzorka ako Barzo, ale rýchlejšia ako Martello. Tento nový prírastok do talianskej rodiny milovníkov stúpania naklonených plášťov je ideálny all-mountain plášť, ktorý však zvládne aj ľahké enduro. Vynikajúca priľnavosť, istá v
AGARRO | | Novinka na rok 2020. Agresívnejšia vzorka ako Barzo, ale rýchlejšia ako Martello. Tento nový prírastok do talianskej rodiny milovníkov stúpania naklonených plášťov je ideálny all-mountain plášť, ktorý však zvládne aj ľahké enduro. Vynikajúca priľnavosť, istá v