Najnižšia cena za posledných 60 dní: 88,23 €
Ceny a dostupnosť sa môžu meniť aj niekoľko krát za deň. Skontrolujte si aktuálne údaje priamo v e-shopoch. Všetky dostupné farby a veľkosti nájdete priamo v e-shopoch.
Dve centralne drazky NS-2, spolu s behunom pneumatiky v tvare pismena V, zvysuju odtok vody na povrchu pneumatiky, a tym aj znizuju riziko aquaplaningu. Po zaschnuti, obvodove rebra v tvare pismena V, zabezpecuju rovnomerne rozlozenie tlaku tak, aby sa cela dosadacia plocha pneumatiky sa vyuzila pre prenos energie.
205/40 R 17 84V NOBLE_SPORT_NS-20 TL XL MFS NANKANG
205/40 R 17 84V SPORTNEX_AS-2+ TL XL NANKANG
Dve centralne drazky NS-2, spolu s behunom pneumatiky v tvare pismena V, zvysuju odtok vody na povrchu pneumatiky, a tym aj znizuju riziko aquaplaningu. Po zaschnuti, obvodove rebra v tvare pismena V, zabezpecuju rovnomerne rozlozenie tlaku tak, aby sa cela dosadacia plocha pneumatiky sa vyuzila
Dve centralne drazky NS-2, spolu s behunom pneumatiky v tvare pismena V, zvysuju odtok vody na povrchu pneumatiky, a tym aj znizuju riziko aquaplaningu. Po zaschnuti, obvodove rebra v tvare pismena V, zabezpecuju rovnomerne rozlozenie tlaku tak, aby sa cela dosadacia plocha pneumatiky sa vyuzila
Dve centralne drazky NS-2, spolu s behunom pneumatiky v tvare pismena V, zvysuju odtok vody na povrchu pneumatiky, a tym aj znizuju riziko aquaplaningu. Po zaschnuti, obvodove rebra v tvare pismena V, zabezpecuju rovnomerne rozlozenie tlaku tak, aby sa cela dosadacia plocha pneumatiky sa vyuzila
Nexen Winguard Sport 2 ( 205/40 R17 84V XL 4PR, RPB )
205/40 R 17 84V WINGUARD_SPORT_2 TL XL M+S 3PMSF NEXEN
Pneu Winter Activa SV-3 zaisťujú vynikajúce ovládanie vozidla v zime za každých podmienok. Vyznačujú sa smerovým dezénom s veľkými priečnymi drážkami a výslednou vynikajúcou trakciou na snehu a ľade. Variabilný sklon v ramennej časti zaisťuje nízky valivý hluk. Winter
Dve centralne drazky NS-2, spolu s behunom pneumatiky v tvare pismena V, zvysuju odtok vody na povrchu pneumatiky, a tym aj znizuju riziko aquaplaningu. Po zaschnuti, obvodove rebra v tvare pismena V, zabezpecuju rovnomerne rozlozenie tlaku tak, aby sa cela dosadacia plocha pneumatiky sa vyuzila
Dve centralne drazky NS-2, spolu s behunom pneumatiky v tvare pismena V, zvysuju odtok vody na povrchu pneumatiky, a tym aj znizuju riziko aquaplaningu. Po zaschnuti, obvodove rebra v tvare pismena V, zabezpecuju rovnomerne rozlozenie tlaku tak, aby sa cela dosadacia plocha pneumatiky sa vyuzila
Dve centralne drazky NS-2, spolu s behunom pneumatiky v tvare pismena V, zvysuju odtok vody na povrchu pneumatiky, a tym aj znizuju riziko aquaplaningu. Po zaschnuti, obvodove rebra v tvare pismena V, zabezpecuju rovnomerne rozlozenie tlaku tak, aby sa cela dosadacia plocha pneumatiky sa vyuzila
Dve centralne drazky NS-2, spolu s behunom pneumatiky v tvare pismena V, zvysuju odtok vody na povrchu pneumatiky, a tym aj znizuju riziko aquaplaningu. Po zaschnuti, obvodove rebra v tvare pismena V, zabezpecuju rovnomerne rozlozenie tlaku tak, aby sa cela dosadacia plocha pneumatiky sa vyuzila
Dve centralne drazky NS-2, spolu s behunom pneumatiky v tvare pismena V, zvysuju odtok vody na povrchu pneumatiky, a tym aj znizuju riziko aquaplaningu. Po zaschnuti, obvodove rebra v tvare pismena V, zabezpecuju rovnomerne rozlozenie tlaku tak, aby sa cela dosadacia plocha pneumatiky sa vyuzila
Dve centralne drazky NS-2, spolu s behunom pneumatiky v tvare pismena V, zvysuju odtok vody na povrchu pneumatiky, a tym aj znizuju riziko aquaplaningu. Po zaschnuti, obvodove rebra v tvare pismena V, zabezpecuju rovnomerne rozlozenie tlaku tak, aby sa cela dosadacia plocha pneumatiky sa vyuzila
Dve centralne drazky NS-2, spolu s behunom pneumatiky v tvare pismena V, zvysuju odtok vody na povrchu pneumatiky, a tym aj znizuju riziko aquaplaningu. Po zaschnuti, obvodove rebra v tvare pismena V, zabezpecuju rovnomerne rozlozenie tlaku tak, aby sa cela dosadacia plocha pneumatiky sa vyuzila
Dve centralne drazky NS-2, spolu s behunom pneumatiky v tvare pismena V, zvysuju odtok vody na povrchu pneumatiky, a tym aj znizuju riziko aquaplaningu. Po zaschnuti, obvodove rebra v tvare pismena V, zabezpecuju rovnomerne rozlozenie tlaku tak, aby sa cela dosadacia plocha pneumatiky sa vyuzila
NS-20 Nankang je novy high-tech produkt a bol vyvinuty pre najvyssie standardy. Zjednocuje lepsiu manipulaciu s minimalnou hladinou hluku vdaka novej silikonovej zmesi v behuni a ma vynikajucu prilnavost za mokra, mimoriadnu krivku stability a vysoky kilometrovy vykon
NS-20 Nankang je novy high-tech produkt a bol vyvinuty pre najvyssie standardy. Zjednocuje lepsiu manipulaciu s minimalnou hladinou hluku vdaka novej silikonovej zmesi v behuni a ma vynikajucu prilnavost za mokra, mimoriadnu krivku stability a vysoky kilometrovy vykon
NS-20 Nankang je novy high-tech produkt a bol vyvinuty pre najvyssie standardy. Zjednocuje lepsiu manipulaciu s minimalnou hladinou hluku vdaka novej silikonovej zmesi v behuni a ma vynikajucu prilnavost za mokra, mimoriadnu krivku stability a vysoky kilometrovy vykon
NS-20 Nankang je novy high-tech produkt a bol vyvinuty pre najvyssie standardy. Zjednocuje lepsiu manipulaciu s minimalnou hladinou hluku vdaka novej silikonovej zmesi v behuni a ma vynikajucu prilnavost za mokra, mimoriadnu krivku stability a vysoky kilometrovy vykon
Dve centralne drazky NS-2, spolu s behunom pneumatiky v tvare pismena V, zvysuju odtok vody na povrchu pneumatiky, a tym aj znizuju riziko aquaplaningu. Po zaschnuti, obvodove rebra v tvare pismena V, zabezpecuju rovnomerne rozlozenie tlaku tak, aby sa cela dosadacia plocha pneumatiky sa vyuzila