Najnižšia cena za posledných 60 dní: 113,73 €
Ceny a dostupnosť sa môžu meniť aj niekoľko krát za deň. Skontrolujte si aktuálne údaje priamo v e-shopoch. Všetky dostupné farby a veľkosti nájdete priamo v e-shopoch.
Centrum sub drážky s menšou hĺbkou zvýšuje vertikálnu / bočnú tuhosť bloku a zabránuje deformáciu bloku a taktiež znížuje spotrebu energie. Ramenné dno drážky s veľkým uhlom dizajnu kontinuovane udržuje ramenný blok, oslabuje blok wrilggling a znižuje spotrebu energie. Dve bočné časti drážky na ramene profilu zabraňujú nerovnomernému opotrebovaniu behúňa a poskytujú dostatočnú trakciu. Štyri obvodové drážky dizajnu zvyšujú drenážny výkon a bezpečnosť na mokrej ceste. Pevné stredové rebro konštrukcie posilňuje priame riadenie a jazdné vlastností.Obvodové rebro dizajnu behúňa ramena, s tenkými lamelami bráni rezonanciu a znižuje hluk generovaný bočnými drážkami. Vynikajúce prijatie kremeňa znižujú odpor a podstatne zvyšujú priľnavosť za mokra. • Pomocou unikátneho syntetickeho kaučuku 'Chain-End Modification' posilňuje úsporu paliva a trakciu. 'Ha-oil free' formula pre všetky veľkosti v súlade s EÚ pre zákony o ochranu životného prostredia.
Centrum sub drážky s menšou hĺbkou zvýšuje vertikálnu / bočnú tuhosť bloku a zabránuje deformáciu bloku a taktiež znížuje spotrebu energie. Ramenné dno drážky s veľkým uhlom dizajnu kontinuovane udržuje ramenný blok, oslabuje blok wrilggling a znižuje spotrebu energie. Dve
Centrum sub drážky s menšou hĺbkou zvýšuje vertikálnu / bočnú tuhosť bloku a zabránuje deformáciu bloku a taktiež znížuje spotrebu energie. Ramenné dno drážky s veľkým uhlom dizajnu kontinuovane udržuje ramenný blok, oslabuje blok wrilggling a znižuje spotrebu energie. Dve
Tri hlavné obvodové drážky v centrálnej časti behúňa môžu zlepšiť účinnosť odvodnenia a zlepšiť mokré jazdné vlastnosti. Unikátne drážky dizajnu môžu zabrániť nadmernému namáhaniu a obmedziť nepravidelné opotrebenie. Kontinuálne rameno behúňa dizajnu môže
215/45 R 18 93W WINGUARD_SPORT_2 TL XL M+S 3PMSF RPB NEXEN
Tri hlavné obvodové drážky v centrálnej časti behúňa môžu zlepšiť účinnosť odvodnenia a zlepšiť mokré jazdné vlastnosti. Unikátne drážky dizajnu môžu zabrániť nadmernému namáhaniu a obmedziť nepravidelné opotrebenie. Kontinuálne rameno behúňa dizajnu môže
Centrum sub drážky s menšou hĺbkou zvýšuje vertikálnu / bočnú tuhosť bloku a zabránuje deformáciu bloku a taktiež znížuje spotrebu energie. Ramenné dno drážky s veľkým uhlom dizajnu kontinuovane udržuje ramenný blok, oslabuje blok wrilggling a znižuje spotrebu energie. Dve
Centrum sub drážky s menšou hĺbkou zvýšuje vertikálnu / bočnú tuhosť bloku a zabránuje deformáciu bloku a taktiež znížuje spotrebu energie. Ramenné dno drážky s veľkým uhlom dizajnu kontinuovane udržuje ramenný blok, oslabuje blok wrilggling a znižuje spotrebu energie. Dve
Nexen N Fera RU1 ( 215/45 ZR18 93W XL 4PR RPB )
Nexen N Fera SU1 ( 215/45 ZR18 93W XL 4PR RPB )
Michelin Pilot Sport 3 Pneumatika určená pre športové a vysokovýkonné vozidlá. Pre intenzívnejší pôžitok z jazdy. Výhody produktu: Väčšia stabilita počas jazdy v zákrutách a kratšia brzdná dráha na mokrej vozovke (2).Väčší pôžitok z jazdy: Citlivejšie reakcie na vedenie
Dve centralne drazky NS-2, spolu s behunom pneumatiky v tvare pismena V, zvysuju odtok vody na povrchu pneumatiky, a tym aj znizuju riziko aquaplaningu. Po zaschnuti, obvodove rebra v tvare pismena V, zabezpecuju rovnomerne rozlozenie tlaku tak, aby sa cela dosadacia plocha pneumatiky sa vyuzila
Centrum sub drážky s menšou hĺbkou zvýšuje vertikálnu / bočnú tuhosť bloku a zabránuje deformáciu bloku a taktiež znížuje spotrebu energie. Ramenné dno drážky s veľkým uhlom dizajnu kontinuovane udržuje ramenný blok, oslabuje blok wrilggling a znižuje spotrebu energie. Dve
Centrum sub drážky s menšou hĺbkou zvýšuje vertikálnu / bočnú tuhosť bloku a zabránuje deformáciu bloku a taktiež znížuje spotrebu energie. Ramenné dno drážky s veľkým uhlom dizajnu kontinuovane udržuje ramenný blok, oslabuje blok wrilggling a znižuje spotrebu energie. Dve
Centrum sub drážky s menšou hĺbkou zvýšuje vertikálnu / bočnú tuhosť bloku a zabránuje deformáciu bloku a taktiež znížuje spotrebu energie. Ramenné dno drážky s veľkým uhlom dizajnu kontinuovane udržuje ramenný blok, oslabuje blok wrilggling a znižuje spotrebu energie. Dve
Centrum sub drážky s menšou hĺbkou zvýšuje vertikálnu / bočnú tuhosť bloku a zabránuje deformáciu bloku a taktiež znížuje spotrebu energie. Ramenné dno drážky s veľkým uhlom dizajnu kontinuovane udržuje ramenný blok, oslabuje blok wrilggling a znižuje spotrebu energie. Dve
Nankang Sportnex AS-2+ ( 245/45 ZR18 100Y XL )
Nankang Sportnex AS-2+ ( 245/45 ZR18 100Y XL )
Nankang Sportnex AS-2+ ( 235/45 ZR18 98W XL )
Centrum sub drážky s menšou hĺbkou zvýšuje vertikálnu / bočnú tuhosť bloku a zabránuje deformáciu bloku a taktiež znížuje spotrebu energie. Ramenné dno drážky s veľkým uhlom dizajnu kontinuovane udržuje ramenný blok, oslabuje blok wrilggling a znižuje spotrebu energie. Dve
Dve centralne drazky NS-2, spolu s behunom pneumatiky v tvare pismena V, zvysuju odtok vody na povrchu pneumatiky, a tym aj znizuju riziko aquaplaningu. Po zaschnuti, obvodove rebra v tvare pismena V, zabezpecuju rovnomerne rozlozenie tlaku tak, aby sa cela dosadacia plocha pneumatiky sa vyuzila
Dve centralne drazky NS-2, spolu s behunom pneumatiky v tvare pismena V, zvysuju odtok vody na povrchu pneumatiky, a tym aj znizuju riziko aquaplaningu. Po zaschnuti, obvodove rebra v tvare pismena V, zabezpecuju rovnomerne rozlozenie tlaku tak, aby sa cela dosadacia plocha pneumatiky sa vyuzila
Dve centralne drazky NS-2, spolu s behunom pneumatiky v tvare pismena V, zvysuju odtok vody na povrchu pneumatiky, a tym aj znizuju riziko aquaplaningu. Po zaschnuti, obvodove rebra v tvare pismena V, zabezpecuju rovnomerne rozlozenie tlaku tak, aby sa cela dosadacia plocha pneumatiky sa vyuzila
NS-20 Nankang je novy high-tech produkt a bol vyvinuty pre najvyssie standardy. Zjednocuje lepsiu manipulaciu s minimalnou hladinou hluku vdaka novej silikonovej zmesi v behuni a ma vynikajucu prilnavost za mokra, mimoriadnu krivku stability a vysoky kilometrovy vykon