Najčastejšie materiály z ktorých sa tieto produkty vyrábajú zahŕňajú Acetátové, Plastové, Kovové, Oceľové, Eko plast, Propionátové, BIO plast, RECYKLOVANÝ acetát, EKO acetát, Titánové, Nylónové, EKO kov, Hliníkové, BIO acetát, Plast, Kov, Plast a kov a pravá koža. Všetky materiály
Chiara Ferragni Chiara Ferragni – talianska blogerka, podnikateľka a módna návrhárka – uviedla na trh svoju popovú módnu značku v roku 2012. Počas niekoľkých sezón značka jasne definovala svoj štýl, ktorý vždy dotvára známe logo oka. Chiara Ferragni je značkou šťastia,
Chiara Ferragni Chiara Ferragni – talianska blogerka, podnikateľka a módna návrhárka – uviedla na trh svoju popovú módnu značku v roku 2012. Počas niekoľkých sezón značka jasne definovala svoj štýl, ktorý vždy dotvára známe logo oka. Chiara Ferragni je značkou šťastia,
Carrera Všetko to začalo s Carrera Panamericana – najdlhšími, najrýchlejšími a najnebezpečnejšími pretekmi na svete, po ktorých sa Wilhelm Anger rozhodol pomenovať svoju spoločnosť športových okuliarov už v roku 1956. Dnes Carrera okuliare prepisujú svoju vlastnú históriu a
Carrera Všetko to začalo s Carrera Panamericana – najdlhšími, najrýchlejšími a najnebezpečnejšími pretekmi na svete, po ktorých sa Wilhelm Anger rozhodol pomenovať svoju spoločnosť športových okuliarov už v roku 1956. Dnes Carrera okuliare prepisujú svoju vlastnú históriu a
Carrera Všetko to začalo s Carrera Panamericana – najdlhšími, najrýchlejšími a najnebezpečnejšími pretekmi na svete, po ktorých sa Wilhelm Anger rozhodol pomenovať svoju spoločnosť športových okuliarov už v roku 1956. Dnes Carrera okuliare prepisujú svoju vlastnú históriu a
Carrera Všetko to začalo s Carrera Panamericana – najdlhšími, najrýchlejšími a najnebezpečnejšími pretekmi na svete, po ktorých sa Wilhelm Anger rozhodol pomenovať svoju spoločnosť športových okuliarov už v roku 1956. Dnes Carrera okuliare prepisujú svoju vlastnú históriu a
Carrera Všetko to začalo s Carrera Panamericana – najdlhšími, najrýchlejšími a najnebezpečnejšími pretekmi na svete, po ktorých sa Wilhelm Anger rozhodol pomenovať svoju spoločnosť športových okuliarov už v roku 1956. Dnes Carrera okuliare prepisujú svoju vlastnú históriu a
Carrera Všetko to začalo s Carrera Panamericana – najdlhšími, najrýchlejšími a najnebezpečnejšími pretekmi na svete, po ktorých sa Wilhelm Anger rozhodol pomenovať svoju spoločnosť športových okuliarov už v roku 1956. Dnes Carrera okuliare prepisujú svoju vlastnú históriu a
Carrera Všetko to začalo s Carrera Panamericana – najdlhšími, najrýchlejšími a najnebezpečnejšími pretekmi na svete, po ktorých sa Wilhelm Anger rozhodol pomenovať svoju spoločnosť športových okuliarov už v roku 1956. Dnes Carrera okuliare prepisujú svoju vlastnú históriu a
Polaroid Polaroid, založený v roku 1937 Edwinom Landom, je prvá značka, ktorá použila polarizačný filter pre slnečné okuliare. Od svojho vzniku Polaroid šošovky vždy ponúkali najvyššiu kvalitu v kombinácii so špičkovými materiálmi a úpravami. Pri Polaroid okuliaroch je
Polaroid Polaroid, založený v roku 1937 Edwinom Landom, je prvá značka, ktorá použila polarizačný filter pre slnečné okuliare. Od svojho vzniku Polaroid šošovky vždy ponúkali najvyššiu kvalitu v kombinácii so špičkovými materiálmi a úpravami. Pri Polaroid okuliaroch je
Polaroid Polaroid, založený v roku 1937 Edwinom Landom, je prvá značka, ktorá použila polarizačný filter pre slnečné okuliare. Od svojho vzniku Polaroid šošovky vždy ponúkali najvyššiu kvalitu v kombinácii so špičkovými materiálmi a úpravami. Pri Polaroid okuliaroch je
Ray-Ban Počas svojej takmer osemdesaťročnej histórie Ray-Ban neustále posúval hranice nielen v optických inováciách, ale aj v popkultúre. Od prezidentov po hviezdy strieborného plátna, od umelcov po topmodelky, Ray-Ban okuliare sú neoddeliteľnou kultúrnou ikonou pre každú
Carrera Všetko to začalo s Carrera Panamericana – najdlhšími, najrýchlejšími a najnebezpečnejšími pretekmi na svete, po ktorých sa Wilhelm Anger rozhodol pomenovať svoju spoločnosť športových okuliarov už v roku 1956. Dnes Carrera okuliare prepisujú svoju vlastnú históriu a
Carrera Všetko to začalo s Carrera Panamericana – najdlhšími, najrýchlejšími a najnebezpečnejšími pretekmi na svete, po ktorých sa Wilhelm Anger rozhodol pomenovať svoju spoločnosť športových okuliarov už v roku 1956. Dnes Carrera okuliare prepisujú svoju vlastnú históriu a
Carrera Všetko to začalo s Carrera Panamericana – najdlhšími, najrýchlejšími a najnebezpečnejšími pretekmi na svete, po ktorých sa Wilhelm Anger rozhodol pomenovať svoju spoločnosť športových okuliarov už v roku 1956. Dnes Carrera okuliare prepisujú svoju vlastnú históriu a
Carrera Všetko to začalo s Carrera Panamericana – najdlhšími, najrýchlejšími a najnebezpečnejšími pretekmi na svete, po ktorých sa Wilhelm Anger rozhodol pomenovať svoju spoločnosť športových okuliarov už v roku 1956. Dnes Carrera okuliare prepisujú svoju vlastnú históriu a
Carrera Všetko to začalo s Carrera Panamericana – najdlhšími, najrýchlejšími a najnebezpečnejšími pretekmi na svete, po ktorých sa Wilhelm Anger rozhodol pomenovať svoju spoločnosť športových okuliarov už v roku 1956. Dnes Carrera okuliare prepisujú svoju vlastnú históriu a
Carrera Všetko to začalo s Carrera Panamericana – najdlhšími, najrýchlejšími a najnebezpečnejšími pretekmi na svete, po ktorých sa Wilhelm Anger rozhodol pomenovať svoju spoločnosť športových okuliarov už v roku 1956. Dnes Carrera okuliare prepisujú svoju vlastnú históriu a
Carrera Všetko to začalo s Carrera Panamericana – najdlhšími, najrýchlejšími a najnebezpečnejšími pretekmi na svete, po ktorých sa Wilhelm Anger rozhodol pomenovať svoju spoločnosť športových okuliarov už v roku 1956. Dnes Carrera okuliare prepisujú svoju vlastnú históriu a
Chiara Ferragni Chiara Ferragni – talianska blogerka, podnikateľka a módna návrhárka – uviedla na trh svoju popovú módnu značku v roku 2012. Počas niekoľkých sezón značka jasne definovala svoj štýl, ktorý vždy dotvára známe logo oka. Chiara Ferragni je značkou šťastia,
Carrera Všetko to začalo s Carrera Panamericana – najdlhšími, najrýchlejšími a najnebezpečnejšími pretekmi na svete, po ktorých sa Wilhelm Anger rozhodol pomenovať svoju spoločnosť športových okuliarov už v roku 1956. Dnes Carrera okuliare prepisujú svoju vlastnú históriu a
Moschino Tento taliansky luxusný módny dom, ktorý založil v roku 1983 Franco Moschino sa pýši skutočne inovatívnymi návrhmi, ktoré často prekonávajú bariéry v módnom priemysle. So silným dôrazom na doplnky, Moschino ako značka vysiela do sveta jasnú správu: ľudia by mali nosiť
Carrera Všetko to začalo s Carrera Panamericana – najdlhšími, najrýchlejšími a najnebezpečnejšími pretekmi na svete, po ktorých sa Wilhelm Anger rozhodol pomenovať svoju spoločnosť športových okuliarov už v roku 1956. Dnes Carrera okuliare prepisujú svoju vlastnú históriu a
Moschino Tento taliansky luxusný módny dom, ktorý založil v roku 1983 Franco Moschino sa pýši skutočne inovatívnymi návrhmi, ktoré často prekonávajú bariéry v módnom priemysle. So silným dôrazom na doplnky, Moschino ako značka vysiela do sveta jasnú správu: ľudia by mali nosiť
Carrera Všetko to začalo s Carrera Panamericana – najdlhšími, najrýchlejšími a najnebezpečnejšími pretekmi na svete, po ktorých sa Wilhelm Anger rozhodol pomenovať svoju spoločnosť športových okuliarov už v roku 1956. Dnes Carrera okuliare prepisujú svoju vlastnú históriu a
Polaroid Junior Polaroid je svetovou jednotkou v oblasti technológie polarizovaných šošoviek a jednou z najdôveryhodnejších značiek očnej optiky. Kolekcia očnej optiky Polaroid Junior je navrhnutá na základe dôkladnej analýzy potrieb tých najmenších. Rámy sú výnimočne ohybné,
Polaroid Junior Polaroid je svetovou jednotkou v oblasti technológie polarizovaných šošoviek a jednou z najdôveryhodnejších značiek očnej optiky. Kolekcia očnej optiky Polaroid Junior je navrhnutá na základe dôkladnej analýzy potrieb tých najmenších. Rámy sú výnimočne ohybné,
Polaroid Junior Polaroid je svetovou jednotkou v oblasti technológie polarizovaných šošoviek a jednou z najdôveryhodnejších značiek očnej optiky. Kolekcia očnej optiky Polaroid Junior je navrhnutá na základe dôkladnej analýzy potrieb tých najmenších. Rámy sú výnimočne ohybné,
Ray-Ban Počas svojej takmer osemdesaťročnej histórie Ray-Ban neustále posúval hranice nielen v optických inováciách, ale aj v popkultúre. Od prezidentov po hviezdy strieborného plátna, od umelcov po topmodelky, Ray-Ban okuliare sú neoddeliteľnou kultúrnou ikonou pre každú
Polaroid Polaroid, založený v roku 1937 Edwinom Landom, je prvá značka, ktorá použila polarizačný filter pre slnečné okuliare. Od svojho vzniku Polaroid šošovky vždy ponúkali najvyššiu kvalitu v kombinácii so špičkovými materiálmi a úpravami. Pri Polaroid okuliaroch je
Polaroid Polaroid, založený v roku 1937 Edwinom Landom, je prvá značka, ktorá použila polarizačný filter pre slnečné okuliare. Od svojho vzniku Polaroid šošovky vždy ponúkali najvyššiu kvalitu v kombinácii so špičkovými materiálmi a úpravami. Pri Polaroid okuliaroch je
Polaroid Polaroid, založený v roku 1937 Edwinom Landom, je prvá značka, ktorá použila polarizačný filter pre slnečné okuliare. Od svojho vzniku Polaroid šošovky vždy ponúkali najvyššiu kvalitu v kombinácii so špičkovými materiálmi a úpravami. Pri Polaroid okuliaroch je
Polaroid Polaroid, založený v roku 1937 Edwinom Landom, je prvá značka, ktorá použila polarizačný filter pre slnečné okuliare. Od svojho vzniku Polaroid šošovky vždy ponúkali najvyššiu kvalitu v kombinácii so špičkovými materiálmi a úpravami. Pri Polaroid okuliaroch je
Polaroid Polaroid, založený v roku 1937 Edwinom Landom, je prvá značka, ktorá použila polarizačný filter pre slnečné okuliare. Od svojho vzniku Polaroid šošovky vždy ponúkali najvyššiu kvalitu v kombinácii so špičkovými materiálmi a úpravami. Pri Polaroid okuliaroch je
Polaroid Polaroid, založený v roku 1937 Edwinom Landom, je prvá značka, ktorá použila polarizačný filter pre slnečné okuliare. Od svojho vzniku Polaroid šošovky vždy ponúkali najvyššiu kvalitu v kombinácii so špičkovými materiálmi a úpravami. Pri Polaroid okuliaroch je
Polaroid Polaroid, založený v roku 1937 Edwinom Landom, je prvá značka, ktorá použila polarizačný filter pre slnečné okuliare. Od svojho vzniku Polaroid šošovky vždy ponúkali najvyššiu kvalitu v kombinácii so špičkovými materiálmi a úpravami. Pri Polaroid okuliaroch je
Carrera Všetko to začalo s Carrera Panamericana – najdlhšími, najrýchlejšími a najnebezpečnejšími pretekmi na svete, po ktorých sa Wilhelm Anger rozhodol pomenovať svoju spoločnosť športových okuliarov už v roku 1956. Dnes Carrera okuliare prepisujú svoju vlastnú históriu a
BOSS Boss, založený v roku 1970, je asi najznámejším produktom nemeckého luxusného módneho domu Hugo Boss. Od svojich začiatkov šitia uniforiem v druhej svetovej vojne, cez ich prvý značkový oblek v roku 1970, Boss začal čoskoro sponzorovať mnohé športové podujatia vrátane
Polaroid Polaroid, založený v roku 1937 Edwinom Landom, je prvá značka, ktorá použila polarizačný filter pre slnečné okuliare. Od svojho vzniku Polaroid šošovky vždy ponúkali najvyššiu kvalitu v kombinácii so špičkovými materiálmi a úpravami. Pri Polaroid okuliaroch je
Polaroid Polaroid, založený v roku 1937 Edwinom Landom, je prvá značka, ktorá použila polarizačný filter pre slnečné okuliare. Od svojho vzniku Polaroid šošovky vždy ponúkali najvyššiu kvalitu v kombinácii so špičkovými materiálmi a úpravami. Pri Polaroid okuliaroch je
Polaroid Polaroid, založený v roku 1937 Edwinom Landom, je prvá značka, ktorá použila polarizačný filter pre slnečné okuliare. Od svojho vzniku Polaroid šošovky vždy ponúkali najvyššiu kvalitu v kombinácii so špičkovými materiálmi a úpravami. Pri Polaroid okuliaroch je
Polaroid Polaroid, založený v roku 1937 Edwinom Landom, je prvá značka, ktorá použila polarizačný filter pre slnečné okuliare. Od svojho vzniku Polaroid šošovky vždy ponúkali najvyššiu kvalitu v kombinácii so špičkovými materiálmi a úpravami. Pri Polaroid okuliaroch je
Polaroid Polaroid, založený v roku 1937 Edwinom Landom, je prvá značka, ktorá použila polarizačný filter pre slnečné okuliare. Od svojho vzniku Polaroid šošovky vždy ponúkali najvyššiu kvalitu v kombinácii so špičkovými materiálmi a úpravami. Pri Polaroid okuliaroch je
Polaroid Polaroid, založený v roku 1937 Edwinom Landom, je prvá značka, ktorá použila polarizačný filter pre slnečné okuliare. Od svojho vzniku Polaroid šošovky vždy ponúkali najvyššiu kvalitu v kombinácii so špičkovými materiálmi a úpravami. Pri Polaroid okuliaroch je
Polaroid Polaroid, založený v roku 1937 Edwinom Landom, je prvá značka, ktorá použila polarizačný filter pre slnečné okuliare. Od svojho vzniku Polaroid šošovky vždy ponúkali najvyššiu kvalitu v kombinácii so špičkovými materiálmi a úpravami. Pri Polaroid okuliaroch je
Polaroid Polaroid, založený v roku 1937 Edwinom Landom, je prvá značka, ktorá použila polarizačný filter pre slnečné okuliare. Od svojho vzniku Polaroid šošovky vždy ponúkali najvyššiu kvalitu v kombinácii so špičkovými materiálmi a úpravami. Pri Polaroid okuliaroch je
Polaroid Polaroid, založený v roku 1937 Edwinom Landom, je prvá značka, ktorá použila polarizačný filter pre slnečné okuliare. Od svojho vzniku Polaroid šošovky vždy ponúkali najvyššiu kvalitu v kombinácii so špičkovými materiálmi a úpravami. Pri Polaroid okuliaroch je
Polaroid Polaroid, založený v roku 1937 Edwinom Landom, je prvá značka, ktorá použila polarizačný filter pre slnečné okuliare. Od svojho vzniku Polaroid šošovky vždy ponúkali najvyššiu kvalitu v kombinácii so špičkovými materiálmi a úpravami. Pri Polaroid okuliaroch je
Carrera Všetko to začalo s Carrera Panamericana – najdlhšími, najrýchlejšími a najnebezpečnejšími pretekmi na svete, po ktorých sa Wilhelm Anger rozhodol pomenovať svoju spoločnosť športových okuliarov už v roku 1956. Dnes Carrera okuliare prepisujú svoju vlastnú históriu a
Moschino Tento taliansky luxusný módny dom, ktorý založil v roku 1983 Franco Moschino sa pýši skutočne inovatívnymi návrhmi, ktoré často prekonávajú bariéry v módnom priemysle. So silným dôrazom na doplnky, Moschino ako značka vysiela do sveta jasnú správu: ľudia by mali nosiť
Moschino Tento taliansky luxusný módny dom, ktorý založil v roku 1983 Franco Moschino sa pýši skutočne inovatívnymi návrhmi, ktoré často prekonávajú bariéry v módnom priemysle. So silným dôrazom na doplnky, Moschino ako značka vysiela do sveta jasnú správu: ľudia by mali nosiť
Moschino Tento taliansky luxusný módny dom, ktorý založil v roku 1983 Franco Moschino sa pýši skutočne inovatívnymi návrhmi, ktoré často prekonávajú bariéry v módnom priemysle. So silným dôrazom na doplnky, Moschino ako značka vysiela do sveta jasnú správu: ľudia by mali nosiť
Moschino Tento taliansky luxusný módny dom, ktorý založil v roku 1983 Franco Moschino sa pýši skutočne inovatívnymi návrhmi, ktoré často prekonávajú bariéry v módnom priemysle. So silným dôrazom na doplnky, Moschino ako značka vysiela do sveta jasnú správu: ľudia by mali nosiť
Chiara Ferragni Chiara Ferragni – talianska blogerka, podnikateľka a módna návrhárka – uviedla na trh svoju popovú módnu značku v roku 2012. Počas niekoľkých sezón značka jasne definovala svoj štýl, ktorý vždy dotvára známe logo oka. Chiara Ferragni je značkou šťastia,
Chiara Ferragni Chiara Ferragni – talianska blogerka, podnikateľka a módna návrhárka – uviedla na trh svoju popovú módnu značku v roku 2012. Počas niekoľkých sezón značka jasne definovala svoj štýl, ktorý vždy dotvára známe logo oka. Chiara Ferragni je značkou šťastia,
Chiara Ferragni Chiara Ferragni – talianska blogerka, podnikateľka a módna návrhárka – uviedla na trh svoju popovú módnu značku v roku 2012. Počas niekoľkých sezón značka jasne definovala svoj štýl, ktorý vždy dotvára známe logo oka. Chiara Ferragni je značkou šťastia,
Moschino Tento taliansky luxusný módny dom, ktorý založil v roku 1983 Franco Moschino sa pýši skutočne inovatívnymi návrhmi, ktoré často prekonávajú bariéry v módnom priemysle. So silným dôrazom na doplnky, Moschino ako značka vysiela do sveta jasnú správu: ľudia by mali nosiť
Love Moschino Moschino je talianska luxusná módna značka, ktorú v roku 1983 založil Franco Moschino. Je to jedna z najpútavejších značiek v médiách a získala si podporu množstva celebrít. LOVE Moschino sa od ostatných luxusných módnych značiek odlišuje kreatívnym, ironickým a
Chiara Ferragni Chiara Ferragni – talianska blogerka, podnikateľka a módna návrhárka – uviedla na trh svoju popovú módnu značku v roku 2012. Počas niekoľkých sezón značka jasne definovala svoj štýl, ktorý vždy dotvára známe logo oka. Chiara Ferragni je značkou šťastia,
Love Moschino Moschino je talianska luxusná módna značka, ktorú v roku 1983 založil Franco Moschino. Je to jedna z najpútavejších značiek v médiách a získala si podporu množstva celebrít. LOVE Moschino sa od ostatných luxusných módnych značiek odlišuje kreatívnym, ironickým a
Moschino Tento taliansky luxusný módny dom, ktorý založil v roku 1983 Franco Moschino sa pýši skutočne inovatívnymi návrhmi, ktoré často prekonávajú bariéry v módnom priemysle. So silným dôrazom na doplnky, Moschino ako značka vysiela do sveta jasnú správu: ľudia by mali nosiť
Moschino Tento taliansky luxusný módny dom, ktorý založil v roku 1983 Franco Moschino sa pýši skutočne inovatívnymi návrhmi, ktoré často prekonávajú bariéry v módnom priemysle. So silným dôrazom na doplnky, Moschino ako značka vysiela do sveta jasnú správu: ľudia by mali nosiť
Moschino Tento taliansky luxusný módny dom, ktorý založil v roku 1983 Franco Moschino sa pýši skutočne inovatívnymi návrhmi, ktoré často prekonávajú bariéry v módnom priemysle. So silným dôrazom na doplnky, Moschino ako značka vysiela do sveta jasnú správu: ľudia by mali nosiť
Moschino Tento taliansky luxusný módny dom, ktorý založil v roku 1983 Franco Moschino sa pýši skutočne inovatívnymi návrhmi, ktoré často prekonávajú bariéry v módnom priemysle. So silným dôrazom na doplnky, Moschino ako značka vysiela do sveta jasnú správu: ľudia by mali nosiť
Moschino Tento taliansky luxusný módny dom, ktorý založil v roku 1983 Franco Moschino sa pýši skutočne inovatívnymi návrhmi, ktoré často prekonávajú bariéry v módnom priemysle. So silným dôrazom na doplnky, Moschino ako značka vysiela do sveta jasnú správu: ľudia by mali nosiť
Moschino Tento taliansky luxusný módny dom, ktorý založil v roku 1983 Franco Moschino sa pýši skutočne inovatívnymi návrhmi, ktoré často prekonávajú bariéry v módnom priemysle. So silným dôrazom na doplnky, Moschino ako značka vysiela do sveta jasnú správu: ľudia by mali nosiť
Chiara Ferragni Chiara Ferragni – talianska blogerka, podnikateľka a módna návrhárka – uviedla na trh svoju popovú módnu značku v roku 2012. Počas niekoľkých sezón značka jasne definovala svoj štýl, ktorý vždy dotvára známe logo oka. Chiara Ferragni je značkou šťastia,
M Missoni M Missoni je cool mladšia sestra svetoznámej značky Missoni, ktorá vznikla v roku 1998. Láska k vzorom, farbám a textúre je stále prítomná aj v tejto línii, no s uvoľnenejším a ležérnejším prístupom. Pre koho? Dioptrické okuliare M Missoni MMI0159 807 sú súčasťou
M Missoni M Missoni je cool mladšia sestra svetoznámej značky Missoni, ktorá vznikla v roku 1998. Láska k vzorom, farbám a textúre je stále prítomná aj v tejto línii, no s uvoľnenejším a ležérnejším prístupom. Pre koho? Dioptrické okuliare M Missoni MMI0143 086 sú súčasťou
Ray-Ban Počas svojej takmer osemdesaťročnej histórie Ray-Ban neustále posúval hranice nielen v optických inováciách, ale aj v popkultúre. Od prezidentov po hviezdy strieborného plátna, od umelcov po topmodelky, Ray-Ban okuliare sú neoddeliteľnou kultúrnou ikonou pre každú
Ray-Ban Počas svojej takmer osemdesaťročnej histórie Ray-Ban neustále posúval hranice nielen v optických inováciách, ale aj v popkultúre. Od prezidentov po hviezdy strieborného plátna, od umelcov po topmodelky, Ray-Ban okuliare sú neoddeliteľnou kultúrnou ikonou pre každú
Ray-Ban Počas svojej takmer osemdesaťročnej histórie Ray-Ban neustále posúval hranice nielen v optických inováciách, ale aj v popkultúre. Od prezidentov po hviezdy strieborného plátna, od umelcov po topmodelky, Ray-Ban okuliare sú neoddeliteľnou kultúrnou ikonou pre každú
Ray-Ban Počas svojej takmer osemdesaťročnej histórie Ray-Ban neustále posúval hranice nielen v optických inováciách, ale aj v popkultúre. Od prezidentov po hviezdy strieborného plátna, od umelcov po topmodelky, Ray-Ban okuliare sú neoddeliteľnou kultúrnou ikonou pre každú
Ray-Ban Počas svojej takmer osemdesaťročnej histórie Ray-Ban neustále posúval hranice nielen v optických inováciách, ale aj v popkultúre. Od prezidentov po hviezdy strieborného plátna, od umelcov po topmodelky, Ray-Ban okuliare sú neoddeliteľnou kultúrnou ikonou pre každú
Ray-Ban Počas svojej takmer osemdesaťročnej histórie Ray-Ban neustále posúval hranice nielen v optických inováciách, ale aj v popkultúre. Od prezidentov po hviezdy strieborného plátna, od umelcov po topmodelky, Ray-Ban okuliare sú neoddeliteľnou kultúrnou ikonou pre každú
Ray-Ban Počas svojej takmer osemdesaťročnej histórie Ray-Ban neustále posúval hranice nielen v optických inováciách, ale aj v popkultúre. Od prezidentov po hviezdy strieborného plátna, od umelcov po topmodelky, Ray-Ban okuliare sú neoddeliteľnou kultúrnou ikonou pre každú
Ray-Ban Počas svojej takmer osemdesaťročnej histórie Ray-Ban neustále posúval hranice nielen v optických inováciách, ale aj v popkultúre. Od prezidentov po hviezdy strieborného plátna, od umelcov po topmodelky, Ray-Ban okuliare sú neoddeliteľnou kultúrnou ikonou pre každú
M Missoni M Missoni je cool mladšia sestra svetoznámej značky Missoni, ktorá vznikla v roku 1998. Láska k vzorom, farbám a textúre je stále prítomná aj v tejto línii, no s uvoľnenejším a ležérnejším prístupom. Pre koho? Dioptrické okuliare M Missoni MMI0160 8CQ sú súčasťou
Ray-Ban Počas svojej takmer osemdesaťročnej histórie Ray-Ban neustále posúval hranice nielen v optických inováciách, ale aj v popkultúre. Od prezidentov po hviezdy strieborného plátna, od umelcov po topmodelky, Ray-Ban okuliare sú neoddeliteľnou kultúrnou ikonou pre každú
Ray-Ban Počas svojej takmer osemdesaťročnej histórie Ray-Ban neustále posúval hranice nielen v optických inováciách, ale aj v popkultúre. Od prezidentov po hviezdy strieborného plátna, od umelcov po topmodelky, Ray-Ban okuliare sú neoddeliteľnou kultúrnou ikonou pre každú
Ray-Ban Počas svojej takmer osemdesaťročnej histórie Ray-Ban neustále posúval hranice nielen v optických inováciách, ale aj v popkultúre. Od prezidentov po hviezdy strieborného plátna, od umelcov po topmodelky, Ray-Ban okuliare sú neoddeliteľnou kultúrnou ikonou pre každú
Ray-Ban Počas svojej takmer osemdesaťročnej histórie Ray-Ban neustále posúval hranice nielen v optických inováciách, ale aj v popkultúre. Od prezidentov po hviezdy strieborného plátna, od umelcov po topmodelky, Ray-Ban okuliare sú neoddeliteľnou kultúrnou ikonou pre každú
Ray-Ban Počas svojej takmer osemdesaťročnej histórie Ray-Ban neustále posúval hranice nielen v optických inováciách, ale aj v popkultúre. Od prezidentov po hviezdy strieborného plátna, od umelcov po topmodelky, Ray-Ban okuliare sú neoddeliteľnou kultúrnou ikonou pre každú
Ray-Ban Počas svojej takmer osemdesaťročnej histórie Ray-Ban neustále posúval hranice nielen v optických inováciách, ale aj v popkultúre. Od prezidentov po hviezdy strieborného plátna, od umelcov po topmodelky, Ray-Ban okuliare sú neoddeliteľnou kultúrnou ikonou pre každú
Ray-Ban Počas svojej takmer osemdesaťročnej histórie Ray-Ban neustále posúval hranice nielen v optických inováciách, ale aj v popkultúre. Od prezidentov po hviezdy strieborného plátna, od umelcov po topmodelky, Ray-Ban okuliare sú neoddeliteľnou kultúrnou ikonou pre každú
Ray-Ban Počas svojej takmer osemdesaťročnej histórie Ray-Ban neustále posúval hranice nielen v optických inováciách, ale aj v popkultúre. Od prezidentov po hviezdy strieborného plátna, od umelcov po topmodelky, Ray-Ban okuliare sú neoddeliteľnou kultúrnou ikonou pre každú
M Missoni M Missoni je cool mladšia sestra svetoznámej značky Missoni, ktorá vznikla v roku 1998. Láska k vzorom, farbám a textúre je stále prítomná aj v tejto línii, no s uvoľnenejším a ležérnejším prístupom. Pre koho? Dioptrické okuliare M Missoni MMI0160 086 sú súčasťou
Ray-Ban Počas svojej takmer osemdesaťročnej histórie Ray-Ban neustále posúval hranice nielen v optických inováciách, ale aj v popkultúre. Od prezidentov po hviezdy strieborného plátna, od umelcov po topmodelky, Ray-Ban okuliare sú neoddeliteľnou kultúrnou ikonou pre každú
Ray-Ban Počas svojej takmer osemdesaťročnej histórie Ray-Ban neustále posúval hranice nielen v optických inováciách, ale aj v popkultúre. Od prezidentov po hviezdy strieborného plátna, od umelcov po topmodelky, Ray-Ban okuliare sú neoddeliteľnou kultúrnou ikonou pre každú
Seventh Street Safilo vždy bolo synonymom kvality a excelentnosti. Kolekcia očnej optiky Safilo má viacero línií navrhnutých pre špecifické potreby zákazníkov. Značka Seventh Street je špecifická svojimi funky, nezvyčajnými tvarmi rámov, ktoré sú určené pre teenagerov. Žiarivé
Seventh Street Safilo vždy bolo synonymom kvality a excelentnosti. Kolekcia očnej optiky Safilo má viacero línií navrhnutých pre špecifické potreby zákazníkov. Značka Seventh Street je špecifická svojimi funky, nezvyčajnými tvarmi rámov, ktoré sú určené pre teenagerov. Žiarivé
Seventh Street Safilo vždy bolo synonymom kvality a excelentnosti. Kolekcia očnej optiky Safilo má viacero línií navrhnutých pre špecifické potreby zákazníkov. Značka Seventh Street je špecifická svojimi funky, nezvyčajnými tvarmi rámov, ktoré sú určené pre teenagerov. Žiarivé
Missoni Značku Missoni založili v roku 1953 Ottavio a Rossita Missoni. Typickým znakom značky sú farebné kombinácie, cik-cakovité a geometrické vzory. Missoni, spájaná s estetickými a technologickými inováciami, patrí k najlepším predstaviteľom talianskej módy a dizajnu, pričom
Ray-Ban Počas svojej takmer osemdesaťročnej histórie Ray-Ban neustále posúval hranice nielen v optických inováciách, ale aj v popkultúre. Od prezidentov po hviezdy strieborného plátna, od umelcov po topmodelky, Ray-Ban okuliare sú neoddeliteľnou kultúrnou ikonou pre každú
Seventh Street Safilo vždy bolo synonymom kvality a excelentnosti. Kolekcia očnej optiky Safilo má viacero línií navrhnutých pre špecifické potreby zákazníkov. Značka Seventh Street je špecifická svojimi funky, nezvyčajnými tvarmi rámov, ktoré sú určené pre teenagerov. Žiarivé
Seventh Street Safilo vždy bolo synonymom kvality a excelentnosti. Kolekcia očnej optiky Safilo má viacero línií navrhnutých pre špecifické potreby zákazníkov. Značka Seventh Street je špecifická svojimi funky, nezvyčajnými tvarmi rámov, ktoré sú určené pre teenagerov. Žiarivé
Seventh Street Safilo vždy bolo synonymom kvality a excelentnosti. Kolekcia očnej optiky Safilo má viacero línií navrhnutých pre špecifické potreby zákazníkov. Značka Seventh Street je špecifická svojimi funky, nezvyčajnými tvarmi rámov, ktoré sú určené pre teenagerov. Žiarivé
Love Moschino Moschino je talianska luxusná módna značka, ktorú v roku 1983 založil Franco Moschino. Je to jedna z najpútavejších značiek v médiách a získala si podporu množstva celebrít. LOVE Moschino sa od ostatných luxusných módnych značiek odlišuje kreatívnym, ironickým a
Love Moschino Moschino je talianska luxusná módna značka, ktorú v roku 1983 založil Franco Moschino. Je to jedna z najpútavejších značiek v médiách a získala si podporu množstva celebrít. LOVE Moschino sa od ostatných luxusných módnych značiek odlišuje kreatívnym, ironickým a
Love Moschino Moschino je talianska luxusná módna značka, ktorú v roku 1983 založil Franco Moschino. Je to jedna z najpútavejších značiek v médiách a získala si podporu množstva celebrít. LOVE Moschino sa od ostatných luxusných módnych značiek odlišuje kreatívnym, ironickým a
Ray-Ban Počas svojej takmer osemdesaťročnej histórie Ray-Ban neustále posúval hranice nielen v optických inováciách, ale aj v popkultúre. Od prezidentov po hviezdy strieborného plátna, od umelcov po topmodelky, Ray-Ban okuliare sú neoddeliteľnou kultúrnou ikonou pre každú