Najnižšia cena za posledných 60 dní: 660 €
Ceny a dostupnosť sa môžu meniť aj niekoľko krát za deň. Skontrolujte si aktuálne údaje priamo v e-shopoch. Všetky dostupné farby a veľkosti nájdete priamo v e-shopoch.
Oproti lamelovému dnu majú výhodu nezapadávania vecí medzi lamely a dno, ďalej sa po vysokotlakovom dne lepšie chodí ako po lamelovom, nevýhodou je vyššia cena ako pri modeloch s lamelami. Čln má posuvné sedačky! Pri zložení držiaka motora sa dá použiť čln aj ako raft. (na obrázkoch je veľkosť 270 cm). PVC materiál je niekoľkovrstvový o sile 1100g/m2 a je naň 5 rokov záruka. Spoje člnov sú zvárané za studena, kde stroj dávkuje lepidlo a následne ho stlačí, tým sa eliminuje faktor ľudskej chyby pri ručnom lepení spojov. Navyše naše spoje sú zo 4 vrstiev materiálu s použitím veľmi kvalitného francúzskeho lepidla, vďaka tomu je na spoje 3 ročná záruka. U väčšiny lacných značiek člnov spoje nevydržia tak dlho práve preto, že dosť často sa spoje lepia ručne a nanáša sa niekde viac lepidla, niekde menej, preto sa dáva prednosť pri člnoch zváraniu. Ďalším dôležitým faktorom je použitie veľmi kvalitného lepidla. Parametre: •šírka valca: 36 cm •počet komôr: 2 •Súčasťou člna: veslá, taška na zbalenie, posuvná lavička, pumpa, sada lepenia, držiak motora, vysokotlaková podlaha, lano na priviazanie.
Oproti lamelovému dnu majú výhodu nezapadávania vecí medzi lamely a dno, ďalej sa po vysokotlakovom dne lepšie chodí ako po lamelovom, nevýhodou je vyššia cena ako pri modeloch s lamelami. Čln má posuvné sedačky! Pri zložení držiaka motora sa dá použiť čln aj ako raft. (na
Oproti lamelovému dnu majú výhodu nezapadávania vecí medzi lamely a dno, ďalej sa po vysokotlakovom dni lepšie chodia ako po lamelovom, nevýhodou je vyššia cena ako pri modeloch s lamelami. Čln má posuvné sedačky! Pri zložení držiaka motora sa dá použiť čln aj ako raft. (na
Tieto modely majú tepelne zvárané spoje (spoj tubusov je úplne bez lepidla, takže lepidlo nestarne keď tam nie je), na spoje a dvojito lepené držiaky poskytujeme záruku 3 roky, navyše spoj je tvorený zo 4 vrstiev materiálu viď obrázok. U väčšiny lacných značiek člnov spoje
Oproti lamelovému dnu majú výhodu nezapadávania vecí medzi lamely a dno, ďalej sa po vysokotlakovom dne lepšie chodí ako po lamelovom, nevýhodou je vyššia cena ako pri modeloch s lamelami. Čln má posuvné sedačky! Pri zložení držiaka motora sa dá použiť čln aj ako raft. (na
Oproti lamelovému dnu majú výhodu nezapadávania vecí medzi lamely a dno, ďalej sa po vysokotlakovom dne lepšie chodí ako po lamelovom, nevýhodou je vyššia cena ako pri modeloch s lamelami. Čln má posuvné sedačky! Pri zložení držiaka motora sa dá použiť čln aj ako raft. (na
Oproti lamelovému dnu majú výhodu nezapadávania vecí medzi lamely a dno, ďalej sa po vysokotlakovom dne lepšie chodí ako po lamelovom, nevýhodou je vyššia cena ako pri modeloch s lamelami. Čln má posuvné sedačky! Pri zložení držiaka motora sa dá použiť čln aj ako raft. (na
Modely ocenia predovšetkým rybári na záváženie, alebo ako prídavný čln k väčšej lodi. Jednoducho je určený pre užívateľov, ktorí potrebujú viac pohodlia a viac priestoru. Vďaka svojej šírke sú veľmi stabilné a priestranné. Model CW sa vyrába v zelenej farbe s
Tieto modely majú tepelne zvárané spoje (spoj tubusov je úplne bez lepidla, takže lepidlo nestarne keď tam nie je), na spoje a dvojito lepené držiaky poskytujeme záruku 3 roky, navyše spoj je tvorený zo 4 vrstiev materiálu viď obrázok. U väčšiny lacných značiek člnov spoje
Tieto modely majú tepelne zvárané spoje (spoj je úplne bez lepidla, takže lepidlo nestarne keď tam nie je), na spoje a dvojito lepené držiaky. Navyše naše spoje sú zo 4 vrstvev materiálu (viď.obrázok) s použitím veľmi kvalitného francúzskeho lepidla, vďaka tomu je na spoje 3
Tieto modely majú tepelne zvárané spoje (spoj tubusov je úplne bez lepidla, takže lepidlo nestarne keď tam nie je), na spoje a dvojito lepené držiaky poskytujeme záruku 3 roky, navyše spoj je tvorený zo 4 vrstiev materiálu viď obrázok. U väčšiny lacných značiek člnov spoje
Tieto modely majú tepelne zvárané spoje (spoj je úplne bez lepidla, takže lepidlo nestarne keď tam nie je), na spoje a dvojito lepené držiaky. Navyše naše spoje sú zo 4 vrstvev materiálu (viď.obrázok) s použitím veľmi kvalitného francúzskeho lepidla, vďaka tomu je na spoje 3
Oproti lamelovému dnu majú výhodu nezapadávania vecí medzi lamely a dno, ďalej sa po vysokotlakovom dni lepšie chodia ako po lamelovom, nevýhodou je vyššia cena ako pri modeloch s lamelami. Čln má posuvné sedačky! Pri zložení držiaka motora sa dá použiť čln aj ako raft. (na
Oproti lamelovému dnu majú výhodu nezapadávania vecí medzi lamely a dno, ďalej sa po vysokotlakovom dni lepšie chodia ako po lamelovom, nevýhodou je vyššia cena ako pri modeloch s lamelami. Čln má posuvné sedačky! Pri zložení držiaka motora sa dá použiť čln aj ako raft. (na
Oproti lamelovému dnu majú výhodu nezapadávania vecí medzi lamely a dno, ďalej sa po vysokotlakovom dni lepšie chodia ako po lamelovom, nevýhodou je vyššia cena ako pri modeloch s lamelami. Čln má posuvné sedačky! Pri zložení držiaka motora sa dá použiť čln aj ako raft. (na
Modely ocenia predovšetkým rybári na záváženie, alebo ako prídavný čln k väčšej lodi. Jednoducho je určený pre užívateľov, ktorí potrebujú viac pohodlia a viac priestoru. Vďaka svojej šírke sú veľmi stabilné a priestranné. Model CW235 sa vyrába v zelenej farbe, s pevnou
Modely ocenia predovšetkým rybári na záváženie, alebo ako prídavný čln k väčšej lodi. Jednoducho je určený pre užívateľov, ktorí potrebujú viac pohodlia a viac priestoru. Vďaka svojej šírke sú veľmi stabilné a priestranné. Model CW sa vyrába v zelenej farbe s
Tieto modely majú tepelne zvárané spoje (spoj tubusov je úplne bez lepidla, takže lepidlo nestarne keď tam nie je), na spoje a dvojito lepené držiaky poskytujeme záruku 3 roky, navyše spoj je tvorený zo 4 vrstiev materiálu viď obrázok. U väčšiny lacných značiek člnov spoje
Tieto modely majú tepelne zvárané spoje (spoj je úplne bez lepidla, takže lepidlo nestarne keď tam nie je), na spoje a dvojito lepené držiaky. Navyše naše spoje sú zo 4 vrstvev materiálu (viď.obrázok) s použitím veľmi kvalitného francúzskeho lepidla, vďaka tomu je na spoje 3
Tieto modely majú tepelne zvárané spoje (spoj je úplne bez lepidla, takže lepidlo nestarne keď tam nie je), na spoje a dvojito lepené držiaky. Navyše naše spoje sú zo 4 vrstvev materiálu (viď.obrázok) s použitím veľmi kvalitného francúzskeho lepidla, vďaka tomu je na spoje 3
Tieto modely majú tepelne zvárané spoje (spoj je úplne bez lepidla, takže lepidlo nestarne keď tam nie je), na spoje a dvojito lepené držiaky. Navyše naše spoje sú zo 4 vrstvev materiálu (viď.obrázok) s použitím veľmi kvalitného francúzskeho lepidla, vďaka tomu je na spoje 3
Tieto modely majú tepelne zvárané spoje (spoj je úplne bez lepidla, takže lepidlo nestarne keď tam nie je), na spoje a dvojito lepené držiaky. Navyše naše spoje sú zo 4 vrstvev materiálu (viď.obrázok) s použitím veľmi kvalitného francúzskeho lepidla, vďaka tomu je na spoje 3
V porovnaní s predchádzajúcou verziou člna FX290, poskytuje ešte väčšiu stabilitu a vnútorný priestor | Navrhnuté pre ešte väčšiu stabilitu a poskytnutie čo najväčšieho vnútorného priestoru v porovnaní so starým modelom FX240 | Okrúhle konce komôr pre väčšiu stabilitu na
V porovnaní s predchádzajúcou verziou člna FX290, poskytuje ešte väčšiu stabilitu a vnútorný priestor | Navrhnuté pre ešte väčšiu stabilitu a poskytnutie čo najväčšieho vnútorného priestoru v porovnaní so starým modelom FX240 | Okrúhle konce komôr pre väčšiu stabilitu na
V porovnaní s predchádzajúcou verziou člna FX290, poskytuje ešte väčšiu stabilitu a vnútorný priestor | Navrhnuté pre ešte väčšiu stabilitu a poskytnutie čo najväčšieho vnútorného priestoru v porovnaní so starým modelom FX240 | Okrúhle konce komôr pre väčšiu stabilitu na