Najnižšia cena za posledných 60 dní: 57 €
Ceny a dostupnosť sa môžu meniť aj niekoľko krát za deň. Skontrolujte si aktuálne údaje priamo v e-shopoch. Všetky dostupné farby a veľkosti nájdete priamo v e-shopoch.
Veľkosť | 53 |
Farba | Sivé |
Tvar rámu | Squared |
Materiál | Plastové |
Určenie | Detské |
Požadované vlastnosti | polarizácia |
Druh | polarizované |
Odporúčaná cena | 90.00 |
Timberland Timberland je značkou pre tých, ktorý si cenia prírodu a čas strávený v nej. Timberland slnečné a dioptrické okuliare ponákajú majstrovksú kvalitu a vybudovanú silu čeliť elementom prírody. Motto značky Timberland: ”robiť dobre a robiť dobro”. Pre koho?
Timberland Timberland je značkou pre tých, ktorý si cenia prírodu a čas strávený v nej. Timberland slnečné a dioptrické okuliare ponákajú majstrovksú kvalitu a vybudovanú silu čeliť elementom prírody. Motto značky Timberland: ”robiť dobre a robiť dobro”. Pre koho?
Timberland Timberland je značkou pre tých, ktorý si cenia prírodu a čas strávený v nej. Timberland slnečné a dioptrické okuliare ponákajú majstrovksú kvalitu a vybudovanú silu čeliť elementom prírody. Motto značky Timberland: ”robiť dobre a robiť dobro”. Pre koho?
Timberland Timberland je značkou pre tých, ktorý si cenia prírodu a čas strávený v nej. Timberland slnečné a dioptrické okuliare ponákajú majstrovksú kvalitu a vybudovanú silu čeliť elementom prírody. Motto značky Timberland: ”robiť dobre a robiť dobro”. Pre koho?
Timberland Timberland je značkou pre tých, ktorý si cenia prírodu a čas strávený v nej. Timberland slnečné a dioptrické okuliare ponákajú majstrovksú kvalitu a vybudovanú silu čeliť elementom prírody. Motto značky Timberland: ”robiť dobre a robiť dobro”. Pre koho?
Timberland Timberland je značkou pre tých, ktorý si cenia prírodu a čas strávený v nej. Timberland slnečné a dioptrické okuliare ponákajú majstrovksú kvalitu a vybudovanú silu čeliť elementom prírody. Motto značky Timberland: ”robiť dobre a robiť dobro”. Pre koho?
Timberland Timberland je značkou pre tých, ktorý si cenia prírodu a čas strávený v nej. Timberland slnečné a dioptrické okuliare ponákajú majstrovksú kvalitu a vybudovanú silu čeliť elementom prírody. Motto značky Timberland: ”robiť dobre a robiť dobro”. Pre koho?
Timberland Timberland je značkou pre tých, ktorý si cenia prírodu a čas strávený v nej. Timberland slnečné a dioptrické okuliare ponákajú majstrovksú kvalitu a vybudovanú silu čeliť elementom prírody. Motto značky Timberland: ”robiť dobre a robiť dobro”. Pre koho?
Timberland Timberland je značkou pre tých, ktorý si cenia prírodu a čas strávený v nej. Timberland slnečné a dioptrické okuliare ponákajú majstrovksú kvalitu a vybudovanú silu čeliť elementom prírody. Motto značky Timberland: ”robiť dobre a robiť dobro”. Pre koho?
Guess Zakladatelia GUESS, bratia Marcianovci, opustili Francúzsko v roku 1981, aby nasledovali svoj americký sen. Ich prvá kolekcia v priebehu pár hodín zmizla z pultov a nová módna legenda bola na svete. GUESS okuliare sa stali symbolom mladého, dobrodružného a sexi životného štýlu
Guess Zakladatelia GUESS, bratia Marcianovci, opustili Francúzsko v roku 1981, aby nasledovali svoj americký sen. Ich prvá kolekcia v priebehu pár hodín zmizla z pultov a nová módna legenda bola na svete. GUESS okuliare sa stali symbolom mladého, dobrodružného a sexi životného štýlu
Guess Zakladatelia GUESS, bratia Marcianovci, opustili Francúzsko v roku 1981, aby nasledovali svoj americký sen. Ich prvá kolekcia v priebehu pár hodín zmizla z pultov a nová módna legenda bola na svete. GUESS okuliare sa stali symbolom mladého, dobrodružného a sexi životného štýlu
Guess Zakladatelia GUESS, bratia Marcianovci, opustili Francúzsko v roku 1981, aby nasledovali svoj americký sen. Ich prvá kolekcia v priebehu pár hodín zmizla z pultov a nová módna legenda bola na svete. GUESS okuliare sa stali symbolom mladého, dobrodružného a sexi životného štýlu
Guess Zakladatelia GUESS, bratia Marcianovci, opustili Francúzsko v roku 1981, aby nasledovali svoj americký sen. Ich prvá kolekcia v priebehu pár hodín zmizla z pultov a nová módna legenda bola na svete. GUESS okuliare sa stali symbolom mladého, dobrodružného a sexi životného štýlu
Guess Zakladatelia GUESS, bratia Marcianovci, opustili Francúzsko v roku 1981, aby nasledovali svoj americký sen. Ich prvá kolekcia v priebehu pár hodín zmizla z pultov a nová módna legenda bola na svete. GUESS okuliare sa stali symbolom mladého, dobrodružného a sexi životného štýlu
Web Web okuliare sú už roky známe pod značkou legendárnosti odhodlaných cestovateľov a bádateľov. Sú inšpirované 30. rokmi a ľudským snom o lietaní. Značka okuliarov Web začala vyrábať svoje okuliare ako praktické pomôcky pre prvých pilotov, aj vášnivých skúmateľov
Guess Zakladatelia GUESS, bratia Marcianovci, opustili Francúzsko v roku 1981, aby nasledovali svoj americký sen. Ich prvá kolekcia v priebehu pár hodín zmizla z pultov a nová módna legenda bola na svete. GUESS okuliare sa stali symbolom mladého, dobrodružného a sexi životného štýlu