Najnižšia cena za posledných 60 dní: 120 €
Ceny a dostupnosť sa môžu meniť aj niekoľko krát za deň. Skontrolujte si aktuálne údaje priamo v e-shopoch. Všetky dostupné farby a veľkosti nájdete priamo v e-shopoch.
Pohlavie | Pánske |
Guess Zakladatelia GUESS, bratia Marcianovci, opustili Francúzsko v roku 1981, aby nasledovali svoj americký sen. Ich prvá kolekcia v priebehu pár hodín zmizla z pultov a nová módna legenda bola na svete. GUESS okuliare sa stali symbolom mladého, dobrodružného a sexi životného štýlu
Gucci Značka Gucci, ktorú v roku 1921 založil Guccio Gucci, je jednou z najstarších talianskych módnych značiek. Vplyvné, inovatívne a progresívne – podľa novej vízie kreatívneho riaditeľa Alessandra Micheleho predstavujú Gucci okuliare vrchol talianskej remeselnej zručnosti a sú
Polarizácia Špeciálny filter na šošovkách, ktorý zabráni slnečným lúčom, aby sa nepríjemne odrážali priamo do vašich očí a oslepovali vás. Oceníte ich najmä počas letných mesiacov ale aj pri šoférovaní, horskej turistike či vodných a zimných športoch. Timberland
Polarizácia Špeciálny filter na šošovkách, ktorý zabráni slnečným lúčom, aby sa nepríjemne odrážali priamo do vašich očí a oslepovali vás. Oceníte ich najmä počas letných mesiacov ale aj pri šoférovaní, horskej turistike či vodných a zimných športoch. Smith Smith
Lacoste História značky Lacoste je príbehom tenisovej legendy, ktorej nápady navždy zmenili športový a módny priemysel. Inšpirovaný svojou prezývkou, francúzska tenisová superstar René Lacoste umiestnil symbol malého krokodíla na bielu polokošeľu prvýkrát v roku 1920 - vtedy sa
Lacoste História značky Lacoste je príbehom tenisovej legendy, ktorej nápady navždy zmenili športový a módny priemysel. Inšpirovaný svojou prezývkou, francúzska tenisová superstar René Lacoste umiestnil symbol malého krokodíla na bielu polokošeľu prvýkrát v roku 1920 - vtedy sa
Lacoste História značky Lacoste je príbehom tenisovej legendy, ktorej nápady navždy zmenili športový a módny priemysel. Inšpirovaný svojou prezývkou, francúzska tenisová superstar René Lacoste umiestnil symbol malého krokodíla na bielu polokošeľu prvýkrát v roku 1920 - vtedy sa
Emilio Pucci Emilio Pucci bol vynikajúci kolorista, ktorý čerpal inšpiráciu z prírody a exotických kultúr. Na základe nich vytváral svoje typické potlače, abstraktné vzory a infúzie kaleidoskopických farieb. Jeho radikálny prístup k móde a vízia priekopníka sa naplno prejavila
Lacoste História značky Lacoste je príbehom tenisovej legendy, ktorej nápady navždy zmenili športový a módny priemysel. Inšpirovaný svojou prezývkou, francúzska tenisová superstar René Lacoste umiestnil symbol malého krokodíla na bielu polokošeľu prvýkrát v roku 1920 - vtedy sa
Polarizácia Špeciálny filter na šošovkách, ktorý zabráni slnečným lúčom, aby sa nepríjemne odrážali priamo do vašich očí a oslepovali vás. Oceníte ich najmä počas letných mesiacov ale aj pri šoférovaní, horskej turistike či vodných a zimných športoch. Ray-Ban Počas
Carolina Herrera Carolina Herrera, módna návrhárka z Venezuely, ktorú vždy priťahovala krása a elegancia módy, je rozpoznateľná pre svoj vlastný zmysel pre štýl. Jej kolekcia okuliarov naďalej inšpiruje ženy aj mužov, aby boli sebavedomí vo svojej koži. Okuliare Carolina Herrera
Missoni Značku Missoni založili v roku 1953 Ottavio a Rossita Missoni. Typickým znakom značky sú farebné kombinácie, cik-cakovité a geometrické vzory. Missoni, spájaná s estetickými a technologickými inováciami, patrí k najlepším predstaviteľom talianskej módy a dizajnu, pričom
Guess Zakladatelia GUESS, bratia Marcianovci, opustili Francúzsko v roku 1981, aby nasledovali svoj americký sen. Ich prvá kolekcia v priebehu pár hodín zmizla z pultov a nová módna legenda bola na svete. GUESS okuliare sa stali symbolom mladého, dobrodružného a sexi životného štýlu
Ray-Ban Počas svojej takmer osemdesaťročnej histórie Ray-Ban neustále posúval hranice nielen v optických inováciách, ale aj v popkultúre. Od prezidentov po hviezdy strieborného plátna, od umelcov po topmodelky, Ray-Ban okuliare sú neoddeliteľnou kultúrnou ikonou pre každú
Ray-Ban Počas svojej takmer osemdesaťročnej histórie Ray-Ban neustále posúval hranice nielen v optických inováciách, ale aj v popkultúre. Od prezidentov po hviezdy strieborného plátna, od umelcov po topmodelky, Ray-Ban okuliare sú neoddeliteľnou kultúrnou ikonou pre každú
Guess Zakladatelia GUESS, bratia Marcianovci, opustili Francúzsko v roku 1981, aby nasledovali svoj americký sen. Ich prvá kolekcia v priebehu pár hodín zmizla z pultov a nová módna legenda bola na svete. GUESS okuliare sa stali symbolom mladého, dobrodružného a sexi životného štýlu
Guess Zakladatelia GUESS, bratia Marcianovci, opustili Francúzsko v roku 1981, aby nasledovali svoj americký sen. Ich prvá kolekcia v priebehu pár hodín zmizla z pultov a nová módna legenda bola na svete. GUESS okuliare sa stali symbolom mladého, dobrodružného a sexi životného štýlu
Police Značka Police, založená talianskými bratmi De Rigo, sa chytila perfektnej šance a v roku 1983 dostala svoje slnečné okuliare do sveta módy, kde sa rozhodli neustále potvrdzovať svoju nekonvenčnosť. S prísľubom vytvárať inšpiratívne slnečné okuliare každý rok v novej
Arnette Arnette sa zrodil v roku 1992 v Kalifornii a je považovaný za vôbec prvú značku okuliarov určenú pre mladých ľudí vyznávajúcich aktívny spôsob života, predovšetkým skateboardistov, snowboardistov a jazdcov BMX. Arnette sa riadi heslom: ”Robiť veci podľa seba a zabávať
Marc Jacobs Marc Jacobs je bývalý kreatívny riaditeľ módneho domu Louis Vuitton a najmladší módny návrhár, ktorý kedy získal prestížne ocenenie CFD. V roku 1984 spolu s Robertom Duffym vytvorili značku Marc Jacobs založenú na dvoch veľmi jednoduchých konceptoch: láska k móde a