Najnižšia cena za posledných 60 dní: 59,99 €
Ceny a dostupnosť sa môžu meniť aj niekoľko krát za deň. Skontrolujte si aktuálne údaje priamo v e-shopoch. Všetky dostupné farby a veľkosti nájdete priamo v e-shopoch.
MEZCAL Veľmi rýchla a všestranná XC/TRAIL pneumatika. Stredná časť behúňa je tvorená takmer vzájomne sa prelínajúcimi hrudkami pre maximálnu rýchlosť a nízky valivý odpor. Istotu v zákrutách dodáva dostatočne ostrý a vysoký dezén na okraji behúňa, kde je každý gombík vybavený aj lamelou na zvýšenie priľnavosti. Mnohé výrazné hrany si potom dokážu udržať priľnavosť aj pri stúpaní alebo agresívnom brzdení. Vzhľadom na to, aká je pneumatika rýchla, ponúka nečakanú istotu v náročnejšom teréne a podmienkach. Najpredávanejšia pneumatika vo svojej kategórii. Bezdušová verzia Konštrukcia a použitie kordu ' XC-TRAIL' , NYLON 120 TPI, zosilnená bočnica proti prerezaniu Kevlarová pätka 4C- štyri zmesi v jednom plášti Inovovaná zmes Grafen 2.0 pre ešte väčšiu odolnosť, dlhší kilometrový výkon a maximálnu priľnavosť na mokrom povrchu PREVEDENIE: bezdušové, VYUŽITIE: Trail, XC, MTB, MATERIÁL: Kevlar, EAN: 8022530017770
Farba | antracitová/čierna |
Plášť na bicykel Vittoria Mezcal III:Chcete si zaobstarať nový plášť na bicykel? Tak je nevyhnutné vedieť aký rozmer na svojom bicykli máte. K tomuto plášťu sú vhodné kolesá s priemerom 27,5. Tento typ sa hodí na jazdu na suchom povrchu. Plášť na bicykel VITTORIA je
MEZCAL | | Veľmi rýchla a všestranná XC/TRAIL pneumatika. Stredná časť behúňa je tvorená takmer vzájomne sa prelínajúcimi hrudkami pre maximálnu rýchlosť a nízky valivý odpor. Istotu v zákrutách dodáva dostatočne ostrý a vysoký dezén na okraji behúňa, kde je každý gombík
MEZCAL | | Veľmi rýchla a všestranná XC/TRAIL pneumatika. Stredná časť behúňa je tvorená takmer vzájomne sa prelínajúcimi hrudkami pre maximálnu rýchlosť a nízky valivý odpor. Istotu v zákrutách dodáva dostatočne ostrý a vysoký dezén na okraji behúňa, kde je každý gombík
MEZCAL | | Veľmi rýchla a všestranná XC/TRAIL pneumatika. Stredná časť behúňa je tvorená takmer vzájomne sa prelínajúcimi hrudkami pre maximálnu rýchlosť a nízky valivý odpor. Istotu v zákrutách dodáva dostatočne ostrý a vysoký dezén na okraji behúňa, kde je každý gombík
MEZCAL | | Veľmi rýchla a všestranná XC/TRAIL pneumatika. Stredná časť behúňa je tvorená takmer vzájomne sa prelínajúcimi hrudkami pre maximálnu rýchlosť a nízky valivý odpor. Istotu v zákrutách dodáva dostatočne ostrý a vysoký dezén na okraji behúňa, kde je každý gombík
MEZCAL | | Veľmi rýchla univerzálna pneumatika XC-TRAIL Stredná časť dezénu je takmer naskladaná | vzájomne sa blokujúce hroty pre maximálnu rýchlosť. Hlávky sú ostré a dostatočne vysoké, aby vám dodali istotu v zákrutách, rozmiestnené po stranách behúňa. | | | Drôtená pätka | | |
MEZCAL | | Veľmi rýchla univerzálna pneumatika XC-TRAIL Stredná časť dezénu je takmer naskladaná | vzájomne sa blokujúce hroty pre maximálnu rýchlosť. Hlávky sú ostré a dostatočne vysoké, aby vám dodali istotu v zákrutách, rozmiestnené po stranách behúňa. | | | Drôtená pätka |
MEZCAL | | Veľmi rýchla univerzálna pneumatika XC-TRAIL Stredná časť dezénu je takmer naskladaná | vzájomne sa blokujúce hroty pre maximálnu rýchlosť. Hlúčiky sú ostré a dostatočne vysoké, aby vám dodali istotu v zákrutách, rozmiestnené po stranách behúňa. | | | Drôtená pätka |
MEZCAL | | Veľmi rýchla univerzálna pneumatika XC-TRAIL Stredná časť dezénu je takmer naskladaná | vzájomne sa blokujúce hroty pre maximálnu rýchlosť. Hlávky sú ostré a dostatočne vysoké, aby vám dodali istotu v zákrutách, rozmiestnené po stranách behúňa. | | | Drôtená pätka |
MEZCAL | | Veľmi rýchla a všestranná XC/TRAIL pneumatika. Stredná časť behúňa je tvorená takmer vzájomne sa prelínajúcimi hrudkami pre maximálnu rýchlosť a nízky valivý odpor. Istotu v zákrutách dodáva dostatočne ostrý a vysoký dezén na okraji behúňa, kde je každý gombík
MEZCAL | | Veľmi rýchla a všestranná XC/TRAIL pneumatika. Stredná časť behúňa je tvorená takmer vzájomne sa prelínajúcimi hrudkami pre maximálnu rýchlosť a nízky valivý odpor. Istotu v zákrutách dodáva dostatočne ostrý a vysoký dezén na okraji behúňa, kde je každý gombík
Plášť na bicykel Vittoria BARZO XC-TRAIL:Potrebujete si kúpiť nový plášť na bicykel? Tak je nevyhnutné vedieť aký rozmer na svojom bicykli máte. Tento plášť je vhodný na kolesá s priemerom 29. Tento typ je určený na jazdu Plášť na bicykel VITTORIA sa hodí na krosový
BARZO | | | Rýchly plášť XC, ktorý sa nestratí ani na technickejších tratiach. Stredná časť je navrhnutá tak, aby bolo odvaľovanie čo najjednoduchšie pri zachovaní veľmi dobrej priľnavosti. | Jednotlivé hroty sú na plášti usporiadané do tvaru písmena 'V', vďaka čomu má
BARZO | | | Rýchly plášť XC, ktorý sa nestratí ani na technickejších tratiach. Stredná časť je navrhnutá tak, aby bolo odvaľovanie čo najjednoduchšie pri zachovaní veľmi dobrej priľnavosti. | Jednotlivé hroty sú na plášti usporiadané do tvaru písmena 'V', vďaka čomu má
BARZO | | | Rýchly plášť XC, ktorý sa nestratí ani na technickejších tratiach. Stredná časť je navrhnutá tak, aby bolo odvaľovanie čo najjednoduchšie pri zachovaní veľmi dobrej priľnavosti. | Jednotlivé hroty sú na plášti usporiadané do tvaru písmena 'V', vďaka čomu má
BARZO | | | Rýchly plášť XC, ktorý sa nestratí ani na technickejších tratiach. Stredná časť je navrhnutá tak, aby bolo odvaľovanie čo najjednoduchšie pri zachovaní veľmi dobrej priľnavosti. | Jednotlivé hroty sú na plášti usporiadané do tvaru písmena 'V', vďaka čomu má
BARZO | | | Rýchly plášť XC, ktorý sa nestratí ani na technickejších tratiach. Stredná časť je navrhnutá tak, aby bolo odvaľovanie čo najjednoduchšie pri zachovaní veľmi dobrej priľnavosti. | Jednotlivé hroty sú na plášti usporiadané do tvaru písmena 'V', vďaka čomu má
BARZO | | | Rýchly plášť XC, ktorý sa nestratí ani na technickejších tratiach. Stredná časť je navrhnutá tak, aby bolo odvaľovanie čo najjednoduchšie pri zachovaní veľmi dobrej priľnavosti. | Jednotlivé hroty sú na plášti usporiadané do tvaru písmena 'V', vďaka čomu má
BARZO | | | Rýchly plášť XC, ktorý sa nestratí ani na technickejších tratiach. Stredná časť je navrhnutá tak, aby bolo odvaľovanie čo najjednoduchšie pri zachovaní veľmi dobrej priľnavosti. | Jednotlivé hroty sú na plášti usporiadané do tvaru písmena 'V', vďaka čomu má
MARTELLO | | | Hľadáte trailovú/enduro pneumatiku s čo najuniverzálnejšími vlastnosťami? Potom je Martello vaša voľba! Za svoje všestranné schopnosti vďačí odolnému, svetovými pohármi overenému kordu TNT, | zmesi 4C G+ a dezénu inšpirovanému motokrosom. Každý gombík je ryhovaný
TERRENO DRY | | Ako už názov napovedá, táto pneumatika je určená najmä na suchšie XC trate. Jedinečná stredová časť dezénu je inšpirovaná kaprami - konkrétne ich šupinami. | Vďaka tomu kladie počas jazdy nízky valivý odpor, ale pri zmene smeru, akcelerácii alebo brzdení sa
AGARRO | | Novinka na rok 2020. Agresívnejšia vzorka ako Barzo, ale rýchlejšia ako Martello. Tento nový prírastok do talianskej rodiny milovníkov stúpania naklonených plášťov je ideálny all-mountain plášť, ktorý však zvládne aj ľahké enduro. Vynikajúca priľnavosť, istá v
AGARRO | | Novinka na rok 2020. Agresívnejšia vzorka ako Barzo, ale rýchlejšia ako Martello. Tento nový prírastok do talianskej rodiny milovníkov stúpania naklonených plášťov je ideálny all-mountain plášť, ktorý však zvládne aj ľahké enduro. Vynikajúca priľnavosť, istá v
TERRENO | | Pretekársky semi-slick na suché trate XC. Najrýchlejšia a najľahšia pneumatika XC RACING od spoločnosti VITTORIA. | Rýchlejšiu jazdu ako na pneumatike TERRENO možno dosiahnuť len jazdou na holom ráfiku. | Stredná časť behúňa s jemnými šupinkami - model carp 2.0, poskytne