Najnižšia cena za posledných 60 dní: 755 €
Ceny a dostupnosť sa môžu meniť aj niekoľko krát za deň. Skontrolujte si aktuálne údaje priamo v e-shopoch. Všetky dostupné farby a veľkosti nájdete priamo v e-shopoch.
Cieľom Rogera Sadowského bolo vždy ďalšie vylepšenie už aj tak veľmi úspešného basového dizajnu vykonaním niekoľkých podrobných vylepšení. Spolu s elektronikou, ktorú vyvinul, sa Rogerovi Sadowskému podarilo pozdvihnúť basový zvuk P/J basy na novú úroveň. Nikdy nie drsne alebo prenikavo znejúce, so silnými, mohutnými, ale nikdy bahnitými basmi, so súčasnými, ale nie príliš agresívnymi stredmi a sladkým vzdušným high-endom. Všetky vlastnosti moderných bás Roger MetroExpress nájdete aj v tomto basovom 21-Fret Vintage P / J prevedení. Preferovaná ruka: Pravá ruka Snímač pri krku: Passive Sadowsky P-Style Farba podľa výrobcu: Solid Olympic White Telo: Okoume Typ: Precision Bass Pickguard: Tortoise Ovládače: Hlasitosť;Treble;Vyváženie;Bass Kobylka/tremolo: Sadowsky With Quick String Release Kobylkový snímač: Passive Sadowsky J-Style Hmatník: Morado Elektronika: Pasívny Hrúbka: 045' / 105' Šírka nultého pražca (mm): 38.5 Krk: Javor Konštrukcia: Skrutkovaný krk Rádius hmatníka: 12'' Krajina pôvodu: Čína Puzdro/kufor v cene: Obsahuje púzdro Povrchová úprava: High Gloss Menzúra (mm): 864.0 Balenie obsahuje: Prenosné puzdro Počet pražcov: 21 Farba: Biela Počet strún: 4 Intarzia hmatníka: Dot Hardware: Chróm
Farba | White |
Cieľom Rogera Sadowského bolo vždy ďalšie vylepšenie už aj tak veľmi úspešného basového dizajnu vykonaním niekoľkých podrobných vylepšení. Spolu s elektronikou, ktorú vyvinul, sa Rogerovi Sadowskému podarilo pozdvihnúť basový zvuk P/J basy na novú úroveň. Nikdy nie drsne
Cieľom Rogera Sadowského bolo vždy ďalšie vylepšenie už aj tak veľmi úspešného basového dizajnu vykonaním niekoľkých podrobných vylepšení. Spolu s elektronikou, ktorú vyvinul, sa Rogerovi Sadowskému podarilo pozdvihnúť basový zvuk P/J basy na novú úroveň. Nikdy nie drsne
Cieľom Rogera Sadowského bolo vždy ďalšie vylepšenie už aj tak veľmi úspešného basového dizajnu vykonaním niekoľkých podrobných vylepšení. Spolu s elektronikou, ktorú vyvinul, sa Rogerovi Sadowskému podarilo pozdvihnúť basový zvuk P/J basy na novú úroveň. Nikdy nie drsne
Cieľom Rogera Sadowského bolo vždy ďalšie vylepšenie už aj tak veľmi úspešného basového dizajnu vykonaním niekoľkých podrobných vylepšení. Spolu s elektronikou, ktorú vyvinul, sa Rogerovi Sadowskému podarilo pozdvihnúť basový zvuk P/J basy na novú úroveň. Nikdy nie drsne
Cieľom Rogera Sadowského bolo vždy ďalšie vylepšenie už aj tak veľmi úspešného basového dizajnu vykonaním niekoľkých podrobných vylepšení. Spolu s elektronikou, ktorú vyvinul, sa Rogerovi Sadowskému podarilo pozdvihnúť basový zvuk P/J basy na novú úroveň. Nikdy nie drsne
Cieľom Rogera Sadowského bolo vždy ďalšie vylepšenie už aj tak veľmi úspešného basového dizajnu vykonaním niekoľkých podrobných vylepšení. Spolu s elektronikou, ktorú vyvinul, sa Rogerovi Sadowskému podarilo pozdvihnúť basový zvuk P/J basy na novú úroveň. Nikdy nie drsne
Cieľom Rogera Sadowského bolo vždy ďalšie vylepšenie už aj tak veľmi úspešného basového dizajnu vykonaním niekoľkých podrobných vylepšení. Spolu s elektronikou, ktorú vyvinul, sa Rogerovi Sadowskému podarilo pozdvihnúť basový zvuk jazz basy na novú úroveň. Nikdy nie
Cieľom Rogera Sadowského bolo vždy ďalšie vylepšenie už aj tak veľmi úspešného basového dizajnu vykonaním niekoľkých podrobných vylepšení. Spolu s elektronikou, ktorú vyvinul, sa Rogerovi Sadowskému podarilo pozdvihnúť basový zvuk jazz basy na novú úroveň. Nikdy nie
Cieľom Rogera Sadowského bolo ďalšie vylepšenie už aj tak veľmi úspešného dizajnu basgitary vykonaním niekoľkých detailných úprav. Spolu s elektronikou, ktorú sám vyvinul, sa mu podarilo pozdvihnúť známy P / J basový zvuk na novú úroveň, takže dnes môžeme hovoriť o
Cieľom Rogera Sadowského bolo vždy ďalšie vylepšenie už aj tak veľmi úspešného basového dizajnu vykonaním niekoľkých podrobných vylepšení. Spolu s elektronikou, ktorú vyvinul, sa Rogerovi Sadowskému podarilo pozdvihnúť basový zvuk jazz basy na novú úroveň. Nikdy nie
Cieľom Rogera Sadowského bolo vždy ďalšie vylepšenie už aj tak veľmi úspešného basového dizajnu vykonaním niekoľkých podrobných vylepšení. Spolu s elektronikou, ktorú vyvinul, sa Rogerovi Sadowskému podarilo pozdvihnúť basový zvuk jazz basy na novú úroveň. Nikdy nie
Cieľom Rogera Sadowského bolo vždy ďalšie vylepšenie už aj tak veľmi úspešného basového dizajnu vykonaním niekoľkých podrobných vylepšení. Spolu s elektronikou, ktorú vyvinul, sa Rogerovi Sadowskému podarilo pozdvihnúť basový zvuk jazz basy na novú úroveň. Nikdy nie
Cieľom Rogera Sadowského bolo vždy ďalšie vylepšenie už aj tak veľmi úspešného basového dizajnu vykonaním niekoľkých podrobných vylepšení. Spolu s elektronikou, ktorú vyvinul, sa Rogerovi Sadowskému podarilo pozdvihnúť basový zvuk P/J basy na novú úroveň. Nikdy nie drsne
Cieľom Rogera Sadowského bolo vždy ďalšie vylepšenie už aj tak veľmi úspešného basového dizajnu vykonaním niekoľkých podrobných vylepšení. Spolu s elektronikou, ktorú vyvinul, sa Rogerovi Sadowskému podarilo pozdvihnúť basový zvuk jazz basy na novú úroveň. Nikdy nie
Cieľom Rogera Sadowského bolo ďalšie vylepšenie už aj tak veľmi úspešného dizajnu basgitary vykonaním niekoľkých detailných úprav. Spolu s elektronikou, ktorú sám vyvinul, sa mu podarilo pozdvihnúť známy P / J basový zvuk na novú úroveň, takže dnes môžeme hovoriť o
Cieľom Rogera Sadowského bolo vždy ďalšie vylepšenie už aj tak veľmi úspešného basového dizajnu vykonaním niekoľkých podrobných vylepšení. Spolu s elektronikou, ktorú vyvinul, sa Rogerovi Sadowskému podarilo pozdvihnúť basový zvuk P/J basy na novú úroveň. Nikdy nie drsne
Cieľom Rogera Sadowského bolo ďalšie vylepšenie už aj tak veľmi úspešného dizajnu basgitary vykonaním niekoľkých detailných úprav. Spolu s elektronikou, ktorú sám vyvinul, sa mu podarilo pozdvihnúť známy P / J basový zvuk na novú úroveň, takže dnes môžeme hovoriť o
Cieľom Rogera Sadowského bolo vždy ďalšie vylepšenie už aj tak veľmi úspešného basového dizajnu vykonaním niekoľkých podrobných vylepšení. Spolu s elektronikou, ktorú vyvinul, sa Rogerovi Sadowskému podarilo pozdvihnúť basový zvuk jazz basy na novú úroveň. Nikdy nie
Cieľom Rogera Sadowského bolo vždy ďalšie vylepšenie už aj tak veľmi úspešného basového dizajnu vykonaním niekoľkých podrobných vylepšení. Spolu s elektronikou, ktorú vyvinul, sa Rogerovi Sadowskému podarilo pozdvihnúť basový zvuk P/J basy na novú úroveň. Nikdy nie drsne
4-strunová elektrická basgitara s tvarom tela Precision Bass zo série Artist. Nástroj je vyrobený podľa signovaného modelu Stevea Harrisa z legendárnej metalovej kapely Iron Maiden. Telo basgitary je vyrobené z dvoch kusov javorového dreva. Javorový krk s U tvarom, je osadený hmatníkom
4-strunová basgitara s tvarom tela Precision Bass zo série Classic Vibe. Telo nástroja je vyrobené z topoľového dreva. Javorový krk s profilom 'C', je osadený hmatníkom z dreva Indian Laurel s 20 pražcami. Zvukový prenos zabezpečuje jeden snímač Fender Designed Alnico Split-Coil