Najnižšia cena za posledných 60 dní: 755 €
Ceny a dostupnosť sa môžu meniť aj niekoľko krát za deň. Skontrolujte si aktuálne údaje priamo v e-shopoch. Všetky dostupné farby a veľkosti nájdete priamo v e-shopoch.
Cieľom Rogera Sadowského bolo vždy ďalšie vylepšenie už aj tak veľmi úspešného basového dizajnu vykonaním niekoľkých podrobných vylepšení. Spolu s elektronikou, ktorú vyvinul, sa Rogerovi Sadowskému podarilo pozdvihnúť basový zvuk P/J basy na novú úroveň. Nikdy nie drsne alebo prenikavo znejúce, so silnými, mohutnými, ale nikdy bahnitými basmi, so súčasnými, ale nie príliš agresívnymi stredmi a sladkým vzdušným high-endom. Všetky vlastnosti moderných bás Roger MetroExpress nájdete aj v tomto basovom 21-Fret Vintage P / J prevedení. Pickguard: Tortoise Kobylkový snímač: Passive Sadowsky J-Style Ovládače: Treble;Hlasitosť;Vyváženie;Bass Telo: Okoume Kobylka/tremolo: Sadowsky With Quick String Release Farba podľa výrobcu: Solic Olympic White Preferovaná ruka: Pravá ruka Snímač pri krku: Passive Sadowsky P-Style Počet pražcov: 21 Hrúbka: 045' / 105' Puzdro/kufor v cene: Obsahuje púzdro Konštrukcia: Skrutkovaný krk Intarzia hmatníka: Dot Počet strún: 4 Menzúra (mm): 864.0 Krajina pôvodu: Čína Rádius hmatníka: 12'' Balenie obsahuje: Prenosné puzdro Farba: Biela Hardware: Chróm Typ: Jazz Bass Povrchová úprava: High Gloss Hmatník: Javor Krk: Javor Elektronika: Active Sadowsky 2-Way Electronics Šírka nultého pražca (mm): 38.5
Farba | White |
Cieľom Rogera Sadowského bolo vždy ďalšie vylepšenie už aj tak veľmi úspešného basového dizajnu vykonaním niekoľkých podrobných vylepšení. Spolu s elektronikou, ktorú vyvinul, sa Rogerovi Sadowskému podarilo pozdvihnúť basový zvuk P/J basy na novú úroveň. Nikdy nie drsne
Cieľom Rogera Sadowského bolo vždy ďalšie vylepšenie už aj tak veľmi úspešného basového dizajnu vykonaním niekoľkých podrobných vylepšení. Spolu s elektronikou, ktorú vyvinul, sa Rogerovi Sadowskému podarilo pozdvihnúť basový zvuk P/J basy na novú úroveň. Nikdy nie drsne
Cieľom Rogera Sadowského bolo vždy ďalšie vylepšenie už aj tak veľmi úspešného basového dizajnu vykonaním niekoľkých podrobných vylepšení. Spolu s elektronikou, ktorú vyvinul, sa Rogerovi Sadowskému podarilo pozdvihnúť basový zvuk P/J basy na novú úroveň. Nikdy nie drsne
Cieľom Rogera Sadowského bolo vždy ďalšie vylepšenie už aj tak veľmi úspešného basového dizajnu vykonaním niekoľkých podrobných vylepšení. Spolu s elektronikou, ktorú vyvinul, sa Rogerovi Sadowskému podarilo pozdvihnúť basový zvuk P/J basy na novú úroveň. Nikdy nie drsne
Cieľom Rogera Sadowského bolo vždy ďalšie vylepšenie už aj tak veľmi úspešného basového dizajnu vykonaním niekoľkých podrobných vylepšení. Spolu s elektronikou, ktorú vyvinul, sa Rogerovi Sadowskému podarilo pozdvihnúť basový zvuk jazz basy na novú úroveň. Nikdy nie
Cieľom Rogera Sadowského bolo ďalšie vylepšenie už aj tak veľmi úspešného dizajnu basgitary vykonaním niekoľkých detailných úprav. Spolu s elektronikou, ktorú sám vyvinul, sa mu podarilo pozdvihnúť známy P / J basový zvuk na novú úroveň, takže dnes môžeme hovoriť o
Cieľom Rogera Sadowského bolo vždy ďalšie vylepšenie už aj tak veľmi úspešného basového dizajnu vykonaním niekoľkých podrobných vylepšení. Spolu s elektronikou, ktorú vyvinul, sa Rogerovi Sadowskému podarilo pozdvihnúť basový zvuk jazz basy na novú úroveň. Nikdy nie
Cieľom Rogera Sadowského bolo vždy ďalšie vylepšenie už aj tak veľmi úspešného basového dizajnu vykonaním niekoľkých podrobných vylepšení. Spolu s elektronikou, ktorú vyvinul, sa Rogerovi Sadowskému podarilo pozdvihnúť basový zvuk P/J basy na novú úroveň. Nikdy nie drsne
Cieľom Rogera Sadowského bolo vždy ďalšie vylepšenie už aj tak veľmi úspešného basového dizajnu vykonaním niekoľkých podrobných vylepšení. Spolu s elektronikou, ktorú vyvinul, sa Rogerovi Sadowskému podarilo pozdvihnúť basový zvuk P/J basy na novú úroveň. Nikdy nie drsne
Cieľom Rogera Sadowského bolo vždy ďalšie vylepšenie už aj tak veľmi úspešného basového dizajnu vykonaním niekoľkých podrobných vylepšení. Spolu s elektronikou, ktorú vyvinul, sa Rogerovi Sadowskému podarilo pozdvihnúť basový zvuk P/J basy na novú úroveň. Nikdy nie drsne
Cieľom Rogera Sadowského bolo vždy ďalšie vylepšenie už aj tak veľmi úspešného basového dizajnu vykonaním niekoľkých podrobných vylepšení. Spolu s elektronikou, ktorú vyvinul, sa Rogerovi Sadowskému podarilo pozdvihnúť basový zvuk jazz basy na novú úroveň. Nikdy nie
Cieľom Rogera Sadowského bolo vždy ďalšie vylepšenie už aj tak veľmi úspešného basového dizajnu vykonaním niekoľkých podrobných vylepšení. Spolu s elektronikou, ktorú vyvinul, sa Rogerovi Sadowskému podarilo pozdvihnúť basový zvuk jazz basy na novú úroveň. Nikdy nie
Cieľom Rogera Sadowského bolo vždy ďalšie vylepšenie už aj tak veľmi úspešného basového dizajnu vykonaním niekoľkých podrobných vylepšení. Spolu s elektronikou, ktorú vyvinul, sa Rogerovi Sadowskému podarilo pozdvihnúť basový zvuk jazz basy na novú úroveň. Nikdy nie
Cieľom Rogera Sadowského bolo vždy ďalšie vylepšenie už aj tak veľmi úspešného basového dizajnu vykonaním niekoľkých podrobných vylepšení. Spolu s elektronikou, ktorú vyvinul, sa Rogerovi Sadowskému podarilo pozdvihnúť basový zvuk jazz basy na novú úroveň. Nikdy nie
Cieľom Rogera Sadowského bolo ďalšie vylepšenie už aj tak veľmi úspešného dizajnu basgitary vykonaním niekoľkých detailných úprav. Spolu s elektronikou, ktorú sám vyvinul, sa mu podarilo pozdvihnúť známy P / J basový zvuk na novú úroveň, takže dnes môžeme hovoriť o
Cieľom Rogera Sadowského bolo vždy ďalšie vylepšenie už aj tak veľmi úspešného basového dizajnu vykonaním niekoľkých podrobných vylepšení. Spolu s elektronikou, ktorú vyvinul, sa Rogerovi Sadowskému podarilo pozdvihnúť basový zvuk P/J basy na novú úroveň. Nikdy nie drsne
Cieľom Rogera Sadowského bolo vždy ďalšie vylepšenie už aj tak veľmi úspešného basového dizajnu vykonaním niekoľkých podrobných vylepšení. Spolu s elektronikou, ktorú vyvinul, sa Rogerovi Sadowskému podarilo pozdvihnúť basový zvuk P/J basy na novú úroveň. Nikdy nie drsne
Cieľom Rogera Sadowského bolo ďalšie vylepšenie už aj tak veľmi úspešného dizajnu basgitary vykonaním niekoľkých detailných úprav. Spolu s elektronikou, ktorú sám vyvinul, sa mu podarilo pozdvihnúť známy P / J basový zvuk na novú úroveň, takže dnes môžeme hovoriť o
4-strunová elektrická basgitara s tvarom tela Precision Bass zo série Artist. Nástroj je vyrobený podľa signovaného modelu Stevea Harrisa z legendárnej metalovej kapely Iron Maiden. Telo basgitary je vyrobené z dvoch kusov javorového dreva. Javorový krk s U tvarom, je osadený hmatníkom
American Professional II Jazz Bass® čerpá z viac ako šesťdesiatich rokov inovácií, inšpirácie a vývoja, aby uspokojil požiadavky súčasného pracovitého hráča. Náš obľúbený štíhly krk „C“ teraz má hladké valcované hrany hmatníka, saténový povrch „Super-Natural“ a
American Professional II Precision Bass® čerpá z viac ako šesťdesiatich rokov inovácií, inšpirácie a vývoja, aby uspokojil požiadavky súčasného pracovitého hráča. Krk profilu ‘63 P Bass má teraz hladké valcované hrany hmatníka, saténový povrch „Super-Natural“ a novo
Squier® Affinity Series ™ Jazz Bass®, vstupná brána do osvedčenej rodiny Fender®, prináša legendárny dizajn a typický tón pre moderných basgitaristov. Tento 5-strunový J Bass® ponúka niekoľko vylepšení, ako je tenké a ľahké telo, tenký a pohodlný profil krku v tvare „C“