Guess Zakladatelia GUESS, bratia Marcianovci, opustili Francúzsko v roku 1981, aby nasledovali svoj americký sen. Ich prvá kolekcia v priebehu pár hodín zmizla z pultov a nová módna legenda bola na svete. GUESS okuliare sa stali symbolom mladého, dobrodružného a sexi životného štýlu
Guess Zakladatelia GUESS, bratia Marcianovci, opustili Francúzsko v roku 1981, aby nasledovali svoj americký sen. Ich prvá kolekcia v priebehu pár hodín zmizla z pultov a nová módna legenda bola na svete. GUESS okuliare sa stali symbolom mladého, dobrodružného a sexi životného štýlu
Guess Zakladatelia GUESS, bratia Marcianovci, opustili Francúzsko v roku 1981, aby nasledovali svoj americký sen. Ich prvá kolekcia v priebehu pár hodín zmizla z pultov a nová módna legenda bola na svete. GUESS okuliare sa stali symbolom mladého, dobrodružného a sexi životného štýlu
Timberland Timberland je značkou pre tých, ktorý si cenia prírodu a čas strávený v nej. Timberland slnečné a dioptrické okuliare ponákajú majstrovksú kvalitu a vybudovanú silu čeliť elementom prírody. Motto značky Timberland: ”robiť dobre a robiť dobro”. Pre koho?
Guess Zakladatelia GUESS, bratia Marcianovci, opustili Francúzsko v roku 1981, aby nasledovali svoj americký sen. Ich prvá kolekcia v priebehu pár hodín zmizla z pultov a nová módna legenda bola na svete. GUESS okuliare sa stali symbolom mladého, dobrodružného a sexi životného štýlu
Guess Zakladatelia GUESS, bratia Marcianovci, opustili Francúzsko v roku 1981, aby nasledovali svoj americký sen. Ich prvá kolekcia v priebehu pár hodín zmizla z pultov a nová módna legenda bola na svete. GUESS okuliare sa stali symbolom mladého, dobrodružného a sexi životného štýlu
Timberland Timberland je značkou pre tých, ktorý si cenia prírodu a čas strávený v nej. Timberland slnečné a dioptrické okuliare ponákajú majstrovksú kvalitu a vybudovanú silu čeliť elementom prírody. Motto značky Timberland: ”robiť dobre a robiť dobro”. Pre koho?
Guess Zakladatelia GUESS, bratia Marcianovci, opustili Francúzsko v roku 1981, aby nasledovali svoj americký sen. Ich prvá kolekcia v priebehu pár hodín zmizla z pultov a nová módna legenda bola na svete. GUESS okuliare sa stali symbolom mladého, dobrodružného a sexi životného štýlu
Guess Zakladatelia GUESS, bratia Marcianovci, opustili Francúzsko v roku 1981, aby nasledovali svoj americký sen. Ich prvá kolekcia v priebehu pár hodín zmizla z pultov a nová módna legenda bola na svete. GUESS okuliare sa stali symbolom mladého, dobrodružného a sexi životného štýlu
Guess Zakladatelia GUESS, bratia Marcianovci, opustili Francúzsko v roku 1981, aby nasledovali svoj americký sen. Ich prvá kolekcia v priebehu pár hodín zmizla z pultov a nová módna legenda bola na svete. GUESS okuliare sa stali symbolom mladého, dobrodružného a sexi životného štýlu
Timberland Timberland je značkou pre tých, ktorý si cenia prírodu a čas strávený v nej. Timberland slnečné a dioptrické okuliare ponákajú majstrovksú kvalitu a vybudovanú silu čeliť elementom prírody. Motto značky Timberland: ”robiť dobre a robiť dobro”. Pre koho?
Prada V roku 1913 otvoril Mario Prada v svetoznámej milánskej Galérii Vittora Emanuela svoju prvú predajňu a netrvalo dlho, kým sa Prada stala jednou z najprominentnejších luxusných značiek na svete. Prada využíva dokonalý zmysel pre detail, výnimočnú kvalitu a tie
Carrera Všetko to začalo s Carrera Panamericana – najdlhšími, najrýchlejšími a najnebezpečnejšími pretekmi na svete, po ktorých sa Wilhelm Anger rozhodol pomenovať svoju spoločnosť športových okuliarov už v roku 1956. Dnes Carrera okuliare prepisujú svoju vlastnú históriu a
Fossil Fossil čerpá inšpiráciu v typickom dizajne 20.tych rokov minulého storočia a kombinuje ho so súčasnou estetikou. Slnečné okuliare Fossil sú synonymom mladosti a športu, s polarizovanými šošovkami a prispôsobivými pántami. Kolekcia dioptrických okuliarov Fossil ponúka
Versace V roku 1978 v Miláne Gianni Versace založil ambicióznu značku a netrvalo dlho, kým sa stal hviezdou na módnom nebi. Tomuto inovátorovi a majstrovskému dizajnérovi sa podarilo navždy prepojiť módu s pop-kultúrou. Dnes je Versace (a jeho slávne logo Medúzy) jedným z
Versace V roku 1978 v Miláne Gianni Versace založil ambicióznu značku a netrvalo dlho, kým sa stal hviezdou na módnom nebi. Tomuto inovátorovi a majstrovskému dizajnérovi sa podarilo navždy prepojiť módu s pop-kultúrou. Dnes je Versace (a jeho slávne logo Medúzy) jedným z
Versace V roku 1978 v Miláne Gianni Versace založil ambicióznu značku a netrvalo dlho, kým sa stal hviezdou na módnom nebi. Tomuto inovátorovi a majstrovskému dizajnérovi sa podarilo navždy prepojiť módu s pop-kultúrou. Dnes je Versace (a jeho slávne logo Medúzy) jedným z
Versace V roku 1978 v Miláne Gianni Versace založil ambicióznu značku a netrvalo dlho, kým sa stal hviezdou na módnom nebi. Tomuto inovátorovi a majstrovskému dizajnérovi sa podarilo navždy prepojiť módu s pop-kultúrou. Dnes je Versace (a jeho slávne logo Medúzy) jedným z
Fossil Fossil čerpá inšpiráciu v typickom dizajne 20.tych rokov minulého storočia a kombinuje ho so súčasnou estetikou. Slnečné okuliare Fossil sú synonymom mladosti a športu, s polarizovanými šošovkami a prispôsobivými pántami. Kolekcia dioptrických okuliarov Fossil ponúka
Versace V roku 1978 v Miláne Gianni Versace založil ambicióznu značku a netrvalo dlho, kým sa stal hviezdou na módnom nebi. Tomuto inovátorovi a majstrovskému dizajnérovi sa podarilo navždy prepojiť módu s pop-kultúrou. Dnes je Versace (a jeho slávne logo Medúzy) jedným z
Guess Zakladatelia GUESS, bratia Marcianovci, opustili Francúzsko v roku 1981, aby nasledovali svoj americký sen. Ich prvá kolekcia v priebehu pár hodín zmizla z pultov a nová módna legenda bola na svete. GUESS okuliare sa stali symbolom mladého, dobrodružného a sexi životného štýlu
Versace V roku 1978 v Miláne Gianni Versace založil ambicióznu značku a netrvalo dlho, kým sa stal hviezdou na módnom nebi. Tomuto inovátorovi a majstrovskému dizajnérovi sa podarilo navždy prepojiť módu s pop-kultúrou. Dnes je Versace (a jeho slávne logo Medúzy) jedným z
Versace V roku 1978 v Miláne Gianni Versace založil ambicióznu značku a netrvalo dlho, kým sa stal hviezdou na módnom nebi. Tomuto inovátorovi a majstrovskému dizajnérovi sa podarilo navždy prepojiť módu s pop-kultúrou. Dnes je Versace (a jeho slávne logo Medúzy) jedným z
Guess Zakladatelia GUESS, bratia Marcianovci, opustili Francúzsko v roku 1981, aby nasledovali svoj americký sen. Ich prvá kolekcia v priebehu pár hodín zmizla z pultov a nová módna legenda bola na svete. GUESS okuliare sa stali symbolom mladého, dobrodružného a sexi životného štýlu
Guess Zakladatelia GUESS, bratia Marcianovci, opustili Francúzsko v roku 1981, aby nasledovali svoj americký sen. Ich prvá kolekcia v priebehu pár hodín zmizla z pultov a nová módna legenda bola na svete. GUESS okuliare sa stali symbolom mladého, dobrodružného a sexi životného štýlu
Nike Nike nastolila revolúciu v atletickenj športovej móde spôsobenú inovatívnymi produktami a reklamou. Nike Vision prenáša rovnakú inšpiráciu a inovácie do produktov očnej optiky vyvinutých pre každý šport. Kolekcia Nike vďaka lifestyle slnečným okuliarom a doptrickým rámom
Nike Nike nastolila revolúciu v atletickenj športovej móde spôsobenú inovatívnymi produktami a reklamou. Nike Vision prenáša rovnakú inšpiráciu a inovácie do produktov očnej optiky vyvinutých pre každý šport. Kolekcia Nike vďaka lifestyle slnečným okuliarom a doptrickým rámom
Nike Nike nastolila revolúciu v atletickenj športovej móde spôsobenú inovatívnymi produktami a reklamou. Nike Vision prenáša rovnakú inšpiráciu a inovácie do produktov očnej optiky vyvinutých pre každý šport. Kolekcia Nike vďaka lifestyle slnečným okuliarom a doptrickým rámom
Nike Nike nastolila revolúciu v atletickenj športovej móde spôsobenú inovatívnymi produktami a reklamou. Nike Vision prenáša rovnakú inšpiráciu a inovácie do produktov očnej optiky vyvinutých pre každý šport. Kolekcia Nike vďaka lifestyle slnečným okuliarom a doptrickým rámom
Nike Nike nastolila revolúciu v atletickenj športovej móde spôsobenú inovatívnymi produktami a reklamou. Nike Vision prenáša rovnakú inšpiráciu a inovácie do produktov očnej optiky vyvinutých pre každý šport. Kolekcia Nike vďaka lifestyle slnečným okuliarom a doptrickým rámom
Burberry Navrhnutá v Londýne a vyrábaná v Taliansku, kolekcia očnej optiky Burberry vyvažuje prvky svojej 150-ročnej tradície s moderným dizajnom. Značku založil v roku 1856 Thomas Burberry a reputáciu nadobudla najmä vďaka majstrovskej remeselnej zručnosti a klasickému britskému
Gucci Značka Gucci, ktorú v roku 1921 založil Guccio Gucci, je jednou z najstarších talianskych módnych značiek. Vplyvné, inovatívne a progresívne – podľa novej vízie kreatívneho riaditeľa Alessandra Micheleho predstavujú Gucci okuliare vrchol talianskej remeselnej zručnosti a sú
Guess Zakladatelia GUESS, bratia Marcianovci, opustili Francúzsko v roku 1981, aby nasledovali svoj americký sen. Ich prvá kolekcia v priebehu pár hodín zmizla z pultov a nová módna legenda bola na svete. GUESS okuliare sa stali symbolom mladého, dobrodružného a sexi životného štýlu
Guess Zakladatelia GUESS, bratia Marcianovci, opustili Francúzsko v roku 1981, aby nasledovali svoj americký sen. Ich prvá kolekcia v priebehu pár hodín zmizla z pultov a nová módna legenda bola na svete. GUESS okuliare sa stali symbolom mladého, dobrodružného a sexi životného štýlu
David Beckham Jeden z najznámejších mužov sveta, preslávený nielen svojou športovou kariérou, ale aj špičkovým štýlom, sa rozhodol preniknúť hlbšie do módneho sveta a začal spolupracovať s talianskym výrobcom luxusných okuliarov Safilo. Okuliare David Beckham tak ponúkajú tie
Guess Zakladatelia GUESS, bratia Marcianovci, opustili Francúzsko v roku 1981, aby nasledovali svoj americký sen. Ich prvá kolekcia v priebehu pár hodín zmizla z pultov a nová módna legenda bola na svete. GUESS okuliare sa stali symbolom mladého, dobrodružného a sexi životného štýlu
Guess Zakladatelia GUESS, bratia Marcianovci, opustili Francúzsko v roku 1981, aby nasledovali svoj americký sen. Ich prvá kolekcia v priebehu pár hodín zmizla z pultov a nová módna legenda bola na svete. GUESS okuliare sa stali symbolom mladého, dobrodružného a sexi životného štýlu
Burberry Navrhnutá v Londýne a vyrábaná v Taliansku, kolekcia očnej optiky Burberry vyvažuje prvky svojej 150-ročnej tradície s moderným dizajnom. Značku založil v roku 1856 Thomas Burberry a reputáciu nadobudla najmä vďaka majstrovskej remeselnej zručnosti a klasickému britskému
Burberry Navrhnutá v Londýne a vyrábaná v Taliansku, kolekcia očnej optiky Burberry vyvažuje prvky svojej 150-ročnej tradície s moderným dizajnom. Značku založil v roku 1856 Thomas Burberry a reputáciu nadobudla najmä vďaka majstrovskej remeselnej zručnosti a klasickému britskému
Burberry Navrhnutá v Londýne a vyrábaná v Taliansku, kolekcia očnej optiky Burberry vyvažuje prvky svojej 150-ročnej tradície s moderným dizajnom. Značku založil v roku 1856 Thomas Burberry a reputáciu nadobudla najmä vďaka majstrovskej remeselnej zručnosti a klasickému britskému
Guess Zakladatelia GUESS, bratia Marcianovci, opustili Francúzsko v roku 1981, aby nasledovali svoj americký sen. Ich prvá kolekcia v priebehu pár hodín zmizla z pultov a nová módna legenda bola na svete. GUESS okuliare sa stali symbolom mladého, dobrodružného a sexi životného štýlu
Guess Zakladatelia GUESS, bratia Marcianovci, opustili Francúzsko v roku 1981, aby nasledovali svoj americký sen. Ich prvá kolekcia v priebehu pár hodín zmizla z pultov a nová módna legenda bola na svete. GUESS okuliare sa stali symbolom mladého, dobrodružného a sexi životného štýlu
Timberland Timberland je značkou pre tých, ktorý si cenia prírodu a čas strávený v nej. Timberland slnečné a dioptrické okuliare ponákajú majstrovksú kvalitu a vybudovanú silu čeliť elementom prírody. Motto značky Timberland: ”robiť dobre a robiť dobro”. Pre koho?
Guess Zakladatelia GUESS, bratia Marcianovci, opustili Francúzsko v roku 1981, aby nasledovali svoj americký sen. Ich prvá kolekcia v priebehu pár hodín zmizla z pultov a nová módna legenda bola na svete. GUESS okuliare sa stali symbolom mladého, dobrodružného a sexi životného štýlu
Lacoste História značky Lacoste je príbehom tenisovej legendy, ktorej nápady navždy zmenili športový a módny priemysel. Inšpirovaný svojou prezývkou, francúzska tenisová superstar René Lacoste umiestnil symbol malého krokodíla na bielu polokošeľu prvýkrát v roku 1920 - vtedy sa
Lacoste História značky Lacoste je príbehom tenisovej legendy, ktorej nápady navždy zmenili športový a módny priemysel. Inšpirovaný svojou prezývkou, francúzska tenisová superstar René Lacoste umiestnil symbol malého krokodíla na bielu polokošeľu prvýkrát v roku 1920 - vtedy sa
Lacoste História značky Lacoste je príbehom tenisovej legendy, ktorej nápady navždy zmenili športový a módny priemysel. Inšpirovaný svojou prezývkou, francúzska tenisová superstar René Lacoste umiestnil symbol malého krokodíla na bielu polokošeľu prvýkrát v roku 1920 - vtedy sa
Lacoste História značky Lacoste je príbehom tenisovej legendy, ktorej nápady navždy zmenili športový a módny priemysel. Inšpirovaný svojou prezývkou, francúzska tenisová superstar René Lacoste umiestnil symbol malého krokodíla na bielu polokošeľu prvýkrát v roku 1920 - vtedy sa
Lacoste História značky Lacoste je príbehom tenisovej legendy, ktorej nápady navždy zmenili športový a módny priemysel. Inšpirovaný svojou prezývkou, francúzska tenisová superstar René Lacoste umiestnil symbol malého krokodíla na bielu polokošeľu prvýkrát v roku 1920 - vtedy sa
Lacoste História značky Lacoste je príbehom tenisovej legendy, ktorej nápady navždy zmenili športový a módny priemysel. Inšpirovaný svojou prezývkou, francúzska tenisová superstar René Lacoste umiestnil symbol malého krokodíla na bielu polokošeľu prvýkrát v roku 1920 - vtedy sa
Lacoste História značky Lacoste je príbehom tenisovej legendy, ktorej nápady navždy zmenili športový a módny priemysel. Inšpirovaný svojou prezývkou, francúzska tenisová superstar René Lacoste umiestnil symbol malého krokodíla na bielu polokošeľu prvýkrát v roku 1920 - vtedy sa
Lacoste História značky Lacoste je príbehom tenisovej legendy, ktorej nápady navždy zmenili športový a módny priemysel. Inšpirovaný svojou prezývkou, francúzska tenisová superstar René Lacoste umiestnil symbol malého krokodíla na bielu polokošeľu prvýkrát v roku 1920 - vtedy sa
Lacoste História značky Lacoste je príbehom tenisovej legendy, ktorej nápady navždy zmenili športový a módny priemysel. Inšpirovaný svojou prezývkou, francúzska tenisová superstar René Lacoste umiestnil symbol malého krokodíla na bielu polokošeľu prvýkrát v roku 1920 - vtedy sa
Lacoste História značky Lacoste je príbehom tenisovej legendy, ktorej nápady navždy zmenili športový a módny priemysel. Inšpirovaný svojou prezývkou, francúzska tenisová superstar René Lacoste umiestnil symbol malého krokodíla na bielu polokošeľu prvýkrát v roku 1920 - vtedy sa
Lacoste História značky Lacoste je príbehom tenisovej legendy, ktorej nápady navždy zmenili športový a módny priemysel. Inšpirovaný svojou prezývkou, francúzska tenisová superstar René Lacoste umiestnil symbol malého krokodíla na bielu polokošeľu prvýkrát v roku 1920 - vtedy sa
Lacoste História značky Lacoste je príbehom tenisovej legendy, ktorej nápady navždy zmenili športový a módny priemysel. Inšpirovaný svojou prezývkou, francúzska tenisová superstar René Lacoste umiestnil symbol malého krokodíla na bielu polokošeľu prvýkrát v roku 1920 - vtedy sa
Lacoste História značky Lacoste je príbehom tenisovej legendy, ktorej nápady navždy zmenili športový a módny priemysel. Inšpirovaný svojou prezývkou, francúzska tenisová superstar René Lacoste umiestnil symbol malého krokodíla na bielu polokošeľu prvýkrát v roku 1920 - vtedy sa
Lacoste História značky Lacoste je príbehom tenisovej legendy, ktorej nápady navždy zmenili športový a módny priemysel. Inšpirovaný svojou prezývkou, francúzska tenisová superstar René Lacoste umiestnil symbol malého krokodíla na bielu polokošeľu prvýkrát v roku 1920 - vtedy sa
Lacoste História značky Lacoste je príbehom tenisovej legendy, ktorej nápady navždy zmenili športový a módny priemysel. Inšpirovaný svojou prezývkou, francúzska tenisová superstar René Lacoste umiestnil symbol malého krokodíla na bielu polokošeľu prvýkrát v roku 1920 - vtedy sa
Lacoste História značky Lacoste je príbehom tenisovej legendy, ktorej nápady navždy zmenili športový a módny priemysel. Inšpirovaný svojou prezývkou, francúzska tenisová superstar René Lacoste umiestnil symbol malého krokodíla na bielu polokošeľu prvýkrát v roku 1920 - vtedy sa
Lacoste História značky Lacoste je príbehom tenisovej legendy, ktorej nápady navždy zmenili športový a módny priemysel. Inšpirovaný svojou prezývkou, francúzska tenisová superstar René Lacoste umiestnil symbol malého krokodíla na bielu polokošeľu prvýkrát v roku 1920 - vtedy sa
David Beckham Jeden z najznámejších mužov sveta, preslávený nielen svojou športovou kariérou, ale aj špičkovým štýlom, sa rozhodol preniknúť hlbšie do módneho sveta a začal spolupracovať s talianskym výrobcom luxusných okuliarov Safilo. Okuliare David Beckham tak ponúkajú tie
Moncler Moncler, talianska značka najväčšmi známa svojim športovým oblečením, bola založená v roku 1952. Nielen produkty a duša značky Moncler sú inšpirované prírodou a športom v nej, ale dokonca aj jej meno, ktoré je skratkou jedného alpského mestečka vo Francúzsku. A
Lacoste História značky Lacoste je príbehom tenisovej legendy, ktorej nápady navždy zmenili športový a módny priemysel. Inšpirovaný svojou prezývkou, francúzska tenisová superstar René Lacoste umiestnil symbol malého krokodíla na bielu polokošeľu prvýkrát v roku 1920 - vtedy sa
Lacoste História značky Lacoste je príbehom tenisovej legendy, ktorej nápady navždy zmenili športový a módny priemysel. Inšpirovaný svojou prezývkou, francúzska tenisová superstar René Lacoste umiestnil symbol malého krokodíla na bielu polokošeľu prvýkrát v roku 1920 - vtedy sa
Lacoste História značky Lacoste je príbehom tenisovej legendy, ktorej nápady navždy zmenili športový a módny priemysel. Inšpirovaný svojou prezývkou, francúzska tenisová superstar René Lacoste umiestnil symbol malého krokodíla na bielu polokošeľu prvýkrát v roku 1920 - vtedy sa
Lacoste História značky Lacoste je príbehom tenisovej legendy, ktorej nápady navždy zmenili športový a módny priemysel. Inšpirovaný svojou prezývkou, francúzska tenisová superstar René Lacoste umiestnil symbol malého krokodíla na bielu polokošeľu prvýkrát v roku 1920 - vtedy sa
Lacoste História značky Lacoste je príbehom tenisovej legendy, ktorej nápady navždy zmenili športový a módny priemysel. Inšpirovaný svojou prezývkou, francúzska tenisová superstar René Lacoste umiestnil symbol malého krokodíla na bielu polokošeľu prvýkrát v roku 1920 - vtedy sa
Lacoste História značky Lacoste je príbehom tenisovej legendy, ktorej nápady navždy zmenili športový a módny priemysel. Inšpirovaný svojou prezývkou, francúzska tenisová superstar René Lacoste umiestnil symbol malého krokodíla na bielu polokošeľu prvýkrát v roku 1920 - vtedy sa
Carolina Herrera Carolina Herrera, módna návrhárka z Venezuely, ktorú vždy priťahovala krása a elegancia módy, je rozpoznateľná pre svoj vlastný zmysel pre štýl. Jej kolekcia okuliarov naďalej inšpiruje ženy aj mužov, aby boli sebavedomí vo svojej koži. Okuliare Carolina Herrera
David Beckham Jeden z najznámejších mužov sveta, preslávený nielen svojou športovou kariérou, ale aj špičkovým štýlom, sa rozhodol preniknúť hlbšie do módneho sveta a začal spolupracovať s talianskym výrobcom luxusných okuliarov Safilo. Okuliare David Beckham tak ponúkajú tie
Max Mara Max Mara je vyjadrením ženskosti a nadčasovej elegancie. Max Mara dodnes sídli na mieste svojho vzniku, v talianskom mestečku Reggio Emilia, a je jedným z najväčších módnych dómov v krajine, synonymom pre luxus, štýl a kvalitu. Kolekcia očnej optiky Max Mara je vytvorená
Fossil Fossil čerpá inšpiráciu v typickom dizajne 20.tych rokov minulého storočia a kombinuje ho so súčasnou estetikou. Slnečné okuliare Fossil sú synonymom mladosti a športu, s polarizovanými šošovkami a prispôsobivými pántami. Kolekcia dioptrických okuliarov Fossil ponúka
BOSS Boss, založený v roku 1970, je asi najznámejším produktom nemeckého luxusného módneho domu Hugo Boss. Od svojich začiatkov šitia uniforiem v druhej svetovej vojne, cez ich prvý značkový oblek v roku 1970, Boss začal čoskoro sponzorovať mnohé športové podujatia vrátane
Gucci Značka Gucci, ktorú v roku 1921 založil Guccio Gucci, je jednou z najstarších talianskych módnych značiek. Vplyvné, inovatívne a progresívne – podľa novej vízie kreatívneho riaditeľa Alessandra Micheleho predstavujú Gucci okuliare vrchol talianskej remeselnej zručnosti a sú
Gucci Značka Gucci, ktorú v roku 1921 založil Guccio Gucci, je jednou z najstarších talianskych módnych značiek. Vplyvné, inovatívne a progresívne – podľa novej vízie kreatívneho riaditeľa Alessandra Micheleho predstavujú Gucci okuliare vrchol talianskej remeselnej zručnosti a sú
Gucci Značka Gucci, ktorú v roku 1921 založil Guccio Gucci, je jednou z najstarších talianskych módnych značiek. Vplyvné, inovatívne a progresívne – podľa novej vízie kreatívneho riaditeľa Alessandra Micheleho predstavujú Gucci okuliare vrchol talianskej remeselnej zručnosti a sú
Polaroid Polaroid, založený v roku 1937 Edwinom Landom, je prvá značka, ktorá použila polarizačný filter pre slnečné okuliare. Od svojho vzniku Polaroid šošovky vždy ponúkali najvyššiu kvalitu v kombinácii so špičkovými materiálmi a úpravami. Pri Polaroid okuliaroch je
Pluto Havana Zamiluj si Pluto - jeden z najobľúbenejších a zároveň najuniverzálnejších modelov kolekcie OiO. Tento okrúhly rám v množstve štýlových farebných prevedení je to, čo dodá každému tvojmu outfitu hravú dokonalosť. Pre koho? Dioptrické okuliare OiO by eyerim Pluto
Swarovski Viac ako storočie dozadu, v časoch kedy elektrická energia začala oblietavať svet, už Swarovski zachytával prirodzené kúzlo svetla. Každý kúsok Swarovskeho krištáľu rozpráva príbeh a zhmotňuje viac než 120 rokov majstrovského umu. Kolekcia očnej optiky Swarovski
Fossil Fossil čerpá inšpiráciu v typickom dizajne 20.tych rokov minulého storočia a kombinuje ho so súčasnou estetikou. Slnečné okuliare Fossil sú synonymom mladosti a športu, s polarizovanými šošovkami a prispôsobivými pántami. Kolekcia dioptrických okuliarov Fossil ponúka
David Beckham Jeden z najznámejších mužov sveta, preslávený nielen svojou športovou kariérou, ale aj špičkovým štýlom, sa rozhodol preniknúť hlbšie do módneho sveta a začal spolupracovať s talianskym výrobcom luxusných okuliarov Safilo. Okuliare David Beckham tak ponúkajú tie
Nike Nike nastolila revolúciu v atletickenj športovej móde spôsobenú inovatívnymi produktami a reklamou. Nike Vision prenáša rovnakú inšpiráciu a inovácie do produktov očnej optiky vyvinutých pre každý šport. Kolekcia Nike vďaka lifestyle slnečným okuliarom a doptrickým rámom
Swarovski Viac ako storočie dozadu, v časoch kedy elektrická energia začala oblietavať svet, už Swarovski zachytával prirodzené kúzlo svetla. Každý kúsok Swarovskeho krištáľu rozpráva príbeh a zhmotňuje viac než 120 rokov majstrovského umu. Kolekcia očnej optiky Swarovski
Swarovski Viac ako storočie dozadu, v časoch kedy elektrická energia začala oblietavať svet, už Swarovski zachytával prirodzené kúzlo svetla. Každý kúsok Swarovskeho krištáľu rozpráva príbeh a zhmotňuje viac než 120 rokov majstrovského umu. Kolekcia očnej optiky Swarovski
Timberland Timberland je značkou pre tých, ktorý si cenia prírodu a čas strávený v nej. Timberland slnečné a dioptrické okuliare ponákajú majstrovksú kvalitu a vybudovanú silu čeliť elementom prírody. Motto značky Timberland: ”robiť dobre a robiť dobro”. Pre koho?
Timberland Timberland je značkou pre tých, ktorý si cenia prírodu a čas strávený v nej. Timberland slnečné a dioptrické okuliare ponákajú majstrovksú kvalitu a vybudovanú silu čeliť elementom prírody. Motto značky Timberland: ”robiť dobre a robiť dobro”. Pre koho?
Timberland Timberland je značkou pre tých, ktorý si cenia prírodu a čas strávený v nej. Timberland slnečné a dioptrické okuliare ponákajú majstrovksú kvalitu a vybudovanú silu čeliť elementom prírody. Motto značky Timberland: ”robiť dobre a robiť dobro”. Pre koho?
Guess Zakladatelia GUESS, bratia Marcianovci, opustili Francúzsko v roku 1981, aby nasledovali svoj americký sen. Ich prvá kolekcia v priebehu pár hodín zmizla z pultov a nová módna legenda bola na svete. GUESS okuliare sa stali symbolom mladého, dobrodružného a sexi životného štýlu
Guess Zakladatelia GUESS, bratia Marcianovci, opustili Francúzsko v roku 1981, aby nasledovali svoj americký sen. Ich prvá kolekcia v priebehu pár hodín zmizla z pultov a nová módna legenda bola na svete. GUESS okuliare sa stali symbolom mladého, dobrodružného a sexi životného štýlu
Guess Zakladatelia GUESS, bratia Marcianovci, opustili Francúzsko v roku 1981, aby nasledovali svoj americký sen. Ich prvá kolekcia v priebehu pár hodín zmizla z pultov a nová módna legenda bola na svete. GUESS okuliare sa stali symbolom mladého, dobrodružného a sexi životného štýlu
Guess Zakladatelia GUESS, bratia Marcianovci, opustili Francúzsko v roku 1981, aby nasledovali svoj americký sen. Ich prvá kolekcia v priebehu pár hodín zmizla z pultov a nová módna legenda bola na svete. GUESS okuliare sa stali symbolom mladého, dobrodružného a sexi životného štýlu
Polaroid Polaroid, založený v roku 1937 Edwinom Landom, je prvá značka, ktorá použila polarizačný filter pre slnečné okuliare. Od svojho vzniku Polaroid šošovky vždy ponúkali najvyššiu kvalitu v kombinácii so špičkovými materiálmi a úpravami. Pri Polaroid okuliaroch je
Lacoste História značky Lacoste je príbehom tenisovej legendy, ktorej nápady navždy zmenili športový a módny priemysel. Inšpirovaný svojou prezývkou, francúzska tenisová superstar René Lacoste umiestnil symbol malého krokodíla na bielu polokošeľu prvýkrát v roku 1920 - vtedy sa
Lacoste História značky Lacoste je príbehom tenisovej legendy, ktorej nápady navždy zmenili športový a módny priemysel. Inšpirovaný svojou prezývkou, francúzska tenisová superstar René Lacoste umiestnil symbol malého krokodíla na bielu polokošeľu prvýkrát v roku 1920 - vtedy sa
Lacoste História značky Lacoste je príbehom tenisovej legendy, ktorej nápady navždy zmenili športový a módny priemysel. Inšpirovaný svojou prezývkou, francúzska tenisová superstar René Lacoste umiestnil symbol malého krokodíla na bielu polokošeľu prvýkrát v roku 1920 - vtedy sa
David Beckham Jeden z najznámejších mužov sveta, preslávený nielen svojou športovou kariérou, ale aj špičkovým štýlom, sa rozhodol preniknúť hlbšie do módneho sveta a začal spolupracovať s talianskym výrobcom luxusných okuliarov Safilo. Okuliare David Beckham tak ponúkajú tie
Polaroid Polaroid, založený v roku 1937 Edwinom Landom, je prvá značka, ktorá použila polarizačný filter pre slnečné okuliare. Od svojho vzniku Polaroid šošovky vždy ponúkali najvyššiu kvalitu v kombinácii so špičkovými materiálmi a úpravami. Pri Polaroid okuliaroch je
Swarovski Viac ako storočie dozadu, v časoch kedy elektrická energia začala oblietavať svet, už Swarovski zachytával prirodzené kúzlo svetla. Každý kúsok Swarovskeho krištáľu rozpráva príbeh a zhmotňuje viac než 120 rokov majstrovského umu. Kolekcia očnej optiky Swarovski
Swarovski Viac ako storočie dozadu, v časoch kedy elektrická energia začala oblietavať svet, už Swarovski zachytával prirodzené kúzlo svetla. Každý kúsok Swarovskeho krištáľu rozpráva príbeh a zhmotňuje viac než 120 rokov majstrovského umu. Kolekcia očnej optiky Swarovski
Swarovski Viac ako storočie dozadu, v časoch kedy elektrická energia začala oblietavať svet, už Swarovski zachytával prirodzené kúzlo svetla. Každý kúsok Swarovskeho krištáľu rozpráva príbeh a zhmotňuje viac než 120 rokov majstrovského umu. Kolekcia očnej optiky Swarovski
Max Mara Max Mara je vyjadrením ženskosti a nadčasovej elegancie. Max Mara dodnes sídli na mieste svojho vzniku, v talianskom mestečku Reggio Emilia, a je jedným z najväčších módnych dómov v krajine, synonymom pre luxus, štýl a kvalitu. Kolekcia očnej optiky Max Mara je vytvorená
Fossil Fossil čerpá inšpiráciu v typickom dizajne 20.tych rokov minulého storočia a kombinuje ho so súčasnou estetikou. Slnečné okuliare Fossil sú synonymom mladosti a športu, s polarizovanými šošovkami a prispôsobivými pántami. Kolekcia dioptrických okuliarov Fossil ponúka
Fossil Fossil čerpá inšpiráciu v typickom dizajne 20.tych rokov minulého storočia a kombinuje ho so súčasnou estetikou. Slnečné okuliare Fossil sú synonymom mladosti a športu, s polarizovanými šošovkami a prispôsobivými pántami. Kolekcia dioptrických okuliarov Fossil ponúka
Timberland Timberland je značkou pre tých, ktorý si cenia prírodu a čas strávený v nej. Timberland slnečné a dioptrické okuliare ponákajú majstrovksú kvalitu a vybudovanú silu čeliť elementom prírody. Motto značky Timberland: ”robiť dobre a robiť dobro”. Pre koho?
Timberland Timberland je značkou pre tých, ktorý si cenia prírodu a čas strávený v nej. Timberland slnečné a dioptrické okuliare ponákajú majstrovksú kvalitu a vybudovanú silu čeliť elementom prírody. Motto značky Timberland: ”robiť dobre a robiť dobro”. Pre koho?
Timberland Timberland je značkou pre tých, ktorý si cenia prírodu a čas strávený v nej. Timberland slnečné a dioptrické okuliare ponákajú majstrovksú kvalitu a vybudovanú silu čeliť elementom prírody. Motto značky Timberland: ”robiť dobre a robiť dobro”. Pre koho?
Timberland Timberland je značkou pre tých, ktorý si cenia prírodu a čas strávený v nej. Timberland slnečné a dioptrické okuliare ponákajú majstrovksú kvalitu a vybudovanú silu čeliť elementom prírody. Motto značky Timberland: ”robiť dobre a robiť dobro”. Pre koho?
Timberland Timberland je značkou pre tých, ktorý si cenia prírodu a čas strávený v nej. Timberland slnečné a dioptrické okuliare ponákajú majstrovksú kvalitu a vybudovanú silu čeliť elementom prírody. Motto značky Timberland: ”robiť dobre a robiť dobro”. Pre koho?
Nike Nike nastolila revolúciu v atletickenj športovej móde spôsobenú inovatívnymi produktami a reklamou. Nike Vision prenáša rovnakú inšpiráciu a inovácie do produktov očnej optiky vyvinutých pre každý šport. Kolekcia Nike vďaka lifestyle slnečným okuliarom a doptrickým rámom
Nike Nike nastolila revolúciu v atletickenj športovej móde spôsobenú inovatívnymi produktami a reklamou. Nike Vision prenáša rovnakú inšpiráciu a inovácie do produktov očnej optiky vyvinutých pre každý šport. Kolekcia Nike vďaka lifestyle slnečným okuliarom a doptrickým rámom
Nike Nike nastolila revolúciu v atletickenj športovej móde spôsobenú inovatívnymi produktami a reklamou. Nike Vision prenáša rovnakú inšpiráciu a inovácie do produktov očnej optiky vyvinutých pre každý šport. Kolekcia Nike vďaka lifestyle slnečným okuliarom a doptrickým rámom
Nike Nike nastolila revolúciu v atletickenj športovej móde spôsobenú inovatívnymi produktami a reklamou. Nike Vision prenáša rovnakú inšpiráciu a inovácie do produktov očnej optiky vyvinutých pre každý šport. Kolekcia Nike vďaka lifestyle slnečným okuliarom a doptrickým rámom
Nike Nike nastolila revolúciu v atletickenj športovej móde spôsobenú inovatívnymi produktami a reklamou. Nike Vision prenáša rovnakú inšpiráciu a inovácie do produktov očnej optiky vyvinutých pre každý šport. Kolekcia Nike vďaka lifestyle slnečným okuliarom a doptrickým rámom
Nike Nike nastolila revolúciu v atletickenj športovej móde spôsobenú inovatívnymi produktami a reklamou. Nike Vision prenáša rovnakú inšpiráciu a inovácie do produktov očnej optiky vyvinutých pre každý šport. Kolekcia Nike vďaka lifestyle slnečným okuliarom a doptrickým rámom
Nike Nike nastolila revolúciu v atletickenj športovej móde spôsobenú inovatívnymi produktami a reklamou. Nike Vision prenáša rovnakú inšpiráciu a inovácie do produktov očnej optiky vyvinutých pre každý šport. Kolekcia Nike vďaka lifestyle slnečným okuliarom a doptrickým rámom
Nike Nike nastolila revolúciu v atletickenj športovej móde spôsobenú inovatívnymi produktami a reklamou. Nike Vision prenáša rovnakú inšpiráciu a inovácie do produktov očnej optiky vyvinutých pre každý šport. Kolekcia Nike vďaka lifestyle slnečným okuliarom a doptrickým rámom
Swarovski Viac ako storočie dozadu, v časoch kedy elektrická energia začala oblietavať svet, už Swarovski zachytával prirodzené kúzlo svetla. Každý kúsok Swarovskeho krištáľu rozpráva príbeh a zhmotňuje viac než 120 rokov majstrovského umu. Kolekcia očnej optiky Swarovski
Swarovski Viac ako storočie dozadu, v časoch kedy elektrická energia začala oblietavať svet, už Swarovski zachytával prirodzené kúzlo svetla. Každý kúsok Swarovskeho krištáľu rozpráva príbeh a zhmotňuje viac než 120 rokov majstrovského umu. Kolekcia očnej optiky Swarovski