Najviac produktov si môžete vyberať spomedzi materiálov Bavlna, Polyester, 100% Bavlna, 100% Polyester, elastan, látka, guma, 5% Elastan, syntetika, polyamid, Textil, Nylon, recyklovaný polyester, Podšívka, Podrážka, 2% Elastan, 100% Organická bavlna, 98% Bavlna, vonkajšia časť, textília, 95% Bavlna, 60% Bavlna, Zvršok, EVA a syntetický. Všetky materiály
Gucci Značka Gucci, ktorú v roku 1921 založil Guccio Gucci, je jednou z najstarších talianskych módnych značiek. Vplyvné, inovatívne a progresívne – podľa novej vízie kreatívneho riaditeľa Alessandra Micheleho predstavujú Gucci okuliare vrchol talianskej remeselnej zručnosti a sú
Nike Nike nastolila revolúciu v atletickenj športovej móde spôsobenú inovatívnymi produktami a reklamou. Nike Vision prenáša rovnakú inšpiráciu a inovácie do produktov očnej optiky vyvinutých pre každý šport. Kolekcia Nike vďaka lifestyle slnečným okuliarom a doptrickým rámom
Nike Nike nastolila revolúciu v atletickenj športovej móde spôsobenú inovatívnymi produktami a reklamou. Nike Vision prenáša rovnakú inšpiráciu a inovácie do produktov očnej optiky vyvinutých pre každý šport. Kolekcia Nike vďaka lifestyle slnečným okuliarom a doptrickým rámom
Nike Nike nastolila revolúciu v atletickenj športovej móde spôsobenú inovatívnymi produktami a reklamou. Nike Vision prenáša rovnakú inšpiráciu a inovácie do produktov očnej optiky vyvinutých pre každý šport. Kolekcia Nike vďaka lifestyle slnečným okuliarom a doptrickým rámom
Nike Nike nastolila revolúciu v atletickenj športovej móde spôsobenú inovatívnymi produktami a reklamou. Nike Vision prenáša rovnakú inšpiráciu a inovácie do produktov očnej optiky vyvinutých pre každý šport. Kolekcia Nike vďaka lifestyle slnečným okuliarom a doptrickým rámom
Nike Nike nastolila revolúciu v atletickenj športovej móde spôsobenú inovatívnymi produktami a reklamou. Nike Vision prenáša rovnakú inšpiráciu a inovácie do produktov očnej optiky vyvinutých pre každý šport. Kolekcia Nike vďaka lifestyle slnečným okuliarom a doptrickým rámom
Gucci Značka Gucci, ktorú v roku 1921 založil Guccio Gucci, je jednou z najstarších talianskych módnych značiek. Vplyvné, inovatívne a progresívne – podľa novej vízie kreatívneho riaditeľa Alessandra Micheleho predstavujú Gucci okuliare vrchol talianskej remeselnej zručnosti a sú
Gucci Značka Gucci, ktorú v roku 1921 založil Guccio Gucci, je jednou z najstarších talianskych módnych značiek. Vplyvné, inovatívne a progresívne – podľa novej vízie kreatívneho riaditeľa Alessandra Micheleho predstavujú Gucci okuliare vrchol talianskej remeselnej zručnosti a sú
Alexander McQueen Lee Alexander McQueen bol jedným z najvýznamnejších módnych dizajnérov svojej generácie, často označovný ako provokatívny génius. Jeho dizajny odzrkadľujú emocionálnu silu, energiu a romantickú prírodu. Kolekcia očnej optiky Alexandra McQueena kombinuje
Alexander McQueen Lee Alexander McQueen bol jedným z najvýznamnejších módnych dizajnérov svojej generácie, často označovný ako provokatívny génius. Jeho dizajny odzrkadľujú emocionálnu silu, energiu a romantickú prírodu. Kolekcia očnej optiky Alexandra McQueena kombinuje
Bottega Veneta Bottega Veneta nastavila svoje vlastné štandardy luxusu už v jej začiatkoch v roku 1966. Filozofia tejto značky je postavená na 4 nemenných princípoch: výnimočná zručnosť, večný, no zároveň inovatívny dizajn, súčasná funkčnosť a materiály najvyššej kvality
Bottega Veneta Bottega Veneta nastavila svoje vlastné štandardy luxusu už v jej začiatkoch v roku 1966. Filozofia tejto značky je postavená na 4 nemenných princípoch: výnimočná zručnosť, večný, no zároveň inovatívny dizajn, súčasná funkčnosť a materiály najvyššej kvality
Chloe Chloé svojimi dizajnmi vyjadruje ženskosť, súčasnosť, ľahkosť a voľného ducha. Tieto hodnoty sú stelesnené v kolekcii očnej optiky, ktorá využíva ikonické elementy príznačné pre francúczsky módny dom - jemné materiály, okrúhle tvary, teplé a pieskové odtiene
Bottega Veneta Bottega Veneta nastavila svoje vlastné štandardy luxusu už v jej začiatkoch v roku 1966. Filozofia tejto značky je postavená na 4 nemenných princípoch: výnimočná zručnosť, večný, no zároveň inovatívny dizajn, súčasná funkčnosť a materiály najvyššej kvality
Bottega Veneta Bottega Veneta nastavila svoje vlastné štandardy luxusu už v jej začiatkoch v roku 1966. Filozofia tejto značky je postavená na 4 nemenných princípoch: výnimočná zručnosť, večný, no zároveň inovatívny dizajn, súčasná funkčnosť a materiály najvyššej kvality
Bottega Veneta Bottega Veneta nastavila svoje vlastné štandardy luxusu už v jej začiatkoch v roku 1966. Filozofia tejto značky je postavená na 4 nemenných princípoch: výnimočná zručnosť, večný, no zároveň inovatívny dizajn, súčasná funkčnosť a materiály najvyššej kvality
Bottega Veneta Bottega Veneta nastavila svoje vlastné štandardy luxusu už v jej začiatkoch v roku 1966. Filozofia tejto značky je postavená na 4 nemenných princípoch: výnimočná zručnosť, večný, no zároveň inovatívny dizajn, súčasná funkčnosť a materiály najvyššej kvality
Bottega Veneta Bottega Veneta nastavila svoje vlastné štandardy luxusu už v jej začiatkoch v roku 1966. Filozofia tejto značky je postavená na 4 nemenných princípoch: výnimočná zručnosť, večný, no zároveň inovatívny dizajn, súčasná funkčnosť a materiály najvyššej kvality
Bottega Veneta Bottega Veneta nastavila svoje vlastné štandardy luxusu už v jej začiatkoch v roku 1966. Filozofia tejto značky je postavená na 4 nemenných princípoch: výnimočná zručnosť, večný, no zároveň inovatívny dizajn, súčasná funkčnosť a materiály najvyššej kvality
Gucci Značka Gucci, ktorú v roku 1921 založil Guccio Gucci, je jednou z najstarších talianskych módnych značiek. Vplyvné, inovatívne a progresívne – podľa novej vízie kreatívneho riaditeľa Alessandra Micheleho predstavujú Gucci okuliare vrchol talianskej remeselnej zručnosti a sú