Podlaha člnov je pevná skladacia z vodeodolnej preglejky. Pod podlahou je nafukovací kýl tvarujúci dno, pre lepšie vedenie a ovládanie pri plavbe v sklze. Konštrukcia umožňuje veľké zaťaženie a osadenie výkonnými motormi. Preprava člna je v dvoch vakoch, samostatne čln a
Podlaha člnov je pevná skladacia z vodeodolnej preglejky. Pod podlahou je nafukovací kýl tvarujúci dno, pre lepšie vedenie a ovládanie pri plavbe v sklze. Konštrukcia umožňuje veľké zaťaženie a osadenie výkonnými motormi. Preprava člna je v dvoch vakoch, samostatne čln a
Podlaha člnov je pevná skladacia z vodeodolnej preglejky. Pod podlahou je nafukovací kýl tvarujúci dno, pre lepšie vedenie a ovládanie pri plavbe v sklze. Konštrukcia umožňuje veľké zaťaženie a osadenie výkonnými motormi. Preprava člna je v dvoch vakoch, samostatne čln a
Podlaha člnov je pevná skladacia z vodeodolnej preglejky. Pod podlahou je nafukovací kýl tvarujúci dno, pre lepšie vedenie a ovládanie pri plavbe v sklze. Konštrukcia umožňuje veľké zaťaženie a osadenie výkonnými motormi. Preprava člna je v dvoch vakoch, samostatne čln a
Podlaha člnov je pevná skladacia z vodeodolnej preglejky vystužená bočnými a priečnymi hliníkovými lištami. Pod podlahou je nafukovací kýl tvarujúci dno, pre lepšie vedenie a ovládanie pri plavbe v sklze. Konštrukcia umožňuje veľké zaťaženie a osadenie výkonnými motormi
Podlaha člnov je pevná skladacia z vodeodolnej preglejky vystužená bočnými a priečnymi hliníkovými lištami. Pod podlahou je nafukovací kýl tvarujúci dno, pre lepšie vedenie a ovládanie pri plavbe v sklze. Konštrukcia umožňuje veľké zaťaženie a osadenie výkonnými motormi
Podlaha člnov je pevná skladacia z hliníkových profilov vystužená bočnými a priečnymi hliníkovými lištami. Pod podlahou je nafukovací kýl tvarujúci dno, pre lepšie vedenie a ovládanie pri plavbe v sklze. Konštrukcia umožňuje veľké zaťaženie a osadenie výkonnými motormi
Podlaha člnov je pevná skladacia z vodeodolnej preglejky vystužená bočnými a priečnymi hliníkovými lištami. Pod podlahou je nafukovací kýl tvarujúci dno, pre lepšie vedenie a ovládanie pri plavbe v sklze. Konštrukcia umožňuje veľké zaťaženie a osadenie výkonnými motormi
Podlaha člnov je pevná skladacia z hliníkových profilov, vystužená bočnými a priečnymi hliníkovými lištami. Pod podlahou je nafukovací kýl tvarujúci dno, pre lepšie vedenie a ovládanie pri plavbe v sklze. Konštrukcia umožňuje veľké zaťaženie a osadenie výkonnými motormi
Majú pevné zadné čelo tzv. Zrkadlo na upevnenie motora. Člny majú pevnú skladaciu podlahu z vodeodolnej preglejky, ktorá spevňuje čln a zlepšuje jazdné vlastnosti. Rozbalenie a zbalenie člna trvá maximálne 10-15 minút. Materiál použitý pre výrobu je 5 vrstvové PVC hustoty 950g
Majú pevné zadné čelo tzv. Zrkadlo na upevnenie motora. Člny majú pevnú skladaciu podlahu z vodeodolnej preglejky, ktorá spevňuje čln a zlepšuje jazdné vlastnosti. Rozbalenie a zbalenie člna trvá maximálne 10-15 minút. Materiál použitý pre výrobu je 5 vrstvové PVC hustoty 950g
Majú pevné zadné čelo tzv. Zrkadlo na upevnenie motora. Člny majú pevnú skladaciu podlahu z vodeodolnej preglejky, ktorá spevňuje čln a zlepšuje jazdné vlastnosti. Rozbalenie a zbalenie člna trvá maximálne 10-15 minút. Materiál použitý pre výrobu je 5 vrstvové PVC hustoty 950g
Séria profi motorových člnov, určených hlavne pre plavbu s motorom. Podlaha člnov je pevná skladacia z hliníkových profilov vystužená bočnými a priečnymi hliníkovými lištami. Pod podlahou je nafukovací kýl tvarujúci dno, pre lepšie vedenie a ovládanie pri plavbe v sklze
Majú pevné zadné čelo tzv. Zrkadlo na upevnenie motora. Člny majú pevnú skladaciu podlahu z vodeodolnej preglejky, ktorá spevňuje čln a zlepšuje jazdné vlastnosti. Rozbalenie a zbalenie člna trvá maximálne 10-15 minút. Materiál použitý pre výrobu je 5 vrstvové PVC hustoty 950g
Vyznačujú sa nízkou hmotnosťou čo zaručuje vysokú nosnosť a malými rozmermi po zbalení. Rozloženie a zbalenie nezaberá veľa času. Lamelová podlaha spevňuje čln a umožňuje viac zaťažiť dno. Malý ponor dovoľuje plavbu v plytkej vode. Materiál použitý pre výrobu je 5
Vyznačujú sa nízkou hmotnosťou čo zaručuje vysokú nosnosť a malými rozmermi po zbalení. Rozloženie a zbalenie nezaberá veľa času. Lamelová podlaha spevňuje čln a umožňuje viac zaťažiť dno. Malý ponor dovoľuje plavbu v plytkej vode. Materiál použitý pre výrobu je 5
Vyznačujú sa nízkou hmotnosťou čo zaručuje vysokú nosnosť a malými rozmermi po zbalení. Rozloženie a zbalenie nezaberá veľa času. Pevná skladacia podlaha spevňuje čln a umožňuje viac zaťažiť celú plochu dna. Malý ponor dovoľuje plavbu v plytkej vode. Materiál použitý pre
Vyznačujú sa nízkou hmotnosťou čo zaručuje vysokú nosnosť a malými rozmermi po zbalení. Rozloženie a zbalenie nezaberá veľa času. Lamelová podlaha spevňuje čln a umožňuje viac zaťažiť dno. Malý ponor dovoľuje plavbu v plytkej vode. Materiál použitý pre výrobu je 5
Vyznačujú sa nízkou hmotnosťou čo zaručuje vysokú nosnosť a malými rozmermi po zbalení. Rozloženie a zbalenie nezaberá veľa času. Pevná skladacia podlaha spevňuje čln a umožňuje viac zaťažiť celú plochu dna. Malý ponor dovoľuje plavbu v plytkej vode. Materiál použitý pre
Vyznačujú sa nízkou hmotnosťou čo zaručuje vysokú nosnosť a malými rozmermi po zbalení. Rozloženie a zbalenie nezaberá veľa času. Pevná skladacia podlaha spevňuje čln a umožňuje viac zaťažiť celú plochu dna. Malý ponor dovoľuje plavbu v plytkej vode. Materiál použitý pre
Vyznačujú sa nízkou hmotnosťou čo zaručuje vysokú nosnosť a malými rozmermi po zbalení. Rozloženie a zbalenie nezaberá veľa času. Pevná skladacia podlaha spevňuje čln a umožňuje viac zaťažiť celú plochu dna. Malý ponor dovoľuje plavbu v plytkej vode. Materiál použitý pre
Vyznačujú sa nízkou hmotnosťou čo zaručuje vysokú nosnosť a malými rozmermi po zbalení. Rozloženie a zbalenie nezaberá veľa času. Lamelová podlaha spevňuje čln a umožňuje viac zaťažiť dno. Malý ponor dovoľuje plavbu v plytkej vode. Materiál použitý pre výrobu je 5
Vyznačujú sa nízkou hmotnosťou čo zaručuje vysokú nosnosť a malými rozmermi po zbalení. | | | Rozloženie a zbalenie nezaberá veľa času. Lamelová podlaha spevňuje čln a umožňuje viac zaťažiť dno. Malý ponor dovoľuje plavbu v plytkej vode. Materiál použitý pre výrobu je 5
Vyznačujú sa nízkou hmotnosťou čo zaručuje vysokú nosnosť a malými rozmermi po zbalení. Rozloženie a zbalenie nezaberá veľa času. Lamelová podlaha spevňuje čln a umožňuje viac zaťažiť dno. Malý ponor dovoľuje plavbu v plytkej vode. Materiál použitý pre výrobu je 5
Vyznačujú sa nízkou hmotnosťou čo zaručuje vysokú nosnosť a malými rozmermi po zbalení. Rozloženie a zbalenie nezaberá veľa času. Lamelová podlaha spevňuje čln a umožňuje viac zaťažiť dno. Malý ponor dovoľuje plavbu v plytkej vode. Materiál použitý pre výrobu je 5
Séria malých motorových člnov, použiteľných na pohon veslami, ale hlavne na pohon závesným motorom. Majú pevné zadné čelo tzv. zrkadlo na upevnenie motora. Člny majú pevnú skladaciu podlahu z vodeodolnej preglejky, ktorá spevňuje čln a zlepšuje jazdné vlastnosti. Rozbalenie a
Séria malých motorových člnov, použiteľných na pohon veslami, ale hlavne na pohon závesným motorom. Majú pevné zadné čelo tzv. zrkadlo na upevnenie motora. Člny majú pevnú skladaciu podlahu z vodeodolnej preglejky, ktorá spevňuje čln a zlepšuje jazdné vlastnosti. Rozbalenie a
Séria malých motorových člnov, použiteľných na pohon veslami, ale hlavne na pohon závesným motorom. Majú pevné zadné čelo tzv. zrkadlo na upevnenie motora. Člny majú pevnú skladaciu podlahu z vodeodolnej preglejky, ktorá spevňuje čln a zlepšuje jazdné vlastnosti. Rozbalenie a
Majú pevné zadné čelo tzv. Zrkadlo na upevnenie motora. Člny majú lamelovú skladaciu alebo pevnú skladaciu podlahu z vodeodolnej preglejky, ktorá spevňuje čln a zlepšuje jazdné vlastnosti. Rozbalenie a zbalenie člna trvá maximálne 10-15 minút. Materiál použitý pre výrobu je 5
Majú pevné zadné čelo tzv. Zrkadlo na upevnenie motora. Člny majú lamelovú skladaciu alebo pevnú skladacou podlahu z vodeodolnej preglejky, ktorá spevňuje čln a zlepšuje jazdné vlastnosti. Rozbalenie a zbalenie člna trvá maximálne 10-15 minút. Materiál použitý pre výrobu je 5
Majú pevné zadné čelo tzv. Zrkadlo na upevnenie motora. Člny majú lamelovú skladaciu alebo pevnou skladaciu podlahu z vodeodolnej preglejky, ktorá spevňuje čln a zlepšuje jazdné vlastnosti. Rozbalenie a zbalenie člna trvá maximálne 10-15 minút. Materiál použitý pre výrobu je 5
Majú pevné zadné čelo tzv. zrkadlo na upevnenie motora. Člny majú lamelovú skladaciu alebo pevnú skladaciu podlahu z vodeodolnej preglejky, ktorá spevňuje čln a zlepšuje jazdné vlastnosti. Rozbalenie a zbalenie člna trvá maximálne 10-15 minút. Materiál použitý pre výrobu je 5
Séria malých motorových člnov, použiteľných pre pohon veslami, ale hlavne pre pohon závesným motorom. Majú pevné zadné čelo tzv. zrkadlo na upevnenie motora. Člny majú pevnú skladaciu podlahu z vodeodolnej preglejky, ktorá spevňuje čln a zlepšuje jazdné vlastnosti. Rozbalenie
Séria malých motorových člnov, použiteľných pre pohon veslami, ale hlavne pre pohon závesným motorom. Majú pevné zadné čelo tzv.zrkadlo na upevnenie motora. Člny majú pevnú skladaciu podlahu z vodeodolnej preglejky, ktorá spevňuje čln a zlepšuje jazdné vlastnosti. Rozbalenie a
Séria malých motorových člnov, použiteľných pre pohon veslami, ale hlavne pre pohon závesným motorom. Majú pevné zadné čelo tzv. zrkadlo na upevnenie motora. Člny majú pevnú skladaciu podlahu z vodeodolnej preglejky, ktorá spevňuje čln a zlepšuje jazdné vlastnosti. Rozbalenie a