Najviac produktov si môžete vyberať spomedzi materiálov Acetátové, Plastové, Kovové, Oceľové, Plastic, Propionátové, Eko plast, Nylónové, BIO plast, Plast, RECYKLOVANÝ acetát, EKO acetát, polykarbonát, Titánové, Kov, Silicone, syntetický materiál, Syntetická látka, silikón, Polycarbonate, Grilamid, EKO kov, rám, Hliníkové a Metal. Všetky materiály
Slnečné okuliare z kolekcie Gucci. Model s jednofarebným sklom a rámom z umelej hmoty. Okuliare s filtrom UV 400
Gucci Značka Gucci, ktorú v roku 1921 založil Guccio Gucci, je jednou z najstarších talianskych módnych značiek. Vplyvné, inovatívne a progresívne – podľa novej vízie kreatívneho riaditeľa Alessandra Micheleho predstavujú Gucci okuliare vrchol talianskej remeselnej zručnosti a sú
Gucci Značka Gucci, ktorú v roku 1921 založil Guccio Gucci, je jednou z najstarších talianskych módnych značiek. Vplyvné, inovatívne a progresívne – podľa novej vízie kreatívneho riaditeľa Alessandra Micheleho predstavujú Gucci okuliare vrchol talianskej remeselnej zručnosti a sú
Balenciaga Cristóbal Balenciaga si svoj prvý butik otvoril v roku 1919 v španielskom San Sebastián, no kvôli občianskej vojne značku presunul do Paríža. Rýchlo získal reputáciu majstra nekompromisných štandardov. Jeho revolučné dizajny nosila španielska kráľovská rodina a
Gucci Značka Gucci, ktorú v roku 1921 založil Guccio Gucci, je jednou z najstarších talianskych módnych značiek. Vplyvné, inovatívne a progresívne – podľa novej vízie kreatívneho riaditeľa Alessandra Micheleho predstavujú Gucci okuliare vrchol talianskej remeselnej zručnosti a sú
Gucci Značka Gucci, ktorú v roku 1921 založil Guccio Gucci, je jednou z najstarších talianskych módnych značiek. Vplyvné, inovatívne a progresívne – podľa novej vízie kreatívneho riaditeľa Alessandra Micheleho predstavujú Gucci okuliare vrchol talianskej remeselnej zručnosti a sú
Gucci Značka Gucci, ktorú v roku 1921 založil Guccio Gucci, je jednou z najstarších talianskych módnych značiek. Vplyvné, inovatívne a progresívne – podľa novej vízie kreatívneho riaditeľa Alessandra Micheleho predstavujú Gucci okuliare vrchol talianskej remeselnej zručnosti a sú
Gucci Značka Gucci, ktorú v roku 1921 založil Guccio Gucci, je jednou z najstarších talianskych módnych značiek. Vplyvné, inovatívne a progresívne – podľa novej vízie kreatívneho riaditeľa Alessandra Micheleho predstavujú Gucci okuliare vrchol talianskej remeselnej zručnosti a sú
Gucci Značka Gucci, ktorú v roku 1921 založil Guccio Gucci, je jednou z najstarších talianskych módnych značiek. Vplyvné, inovatívne a progresívne – podľa novej vízie kreatívneho riaditeľa Alessandra Micheleho predstavujú Gucci okuliare vrchol talianskej remeselnej zručnosti a sú
Balenciaga Cristóbal Balenciaga si svoj prvý butik otvoril v roku 1919 v španielskom San Sebastián, no kvôli občianskej vojne značku presunul do Paríža. Rýchlo získal reputáciu majstra nekompromisných štandardov. Jeho revolučné dizajny nosila španielska kráľovská rodina a
Alexander McQueen Lee Alexander McQueen bol jedným z najvýznamnejších módnych dizajnérov svojej generácie, často označovný ako provokatívny génius. Jeho dizajny odzrkadľujú emocionálnu silu, energiu a romantickú prírodu. Kolekcia očnej optiky Alexandra McQueena kombinuje
Bottega Veneta Bottega Veneta nastavila svoje vlastné štandardy luxusu už v jej začiatkoch v roku 1966. Filozofia tejto značky je postavená na 4 nemenných princípoch: výnimočná zručnosť, večný, no zároveň inovatívny dizajn, súčasná funkčnosť a materiály najvyššej kvality
Bottega Veneta Bottega Veneta nastavila svoje vlastné štandardy luxusu už v jej začiatkoch v roku 1966. Filozofia tejto značky je postavená na 4 nemenných princípoch: výnimočná zručnosť, večný, no zároveň inovatívny dizajn, súčasná funkčnosť a materiály najvyššej kvality
Saint Laurent Založený v roku 1961, Yves Saint Laurent bol prvým krajčírskym domom, ktorý predstavil koncept prêt-à-porter (pripravené na nosenie) luxusu. Išlo o revolučný bod v prepojení módneho priemyslu a spoločnosti. Yves Saint Lauren sa tak stal jedným z najprominentnejších
Alexander McQueen Lee Alexander McQueen bol jedným z najvýznamnejších módnych dizajnérov svojej generácie, často označovný ako provokatívny génius. Jeho dizajny odzrkadľujú emocionálnu silu, energiu a romantickú prírodu. Kolekcia očnej optiky Alexandra McQueena kombinuje
Saint Laurent Založený v roku 1961, Yves Saint Laurent bol prvým krajčírskym domom, ktorý predstavil koncept prêt-à-porter (pripravené na nosenie) luxusu. Išlo o revolučný bod v prepojení módneho priemyslu a spoločnosti. Yves Saint Lauren sa tak stal jedným z najprominentnejších
Balenciaga Cristóbal Balenciaga si svoj prvý butik otvoril v roku 1919 v španielskom San Sebastián, no kvôli občianskej vojne značku presunul do Paríža. Rýchlo získal reputáciu majstra nekompromisných štandardov. Jeho revolučné dizajny nosila španielska kráľovská rodina a
Balenciaga Cristóbal Balenciaga si svoj prvý butik otvoril v roku 1919 v španielskom San Sebastián, no kvôli občianskej vojne značku presunul do Paríža. Rýchlo získal reputáciu majstra nekompromisných štandardov. Jeho revolučné dizajny nosila španielska kráľovská rodina a
Balenciaga Cristóbal Balenciaga si svoj prvý butik otvoril v roku 1919 v španielskom San Sebastián, no kvôli občianskej vojne značku presunul do Paríža. Rýchlo získal reputáciu majstra nekompromisných štandardov. Jeho revolučné dizajny nosila španielska kráľovská rodina a
Alexander McQueen Lee Alexander McQueen bol jedným z najvýznamnejších módnych dizajnérov svojej generácie, často označovný ako provokatívny génius. Jeho dizajny odzrkadľujú emocionálnu silu, energiu a romantickú prírodu. Kolekcia očnej optiky Alexandra McQueena kombinuje
Bottega Veneta Bottega Veneta nastavila svoje vlastné štandardy luxusu už v jej začiatkoch v roku 1966. Filozofia tejto značky je postavená na 4 nemenných princípoch: výnimočná zručnosť, večný, no zároveň inovatívny dizajn, súčasná funkčnosť a materiály najvyššej kvality
Bottega Veneta Bottega Veneta nastavila svoje vlastné štandardy luxusu už v jej začiatkoch v roku 1966. Filozofia tejto značky je postavená na 4 nemenných princípoch: výnimočná zručnosť, večný, no zároveň inovatívny dizajn, súčasná funkčnosť a materiály najvyššej kvality
Bottega Veneta Bottega Veneta nastavila svoje vlastné štandardy luxusu už v jej začiatkoch v roku 1966. Filozofia tejto značky je postavená na 4 nemenných princípoch: výnimočná zručnosť, večný, no zároveň inovatívny dizajn, súčasná funkčnosť a materiály najvyššej kvality
Saint Laurent Založený v roku 1961, Yves Saint Laurent bol prvým krajčírskym domom, ktorý predstavil koncept prêt-à-porter (pripravené na nosenie) luxusu. Išlo o revolučný bod v prepojení módneho priemyslu a spoločnosti. Yves Saint Lauren sa tak stal jedným z najprominentnejších
Saint Laurent Založený v roku 1961, Yves Saint Laurent bol prvým krajčírskym domom, ktorý predstavil koncept prêt-à-porter (pripravené na nosenie) luxusu. Išlo o revolučný bod v prepojení módneho priemyslu a spoločnosti. Yves Saint Lauren sa tak stal jedným z najprominentnejších
Gucci Značka Gucci, ktorú v roku 1921 založil Guccio Gucci, je jednou z najstarších talianskych módnych značiek. Vplyvné, inovatívne a progresívne – podľa novej vízie kreatívneho riaditeľa Alessandra Micheleho predstavujú Gucci okuliare vrchol talianskej remeselnej zručnosti a sú
Gucci Značka Gucci, ktorú v roku 1921 založil Guccio Gucci, je jednou z najstarších talianskych módnych značiek. Vplyvné, inovatívne a progresívne – podľa novej vízie kreatívneho riaditeľa Alessandra Micheleho predstavujú Gucci okuliare vrchol talianskej remeselnej zručnosti a sú
Gucci Značka Gucci, ktorú v roku 1921 založil Guccio Gucci, je jednou z najstarších talianskych módnych značiek. Vplyvné, inovatívne a progresívne – podľa novej vízie kreatívneho riaditeľa Alessandra Micheleho predstavujú Gucci okuliare vrchol talianskej remeselnej zručnosti a sú
Gucci Značka Gucci, ktorú v roku 1921 založil Guccio Gucci, je jednou z najstarších talianskych módnych značiek. Vplyvné, inovatívne a progresívne – podľa novej vízie kreatívneho riaditeľa Alessandra Micheleho predstavujú Gucci okuliare vrchol talianskej remeselnej zručnosti a sú
Gucci Značka Gucci, ktorú v roku 1921 založil Guccio Gucci, je jednou z najstarších talianskych módnych značiek. Vplyvné, inovatívne a progresívne – podľa novej vízie kreatívneho riaditeľa Alessandra Micheleho predstavujú Gucci okuliare vrchol talianskej remeselnej zručnosti a sú
Balenciaga Cristóbal Balenciaga si svoj prvý butik otvoril v roku 1919 v španielskom San Sebastián, no kvôli občianskej vojne značku presunul do Paríža. Rýchlo získal reputáciu majstra nekompromisných štandardov. Jeho revolučné dizajny nosila španielska kráľovská rodina a
Gucci Značka Gucci, ktorú v roku 1921 založil Guccio Gucci, je jednou z najstarších talianskych módnych značiek. Vplyvné, inovatívne a progresívne – podľa novej vízie kreatívneho riaditeľa Alessandra Micheleho predstavujú Gucci okuliare vrchol talianskej remeselnej zručnosti a sú
Gucci Značka Gucci, ktorú v roku 1921 založil Guccio Gucci, je jednou z najstarších talianskych módnych značiek. Vplyvné, inovatívne a progresívne – podľa novej vízie kreatívneho riaditeľa Alessandra Micheleho predstavujú Gucci okuliare vrchol talianskej remeselnej zručnosti a sú
Gucci Značka Gucci, ktorú v roku 1921 založil Guccio Gucci, je jednou z najstarších talianskych módnych značiek. Vplyvné, inovatívne a progresívne – podľa novej vízie kreatívneho riaditeľa Alessandra Micheleho predstavujú Gucci okuliare vrchol talianskej remeselnej zručnosti a sú
Gucci Značka Gucci, ktorú v roku 1921 založil Guccio Gucci, je jednou z najstarších talianskych módnych značiek. Vplyvné, inovatívne a progresívne – podľa novej vízie kreatívneho riaditeľa Alessandra Micheleho predstavujú Gucci okuliare vrchol talianskej remeselnej zručnosti a sú
Gucci Značka Gucci, ktorú v roku 1921 založil Guccio Gucci, je jednou z najstarších talianskych módnych značiek. Vplyvné, inovatívne a progresívne – podľa novej vízie kreatívneho riaditeľa Alessandra Micheleho predstavujú Gucci okuliare vrchol talianskej remeselnej zručnosti a sú
Gucci Značka Gucci, ktorú v roku 1921 založil Guccio Gucci, je jednou z najstarších talianskych módnych značiek. Vplyvné, inovatívne a progresívne – podľa novej vízie kreatívneho riaditeľa Alessandra Micheleho predstavujú Gucci okuliare vrchol talianskej remeselnej zručnosti a sú
Balenciaga Cristóbal Balenciaga si svoj prvý butik otvoril v roku 1919 v španielskom San Sebastián, no kvôli občianskej vojne značku presunul do Paríža. Rýchlo získal reputáciu majstra nekompromisných štandardov. Jeho revolučné dizajny nosila španielska kráľovská rodina a
Balenciaga Cristóbal Balenciaga si svoj prvý butik otvoril v roku 1919 v španielskom San Sebastián, no kvôli občianskej vojne značku presunul do Paríža. Rýchlo získal reputáciu majstra nekompromisných štandardov. Jeho revolučné dizajny nosila španielska kráľovská rodina a
Gucci Značka Gucci, ktorú v roku 1921 založil Guccio Gucci, je jednou z najstarších talianskych módnych značiek. Vplyvné, inovatívne a progresívne – podľa novej vízie kreatívneho riaditeľa Alessandra Micheleho predstavujú Gucci okuliare vrchol talianskej remeselnej zručnosti a sú
Gucci Značka Gucci, ktorú v roku 1921 založil Guccio Gucci, je jednou z najstarších talianskych módnych značiek. Vplyvné, inovatívne a progresívne – podľa novej vízie kreatívneho riaditeľa Alessandra Micheleho predstavujú Gucci okuliare vrchol talianskej remeselnej zručnosti a sú
Gucci Značka Gucci, ktorú v roku 1921 založil Guccio Gucci, je jednou z najstarších talianskych módnych značiek. Vplyvné, inovatívne a progresívne – podľa novej vízie kreatívneho riaditeľa Alessandra Micheleho predstavujú Gucci okuliare vrchol talianskej remeselnej zručnosti a sú
Gucci Značka Gucci, ktorú v roku 1921 založil Guccio Gucci, je jednou z najstarších talianskych módnych značiek. Vplyvné, inovatívne a progresívne – podľa novej vízie kreatívneho riaditeľa Alessandra Micheleho predstavujú Gucci okuliare vrchol talianskej remeselnej zručnosti a sú
Gucci Značka Gucci, ktorú v roku 1921 založil Guccio Gucci, je jednou z najstarších talianskych módnych značiek. Vplyvné, inovatívne a progresívne – podľa novej vízie kreatívneho riaditeľa Alessandra Micheleho predstavujú Gucci okuliare vrchol talianskej remeselnej zručnosti a sú
Gucci Značka Gucci, ktorú v roku 1921 založil Guccio Gucci, je jednou z najstarších talianskych módnych značiek. Vplyvné, inovatívne a progresívne – podľa novej vízie kreatívneho riaditeľa Alessandra Micheleho predstavujú Gucci okuliare vrchol talianskej remeselnej zručnosti a sú
Gucci Značka Gucci, ktorú v roku 1921 založil Guccio Gucci, je jednou z najstarších talianskych módnych značiek. Vplyvné, inovatívne a progresívne – podľa novej vízie kreatívneho riaditeľa Alessandra Micheleho predstavujú Gucci okuliare vrchol talianskej remeselnej zručnosti a sú
Gucci Značka Gucci, ktorú v roku 1921 založil Guccio Gucci, je jednou z najstarších talianskych módnych značiek. Vplyvné, inovatívne a progresívne – podľa novej vízie kreatívneho riaditeľa Alessandra Micheleho predstavujú Gucci okuliare vrchol talianskej remeselnej zručnosti a sú
Gucci Značka Gucci, ktorú v roku 1921 založil Guccio Gucci, je jednou z najstarších talianskych módnych značiek. Vplyvné, inovatívne a progresívne – podľa novej vízie kreatívneho riaditeľa Alessandra Micheleho predstavujú Gucci okuliare vrchol talianskej remeselnej zručnosti a sú
Gucci Značka Gucci, ktorú v roku 1921 založil Guccio Gucci, je jednou z najstarších talianskych módnych značiek. Vplyvné, inovatívne a progresívne – podľa novej vízie kreatívneho riaditeľa Alessandra Micheleho predstavujú Gucci okuliare vrchol talianskej remeselnej zručnosti a sú
Chloe Chloé svojimi dizajnmi vyjadruje ženskosť, súčasnosť, ľahkosť a voľného ducha. Tieto hodnoty sú stelesnené v kolekcii očnej optiky, ktorá využíva ikonické elementy príznačné pre francúczsky módny dom - jemné materiály, okrúhle tvary, teplé a pieskové odtiene
Bottega Veneta Bottega Veneta nastavila svoje vlastné štandardy luxusu už v jej začiatkoch v roku 1966. Filozofia tejto značky je postavená na 4 nemenných princípoch: výnimočná zručnosť, večný, no zároveň inovatívny dizajn, súčasná funkčnosť a materiály najvyššej kvality
Bottega Veneta Bottega Veneta nastavila svoje vlastné štandardy luxusu už v jej začiatkoch v roku 1966. Filozofia tejto značky je postavená na 4 nemenných princípoch: výnimočná zručnosť, večný, no zároveň inovatívny dizajn, súčasná funkčnosť a materiály najvyššej kvality
Bottega Veneta Bottega Veneta nastavila svoje vlastné štandardy luxusu už v jej začiatkoch v roku 1966. Filozofia tejto značky je postavená na 4 nemenných princípoch: výnimočná zručnosť, večný, no zároveň inovatívny dizajn, súčasná funkčnosť a materiály najvyššej kvality
Saint Laurent Založený v roku 1961, Yves Saint Laurent bol prvým krajčírskym domom, ktorý predstavil koncept prêt-à-porter (pripravené na nosenie) luxusu. Išlo o revolučný bod v prepojení módneho priemyslu a spoločnosti. Yves Saint Lauren sa tak stal jedným z najprominentnejších
Saint Laurent Založený v roku 1961, Yves Saint Laurent bol prvým krajčírskym domom, ktorý predstavil koncept prêt-à-porter (pripravené na nosenie) luxusu. Išlo o revolučný bod v prepojení módneho priemyslu a spoločnosti. Yves Saint Lauren sa tak stal jedným z najprominentnejších
Saint Laurent Založený v roku 1961, Yves Saint Laurent bol prvým krajčírskym domom, ktorý predstavil koncept prêt-à-porter (pripravené na nosenie) luxusu. Išlo o revolučný bod v prepojení módneho priemyslu a spoločnosti. Yves Saint Lauren sa tak stal jedným z najprominentnejších
Saint Laurent Založený v roku 1961, Yves Saint Laurent bol prvým krajčírskym domom, ktorý predstavil koncept prêt-à-porter (pripravené na nosenie) luxusu. Išlo o revolučný bod v prepojení módneho priemyslu a spoločnosti. Yves Saint Lauren sa tak stal jedným z najprominentnejších
Balenciaga Cristóbal Balenciaga si svoj prvý butik otvoril v roku 1919 v španielskom San Sebastián, no kvôli občianskej vojne značku presunul do Paríža. Rýchlo získal reputáciu majstra nekompromisných štandardov. Jeho revolučné dizajny nosila španielska kráľovská rodina a
Saint Laurent Založený v roku 1961, Yves Saint Laurent bol prvým krajčírskym domom, ktorý predstavil koncept prêt-à-porter (pripravené na nosenie) luxusu. Išlo o revolučný bod v prepojení módneho priemyslu a spoločnosti. Yves Saint Lauren sa tak stal jedným z najprominentnejších
Gucci Značka Gucci, ktorú v roku 1921 založil Guccio Gucci, je jednou z najstarších talianskych módnych značiek. Vplyvné, inovatívne a progresívne – podľa novej vízie kreatívneho riaditeľa Alessandra Micheleho predstavujú Gucci okuliare vrchol talianskej remeselnej zručnosti a sú
Gucci Značka Gucci, ktorú v roku 1921 založil Guccio Gucci, je jednou z najstarších talianskych módnych značiek. Vplyvné, inovatívne a progresívne – podľa novej vízie kreatívneho riaditeľa Alessandra Micheleho predstavujú Gucci okuliare vrchol talianskej remeselnej zručnosti a sú
Gucci Značka Gucci, ktorú v roku 1921 založil Guccio Gucci, je jednou z najstarších talianskych módnych značiek. Vplyvné, inovatívne a progresívne – podľa novej vízie kreatívneho riaditeľa Alessandra Micheleho predstavujú Gucci okuliare vrchol talianskej remeselnej zručnosti a sú
Gucci Značka Gucci, ktorú v roku 1921 založil Guccio Gucci, je jednou z najstarších talianskych módnych značiek. Vplyvné, inovatívne a progresívne – podľa novej vízie kreatívneho riaditeľa Alessandra Micheleho predstavujú Gucci okuliare vrchol talianskej remeselnej zručnosti a sú
Gucci Značka Gucci, ktorú v roku 1921 založil Guccio Gucci, je jednou z najstarších talianskych módnych značiek. Vplyvné, inovatívne a progresívne – podľa novej vízie kreatívneho riaditeľa Alessandra Micheleho predstavujú Gucci okuliare vrchol talianskej remeselnej zručnosti a sú
Gucci Značka Gucci, ktorú v roku 1921 založil Guccio Gucci, je jednou z najstarších talianskych módnych značiek. Vplyvné, inovatívne a progresívne – podľa novej vízie kreatívneho riaditeľa Alessandra Micheleho predstavujú Gucci okuliare vrchol talianskej remeselnej zručnosti a sú
Gucci Značka Gucci, ktorú v roku 1921 založil Guccio Gucci, je jednou z najstarších talianskych módnych značiek. Vplyvné, inovatívne a progresívne – podľa novej vízie kreatívneho riaditeľa Alessandra Micheleho predstavujú Gucci okuliare vrchol talianskej remeselnej zručnosti a sú
Saint Laurent Založený v roku 1961, Yves Saint Laurent bol prvým krajčírskym domom, ktorý predstavil koncept prêt-à-porter (pripravené na nosenie) luxusu. Išlo o revolučný bod v prepojení módneho priemyslu a spoločnosti. Yves Saint Lauren sa tak stal jedným z najprominentnejších
Gucci Značka Gucci, ktorú v roku 1921 založil Guccio Gucci, je jednou z najstarších talianskych módnych značiek. Vplyvné, inovatívne a progresívne – podľa novej vízie kreatívneho riaditeľa Alessandra Micheleho predstavujú Gucci okuliare vrchol talianskej remeselnej zručnosti a sú
Gucci Značka Gucci, ktorú v roku 1921 založil Guccio Gucci, je jednou z najstarších talianskych módnych značiek. Vplyvné, inovatívne a progresívne – podľa novej vízie kreatívneho riaditeľa Alessandra Micheleho predstavujú Gucci okuliare vrchol talianskej remeselnej zručnosti a sú
Gucci Značka Gucci, ktorú v roku 1921 založil Guccio Gucci, je jednou z najstarších talianskych módnych značiek. Vplyvné, inovatívne a progresívne – podľa novej vízie kreatívneho riaditeľa Alessandra Micheleho predstavujú Gucci okuliare vrchol talianskej remeselnej zručnosti a sú
Balenciaga Cristóbal Balenciaga si svoj prvý butik otvoril v roku 1919 v španielskom San Sebastián, no kvôli občianskej vojne značku presunul do Paríža. Rýchlo získal reputáciu majstra nekompromisných štandardov. Jeho revolučné dizajny nosila španielska kráľovská rodina a
Balenciaga Cristóbal Balenciaga si svoj prvý butik otvoril v roku 1919 v španielskom San Sebastián, no kvôli občianskej vojne značku presunul do Paríža. Rýchlo získal reputáciu majstra nekompromisných štandardov. Jeho revolučné dizajny nosila španielska kráľovská rodina a
Balenciaga Cristóbal Balenciaga si svoj prvý butik otvoril v roku 1919 v španielskom San Sebastián, no kvôli občianskej vojne značku presunul do Paríža. Rýchlo získal reputáciu majstra nekompromisných štandardov. Jeho revolučné dizajny nosila španielska kráľovská rodina a
Balenciaga Cristóbal Balenciaga si svoj prvý butik otvoril v roku 1919 v španielskom San Sebastián, no kvôli občianskej vojne značku presunul do Paríža. Rýchlo získal reputáciu majstra nekompromisných štandardov. Jeho revolučné dizajny nosila španielska kráľovská rodina a
Balenciaga Cristóbal Balenciaga si svoj prvý butik otvoril v roku 1919 v španielskom San Sebastián, no kvôli občianskej vojne značku presunul do Paríža. Rýchlo získal reputáciu majstra nekompromisných štandardov. Jeho revolučné dizajny nosila španielska kráľovská rodina a
Balenciaga Cristóbal Balenciaga si svoj prvý butik otvoril v roku 1919 v španielskom San Sebastián, no kvôli občianskej vojne značku presunul do Paríža. Rýchlo získal reputáciu majstra nekompromisných štandardov. Jeho revolučné dizajny nosila španielska kráľovská rodina a
Saint Laurent Založený v roku 1961, Yves Saint Laurent bol prvým krajčírskym domom, ktorý predstavil koncept prêt-à-porter (pripravené na nosenie) luxusu. Išlo o revolučný bod v prepojení módneho priemyslu a spoločnosti. Yves Saint Lauren sa tak stal jedným z najprominentnejších
Saint Laurent Založený v roku 1961, Yves Saint Laurent bol prvým krajčírskym domom, ktorý predstavil koncept prêt-à-porter (pripravené na nosenie) luxusu. Išlo o revolučný bod v prepojení módneho priemyslu a spoločnosti. Yves Saint Lauren sa tak stal jedným z najprominentnejších
Balenciaga Cristóbal Balenciaga si svoj prvý butik otvoril v roku 1919 v španielskom San Sebastián, no kvôli občianskej vojne značku presunul do Paríža. Rýchlo získal reputáciu majstra nekompromisných štandardov. Jeho revolučné dizajny nosila španielska kráľovská rodina a
Gucci Značka Gucci, ktorú v roku 1921 založil Guccio Gucci, je jednou z najstarších talianskych módnych značiek. Vplyvné, inovatívne a progresívne – podľa novej vízie kreatívneho riaditeľa Alessandra Micheleho predstavujú Gucci okuliare vrchol talianskej remeselnej zručnosti a sú
Gucci Značka Gucci, ktorú v roku 1921 založil Guccio Gucci, je jednou z najstarších talianskych módnych značiek. Vplyvné, inovatívne a progresívne – podľa novej vízie kreatívneho riaditeľa Alessandra Micheleho predstavujú Gucci okuliare vrchol talianskej remeselnej zručnosti a sú
Chloe Chloé svojimi dizajnmi vyjadruje ženskosť, súčasnosť, ľahkosť a voľného ducha. Tieto hodnoty sú stelesnené v kolekcii očnej optiky, ktorá využíva ikonické elementy príznačné pre francúczsky módny dom - jemné materiály, okrúhle tvary, teplé a pieskové odtiene
Alexander McQueen Lee Alexander McQueen bol jedným z najvýznamnejších módnych dizajnérov svojej generácie, často označovný ako provokatívny génius. Jeho dizajny odzrkadľujú emocionálnu silu, energiu a romantickú prírodu. Kolekcia očnej optiky Alexandra McQueena kombinuje
Chloe Chloé svojimi dizajnmi vyjadruje ženskosť, súčasnosť, ľahkosť a voľného ducha. Tieto hodnoty sú stelesnené v kolekcii očnej optiky, ktorá využíva ikonické elementy príznačné pre francúczsky módny dom - jemné materiály, okrúhle tvary, teplé a pieskové odtiene
Chloe Chloé svojimi dizajnmi vyjadruje ženskosť, súčasnosť, ľahkosť a voľného ducha. Tieto hodnoty sú stelesnené v kolekcii očnej optiky, ktorá využíva ikonické elementy príznačné pre francúczsky módny dom - jemné materiály, okrúhle tvary, teplé a pieskové odtiene
Chloe Chloé svojimi dizajnmi vyjadruje ženskosť, súčasnosť, ľahkosť a voľného ducha. Tieto hodnoty sú stelesnené v kolekcii očnej optiky, ktorá využíva ikonické elementy príznačné pre francúczsky módny dom - jemné materiály, okrúhle tvary, teplé a pieskové odtiene
Alexander McQueen Lee Alexander McQueen bol jedným z najvýznamnejších módnych dizajnérov svojej generácie, často označovný ako provokatívny génius. Jeho dizajny odzrkadľujú emocionálnu silu, energiu a romantickú prírodu. Kolekcia očnej optiky Alexandra McQueena kombinuje
Alexander McQueen Lee Alexander McQueen bol jedným z najvýznamnejších módnych dizajnérov svojej generácie, často označovný ako provokatívny génius. Jeho dizajny odzrkadľujú emocionálnu silu, energiu a romantickú prírodu. Kolekcia očnej optiky Alexandra McQueena kombinuje
Alexander McQueen Lee Alexander McQueen bol jedným z najvýznamnejších módnych dizajnérov svojej generácie, často označovný ako provokatívny génius. Jeho dizajny odzrkadľujú emocionálnu silu, energiu a romantickú prírodu. Kolekcia očnej optiky Alexandra McQueena kombinuje
Bottega Veneta Bottega Veneta nastavila svoje vlastné štandardy luxusu už v jej začiatkoch v roku 1966. Filozofia tejto značky je postavená na 4 nemenných princípoch: výnimočná zručnosť, večný, no zároveň inovatívny dizajn, súčasná funkčnosť a materiály najvyššej kvality
Bottega Veneta Bottega Veneta nastavila svoje vlastné štandardy luxusu už v jej začiatkoch v roku 1966. Filozofia tejto značky je postavená na 4 nemenných princípoch: výnimočná zručnosť, večný, no zároveň inovatívny dizajn, súčasná funkčnosť a materiály najvyššej kvality
Bottega Veneta Bottega Veneta nastavila svoje vlastné štandardy luxusu už v jej začiatkoch v roku 1966. Filozofia tejto značky je postavená na 4 nemenných princípoch: výnimočná zručnosť, večný, no zároveň inovatívny dizajn, súčasná funkčnosť a materiály najvyššej kvality
Bottega Veneta Bottega Veneta nastavila svoje vlastné štandardy luxusu už v jej začiatkoch v roku 1966. Filozofia tejto značky je postavená na 4 nemenných princípoch: výnimočná zručnosť, večný, no zároveň inovatívny dizajn, súčasná funkčnosť a materiály najvyššej kvality
Bottega Veneta Bottega Veneta nastavila svoje vlastné štandardy luxusu už v jej začiatkoch v roku 1966. Filozofia tejto značky je postavená na 4 nemenných princípoch: výnimočná zručnosť, večný, no zároveň inovatívny dizajn, súčasná funkčnosť a materiály najvyššej kvality
Bottega Veneta Bottega Veneta nastavila svoje vlastné štandardy luxusu už v jej začiatkoch v roku 1966. Filozofia tejto značky je postavená na 4 nemenných princípoch: výnimočná zručnosť, večný, no zároveň inovatívny dizajn, súčasná funkčnosť a materiály najvyššej kvality
Bottega Veneta Bottega Veneta nastavila svoje vlastné štandardy luxusu už v jej začiatkoch v roku 1966. Filozofia tejto značky je postavená na 4 nemenných princípoch: výnimočná zručnosť, večný, no zároveň inovatívny dizajn, súčasná funkčnosť a materiály najvyššej kvality
Bottega Veneta Bottega Veneta nastavila svoje vlastné štandardy luxusu už v jej začiatkoch v roku 1966. Filozofia tejto značky je postavená na 4 nemenných princípoch: výnimočná zručnosť, večný, no zároveň inovatívny dizajn, súčasná funkčnosť a materiály najvyššej kvality
Saint Laurent Založený v roku 1961, Yves Saint Laurent bol prvým krajčírskym domom, ktorý predstavil koncept prêt-à-porter (pripravené na nosenie) luxusu. Išlo o revolučný bod v prepojení módneho priemyslu a spoločnosti. Yves Saint Lauren sa tak stal jedným z najprominentnejších
Saint Laurent Založený v roku 1961, Yves Saint Laurent bol prvým krajčírskym domom, ktorý predstavil koncept prêt-à-porter (pripravené na nosenie) luxusu. Išlo o revolučný bod v prepojení módneho priemyslu a spoločnosti. Yves Saint Lauren sa tak stal jedným z najprominentnejších
Saint Laurent Založený v roku 1961, Yves Saint Laurent bol prvým krajčírskym domom, ktorý predstavil koncept prêt-à-porter (pripravené na nosenie) luxusu. Išlo o revolučný bod v prepojení módneho priemyslu a spoločnosti. Yves Saint Lauren sa tak stal jedným z najprominentnejších
Saint Laurent Založený v roku 1961, Yves Saint Laurent bol prvým krajčírskym domom, ktorý predstavil koncept prêt-à-porter (pripravené na nosenie) luxusu. Išlo o revolučný bod v prepojení módneho priemyslu a spoločnosti. Yves Saint Lauren sa tak stal jedným z najprominentnejších
Saint Laurent Založený v roku 1961, Yves Saint Laurent bol prvým krajčírskym domom, ktorý predstavil koncept prêt-à-porter (pripravené na nosenie) luxusu. Išlo o revolučný bod v prepojení módneho priemyslu a spoločnosti. Yves Saint Lauren sa tak stal jedným z najprominentnejších
Saint Laurent Založený v roku 1961, Yves Saint Laurent bol prvým krajčírskym domom, ktorý predstavil koncept prêt-à-porter (pripravené na nosenie) luxusu. Išlo o revolučný bod v prepojení módneho priemyslu a spoločnosti. Yves Saint Lauren sa tak stal jedným z najprominentnejších
Saint Laurent Založený v roku 1961, Yves Saint Laurent bol prvým krajčírskym domom, ktorý predstavil koncept prêt-à-porter (pripravené na nosenie) luxusu. Išlo o revolučný bod v prepojení módneho priemyslu a spoločnosti. Yves Saint Lauren sa tak stal jedným z najprominentnejších
Saint Laurent Založený v roku 1961, Yves Saint Laurent bol prvým krajčírskym domom, ktorý predstavil koncept prêt-à-porter (pripravené na nosenie) luxusu. Išlo o revolučný bod v prepojení módneho priemyslu a spoločnosti. Yves Saint Lauren sa tak stal jedným z najprominentnejších
Saint Laurent Založený v roku 1961, Yves Saint Laurent bol prvým krajčírskym domom, ktorý predstavil koncept prêt-à-porter (pripravené na nosenie) luxusu. Išlo o revolučný bod v prepojení módneho priemyslu a spoločnosti. Yves Saint Lauren sa tak stal jedným z najprominentnejších
Saint Laurent Založený v roku 1961, Yves Saint Laurent bol prvým krajčírskym domom, ktorý predstavil koncept prêt-à-porter (pripravené na nosenie) luxusu. Išlo o revolučný bod v prepojení módneho priemyslu a spoločnosti. Yves Saint Lauren sa tak stal jedným z najprominentnejších
Saint Laurent Založený v roku 1961, Yves Saint Laurent bol prvým krajčírskym domom, ktorý predstavil koncept prêt-à-porter (pripravené na nosenie) luxusu. Išlo o revolučný bod v prepojení módneho priemyslu a spoločnosti. Yves Saint Lauren sa tak stal jedným z najprominentnejších
Saint Laurent Založený v roku 1961, Yves Saint Laurent bol prvým krajčírskym domom, ktorý predstavil koncept prêt-à-porter (pripravené na nosenie) luxusu. Išlo o revolučný bod v prepojení módneho priemyslu a spoločnosti. Yves Saint Lauren sa tak stal jedným z najprominentnejších
Saint Laurent Založený v roku 1961, Yves Saint Laurent bol prvým krajčírskym domom, ktorý predstavil koncept prêt-à-porter (pripravené na nosenie) luxusu. Išlo o revolučný bod v prepojení módneho priemyslu a spoločnosti. Yves Saint Lauren sa tak stal jedným z najprominentnejších
Saint Laurent Založený v roku 1961, Yves Saint Laurent bol prvým krajčírskym domom, ktorý predstavil koncept prêt-à-porter (pripravené na nosenie) luxusu. Išlo o revolučný bod v prepojení módneho priemyslu a spoločnosti. Yves Saint Lauren sa tak stal jedným z najprominentnejších
Saint Laurent Založený v roku 1961, Yves Saint Laurent bol prvým krajčírskym domom, ktorý predstavil koncept prêt-à-porter (pripravené na nosenie) luxusu. Išlo o revolučný bod v prepojení módneho priemyslu a spoločnosti. Yves Saint Lauren sa tak stal jedným z najprominentnejších
Gucci Značka Gucci, ktorú v roku 1921 založil Guccio Gucci, je jednou z najstarších talianskych módnych značiek. Vplyvné, inovatívne a progresívne – podľa novej vízie kreatívneho riaditeľa Alessandra Micheleho predstavujú Gucci okuliare vrchol talianskej remeselnej zručnosti a sú
Gucci Značka Gucci, ktorú v roku 1921 založil Guccio Gucci, je jednou z najstarších talianskych módnych značiek. Vplyvné, inovatívne a progresívne – podľa novej vízie kreatívneho riaditeľa Alessandra Micheleho predstavujú Gucci okuliare vrchol talianskej remeselnej zručnosti a sú
Gucci Značka Gucci, ktorú v roku 1921 založil Guccio Gucci, je jednou z najstarších talianskych módnych značiek. Vplyvné, inovatívne a progresívne – podľa novej vízie kreatívneho riaditeľa Alessandra Micheleho predstavujú Gucci okuliare vrchol talianskej remeselnej zručnosti a sú
Nike Nike nastolila revolúciu v atletickenj športovej móde spôsobenú inovatívnymi produktami a reklamou. Nike Vision prenáša rovnakú inšpiráciu a inovácie do produktov očnej optiky vyvinutých pre každý šport. Kolekcia Nike vďaka lifestyle slnečným okuliarom a doptrickým rámom
Nike Nike nastolila revolúciu v atletickenj športovej móde spôsobenú inovatívnymi produktami a reklamou. Nike Vision prenáša rovnakú inšpiráciu a inovácie do produktov očnej optiky vyvinutých pre každý šport. Kolekcia Nike vďaka lifestyle slnečným okuliarom a doptrickým rámom