Najväčšia ponuka produktov je dostupná v materiáloch Acetátové, Plastové, Kovové, Oceľové, Plastic, Propionátové, Eko plast, Nylónové, BIO plast, Plast, RECYKLOVANÝ acetát, EKO acetát, polykarbonát, Titánové, Kov, Silicone, syntetický materiál, Syntetická látka, silikón, Polycarbonate, Grilamid, EKO kov, rám, Hliníkové a Metal. Všetky materiály
Moschino Tento taliansky luxusný módny dom, ktorý založil v roku 1983 Franco Moschino sa pýši skutočne inovatívnymi návrhmi, ktoré často prekonávajú bariéry v módnom priemysle. So silným dôrazom na doplnky, Moschino ako značka vysiela do sveta jasnú správu: ľudia by mali nosiť
Moschino Tento taliansky luxusný módny dom, ktorý založil v roku 1983 Franco Moschino sa pýši skutočne inovatívnymi návrhmi, ktoré často prekonávajú bariéry v módnom priemysle. So silným dôrazom na doplnky, Moschino ako značka vysiela do sveta jasnú správu: ľudia by mali nosiť
Moschino Tento taliansky luxusný módny dom, ktorý založil v roku 1983 Franco Moschino sa pýši skutočne inovatívnymi návrhmi, ktoré často prekonávajú bariéry v módnom priemysle. So silným dôrazom na doplnky, Moschino ako značka vysiela do sveta jasnú správu: ľudia by mali nosiť
Ray-Ban Počas svojej takmer osemdesaťročnej histórie Ray-Ban neustále posúval hranice nielen v optických inováciách, ale aj v popkultúre. Od prezidentov po hviezdy strieborného plátna, od umelcov po topmodelky, Ray-Ban okuliare sú neoddeliteľnou kultúrnou ikonou pre každú
Chiara Ferragni Chiara Ferragni – talianska blogerka, podnikateľka a módna návrhárka – uviedla na trh svoju popovú módnu značku v roku 2012. Počas niekoľkých sezón značka jasne definovala svoj štýl, ktorý vždy dotvára známe logo oka. Chiara Ferragni je značkou šťastia,
Ray-Ban Počas svojej takmer osemdesaťročnej histórie Ray-Ban neustále posúval hranice nielen v optických inováciách, ale aj v popkultúre. Od prezidentov po hviezdy strieborného plátna, od umelcov po topmodelky, Ray-Ban okuliare sú neoddeliteľnou kultúrnou ikonou pre každú
Ray-Ban Počas svojej takmer osemdesaťročnej histórie Ray-Ban neustále posúval hranice nielen v optických inováciách, ale aj v popkultúre. Od prezidentov po hviezdy strieborného plátna, od umelcov po topmodelky, Ray-Ban okuliare sú neoddeliteľnou kultúrnou ikonou pre každú
Moschino Tento taliansky luxusný módny dom, ktorý založil v roku 1983 Franco Moschino sa pýši skutočne inovatívnymi návrhmi, ktoré často prekonávajú bariéry v módnom priemysle. So silným dôrazom na doplnky, Moschino ako značka vysiela do sveta jasnú správu: ľudia by mali nosiť
Ray-Ban Počas svojej takmer osemdesaťročnej histórie Ray-Ban neustále posúval hranice nielen v optických inováciách, ale aj v popkultúre. Od prezidentov po hviezdy strieborného plátna, od umelcov po topmodelky, Ray-Ban okuliare sú neoddeliteľnou kultúrnou ikonou pre každú
Moschino Tento taliansky luxusný módny dom, ktorý založil v roku 1983 Franco Moschino sa pýši skutočne inovatívnymi návrhmi, ktoré často prekonávajú bariéry v módnom priemysle. So silným dôrazom na doplnky, Moschino ako značka vysiela do sveta jasnú správu: ľudia by mali nosiť
Moschino Tento taliansky luxusný módny dom, ktorý založil v roku 1983 Franco Moschino sa pýši skutočne inovatívnymi návrhmi, ktoré často prekonávajú bariéry v módnom priemysle. So silným dôrazom na doplnky, Moschino ako značka vysiela do sveta jasnú správu: ľudia by mali nosiť
Ray-Ban Počas svojej takmer osemdesaťročnej histórie Ray-Ban neustále posúval hranice nielen v optických inováciách, ale aj v popkultúre. Od prezidentov po hviezdy strieborného plátna, od umelcov po topmodelky, Ray-Ban okuliare sú neoddeliteľnou kultúrnou ikonou pre každú
Ray-Ban Počas svojej takmer osemdesaťročnej histórie Ray-Ban neustále posúval hranice nielen v optických inováciách, ale aj v popkultúre. Od prezidentov po hviezdy strieborného plátna, od umelcov po topmodelky, Ray-Ban okuliare sú neoddeliteľnou kultúrnou ikonou pre každú
Ray-Ban Počas svojej takmer osemdesaťročnej histórie Ray-Ban neustále posúval hranice nielen v optických inováciách, ale aj v popkultúre. Od prezidentov po hviezdy strieborného plátna, od umelcov po topmodelky, Ray-Ban okuliare sú neoddeliteľnou kultúrnou ikonou pre každú
Ray-Ban Počas svojej takmer osemdesaťročnej histórie Ray-Ban neustále posúval hranice nielen v optických inováciách, ale aj v popkultúre. Od prezidentov po hviezdy strieborného plátna, od umelcov po topmodelky, Ray-Ban okuliare sú neoddeliteľnou kultúrnou ikonou pre každú
Ray-Ban Počas svojej takmer osemdesaťročnej histórie Ray-Ban neustále posúval hranice nielen v optických inováciách, ale aj v popkultúre. Od prezidentov po hviezdy strieborného plátna, od umelcov po topmodelky, Ray-Ban okuliare sú neoddeliteľnou kultúrnou ikonou pre každú
Ray-Ban Počas svojej takmer osemdesaťročnej histórie Ray-Ban neustále posúval hranice nielen v optických inováciách, ale aj v popkultúre. Od prezidentov po hviezdy strieborného plátna, od umelcov po topmodelky, Ray-Ban okuliare sú neoddeliteľnou kultúrnou ikonou pre každú
Ray-Ban Počas svojej takmer osemdesaťročnej histórie Ray-Ban neustále posúval hranice nielen v optických inováciách, ale aj v popkultúre. Od prezidentov po hviezdy strieborného plátna, od umelcov po topmodelky, Ray-Ban okuliare sú neoddeliteľnou kultúrnou ikonou pre každú
Chiara Ferragni Chiara Ferragni – talianska blogerka, podnikateľka a módna návrhárka – uviedla na trh svoju popovú módnu značku v roku 2012. Počas niekoľkých sezón značka jasne definovala svoj štýl, ktorý vždy dotvára známe logo oka. Chiara Ferragni je značkou šťastia,
Chiara Ferragni Chiara Ferragni – talianska blogerka, podnikateľka a módna návrhárka – uviedla na trh svoju popovú módnu značku v roku 2012. Počas niekoľkých sezón značka jasne definovala svoj štýl, ktorý vždy dotvára známe logo oka. Chiara Ferragni je značkou šťastia,
Chiara Ferragni Chiara Ferragni – talianska blogerka, podnikateľka a módna návrhárka – uviedla na trh svoju popovú módnu značku v roku 2012. Počas niekoľkých sezón značka jasne definovala svoj štýl, ktorý vždy dotvára známe logo oka. Chiara Ferragni je značkou šťastia,
Chiara Ferragni Chiara Ferragni – talianska blogerka, podnikateľka a módna návrhárka – uviedla na trh svoju popovú módnu značku v roku 2012. Počas niekoľkých sezón značka jasne definovala svoj štýl, ktorý vždy dotvára známe logo oka. Chiara Ferragni je značkou šťastia,
Chiara Ferragni Chiara Ferragni – talianska blogerka, podnikateľka a módna návrhárka – uviedla na trh svoju popovú módnu značku v roku 2012. Počas niekoľkých sezón značka jasne definovala svoj štýl, ktorý vždy dotvára známe logo oka. Chiara Ferragni je značkou šťastia,
Chiara Ferragni Chiara Ferragni – talianska blogerka, podnikateľka a módna návrhárka – uviedla na trh svoju popovú módnu značku v roku 2012. Počas niekoľkých sezón značka jasne definovala svoj štýl, ktorý vždy dotvára známe logo oka. Chiara Ferragni je značkou šťastia,
Chiara Ferragni Chiara Ferragni – talianska blogerka, podnikateľka a módna návrhárka – uviedla na trh svoju popovú módnu značku v roku 2012. Počas niekoľkých sezón značka jasne definovala svoj štýl, ktorý vždy dotvára známe logo oka. Chiara Ferragni je značkou šťastia,
Chiara Ferragni Chiara Ferragni – talianska blogerka, podnikateľka a módna návrhárka – uviedla na trh svoju popovú módnu značku v roku 2012. Počas niekoľkých sezón značka jasne definovala svoj štýl, ktorý vždy dotvára známe logo oka. Chiara Ferragni je značkou šťastia,
Chiara Ferragni Chiara Ferragni – talianska blogerka, podnikateľka a módna návrhárka – uviedla na trh svoju popovú módnu značku v roku 2012. Počas niekoľkých sezón značka jasne definovala svoj štýl, ktorý vždy dotvára známe logo oka. Chiara Ferragni je značkou šťastia,
Chiara Ferragni Chiara Ferragni – talianska blogerka, podnikateľka a módna návrhárka – uviedla na trh svoju popovú módnu značku v roku 2012. Počas niekoľkých sezón značka jasne definovala svoj štýl, ktorý vždy dotvára známe logo oka. Chiara Ferragni je značkou šťastia,
Chiara Ferragni Chiara Ferragni – talianska blogerka, podnikateľka a módna návrhárka – uviedla na trh svoju popovú módnu značku v roku 2012. Počas niekoľkých sezón značka jasne definovala svoj štýl, ktorý vždy dotvára známe logo oka. Chiara Ferragni je značkou šťastia,
Ray-Ban Počas svojej takmer osemdesaťročnej histórie Ray-Ban neustále posúval hranice nielen v optických inováciách, ale aj v popkultúre. Od prezidentov po hviezdy strieborného plátna, od umelcov po topmodelky, Ray-Ban okuliare sú neoddeliteľnou kultúrnou ikonou pre každú
Ray-Ban Počas svojej takmer osemdesaťročnej histórie Ray-Ban neustále posúval hranice nielen v optických inováciách, ale aj v popkultúre. Od prezidentov po hviezdy strieborného plátna, od umelcov po topmodelky, Ray-Ban okuliare sú neoddeliteľnou kultúrnou ikonou pre každú
Ray-Ban Počas svojej takmer osemdesaťročnej histórie Ray-Ban neustále posúval hranice nielen v optických inováciách, ale aj v popkultúre. Od prezidentov po hviezdy strieborného plátna, od umelcov po topmodelky, Ray-Ban okuliare sú neoddeliteľnou kultúrnou ikonou pre každú
Ray-Ban Počas svojej takmer osemdesaťročnej histórie Ray-Ban neustále posúval hranice nielen v optických inováciách, ale aj v popkultúre. Od prezidentov po hviezdy strieborného plátna, od umelcov po topmodelky, Ray-Ban okuliare sú neoddeliteľnou kultúrnou ikonou pre každú
Ray-Ban Počas svojej takmer osemdesaťročnej histórie Ray-Ban neustále posúval hranice nielen v optických inováciách, ale aj v popkultúre. Od prezidentov po hviezdy strieborného plátna, od umelcov po topmodelky, Ray-Ban okuliare sú neoddeliteľnou kultúrnou ikonou pre každú
Ray-Ban Počas svojej takmer osemdesaťročnej histórie Ray-Ban neustále posúval hranice nielen v optických inováciách, ale aj v popkultúre. Od prezidentov po hviezdy strieborného plátna, od umelcov po topmodelky, Ray-Ban okuliare sú neoddeliteľnou kultúrnou ikonou pre každú
Ray-Ban Počas svojej takmer osemdesaťročnej histórie Ray-Ban neustále posúval hranice nielen v optických inováciách, ale aj v popkultúre. Od prezidentov po hviezdy strieborného plátna, od umelcov po topmodelky, Ray-Ban okuliare sú neoddeliteľnou kultúrnou ikonou pre každú
Fossil Fossil čerpá inšpiráciu v typickom dizajne 20.tych rokov minulého storočia a kombinuje ho so súčasnou estetikou. Slnečné okuliare Fossil sú synonymom mladosti a športu, s polarizovanými šošovkami a prispôsobivými pántami. Kolekcia dioptrických okuliarov Fossil ponúka
Ray-Ban Počas svojej takmer osemdesaťročnej histórie Ray-Ban neustále posúval hranice nielen v optických inováciách, ale aj v popkultúre. Od prezidentov po hviezdy strieborného plátna, od umelcov po topmodelky, Ray-Ban okuliare sú neoddeliteľnou kultúrnou ikonou pre každú
Slnečné okuliare z kolekcie Chiara Ferragni. Model s jednofarebným sklom a rámom z umelej hmoty. Okuliare s filtrom UV 400
Love Moschino Moschino je talianska luxusná módna značka, ktorú v roku 1983 založil Franco Moschino. Je to jedna z najpútavejších značiek v médiách a získala si podporu množstva celebrít. LOVE Moschino sa od ostatných luxusných módnych značiek odlišuje kreatívnym, ironickým a
Ray-Ban Počas svojej takmer osemdesaťročnej histórie Ray-Ban neustále posúval hranice nielen v optických inováciách, ale aj v popkultúre. Od prezidentov po hviezdy strieborného plátna, od umelcov po topmodelky, Ray-Ban okuliare sú neoddeliteľnou kultúrnou ikonou pre každú
Chiara Ferragni Chiara Ferragni – talianska blogerka, podnikateľka a módna návrhárka – uviedla na trh svoju popovú módnu značku v roku 2012. Počas niekoľkých sezón značka jasne definovala svoj štýl, ktorý vždy dotvára známe logo oka. Chiara Ferragni je značkou šťastia,
HUGO Od svojho vzniku v roku 1924 sa portfólio značky HUGO BOSS rozdelilo na dve samostatné značky - BOSS a HUGO. HUGO je ten zábavný mladší súrodenec - predstavuje uvoľnený štýl pre každodenné nosenie. Okuliare HUGO sú o niečo odvážnejšie, dobrodružnejšie a zamerané na
Ray-Ban Počas svojej takmer osemdesaťročnej histórie Ray-Ban neustále posúval hranice nielen v optických inováciách, ale aj v popkultúre. Od prezidentov po hviezdy strieborného plátna, od umelcov po topmodelky, Ray-Ban okuliare sú neoddeliteľnou kultúrnou ikonou pre každú
Ray-Ban Počas svojej takmer osemdesaťročnej histórie Ray-Ban neustále posúval hranice nielen v optických inováciách, ale aj v popkultúre. Od prezidentov po hviezdy strieborného plátna, od umelcov po topmodelky, Ray-Ban okuliare sú neoddeliteľnou kultúrnou ikonou pre každú
Ray-Ban Počas svojej takmer osemdesaťročnej histórie Ray-Ban neustále posúval hranice nielen v optických inováciách, ale aj v popkultúre. Od prezidentov po hviezdy strieborného plátna, od umelcov po topmodelky, Ray-Ban okuliare sú neoddeliteľnou kultúrnou ikonou pre každú
Moschino Tento taliansky luxusný módny dom, ktorý založil v roku 1983 Franco Moschino sa pýši skutočne inovatívnymi návrhmi, ktoré často prekonávajú bariéry v módnom priemysle. So silným dôrazom na doplnky, Moschino ako značka vysiela do sveta jasnú správu: ľudia by mali nosiť
Jimmy Choo Jimmy Choo, pôvodom z Malajzie, si začiatkom 90-tych rokov v Londýne vybudoval povesť módneho priekopníka v umení obliekania celebrít. Jeho sexy strihy a unikátny dizajn oslovili sofistikovanú klientelu - od celebrít po kráľovské rodiny, hudobníkov až po hlavy štátov
Fossil Fossil čerpá inšpiráciu v typickom dizajne 20.tych rokov minulého storočia a kombinuje ho so súčasnou estetikou. Slnečné okuliare Fossil sú synonymom mladosti a športu, s polarizovanými šošovkami a prispôsobivými pántami. Kolekcia dioptrických okuliarov Fossil ponúka
Love Moschino Moschino je talianska luxusná módna značka, ktorú v roku 1983 založil Franco Moschino. Je to jedna z najpútavejších značiek v médiách a získala si podporu množstva celebrít. LOVE Moschino sa od ostatných luxusných módnych značiek odlišuje kreatívnym, ironickým a
Chiara Ferragni Chiara Ferragni – talianska blogerka, podnikateľka a módna návrhárka – uviedla na trh svoju popovú módnu značku v roku 2012. Počas niekoľkých sezón značka jasne definovala svoj štýl, ktorý vždy dotvára známe logo oka. Chiara Ferragni je značkou šťastia,
Ray-Ban Počas svojej takmer osemdesaťročnej histórie Ray-Ban neustále posúval hranice nielen v optických inováciách, ale aj v popkultúre. Od prezidentov po hviezdy strieborného plátna, od umelcov po topmodelky, Ray-Ban okuliare sú neoddeliteľnou kultúrnou ikonou pre každú
HUGO Od svojho vzniku v roku 1924 sa portfólio značky HUGO BOSS rozdelilo na dve samostatné značky - BOSS a HUGO. HUGO je ten zábavný mladší súrodenec - predstavuje uvoľnený štýl pre každodenné nosenie. Okuliare HUGO sú o niečo odvážnejšie, dobrodružnejšie a zamerané na
HUGO Od svojho vzniku v roku 1924 sa portfólio značky HUGO BOSS rozdelilo na dve samostatné značky - BOSS a HUGO. HUGO je ten zábavný mladší súrodenec - predstavuje uvoľnený štýl pre každodenné nosenie. Okuliare HUGO sú o niečo odvážnejšie, dobrodružnejšie a zamerané na
Chiara Ferragni Chiara Ferragni – talianska blogerka, podnikateľka a módna návrhárka – uviedla na trh svoju popovú módnu značku v roku 2012. Počas niekoľkých sezón značka jasne definovala svoj štýl, ktorý vždy dotvára známe logo oka. Chiara Ferragni je značkou šťastia,
BOSS Boss, založený v roku 1970, je asi najznámejším produktom nemeckého luxusného módneho domu Hugo Boss. Od svojich začiatkov šitia uniforiem v druhej svetovej vojne, cez ich prvý značkový oblek v roku 1970, Boss začal čoskoro sponzorovať mnohé športové podujatia vrátane
Ray-Ban Počas svojej takmer osemdesaťročnej histórie Ray-Ban neustále posúval hranice nielen v optických inováciách, ale aj v popkultúre. Od prezidentov po hviezdy strieborného plátna, od umelcov po topmodelky, Ray-Ban okuliare sú neoddeliteľnou kultúrnou ikonou pre každú
Ray-Ban Počas svojej takmer osemdesaťročnej histórie Ray-Ban neustále posúval hranice nielen v optických inováciách, ale aj v popkultúre. Od prezidentov po hviezdy strieborného plátna, od umelcov po topmodelky, Ray-Ban okuliare sú neoddeliteľnou kultúrnou ikonou pre každú
Chiara Ferragni Chiara Ferragni – talianska blogerka, podnikateľka a módna návrhárka – uviedla na trh svoju popovú módnu značku v roku 2012. Počas niekoľkých sezón značka jasne definovala svoj štýl, ktorý vždy dotvára známe logo oka. Chiara Ferragni je značkou šťastia,
Fossil Fossil čerpá inšpiráciu v typickom dizajne 20.tych rokov minulého storočia a kombinuje ho so súčasnou estetikou. Slnečné okuliare Fossil sú synonymom mladosti a športu, s polarizovanými šošovkami a prispôsobivými pántami. Kolekcia dioptrických okuliarov Fossil ponúka
Ray-Ban Počas svojej takmer osemdesaťročnej histórie Ray-Ban neustále posúval hranice nielen v optických inováciách, ale aj v popkultúre. Od prezidentov po hviezdy strieborného plátna, od umelcov po topmodelky, Ray-Ban okuliare sú neoddeliteľnou kultúrnou ikonou pre každú
Ray-Ban Počas svojej takmer osemdesaťročnej histórie Ray-Ban neustále posúval hranice nielen v optických inováciách, ale aj v popkultúre. Od prezidentov po hviezdy strieborného plátna, od umelcov po topmodelky, Ray-Ban okuliare sú neoddeliteľnou kultúrnou ikonou pre každú
Love Moschino Moschino je talianska luxusná módna značka, ktorú v roku 1983 založil Franco Moschino. Je to jedna z najpútavejších značiek v médiách a získala si podporu množstva celebrít. LOVE Moschino sa od ostatných luxusných módnych značiek odlišuje kreatívnym, ironickým a
Fossil Fossil čerpá inšpiráciu v typickom dizajne 20.tych rokov minulého storočia a kombinuje ho so súčasnou estetikou. Slnečné okuliare Fossil sú synonymom mladosti a športu, s polarizovanými šošovkami a prispôsobivými pántami. Kolekcia dioptrických okuliarov Fossil ponúka
Fossil Fossil čerpá inšpiráciu v typickom dizajne 20.tych rokov minulého storočia a kombinuje ho so súčasnou estetikou. Slnečné okuliare Fossil sú synonymom mladosti a športu, s polarizovanými šošovkami a prispôsobivými pántami. Kolekcia dioptrických okuliarov Fossil ponúka
Marc Jacobs Marc Jacobs je bývalý kreatívny riaditeľ módneho domu Louis Vuitton a najmladší módny návrhár, ktorý kedy získal prestížne ocenenie CFD. V roku 1984 spolu s Robertom Duffym vytvorili značku Marc Jacobs založenú na dvoch veľmi jednoduchých konceptoch: láska k móde a
Ray-Ban Počas svojej takmer osemdesaťročnej histórie Ray-Ban neustále posúval hranice nielen v optických inováciách, ale aj v popkultúre. Od prezidentov po hviezdy strieborného plátna, od umelcov po topmodelky, Ray-Ban okuliare sú neoddeliteľnou kultúrnou ikonou pre každú
Polaroid Polaroid, založený v roku 1937 Edwinom Landom, je prvá značka, ktorá použila polarizačný filter pre slnečné okuliare. Od svojho vzniku Polaroid šošovky vždy ponúkali najvyššiu kvalitu v kombinácii so špičkovými materiálmi a úpravami. Pri Polaroid okuliaroch je
Polaroid Polaroid, založený v roku 1937 Edwinom Landom, je prvá značka, ktorá použila polarizačný filter pre slnečné okuliare. Od svojho vzniku Polaroid šošovky vždy ponúkali najvyššiu kvalitu v kombinácii so špičkovými materiálmi a úpravami. Pri Polaroid okuliaroch je
HUGO Od svojho vzniku v roku 1924 sa portfólio značky HUGO BOSS rozdelilo na dve samostatné značky - BOSS a HUGO. HUGO je ten zábavný mladší súrodenec - predstavuje uvoľnený štýl pre každodenné nosenie. Okuliare HUGO sú o niečo odvážnejšie, dobrodružnejšie a zamerané na
Polaroid Polaroid, založený v roku 1937 Edwinom Landom, je prvá značka, ktorá použila polarizačný filter pre slnečné okuliare. Od svojho vzniku Polaroid šošovky vždy ponúkali najvyššiu kvalitu v kombinácii so špičkovými materiálmi a úpravami. Pri Polaroid okuliaroch je
Ray-Ban Počas svojej takmer osemdesaťročnej histórie Ray-Ban neustále posúval hranice nielen v optických inováciách, ale aj v popkultúre. Od prezidentov po hviezdy strieborného plátna, od umelcov po topmodelky, Ray-Ban okuliare sú neoddeliteľnou kultúrnou ikonou pre každú
Ray-Ban Počas svojej takmer osemdesaťročnej histórie Ray-Ban neustále posúval hranice nielen v optických inováciách, ale aj v popkultúre. Od prezidentov po hviezdy strieborného plátna, od umelcov po topmodelky, Ray-Ban okuliare sú neoddeliteľnou kultúrnou ikonou pre každú
Chiara Ferragni Chiara Ferragni – talianska blogerka, podnikateľka a módna návrhárka – uviedla na trh svoju popovú módnu značku v roku 2012. Počas niekoľkých sezón značka jasne definovala svoj štýl, ktorý vždy dotvára známe logo oka. Chiara Ferragni je značkou šťastia,
Chiara Ferragni Chiara Ferragni – talianska blogerka, podnikateľka a módna návrhárka – uviedla na trh svoju popovú módnu značku v roku 2012. Počas niekoľkých sezón značka jasne definovala svoj štýl, ktorý vždy dotvára známe logo oka. Chiara Ferragni je značkou šťastia,
Ray-Ban Počas svojej takmer osemdesaťročnej histórie Ray-Ban neustále posúval hranice nielen v optických inováciách, ale aj v popkultúre. Od prezidentov po hviezdy strieborného plátna, od umelcov po topmodelky, Ray-Ban okuliare sú neoddeliteľnou kultúrnou ikonou pre každú
BOSS Boss, založený v roku 1970, je asi najznámejším produktom nemeckého luxusného módneho domu Hugo Boss. Od svojich začiatkov šitia uniforiem v druhej svetovej vojne, cez ich prvý značkový oblek v roku 1970, Boss začal čoskoro sponzorovať mnohé športové podujatia vrátane
BOSS Boss, založený v roku 1970, je asi najznámejším produktom nemeckého luxusného módneho domu Hugo Boss. Od svojich začiatkov šitia uniforiem v druhej svetovej vojne, cez ich prvý značkový oblek v roku 1970, Boss začal čoskoro sponzorovať mnohé športové podujatia vrátane
Fossil Fossil čerpá inšpiráciu v typickom dizajne 20.tych rokov minulého storočia a kombinuje ho so súčasnou estetikou. Slnečné okuliare Fossil sú synonymom mladosti a športu, s polarizovanými šošovkami a prispôsobivými pántami. Kolekcia dioptrických okuliarov Fossil ponúka
Moschino Tento taliansky luxusný módny dom, ktorý založil v roku 1983 Franco Moschino sa pýši skutočne inovatívnymi návrhmi, ktoré často prekonávajú bariéry v módnom priemysle. So silným dôrazom na doplnky, Moschino ako značka vysiela do sveta jasnú správu: ľudia by mali nosiť
Moschino Tento taliansky luxusný módny dom, ktorý založil v roku 1983 Franco Moschino sa pýši skutočne inovatívnymi návrhmi, ktoré často prekonávajú bariéry v módnom priemysle. So silným dôrazom na doplnky, Moschino ako značka vysiela do sveta jasnú správu: ľudia by mali nosiť
Moschino Tento taliansky luxusný módny dom, ktorý založil v roku 1983 Franco Moschino sa pýši skutočne inovatívnymi návrhmi, ktoré často prekonávajú bariéry v módnom priemysle. So silným dôrazom na doplnky, Moschino ako značka vysiela do sveta jasnú správu: ľudia by mali nosiť
Moschino Tento taliansky luxusný módny dom, ktorý založil v roku 1983 Franco Moschino sa pýši skutočne inovatívnymi návrhmi, ktoré často prekonávajú bariéry v módnom priemysle. So silným dôrazom na doplnky, Moschino ako značka vysiela do sveta jasnú správu: ľudia by mali nosiť
Ray-Ban Počas svojej takmer osemdesaťročnej histórie Ray-Ban neustále posúval hranice nielen v optických inováciách, ale aj v popkultúre. Od prezidentov po hviezdy strieborného plátna, od umelcov po topmodelky, Ray-Ban okuliare sú neoddeliteľnou kultúrnou ikonou pre každú
Polarizácia Špeciálny filter na šošovkách, ktorý zabráni slnečným lúčom, aby sa nepríjemne odrážali priamo do vašich očí a oslepovali vás. Oceníte ich najmä počas letných mesiacov ale aj pri šoférovaní, horskej turistike či vodných a zimných športoch. Ray-Ban Počas
Ray-Ban Počas svojej takmer osemdesaťročnej histórie Ray-Ban neustále posúval hranice nielen v optických inováciách, ale aj v popkultúre. Od prezidentov po hviezdy strieborného plátna, od umelcov po topmodelky, Ray-Ban okuliare sú neoddeliteľnou kultúrnou ikonou pre každú
Ray-Ban Počas svojej takmer osemdesaťročnej histórie Ray-Ban neustále posúval hranice nielen v optických inováciách, ale aj v popkultúre. Od prezidentov po hviezdy strieborného plátna, od umelcov po topmodelky, Ray-Ban okuliare sú neoddeliteľnou kultúrnou ikonou pre každú
Ray-Ban Počas svojej takmer osemdesaťročnej histórie Ray-Ban neustále posúval hranice nielen v optických inováciách, ale aj v popkultúre. Od prezidentov po hviezdy strieborného plátna, od umelcov po topmodelky, Ray-Ban okuliare sú neoddeliteľnou kultúrnou ikonou pre každú
Ray-Ban Počas svojej takmer osemdesaťročnej histórie Ray-Ban neustále posúval hranice nielen v optických inováciách, ale aj v popkultúre. Od prezidentov po hviezdy strieborného plátna, od umelcov po topmodelky, Ray-Ban okuliare sú neoddeliteľnou kultúrnou ikonou pre každú
Ray-Ban Počas svojej takmer osemdesaťročnej histórie Ray-Ban neustále posúval hranice nielen v optických inováciách, ale aj v popkultúre. Od prezidentov po hviezdy strieborného plátna, od umelcov po topmodelky, Ray-Ban okuliare sú neoddeliteľnou kultúrnou ikonou pre každú
Ray-Ban Počas svojej takmer osemdesaťročnej histórie Ray-Ban neustále posúval hranice nielen v optických inováciách, ale aj v popkultúre. Od prezidentov po hviezdy strieborného plátna, od umelcov po topmodelky, Ray-Ban okuliare sú neoddeliteľnou kultúrnou ikonou pre každú
Fossil Fossil čerpá inšpiráciu v typickom dizajne 20.tych rokov minulého storočia a kombinuje ho so súčasnou estetikou. Slnečné okuliare Fossil sú synonymom mladosti a športu, s polarizovanými šošovkami a prispôsobivými pántami. Kolekcia dioptrických okuliarov Fossil ponúka
Fossil Fossil čerpá inšpiráciu v typickom dizajne 20.tych rokov minulého storočia a kombinuje ho so súčasnou estetikou. Slnečné okuliare Fossil sú synonymom mladosti a športu, s polarizovanými šošovkami a prispôsobivými pántami. Kolekcia dioptrických okuliarov Fossil ponúka
HUGO Od svojho vzniku v roku 1924 sa portfólio značky HUGO BOSS rozdelilo na dve samostatné značky - BOSS a HUGO. HUGO je ten zábavný mladší súrodenec - predstavuje uvoľnený štýl pre každodenné nosenie. Okuliare HUGO sú o niečo odvážnejšie, dobrodružnejšie a zamerané na
BOSS Boss, založený v roku 1970, je asi najznámejším produktom nemeckého luxusného módneho domu Hugo Boss. Od svojich začiatkov šitia uniforiem v druhej svetovej vojne, cez ich prvý značkový oblek v roku 1970, Boss začal čoskoro sponzorovať mnohé športové podujatia vrátane
Ray-Ban Počas svojej takmer osemdesaťročnej histórie Ray-Ban neustále posúval hranice nielen v optických inováciách, ale aj v popkultúre. Od prezidentov po hviezdy strieborného plátna, od umelcov po topmodelky, Ray-Ban okuliare sú neoddeliteľnou kultúrnou ikonou pre každú
Love Moschino Moschino je talianska luxusná módna značka, ktorú v roku 1983 založil Franco Moschino. Je to jedna z najpútavejších značiek v médiách a získala si podporu množstva celebrít. LOVE Moschino sa od ostatných luxusných módnych značiek odlišuje kreatívnym, ironickým a
Ray-Ban Počas svojej takmer osemdesaťročnej histórie Ray-Ban neustále posúval hranice nielen v optických inováciách, ale aj v popkultúre. Od prezidentov po hviezdy strieborného plátna, od umelcov po topmodelky, Ray-Ban okuliare sú neoddeliteľnou kultúrnou ikonou pre každú
Marc Jacobs Marc Jacobs je bývalý kreatívny riaditeľ módneho domu Louis Vuitton a najmladší módny návrhár, ktorý kedy získal prestížne ocenenie CFD. V roku 1984 spolu s Robertom Duffym vytvorili značku Marc Jacobs založenú na dvoch veľmi jednoduchých konceptoch: láska k móde a
Marc Jacobs Marc Jacobs je bývalý kreatívny riaditeľ módneho domu Louis Vuitton a najmladší módny návrhár, ktorý kedy získal prestížne ocenenie CFD. V roku 1984 spolu s Robertom Duffym vytvorili značku Marc Jacobs založenú na dvoch veľmi jednoduchých konceptoch: láska k móde a
Marc Jacobs Marc Jacobs je bývalý kreatívny riaditeľ módneho domu Louis Vuitton a najmladší módny návrhár, ktorý kedy získal prestížne ocenenie CFD. V roku 1984 spolu s Robertom Duffym vytvorili značku Marc Jacobs založenú na dvoch veľmi jednoduchých konceptoch: láska k móde a
Marc Jacobs Marc Jacobs je bývalý kreatívny riaditeľ módneho domu Louis Vuitton a najmladší módny návrhár, ktorý kedy získal prestížne ocenenie CFD. V roku 1984 spolu s Robertom Duffym vytvorili značku Marc Jacobs založenú na dvoch veľmi jednoduchých konceptoch: láska k móde a
Marc Jacobs Marc Jacobs je bývalý kreatívny riaditeľ módneho domu Louis Vuitton a najmladší módny návrhár, ktorý kedy získal prestížne ocenenie CFD. V roku 1984 spolu s Robertom Duffym vytvorili značku Marc Jacobs založenú na dvoch veľmi jednoduchých konceptoch: láska k móde a
Marc Jacobs Marc Jacobs je bývalý kreatívny riaditeľ módneho domu Louis Vuitton a najmladší módny návrhár, ktorý kedy získal prestížne ocenenie CFD. V roku 1984 spolu s Robertom Duffym vytvorili značku Marc Jacobs založenú na dvoch veľmi jednoduchých konceptoch: láska k móde a
HUGO Od svojho vzniku v roku 1924 sa portfólio značky HUGO BOSS rozdelilo na dve samostatné značky - BOSS a HUGO. HUGO je ten zábavný mladší súrodenec - predstavuje uvoľnený štýl pre každodenné nosenie. Okuliare HUGO sú o niečo odvážnejšie, dobrodružnejšie a zamerané na
HUGO Od svojho vzniku v roku 1924 sa portfólio značky HUGO BOSS rozdelilo na dve samostatné značky - BOSS a HUGO. HUGO je ten zábavný mladší súrodenec - predstavuje uvoľnený štýl pre každodenné nosenie. Okuliare HUGO sú o niečo odvážnejšie, dobrodružnejšie a zamerané na
Polarizácia Špeciálny filter na šošovkách, ktorý zabráni slnečným lúčom, aby sa nepríjemne odrážali priamo do vašich očí a oslepovali vás. Oceníte ich najmä počas letných mesiacov ale aj pri šoférovaní, horskej turistike či vodných a zimných športoch. Ray-Ban Počas
Polarizácia Špeciálny filter na šošovkách, ktorý zabráni slnečným lúčom, aby sa nepríjemne odrážali priamo do vašich očí a oslepovali vás. Oceníte ich najmä počas letných mesiacov ale aj pri šoférovaní, horskej turistike či vodných a zimných športoch. Ray-Ban Počas
BOSS Boss, založený v roku 1970, je asi najznámejším produktom nemeckého luxusného módneho domu Hugo Boss. Od svojich začiatkov šitia uniforiem v druhej svetovej vojne, cez ich prvý značkový oblek v roku 1970, Boss začal čoskoro sponzorovať mnohé športové podujatia vrátane
BOSS Boss, založený v roku 1970, je asi najznámejším produktom nemeckého luxusného módneho domu Hugo Boss. Od svojich začiatkov šitia uniforiem v druhej svetovej vojne, cez ich prvý značkový oblek v roku 1970, Boss začal čoskoro sponzorovať mnohé športové podujatia vrátane
BOSS Boss, založený v roku 1970, je asi najznámejším produktom nemeckého luxusného módneho domu Hugo Boss. Od svojich začiatkov šitia uniforiem v druhej svetovej vojne, cez ich prvý značkový oblek v roku 1970, Boss začal čoskoro sponzorovať mnohé športové podujatia vrátane
Polarizácia Špeciálny filter na šošovkách, ktorý zabráni slnečným lúčom, aby sa nepríjemne odrážali priamo do vašich očí a oslepovali vás. Oceníte ich najmä počas letných mesiacov ale aj pri šoférovaní, horskej turistike či vodných a zimných športoch. Ray-Ban Počas