Mechanický domček riadenia bez vrchného nastavovacieho kĺbu - jednokáblový od pre závesné a zabudované lodné motory. Odporúčaný pre lode s rýchlosťou do 50 míl/hod. Výstupy káblov riadenia z nerezovej ocele. Jednoduchá inštalácia a pripojenie káblov riadenia. Volant nie je
Mechanický domček riadenia od firmy Ultraflex -pre závesné motory s výkonom do 40kW (55 koní). Na výber z rôznou dĺžkou káblu riadenia od 6´ do 15´.Výstupy káblov riadenia z nerezovej oceleVšetky materiály sú odolné koróziijednoduchá inštalácia a pripojene káblov
Mechanická skrinka riadenia pre štandartné typy lodných motorov s výkonom do 55 HP alebo s hmotnosťou do 120 kg. Výstupy káblov riadenia sú z nerezovej ocele, nastaviteľná tuhosť riadenia, predný plastový kryt riadenia na 90° montáž v čiernej alebo bielej farbe, maximálny priemer
Mechanický domček riadenia pre štandartné typy lodných motorov s výkonom do 235 koní. Výstupy káblov riadenia z nerezovej ocele, nastaviteľná tuhosť riadenia. Predný plastový kryt riadenia na 90° montáž v čiernej alebo bielej farbe. Dodávame s montážnou sadou. Volant nie je
Mechanický domček riadenia od firmy Ultraflex -pre štandartné typy lodných motorov s výkonom do 235 koní .Výstupy káblov riadenia z nerezovej oceleVšetky materiály sú odolné koróziiNastaviteľná tuhosť riadeniaPredný plastový kryt riadenia na 90° montáž v čiernej alebo
Mechanický domček riadenia - jednokáblový od firmy Ultraflex -pre závesné a zabudované lodné motory s výkonom do 173 kW (235 koní). Tento domček riadenia je ideálnou alternatívou hydraulického riadenia. Je vybavený spätnou brzdou, ktorá účinne eliminuje nežiadúce účinky
Mechanická skrinka riadenia pre závesné a zabudované lodné motory, ale aj pre Z-pohon pre lode s rýchlosťou nad 50 míl/hod. S výstupy káblov riadenia z nerezovej ocele. Všetky materiály sú nehrdzavejúce, možnosť 90°a 20°montáže, maximálny priemer volantu – 406 mm, počet
Mechanická prevodovka - dvojkáblová pre závesné a zabudované lodné motory s výkonom do 220 kW (300 koní) je vybavená spätnou brzdou, ktorá účinne eliminuje nežiadúce účinky lodnej vrtule na smerovú stálosť, na základe tohto nie je nutná neustála kontrola riadenia