Predovšetkým musíme zdôrazniť jeho výnimočne hladký a presný chod. Vďaka použitiu LT konceptu znížili DAIWA inžinieri výrazne celkovú hmotnosť navijaku Ninja LT. U navijakov veľkosti 2500 sa podarilo znížiť hmotnosť až o 10%! Nové prevody Tough Digigear, ktoré boli predtým
Predovšetkým musíme zdôrazniť jeho výnimočne hladký a presný chod. Vďaka použitiu LT konceptu znížili DAIWA inžinieri výrazne celkovú hmotnosť navijaku Ninja LT. U navijakov veľkosti 2500 sa podarilo znížiť hmotnosť až o 10%! Nové prevody Tough Digigear, ktoré boli predtým
Predovšetkým musíme zdôrazniť jeho výnimočne hladký a presný chod. Vďaka použitiu LT konceptu znížili DAIWA inžinieri výrazne celkovú hmotnosť navijaku Ninja LT. U navijakov veľkosti 2500 sa podarilo znížiť hmotnosť až o 10%! Nové prevody Tough Digigear, ktoré boli predtým
Predovšetkým musíme zdôrazniť jeho výnimočne hladký a presný chod. Vďaka použitiu LT konceptu znížili DAIWA inžinieri výrazne celkovú hmotnosť navijaku Ninja LT. U navijakov veľkosti 2500 sa podarilo znížiť hmotnosť až o 10%! Nové prevody Tough Digigear, ktoré boli predtým
Navijak N'Zon LT vyniká svojou mimoriadnou kvalitou a je špeciálne navrhnutý pre ambicióznevýkony pri plavačkovom a feederovom rybolove. Odolné prevody Digigear sa starajú o optimálny výkon a vďaka svojej obrovskej sile umožňujú rýchle sťahovanie veľkých a ťažkých krmítok aj
LT design umožňuje vývoj menších tiel navijakov s konvenčne veľkými cievkami, ktoré je možné vďaka nízkej hmotnosti použiť bez väčšieho úsilia. Hliníková ABS cievka pre ďaleké hody vykazuje znížený trecí odpor počas nahadzovania, čo predlžuje vzdialenosť hodov
Vďaka použitiu LT konceptu znížili DAIWA inžinieri výrazne celkovú hmotnosť navijaka. Nové prevody Tough Digigear, ktoré boli predtým používané pri navijakoch vo vyššej cenovej hladine, sú teraz súčasťou aj navijakov Laguna LT.Prevody Digigear sa starajú o hladký chod
LT design umožňuje vývoj menších tiel navijakov s konvenčne veľkými cievkami, ktoré je možné vďaka nízkej hmotnosti použiť bez väčšieho úsilia. Hliníková ABS cievka pre ďaleké hody vykazuje znížený trecí odpor počas nahadzovania, čo predlžuje vzdialenosť hodov
Rybársky navijak Daiwa Regal LT, obmedzený špeciálny model s 9 guličkovými ložiskami | | | | | | Tým, že redukuje veľkosť tela kotúča a používa nový kompozit uhlíkových vlákien DS5, dokázala Daiwa dosiahnuť výrazné zníženie hmotnosti pri výrobe navijaku - model LT 2500D
Rybársky navijak Daiwa Regal LT, obmedzený špeciálny model s 9 guličkovými ložiskami. | | | | | | Tým, že redukuje veľkosť tela kotúča a používa nový kompozit uhlíkových vlákien DS5, dokázala Daiwa dosiahnuť výrazné zníženie hmotnosti pri výrobe navijaku - model LT 2500D
Rybársky navijak Daiwa Regal LT, obmedzený špeciálny model s 9 guličkovými ložiskami | | | | | | Tým, že redukuje veľkosť tela kotúča a používa nový kompozit uhlíkových vlákien DS5, dokázala Daiwa dosiahnuť výrazné zníženie hmotnosti pri výrobe navijaku - model LT 2500D
Vďaka použitiu LT konceptu znížili DAIWA inžinieri výrazne celkovú hmotnosť navijaka. Nové prevody Tough Digigear, ktoré boli predtým používané pri navijakoch vo vyššej cenovej hladine, sú teraz súčasťou aj navijakov Laguna LT.Prevody Digigear sa starajú o hladký chod
Predovšetkým musíme zdôrazniť jeho výnimočne hladký a presný chod. Vďaka použitiu LT konceptu znížili DAIWA inžinieri výrazne celkovú hmotnosť navijaku Ninja LT. U navijakov veľkosti 2500 sa podarilo znížiť hmotnosť až o 10%! Nové prevody Tough Digigear, ktoré boli predtým
Predovšetkým musíme zdôrazniť jeho výnimočne hladký a presný chod. Vďaka použitiu LT konceptu znížili DAIWA inžinieri výrazne celkovú hmotnosť navijaku Ninja LT. U navijakov veľkosti 2500 sa podarilo znížiť hmotnosť až o 10%! Nové prevody Tough Digigear, ktoré boli predtým
Predovšetkým musíme zdôrazniť jeho výnimočne hladký a presný chod. Vďaka použitiu LT konceptu znížili DAIWA inžinieri výrazne celkovú hmotnosť navijaku Ninja LT. U navijakov veľkosti 2500 sa podarilo znížiť hmotnosť až o 10%! Nové prevody Tough Digigear, ktoré boli predtým
Predovšetkým musíme zdôrazniť jeho výnimočne hladký a presný chod. Vďaka použitiu LT konceptu znížili DAIWA inžinieri výrazne celkovú hmotnosť navijaku Ninja LT. U navijakov veľkosti 2500 sa podarilo znížiť hmotnosť až o 10%! Nové prevody Tough Digigear, ktoré boli predtým
Predovšetkým musíme zdôrazniť jeho výnimočne hladký a presný chod. Vďaka použitiu LT konceptu znížili DAIWA inžinieri výrazne celkovú hmotnosť navijaku Ninja LT. U navijakov veľkosti 2500 sa podarilo znížiť hmotnosť až o 10%! Nové prevody Tough Digigear, ktoré boli predtým
Koncepcia LT umožňuje konštrukciu veľmi ľahkých a odolných navijakov - najmä pre prívlač. | Pevné a odolné telo navijaka vyrobené z materiálu Zaion V zaisťuje umiestnenie Tough Digigear v tele navijaka a tým aj stabilne super hladký chod. Air rotor funguje takmer bez
Použitím LT dizajnu sme výrazne znížili váhu, v porovnaní s bežnými přívlačovými navijakmi. Zároveň sme pri tomto navijaku použili aj nové prevody Tough Digigear, a tak sme optimalizovali prenos sily, rovnako tak i odolnosť prevodov. Ideálny navijak na jiggovanie na veľké
Po obrovskom úspechu navijakov LT BR teraz Daiwa predstavuje ďalší baitrunnerový (BR) navijak, ktorý bol zdokonalený s ohľadom na rad technických vlastností. Hliníková rýchlosklopná kľučka sa dá zložiť veľmi ľahko a rýchlo, čo umožňuje transport kompletne zostavených
LT design umožňuje vývoj menších tiel navijakov s konvenčne veľkými cievkami, ktoré je možné vďaka nízkej hmotnosti použiť bez väčšieho úsilia. Hliníková ABS cievka pre ďaleké hody vykazuje znížený trecí odpor počas nahadzovania, čo predlžuje vzdialenosť hodov
Vďaka použitiu LT konceptu znížili DAIWA inžinieri výrazne celkovú hmotnosť navijaka. Nové prevody Tough Digigear, ktoré boli predtým používané pri navijakoch vo vyššej cenovej hladine, sú teraz súčasťou aj navijakov Laguna LT.Prevody Digigear sa starajú o hladký chod
Vďaka použitiu LT konceptu znížili DAIWA inžinieri výrazne celkovú hmotnosť navijaka. Nové prevody Tough Digigear, ktoré boli predtým používané pri navijakoch vo vyššej cenovej hladine, sú teraz súčasťou aj navijakov Laguna LT.Prevody Digigear sa starajú o hladký chod
Koncepcia LT umožňuje konštrukciu veľmi ľahkých a odolných navijakov - najmä pre prívlač. | Pevné a odolné telo navijaka vyrobené z materiálu Zaion V zaisťuje umiestnenie Tough Digigear v tele navijaka a tým aj stabilne super hladký chod. Air rotor funguje takmer bez
Freams LT vás presvedčí technickými detailmi a optimálnou navíjacou silou. Telo navijaku a rotor sú vyrobené z materiálu Zaion V a starajú sa o bezpečné uloženie prevodov. Konštrukcia MagSealed zabraňuje prenikaniu nečistôt a vody cez hriadeľ a zaisťuje – v kombinácii s
Koncepcia LT umožňuje konštrukciu veľmi ľahkých a odolných navijakov - najmä pre prívlač. | Pevné a odolné telo navijaka vyrobené z materiálu Zaion V zaisťuje umiestnenie Tough Digigear v tele navijaka a tým aj stabilne super hladký chod. Air rotor funguje takmer bez
Koncepcia LT umožňuje konštrukciu veľmi ľahkých a odolných navijakov - najmä pre prívlač. | Pevné a odolné telo navijaka vyrobené z materiálu Zaion V zaisťuje umiestnenie Tough Digigear v tele navijaka a tým aj stabilne super hladký chod. Air rotor funguje takmer bez
Koncepcia LT umožňuje konštrukciu veľmi ľahkých a odolných navijakov - najmä pre prívlač. | Pevné a odolné telo navijaka vyrobené z materiálu Zaion V zaisťuje umiestnenie Tough Digigear v tele navijaka a tým aj stabilne super hladký chod. Air rotor funguje takmer bez
Kompaktný navijak z konceptu LT (Light and Tough) sa ideálne hodí pre prívlač a plávanú vďaka svojej nízkej hmotnosti a perfektnému hladkému chodu. | Najnovšie LT koncept | ABS-Systém® | prevody DigiGear | Infinite® Systém | hliníková kľučka | Brzda s klik-zvukom | 1
Kompaktný navijak z konceptu LT (Light and Tough) sa ideálne hodí pre prívlač a plávanú vďaka svojej nízkej hmotnosti a perfektnému hladkému chodu. | Najnovšie LT koncept | ABS-Systém® | prevody DigiGear | Infinite® Systém | hliníková kľučka | Brzda s klik-zvukom | 1
Kompaktný navijak z konceptu LT (Light and Tough) sa ideálne hodí pre prívlač a plávanú vďaka svojej nízkej hmotnosti a perfektnému hladkému chodu. | Najnovšie LT koncept | ABS-Systém® | prevody DigiGear | Infinite® Systém | hliníková kľučka | Brzda s klik-zvukom | 1
Jedná sa o rad navijakov s označením BR LT, ktoré sú odľahčené, kvalitne zpracovnané, s extra presnou prednou a zadnou voľnobežnou brzdou. Nový integrovaný brzdný systém ATD poskytuje výraznejšiu brzdnú silu (až do 12 kg) a navyše sa brzda reaguje okamžite, bez počiatočného
Vďaka LT designu môže byť telo navijaka koncepčne menšie, ale aj ľahšie a obsahuje výrazne zväčšené trakčné koleso, čo vedie k zvýšeniu navíjacej sily ak jej lepšiemu prenosu. Prevody sú uložené v odolnom MQ tele a ponúkajú trvalo hladký chod aj pri veľkom namáhaní
Vďaka LT designu môže byť telo navijaka koncepčne menšie, ale aj ľahšie a obsahuje výrazne zväčšené trakčné koleso, čo vedie k zvýšeniu navíjacej sily ak jej lepšiemu prenosu. Prevody sú uložené v odolnom MQ tele a ponúkajú trvalo hladký chod aj pri veľkom namáhaní
Freams LT vás presvedčí technickými detailmi a optimálnou navíjacou silou. Telo navijaku a rotor sú vyrobené z materiálu Zaion V a starajú sa o bezpečné uloženie prevodov. Konštrukcia MagSealed zabraňuje prenikaniu nečistôt a vody cez hriadeľ a zaisťuje – v kombinácii s
Freams LT vás presvedčí technickými detailmi a optimálnou navíjacou silou. Telo navijaku a rotor sú vyrobené z materiálu Zaion V a starajú sa o bezpečné uloženie prevodov. Konštrukcia MagSealed zabraňuje prenikaniu nečistôt a vody cez hriadeľ a zaisťuje – v kombinácii s
Použitím LT dizajnu sme výrazne znížili váhu, v porovnaní s bežnými přívlačovými navijakmi. Zároveň sme pri tomto navijaku použili aj nové prevody Tough Digigear, a tak sme optimalizovali prenos sily, rovnako tak i odolnosť prevodov. Ideálny navijak na jiggovanie na veľké
Laguna sa tiež vyznačuje LT designom a ponúka prémiovú technológiu DAIWA s vynikajúcim pomerom ceny a výkonu. Vrátane už navinutej šnúry J-Braid X4. | • LT (Light & Tough) | • Telo navijaku DS4 | • 3 guličkové ložiská | • DS4 ROTOR | • Infinite Anti-Reverse® | • Brzdný
Freams LT vás presvedčí technickými detailmi a optimálnou navíjacou silou. Telo navijaku a rotor sú vyrobené z materiálu Zaion V a starajú sa o bezpečné uloženie prevodov. Konštrukcia MagSealed zabraňuje prenikaniu nečistôt a vody cez hriadeľ a zaisťuje – v kombinácii s
Laguna sa tiež vyznačuje LT designom a ponúka prémiovú technológiu DAIWA s vynikajúcim pomerom ceny a výkonu. Vrátane už navinutej šnúry J-Braid X4. | • LT (Light & Tough) | • Telo navijaku DS4 | • 3 guličkové ložiská | • DS4 ROTOR | • Infinite Anti-Reverse® | • Brzdný
Freams LT vás presvedčí technickými detailmi a optimálnou navíjacou silou. Telo navijaku a rotor sú vyrobené z materiálu Zaion V a starajú sa o bezpečné uloženie prevodov. Konštrukcia MagSealed zabraňuje prenikaniu nečistôt a vody cez hriadeľ a zaisťuje – v kombinácii s
Freams LT vás presvedčí technickými detailmi a optimálnou navíjacou silou. Telo navijaku a rotor sú vyrobené z materiálu Zaion V a starajú sa o bezpečné uloženie prevodov. Konštrukcia MagSealed zabraňuje prenikaniu nečistôt a vody cez hriadeľ a zaisťuje – v kombinácii s
Laguna sa tiež vyznačuje LT designom a ponúka prémiovú technológiu DAIWA s vynikajúcim pomerom ceny a výkonu. Vrátane už navinutej šnúry J-Braid X4. | • LT (Light & Tough) | • Telo navijaku DS4 | • 3 guličkové ložiská | • DS4 ROTOR | • Infinite Anti-Reverse® | • Brzdný
Kompaktný navijak z konceptu LT (Light and Tough) sa ideálne hodí pre prívlač a plávanú vďaka svojej nízkej hmotnosti a perfektnému hladkému chodu. | Najnovšie LT koncept | ABS-Systém® | prevody DigiGear | Infinite® Systém | hliníková kľučka | Brzda s klik-zvukom | 1
Vďaka LT designu môže byť telo navijaka koncepčne menšie, ale aj ľahšie a obsahuje výrazne zväčšené trakčné koleso, čo vedie k zvýšeniu navíjacej sily ak jej lepšiemu prenosu. Prevody sú uložené v odolnom MQ tele a ponúkajú trvalo hladký chod aj pri veľkom namáhaní
Jedná sa o rad navijakov s označením BR LT, ktoré sú odľahčené, kvalitne zpracovnané, s extra presnou prednou a zadnou voľnobežnou brzdou. Nový integrovaný brzdný systém ATD poskytuje výraznejšiu brzdnú silu (až do 12 kg) a navyše sa brzda reaguje okamžite, bez počiatočného
Jedná sa o rad navijakov s označením BR LT, ktoré sú odľahčené, kvalitne zpracovnané, s extra presnou prednou a zadnou voľnobežnou brzdou. Nový integrovaný brzdný systém ATD poskytuje výraznejšiu brzdnú silu (až do 12 kg) a navyše sa brzda reaguje okamžite, bez počiatočného
Vďaka LT designu môže byť telo navijaka koncepčne menšie, ale aj ľahšie a obsahuje výrazne zväčšené trakčné koleso, čo vedie k zvýšeniu navíjacej sily ak jej lepšiemu prenosu. Prevody sú uložené v odolnom MQ tele a ponúkajú trvalo hladký chod aj pri veľkom namáhaní
DAIWA inžinierom sa podarilo veľmi výrazne znížiť hmotnosť navijaku, a to vďaka použitiu nového LT konceptu. Inovované prevody Tough Digigear, ktoré boli predtým exkluzívne používané iba u drahších modelov, skvelo dopĺňajú navijak Ninja Match LT. Zlepšujú prenos sily a majú
DAIWA inžinierom sa podarilo veľmi výrazne znížiť hmotnosť navijaku, a to vďaka použitiu nového LT konceptu. Inovované prevody Tough Digigear, ktoré boli predtým exkluzívne používané iba u drahších modelov, skvelo dopĺňajú navijak Ninja Match & Feeder LT. Zlepšujú prenos
Laguna sa tiež vyznačuje LT designom a ponúka prémiovú technológiu DAIWA s vynikajúcim pomerom ceny a výkonu. Vrátane už navinutej šnúry J-Braid X4. | • LT (Light & Tough) | • Telo navijaku DS4 | • 3 guličkové ložiská | • DS4 ROTOR | • Infinite Anti-Reverse® | • Brzdný
22″ Caldia MQ LT vyniká vo všetkých detailoch, telo navijaku MQ umožňuje použitie väčších prevodov, ktoré sú výrazne pevnejšie a odolnejšie v porovnaní s bežnými konštrukciami prevodov a ponúkajú optimálnu navíjaciu silu. Veľmi ľahké telo navijaka Zaion V sa stará o
22″ Caldia MQ LT vyniká vo všetkých detailoch, telo navijaku MQ umožňuje použitie väčších prevodov, ktoré sú výrazne pevnejšie a odolnejšie v porovnaní s bežnými konštrukciami prevodov a ponúkajú optimálnu navíjaciu silu. Veľmi ľahké telo navijaka Zaion V sa stará o
DAIWA inžinierom sa podarilo veľmi výrazne znížiť hmotnosť navijaku, a to vďaka použitiu nového LT konceptu. Inovované prevody Tough Digigear, ktoré boli predtým exkluzívne používané iba u drahších modelov, skvelo dopĺňajú navijak Ninja Match & Feeder LT. Zlepšujú prenos
22″ Caldia MQ LT vyniká vo všetkých detailoch, telo navijaku MQ umožňuje použitie väčších prevodov, ktoré sú výrazne pevnejšie a odolnejšie v porovnaní s bežnými konštrukciami prevodov a ponúkajú optimálnu navíjaciu silu. Veľmi ľahké telo navijaka Zaion V sa stará o
Nový Exist LT 18 'má tie najlepšie Japonské technológie, ktoré kedy Daiwa vytvorila. Ďalší míľnik v konštrukcii navijakov sme prekročili s novou LT technológiou (LT - Light & Tough - Ľahký a pevný). Navijaky postavené na LT koncepte majú tie najlepšie technické vlastnosti. | |
22″ Caldia MQ LT vyniká vo všetkých detailoch, telo navijaku MQ umožňuje použitie väčších prevodov, ktoré sú výrazne pevnejšie a odolnejšie v porovnaní s bežnými konštrukciami prevodov a ponúkajú optimálnu navíjaciu silu. Veľmi ľahké telo navijaka Zaion V sa stará o
22″ Caldia MQ LT vyniká vo všetkých detailoch, telo navijaku MQ umožňuje použitie väčších prevodov, ktoré sú výrazne pevnejšie a odolnejšie v porovnaní s bežnými konštrukciami prevodov a ponúkajú optimálnu navíjaciu silu. Veľmi ľahké telo navijaku Zaion V sa stará o
LT naviják s kovovým tělem a designem Airdrive. | | Kombinací nového konceptu Airdrive Design s kovovým tělem navijáku odolným proti zkreslení nabízí 23' Lexa hedvábně hladký chod a velkou sílu navíjení. | Koncepce Airdrive dále snížila hmotnost navijáku a posouvá rovnováhu na
Celková hmotnosť navijaka je znížená a vyváženie navijaka je posunuté viac dozadu znížením hmotnosti prednej jednotky. To zaisťuje okrem iného lepšiu rovnováhu na prúte, väčšiu citlivosť a lepší odhadzovací výkon. Telo navijaku je vyrobené z materiálu Zaion V zaisťuje,
Celková hmotnosť navijaka je znížená a vyváženie navijaka je posunuté viac dozadu znížením hmotnosti prednej jednotky. To zaisťuje okrem iného lepšiu rovnováhu na prúte, väčšiu citlivosť a lepší odhadzovací výkon. Telo navijaku je vyrobené z materiálu Zaion V zaisťuje,
Celková hmotnosť navijaka je znížená a vyváženie navijaka je posunuté viac dozadu znížením hmotnosti prednej jednotky. To zaisťuje okrem iného lepšiu rovnováhu na prúte, väčšiu citlivosť a lepší odhadzovací výkon. Telo navijaku je vyrobené z materiálu Zaion V zaisťuje,
Vďaka zníženej hmotnosti rotora, cievky a preklápača je umožnené hladšie otáčanie bez počiatočného odporu, čo garantuje optimálne hladký chod. 22″ Exist je prvý navijak z radu DAIWA, ktorý je vybavený novým konceptom Airdrive. Zníženie hmotnosti rotora zaisťuje, že budete
Nový dizajn prevodov umožňuje väčší prenos sily a zlepšuje ich odolnosť, zatiaľ čo brzda ATD zabezpečuje okamžitý nástup brzdnej sily a poskytuje tak optimálnu brzdnú silu. | | Brzdná sila: 1000/2000: 4kg, 2500/3000: 10kg, 4000/6000: 12kg | | | LT (Light & Tough) | DS5 telo
Zlepšuje sa kontakt s nástrahou a je možné dosiahnuť rýchlejšie reakcie. Precízne odolné prevody Digigear zaisťujú veľkú navíjaciu silu a trvalo hodvábne hladký a rovnomerný chod. Nový preklápač Airdrive je ľahší ako predtým, dokonale pevný av kombinácii s novým ramenom
Vďaka zníženej hmotnosti rotora, cievky a preklápača je umožnené hladšie otáčanie bez počiatočného odporu, čo garantuje optimálne hladký chod. 22″ Exist je prvý navijak z radu DAIWA, ktorý je vybavený novým konceptom Airdrive. Zníženie hmotnosti rotora zaisťuje, že budete
Vďaka zníženej hmotnosti rotora, cievky a preklápača je umožnené hladšie otáčanie bez počiatočného odporu, čo garantuje optimálne hladký chod. 22″ Exist je prvý navijak z radu DAIWA, ktorý je vybavený novým konceptom Airdrive. Zníženie hmotnosti rotora zaisťuje, že budete
Nový rotor Airdrive vedie k zníženiu hmotnosti prednej časti navijaka a ponúka optimalizované vyváženie na zníženie počiatočného odporu. Nízky počiatočný odpor vedie k lepšej kontrole pri love, vyššej citlivosti a lepšiemu ovládaniu nástrahy. Nový preklápač Airdrive je
Celková hmotnosť navijaka je znížená a vyváženie navijaka je posunuté viac dozadu znížením hmotnosti prednej jednotky. To zaisťuje okrem iného lepšiu rovnováhu na prúte, väčšiu citlivosť a lepší odhadzovací výkon. Telo navijaku je vyrobené z materiálu Zaion V zaisťuje,
Celková hmotnosť navijaka je znížená a vyváženie navijaka je posunuté viac dozadu znížením hmotnosti prednej jednotky. To zaisťuje okrem iného lepšiu rovnováhu na prúte, väčšiu citlivosť a lepší odhadzovací výkon. Telo navijaku je vyrobené z materiálu Zaion V zaisťuje,
Celková hmotnosť navijaka je znížená a vyváženie navijaka je posunuté viac dozadu znížením hmotnosti prednej jednotky. To zaisťuje okrem iného lepšiu rovnováhu na prúte, väčšiu citlivosť a lepší odhadzovací výkon. Telo navijaku je vyrobené z materiálu Zaion V zaisťuje,
Celková hmotnosť navijaka je znížená a vyváženie navijaka je posunuté viac dozadu znížením hmotnosti prednej jednotky. To zaisťuje okrem iného lepšiu rovnováhu na prúte, väčšiu citlivosť a lepší odhadzovací výkon. Telo navijaku je vyrobené z materiálu Zaion V zaisťuje,
Celková hmotnosť navijaka je znížená a vyváženie navijaka je posunuté viac dozadu znížením hmotnosti prednej jednotky. To zaisťuje okrem iného lepšiu rovnováhu na prúte, väčšiu citlivosť a lepší odhadzovací výkon. Telo navijaku je vyrobené z materiálu Zaion V zaisťuje,
Celková hmotnosť navijaka je znížená a vyváženie navijaka je posunuté viac dozadu znížením hmotnosti prednej jednotky. To zaisťuje okrem iného lepšiu rovnováhu na prúte, väčšiu citlivosť a lepší odhadzovací výkon. Telo navijaku je vyrobené z materiálu Zaion V zaisťuje,
Inžinieri Daiwa do toho vložili naozaj veľa úsilia, kombinujúceho ľahkosti a silu v jednom navijaku. Konštrukcia prevodovky bola prepracovaná, aby zaistila ešte hladší a tichší chod, optimálnu pevnosť a rýchlosť chodu. | •23AIRITY LT je najľahší navijak v histórii Daiwa!
Inžinieri Daiwa do toho vložili naozaj veľa úsilia, kombinujúceho ľahkosti a silu v jednom navijaku. Konštrukcia prevodovky bola prepracovaná, aby zaistila ešte hladší a tichší chod, optimálnu pevnosť a rýchlosť chodu. | •23AIRITY LT je najľahší navijak v histórii Daiwa!
Kombináciou nového konceptu Airdrive Design s kovovým telom navijaka odolným proti skresleniu ponúka 23' Lexa hodvábne hladký chod a veľkú silu navíjania. | Koncepcia Airdrive ďalej znížila hmotnosť navijaku a posúva rovnováhu na zadnú časť – umožňuje ešte citlivejšie
Vďaka zníženej hmotnosti rotora, cievky a preklápača je umožnené hladšie otáčanie bez počiatočného odporu, čo garantuje optimálne hladký chod. 22″ Exist je prvý navijak z radu DAIWA, ktorý je vybavený novým konceptom Airdrive. Zníženie hmotnosti rotora zaisťuje, že budete
Vďaka zníženej hmotnosti rotora, cievky a preklápača je umožnené hladšie otáčanie bez počiatočného odporu, čo garantuje optimálne hladký chod. 22″ Exist je prvý navijak z radu DAIWA, ktorý je vybavený novým konceptom Airdrive. Zníženie hmotnosti rotora zaisťuje, že budete
Kombináciou nového konceptu Airdrive Design s kovovým telom navijaka odolným proti skresleniu ponúka 23' Lexa hodvábne hladký chod a veľkú silu navíjania. | Koncepcia Airdrive ďalej znížila hmotnosť navijaku a posúva rovnováhu na zadnú časť – umožňuje ešte citlivejšie
Kombináciou nového konceptu Airdrive Design s kovovým telom navijaka odolným proti skresleniu ponúka 23' Lexa hodvábne hladký chod a veľkú silu navíjania. | Koncepcia Airdrive ďalej znížila hmotnosť navijaku a posúva rovnováhu na zadnú časť – umožňuje ešte citlivejšie
Zlepšuje sa kontakt s nástrahou a je možné dosiahnuť rýchlejšie reakcie. Precízne odolné prevody Digigear zaisťujú veľkú navíjaciu silu a trvalo hodvábne hladký a rovnomerný chod. Nový preklápač Airdrive je ľahší ako predtým, dokonale pevný av kombinácii s novým ramenom
Zlepšuje sa kontakt s nástrahou a je možné dosiahnuť rýchlejšie reakcie. Precízne odolné prevody Digigear zaisťujú veľkú navíjaciu silu a trvalo hodvábne hladký a rovnomerný chod. Nový preklápač Airdrive je ľahší ako predtým, dokonale pevný av kombinácii s novým ramenom
Je známe a dôveryhodné meno, ktoré vychádza z odvodenín významu pre bitku, veľkú snahu a dobývanie. Každá zo sérií navijaku Certate bola vyvinutá a vylepšená tak, aby priniesla ešte viac úžitku a spokojnosti svojmu majiteľovi. | LT „Light & Tough“ koncept: | •Princíp
Bez ohľadu na to, či lovíte s ľahkým vybavením zubáče, kapry, úhora a liene, alebo sa zameriavate na stredne ťažký feeder - nové navijaky Emcast BR LT pokryjú všetky vaše potreby, vďaka svojmu skvelému dizajnu. Inovované prevody Tough Digigear majú lepší prenos sily, a tiež
Zlepšuje sa kontakt s nástrahou a je možné dosiahnuť rýchlejšie reakcie. Precízne odolné prevody Digigear zaisťujú veľkú navíjaciu silu a trvalo hodvábne hladký a rovnomerný chod. Nový preklápač Airdrive je ľahší ako predtým, dokonale pevný av kombinácii s novým ramenom
Zlepšuje sa kontakt s nástrahou a je možné dosiahnuť rýchlejšie reakcie. Precízne odolné prevody Digigear zaisťujú veľkú navíjaciu silu a trvalo hodvábne hladký a rovnomerný chod. Nový preklápač Airdrive je ľahší ako predtým, dokonale pevný av kombinácii s novým ramenom
Nový rotor Airdrive vedie k zníženiu hmotnosti prednej časti navijaka a ponúka optimalizované vyváženie na zníženie počiatočného odporu. Nízky počiatočný odpor vedie k lepšej kontrole pri love, vyššej citlivosti a lepšiemu ovládaniu nástrahy. Nový preklápač Airdrive je
Nový rotor Airdrive vedie k zníženiu hmotnosti prednej časti navijaka a ponúka optimalizované vyváženie na zníženie počiatočného odporu. Nízky počiatočný odpor vedie k lepšej kontrole pri love, vyššej citlivosti a lepšiemu ovládaniu nástrahy. Nový preklápač Airdrive je
Nový rotor Airdrive vedie k zníženiu hmotnosti prednej časti navijaka a ponúka optimalizované vyváženie na zníženie počiatočného odporu. Nízky počiatočný odpor vedie k lepšej kontrole pri love, vyššej citlivosti a lepšiemu ovládaniu nástrahy. Nový preklápač Airdrive je
Nový rotor Airdrive vedie k zníženiu hmotnosti prednej časti navijaka a ponúka optimalizované vyváženie na zníženie počiatočného odporu. Nízky počiatočný odpor vedie k lepšej kontrole pri love, vyššej citlivosti a lepšiemu ovládaniu nástrahy. Nový preklápač Airdrive je
Nový rotor Airdrive vedie k zníženiu hmotnosti prednej časti navijaka a ponúka optimalizované vyváženie na zníženie počiatočného odporu. Nízky počiatočný odpor vedie k lepšej kontrole pri love, vyššej citlivosti a lepšiemu ovládaniu nástrahy. Nový preklápač Airdrive je
Nový rotor Airdrive vedie k zníženiu hmotnosti prednej časti navijaka a ponúka optimalizované vyváženie na zníženie počiatočného odporu. Nízky počiatočný odpor vedie k lepšej kontrole pri love, vyššej citlivosti a lepšiemu ovládaniu nástrahy. Nový preklápač Airdrive je
Nový rotor Airdrive vedie k zníženiu hmotnosti prednej časti navijaka a ponúka optimalizované vyváženie na zníženie počiatočného odporu. Nízky počiatočný odpor vedie k lepšej kontrole pri love, vyššej citlivosti a lepšiemu ovládaniu nástrahy. Nový preklápač Airdrive je
Inžinieri Daiwa do toho vložili naozaj veľa úsilia, kombinujúceho ľahkosti a silu v jednom navijaku. Konštrukcia prevodovky bola prepracovaná, aby zaistila ešte hladší a tichší chod, optimálnu pevnosť a rýchlosť chodu. | •23AIRITY LT je najľahší navijak v histórii Daiwa!
Kombináciou nového konceptu Airdrive Design s kovovým telom navijaka odolným proti skresleniu ponúka 23' Lexa hodvábne hladký chod a veľkú silu navíjania. | Koncepcia Airdrive ďalej znížila hmotnosť navijaku a posúva rovnováhu na zadnú časť – umožňuje ešte citlivejšie
Kombináciou nového konceptu Airdrive Design s kovovým telom navijaka odolným proti skresleniu ponúka 23' Lexa hodvábne hladký chod a veľkú silu navíjania. | Koncepcia Airdrive ďalej znížila hmotnosť navijaku a posúva rovnováhu na zadnú časť – umožňuje ešte citlivejšie
Kombináciou nového konceptu Airdrive Design s kovovým telom navijaka odolným proti skresleniu ponúka 23' Lexa hodvábne hladký chod a veľkú silu navíjania. | Koncepcia Airdrive ďalej znížila hmotnosť navijaku a posúva rovnováhu na zadnú časť – umožňuje ešte citlivejšie
Nová koncepcia Hyperdrive Design je založená na troch hlavných pilieroch - na tele Hyper Armed, ktoré vedie k uloženiu prevodov odolnému proti deformácii, na prevodoch Hyperdrive Digigear, ktoré sa vďaka veľkým zubom stará o predĺženú životnosť a vysoký prenos sily, a na spojke
Kombináciou nového konceptu Airdrive Design s kovovým telom navijaka odolným proti skresleniu ponúka 23' Lexa hodvábne hladký chod a veľkú silu navíjania. | Koncepcia Airdrive ďalej znížila hmotnosť navijaku a posúva rovnováhu na zadnú časť – umožňuje ešte citlivejšie
Je známe a dôveryhodné meno, ktoré vychádza z odvodenín významu pre bitku, veľkú snahu a dobývanie. Každá zo sérií navijaku Certate bola vyvinutá a vylepšená tak, aby priniesla ešte viac úžitku a spokojnosti svojmu majiteľovi. | LT „Light & Tough“ koncept: | •Princíp
Zlepšuje sa kontakt s nástrahou a je možné dosiahnuť rýchlejšie reakcie. Precízne odolné prevody Digigear zaisťujú veľkú navíjaciu silu a trvalo hodvábne hladký a rovnomerný chod. Nový preklápač Airdrive je ľahší ako predtým, dokonale pevný av kombinácii s novým ramenom
Zlepšuje sa kontakt s nástrahou a je možné dosiahnuť rýchlejšie reakcie. Precízne odolné prevody Digigear zaisťujú veľkú navíjaciu silu a trvalo hodvábne hladký a rovnomerný chod. Nový preklápač Airdrive je ľahší ako predtým, dokonale pevný av kombinácii s novým ramenom
Zlepšuje sa kontakt s nástrahou a je možné dosiahnuť rýchlejšie reakcie. Precízne odolné prevody Digigear zaisťujú veľkú navíjaciu silu a trvalo hodvábne hladký a rovnomerný chod. Nový preklápač Airdrive je ľahší ako predtým, dokonale pevný av kombinácii s novým ramenom
Nový rotor Airdrive vedie k zníženiu hmotnosti prednej časti navijaka a ponúka optimalizované vyváženie na zníženie počiatočného odporu. Nízky počiatočný odpor vedie k lepšej kontrole pri love, vyššej citlivosti a lepšiemu ovládaniu nástrahy. Nový preklápač Airdrive je
Presunutím ťažiska na zadnú časť navijaka získate lepšiu celkovú rovnováhu pri hádzaní. Ideálne pre lov zubáčov, ostriežov, šťúk a pstruhov na prívlač. Brzda ATD Type-L uvoľňuje vlasec pod zaťažením bez vysokého počiatočného odporu a zaisťuje veľkú bezpečnosť aj
Bez ohľadu na to, či lovíte s ľahkým vybavením zubáče, kapry, úhora a liene, alebo sa zameriavate na stredne ťažký feeder - nové navijaky Emcast BR LT pokryjú všetky vaše potreby, vďaka svojmu skvelému dizajnu. Inovované prevody Tough Digigear majú lepší prenos sily, a tiež
Presunutím ťažiska na zadnú časť navijaka získate lepšiu celkovú rovnováhu pri hádzaní. Ideálne pre lov zubáčov, ostriežov, šťúk a pstruhov na prívlač. Brzda ATD Type-L uvoľňuje vlasec pod zaťažením bez vysokého počiatočného odporu a zaisťuje veľkú bezpečnosť aj
Telo navijaku Monocoque Zaion sa stará o uloženie prevodov odolné proti deformácii a vedie k trvalo hladkému chodu. Vďaka telu Monocoque je možné použiť väčšie hnacie koleso ako obvykle, čo vedie k lepšiemu prenosu sily a dlhej životnosti prevodov. CNC obrábané hliníkové prevody
Je známe a dôveryhodné meno, ktoré vychádza z odvodenín významu pre bitku, veľkú snahu a dobývanie. Každá zo sérií navijaku Certate bola vyvinutá a vylepšená tak, aby priniesla ešte viac úžitku a spokojnosti svojmu majiteľovi. | LT „Light & Tough“ koncept: | •Princíp