Najnižšia cena za posledných 45 dní: 1 119 €
Ceny a dostupnosť sa môžu meniť aj niekoľko krát za deň. Skontrolujte si aktuálne údaje priamo v e-shopoch. Všetky dostupné farby a veľkosti nájdete priamo v e-shopoch.
Produkt Elling čln pilot s pevnou podlahou šedý 340 má EAN kód 8595602238415.
Vďaka menšej šírke a aerodynamickému tvaru majú vynikajúce jazdné vlastnosti, ľahko sa s nimi tiež vesluje. Ich výhodou je okrem nízkej hmotnosti veľmi priaznivá obstarávacia cena. Hodí sa na väčšinu vôd. Na výrobu bol použitý prvotriedny PVC materiál o sile 1100g / m2,
Vďaka menšej šírke a aerodynamickému tvaru majú vynikajúce jazdné vlastnosti, ľahko sa s nimi tiež vesluje. Ich výhodou je okrem nízkej hmotnosti veľmi priaznivá obstarávacia cena. Hodí sa na väčšinu vôd. Na výrobu bol použitý prvotriedny PVC materiál o sile 1100g / m2,
Ich výhodou je okrem nízkej hmotnosti veľmi priaznivá obstarávacia cena. Hodí sa na väčšinu menších a stredne veľkých vôd. Loď nemá kýl. Na výrobu bol použitý prvotriedny PVC materiál o sile 1100g / m2, spoje sú zvárané. Skladacia podlaha je veľmi ľahká, ľahko sa
Ich výhodou je okrem nízkej hmotnosti veľmi priaznivá obstarávacia cena. Hodí sa na väčšinu menších a stredne veľkých vôd. Loď nemá kýl. Na výrobu bol použitý prvotriedny PVC materiál o sile 1100g / m2, spoje sú zvárané. Skladacia podlaha je veľmi ľahká, ľahko sa
Vďaka menšej šírke a aerodynamickému tvaru majú vynikajúce jazdné vlastnosti, ľahko sa s nimi tiež vesluje. Ich výhodou je okrem nízkej hmotnosti veľmi priaznivá obstarávacia cena. Hodí sa na väčšinu vôd. Na výrobu bol použitý prvotriedny PVC materiál, spoje sú zvárané
Vďaka menšej šírke a aerodynamickému tvaru majú vynikajúce jazdné vlastnosti, ľahko sa s nimi tiež vesluje. Ich výhodou je okrem nízkej hmotnosti veľmi priaznivá obstarávacia cena. Hodí sa na väčšinu vôd. Na výrobu bol použitý prvotriedny PVC materiál, spoje sú zvárané
Majú jedinečný dizajn, unikátnu konštrukciu a úplne nadštandardnú aerodynamiku, vďaka ktorej sú na vode rýchlejšie (až o 1,5 násobok rýchlosti klasického člna) a lepšie ovládateľné. Výrazne sa to premieta aj do nižšej spotreby paliva pri benzínových motoroch či dlhšej
Vďaka menšej šírke a aerodynamickému tvaru majú vynikajúce jazdné vlastnosti, ľahko sa s nimi tiež vesluje. Ich výhodou je okrem nízkej hmotnosti veľmi priaznivá obstarávacia cena. Hodí sa na väčšinu vôd. Na výrobu bol použitý prvotriedny PVC materiál o sile 1100g / m2,
Vďaka menšej šírke a aerodynamickému tvaru majú vynikajúce jazdné vlastnosti, ľahko sa s nimi tiež vesluje. Ich výhodou je okrem nízkej hmotnosti veľmi priaznivá obstarávacia cena. Hodí sa na väčšinu vôd. Na výrobu bol použitý prvotriedny PVC materiál o sile 1100g / m2,
Ich výhodou je okrem nízkej hmotnosti veľmi priaznivá obstarávacia cena. Hodí sa na väčšinu menších a stredne veľkých vôd. Loď nemá kýl. Na výrobu bol použitý prvotriedny PVC materiál o sile 1100g / m2, spoje sú zvárané. Skladacia podlaha je veľmi ľahká, ľahko sa
Ich výhodou je okrem nízkej hmotnosti veľmi priaznivá obstarávacia cena. Hodí sa na väčšinu menších a stredne veľkých vôd. Loď nemá kýl. Na výrobu bol použitý prvotriedny PVC materiál o sile 1100g / m2, spoje sú zvárané. Skladacia podlaha je veľmi ľahká, ľahko sa
Ich výhodou je okrem nízkej hmotnosti veľmi priaznivá obstarávacia cena. Hodí sa na väčšinu menších a stredne veľkých vôd. Loď nemá kýl. Na výrobu bol použitý prvotriedny PVC materiál o sile 1100g / m2, spoje sú zvárané. Skladacia podlaha je veľmi ľahká, ľahko sa
Majú pevné zadné čelo tzv. Zrkadlo na upevnenie motora. Člny majú pevnú skladaciu podlahu z vodeodolnej preglejky, ktorá spevňuje čln a zlepšuje jazdné vlastnosti. Rozbalenie a zbalenie člna trvá maximálne 10-15 minút. Materiál použitý pre výrobu je 5 vrstvové PVC hustoty 950g
Podlaha člnov je pevná skladacia z vodeodolnej preglejky. Pod podlahou je nafukovací kýl tvarujúci dno, pre lepšie vedenie a ovládanie pri plavbe v sklze. Konštrukcia umožňuje veľké zaťaženie a osadenie výkonnými motormi. Preprava člna je v dvoch vakoch, samostatne čln a
Podlaha člnov je pevná skladacia z vodeodolnej preglejky. Pod podlahou je nafukovací kýl tvarujúci dno, pre lepšie vedenie a ovládanie pri plavbe v sklze. Konštrukcia umožňuje veľké zaťaženie a osadenie výkonnými motormi. Preprava člna je v dvoch vakoch, samostatne čln a
Podlaha člnov je pevná skladacia z vodeodolnej preglejky. Pod podlahou je nafukovací kýl tvarujúci dno, pre lepšie vedenie a ovládanie pri plavbe v sklze. Konštrukcia umožňuje veľké zaťaženie a osadenie výkonnými motormi. Preprava člna je v dvoch vakoch, samostatne čln a
Ich výhodou je okrem nízkej hmotnosti veľmi priaznivá obstarávacia cena. Hodí sa na väčšinu menších a stredne veľkých vôd. Loď nemá kýl. Na výrobu bol použitý prvotriedny PVC materiál, spoje sú zvárané. Vysokotlaková nafukovacia podlaha odľahčuje čln a uľahčuje
Ich výhodou je okrem nízkej hmotnosti veľmi priaznivá obstarávacia cena. Hodí sa na väčšinu menších a stredne veľkých vôd. Loď nemá kýl. Na výrobu bol použitý prvotriedny PVC materiál, spoje sú zvárané. Vysokotlaková nafukovacia podlaha odľahčuje čln a uľahčuje
Ich výhodou je okrem nízkej hmotnosti veľmi priaznivá obstarávacia cena. Hodí sa na väčšinu menších a stredne veľkých vôd. Loď nemá kýl. Na výrobu bol použitý prvotriedny PVC materiál, spoje sú zvárané. Vysokotlaková nafukovacia podlaha odľahčuje čln a uľahčuje
Ich výhodou je okrem nízkej hmotnosti veľmi priaznivá obstarávacia cena. Hodí sa na väčšinu menších a stredne veľkých vôd. Loď nemá kýl. Na výrobu bol použitý prvotriedny PVC materiál, spoje sú zvárané. Vysokotlaková nafukovacia podlaha odľahčuje čln a uľahčuje