Ceny a dostupnosť sa môžu meniť aj niekoľko krát za deň. Skontrolujte si aktuálne údaje priamo v e-shopoch. Všetky dostupné farby a veľkosti nájdete priamo v e-shopoch.
Majú športový dizajn a úplne nadštandardnú aerodynamiku, vďaka ktorej sú na vode rýchlejšie a lepšie ovládateľné. Výrazne sa to premieta aj do nižšej spotreby paliva pri benzínových motoroch či dlhšej životnosti batérií pri elektromotoroch. Hodí sa najmä na väčšie vody a dlhšiu výpravy, kedy oceníte ich stabilitu, vnútorný priestor a jazdné vlastnosti. Majú tiež niekoľko na prvý pohľad neviditeľných vychytávok, ktoré výrazne zamedzujú striekaniu vody dovnútra pri rýchlej jazde alebo vo veľkých vlnách. Na výrobu bol použitý prvotriedny PVC materiál o sile 1100g / m2, spoje sú zvárané. Skladacia podlaha je veľmi ľahká, ľahko sa vkladá do člna, pritom je pevná, stabilná a neprehýba sa, ako to býva u člnov s látkovou podlahou. Zo spodu je na kýle nalepená vysoko odolná ochrana proti predratiu, na bokoch je potom protioderová lišta, ktoré výrazne zvyšujú životnosť lode. Vpredu lode je jedno a vzadu dve ergonomické madlá na prenášanie člna. Na vrchu člna je záchytné lano, rohatinky na veslá a elastické držiaky na ich upevnenie. Čln môže byť dovybavený rýchloupínacími držiakmi Fasten, vďaka ktorým ľahko pripnete sondu na sonar, obrazovku sonaru, držiak prútu, držiak na kamery, mobily atď či kotviace háčiky a rolny. Patriot sa vyrába v zelenej a šedej farbe. Čln je dodávaný s prenosnou taškou, veslami, dvomi lavičkami, nafukovacou pumpou a opravnou sadou v tube. 5 rokov záruka na materiál a spoje. PL310 / 340 Dĺžka - 310/340 cm Šírka - 160/160 cm Hmotnosť - 48/58 kg Priemer valcov - 40/42 cm Počet komôr - 3 + 1 Určené pre osôb - 3/4 Maximálny náklad - 450/500 kg Maximálny výkon motora - 10/15 HP
Produkt Elling čln pilot s pevnou podlahou šedý 310 označuje EAN kód 8595602238408.
Vďaka menšej šírke a aerodynamickému tvaru majú vynikajúce jazdné vlastnosti, ľahko sa s nimi tiež vesluje. Ich výhodou je okrem nízkej hmotnosti veľmi priaznivá obstarávacia cena. Hodí sa na väčšinu vôd. Na výrobu bol použitý prvotriedny PVC materiál o sile 1100g / m2,
Ich výhodou je okrem nízkej hmotnosti veľmi priaznivá obstarávacia cena. Hodí sa na väčšinu menších a stredne veľkých vôd. Loď nemá kýl. Na výrobu bol použitý prvotriedny PVC materiál o sile 1100g / m2, spoje sú zvárané. Skladacia podlaha je veľmi ľahká, ľahko sa
Ich výhodou je okrem nízkej hmotnosti veľmi priaznivá obstarávacia cena. Hodí sa na väčšinu menších a stredne veľkých vôd. Loď nemá kýl. Na výrobu bol použitý prvotriedny PVC materiál o sile 1100g / m2, spoje sú zvárané. Skladacia podlaha je veľmi ľahká, ľahko sa
Vďaka menšej šírke a aerodynamickému tvaru majú vynikajúce jazdné vlastnosti, ľahko sa s nimi tiež vesluje. Ich výhodou je okrem nízkej hmotnosti veľmi priaznivá obstarávacia cena. Hodí sa na väčšinu vôd. Na výrobu bol použitý prvotriedny PVC materiál o sile 1100g / m2,
Vďaka menšej šírke a aerodynamickému tvaru majú vynikajúce jazdné vlastnosti, ľahko sa s nimi tiež vesluje. Ich výhodou je okrem nízkej hmotnosti veľmi priaznivá obstarávacia cena. Hodí sa na väčšinu vôd. Na výrobu bol použitý prvotriedny PVC materiál, spoje sú zvárané
Vďaka menšej šírke a aerodynamickému tvaru majú vynikajúce jazdné vlastnosti, ľahko sa s nimi tiež vesluje. Ich výhodou je okrem nízkej hmotnosti veľmi priaznivá obstarávacia cena. Hodí sa na väčšinu vôd. Na výrobu bol použitý prvotriedny PVC materiál o sile 1100g / m2,
Ich výhodou je okrem nízkej hmotnosti veľmi priaznivá obstarávacia cena. Hodí sa na väčšinu menších a stredne veľkých vôd. Loď nemá kýl. Na výrobu bol použitý prvotriedny PVC materiál o sile 1100g / m2, spoje sú zvárané. Skladacia podlaha je veľmi ľahká, ľahko sa
Ich výhodou je okrem nízkej hmotnosti veľmi priaznivá obstarávacia cena. Hodí sa na väčšinu menších a stredne veľkých vôd. Loď nemá kýl. Na výrobu bol použitý prvotriedny PVC materiál, spoje sú zvárané. Vysokotlaková nafukovacia podlaha odľahčuje čln a uľahčuje
Vďaka menšej šírke a aerodynamickému tvaru majú vynikajúce jazdné vlastnosti, ľahko sa s nimi tiež vesluje. Ich výhodou je okrem nízkej hmotnosti veľmi priaznivá obstarávacia cena. Hodí sa na väčšinu vôd. Na výrobu bol použitý prvotriedny PVC materiál, spoje sú zvárané
Ich výhodou je okrem nízkej hmotnosti veľmi priaznivá obstarávacia cena. Hodí sa na väčšinu menších a stredne veľkých vôd. Loď nemá kýl. Na výrobu bol použitý prvotriedny PVC materiál o sile 1100g / m2, spoje sú zvárané. Skladacia podlaha je veľmi ľahká, ľahko sa
Vďaka menšej šírke a aerodynamickému tvaru majú vynikajúce jazdné vlastnosti, ľahko sa s nimi tiež vesluje. Ich výhodou je okrem nízkej hmotnosti veľmi priaznivá obstarávacia cena. Hodí sa na väčšinu vôd. Na výrobu bol použitý prvotriedny PVC materiál o sile 1100g / m2,
Ich výhodou je okrem nízkej hmotnosti veľmi priaznivá obstarávacia cena. Hodí sa na väčšinu menších a stredne veľkých vôd. Loď nemá kýl. Na výrobu bol použitý prvotriedny PVC materiál o sile 1100g / m2, spoje sú zvárané. Skladacia podlaha je veľmi ľahká, ľahko sa
Majú jedinečný dizajn, unikátnu konštrukciu a úplne nadštandardnú aerodynamiku, vďaka ktorej sú na vode rýchlejšie (až o 1,5 násobok rýchlosti klasického člna) a lepšie ovládateľné. Výrazne sa to premieta aj do nižšej spotreby paliva pri benzínových motoroch či dlhšej
Ich výhodou je okrem nízkej hmotnosti veľmi priaznivá obstarávacia cena. Hodí sa na väčšinu menších a stredne veľkých vôd. Loď nemá kýl. Na výrobu bol použitý prvotriedny PVC materiál, spoje sú zvárané. Vysokotlaková nafukovacia podlaha odľahčuje čln a uľahčuje
Ich výhodou je okrem nízkej hmotnosti veľmi priaznivá obstarávacia cena. Hodí sa na väčšinu menších a stredne veľkých vôd. Loď nemá kýl. Na výrobu bol použitý prvotriedny PVC materiál, spoje sú zvárané. Vysokotlaková nafukovacia podlaha odľahčuje čln a uľahčuje
Ich výhodou je okrem nízkej hmotnosti veľmi priaznivá obstarávacia cena. Hodí sa na väčšinu menších a stredne veľkých vôd. Loď nemá kýl. Na výrobu bol použitý prvotriedny PVC materiál, spoje sú zvárané. Vysokotlaková nafukovacia podlaha odľahčuje čln a uľahčuje
Majú pevné zadné čelo tzv. Zrkadlo na upevnenie motora. Člny majú pevnú skladaciu podlahu z vodeodolnej preglejky, ktorá spevňuje čln a zlepšuje jazdné vlastnosti. Rozbalenie a zbalenie člna trvá maximálne 10-15 minút. Materiál použitý pre výrobu je 5 vrstvové PVC hustoty 950g
Väčšia šírka vám poskytne dostatok priestoru v lodi a oveľa väčšie pohodlie. Na výrobu bol použitý prvotriedny PVC materiál o sile 1100g/m2, spoje sú zvárané. Na vrchu člna je záchytné lano, popruhy, rohatinky na veslá a elastické držiaky na ich upevnenie. Čln je možné
Podlaha člnov je pevná skladacia z vodeodolnej preglejky. Pod podlahou je nafukovací kýl tvarujúci dno, pre lepšie vedenie a ovládanie pri plavbe v sklze. Konštrukcia umožňuje veľké zaťaženie a osadenie výkonnými motormi. Preprava člna je v dvoch vakoch, samostatne čln a
Podlaha člnov je pevná skladacia z vodeodolnej preglejky. Pod podlahou je nafukovací kýl tvarujúci dno, pre lepšie vedenie a ovládanie pri plavbe v sklze. Konštrukcia umožňuje veľké zaťaženie a osadenie výkonnými motormi. Preprava člna je v dvoch vakoch, samostatne čln a