Ceny a dostupnosť sa môžu meniť aj niekoľko krát za deň. Skontrolujte si aktuálne údaje priamo v e-shopoch. Všetky dostupné farby a veľkosti nájdete priamo v e-shopoch.
Ich výhodou je okrem nízkej hmotnosti veľmi priaznivá obstarávacia cena. Hodí sa na väčšinu menších a stredne veľkých vôd. Loď nemá kýl. Na výrobu bol použitý prvotriedny PVC materiál o sile 1100g / m2, spoje sú zvárané. Skladacia podlaha je veľmi ľahká, ľahko sa vkladá do člna, pritom je pevná, stabilná a neprehýba sa, ako to býva pri člnoch s lamelovou podlahou. Na bokoch je protioderová lišta. Vpredu lode je jedno a vzadu dve ergonomické madlá na prenášanie člna. Na vrchu člna je záchytné lano, rohatinky na veslá a elastické držiaky na ich upevnenie. Čln môže byť dovybavený rýchloupínacími držiakmi Fasten, vďaka ktorým ľahko pripnete sondu na sonar, obrazovku sonaru, držiak prútu, držiak na kamery, mobily atď či kotviace háčiky a rolny. Forsage sa vyrába v zelenej a šedej farbe. Čln je dodávaný s prenosnou taškou, veslami, dvoma lavičkami, nafukovacou pumpou a opravnou sadou v tube. 5 rokov záruka na materiál a spoje. F270 / F290 / F310 / F330 Dĺžka - 270/290/310/330 cm Šírka - 135/135/145/145 cm Hmotnosť - 28/34/38/41 kg Priemer valcov - 38 cm Počet komôr - 3 Určené pre osôb - 2/3/3/4 Maximálny náklad - 380/420/480/500 kg Maximálny výkon motora - 4/5/6/8 HP
Produkt Elling čln forsag s pevnou skladacou podlahou zelený 270 označuje EAN kód 8595602238293.
Ich výhodou je okrem nízkej hmotnosti veľmi priaznivá obstarávacia cena. Hodí sa na väčšinu menších a stredne veľkých vôd. Loď nemá kýl. Na výrobu bol použitý prvotriedny PVC materiál o sile 1100g / m2, spoje sú zvárané. Skladacia podlaha je veľmi ľahká, ľahko sa
Ich výhodou je okrem nízkej hmotnosti veľmi priaznivá obstarávacia cena. Hodí sa na väčšinu menších a stredne veľkých vôd. Loď nemá kýl. Na výrobu bol použitý prvotriedny PVC materiál o sile 1100g / m2, spoje sú zvárané. Skladacia podlaha je veľmi ľahká, ľahko sa
Ich výhodou je okrem nízkej hmotnosti veľmi priaznivá obstarávacia cena. Hodí sa na väčšinu menších a stredne veľkých vôd. Loď nemá kýl. Na výrobu bol použitý prvotriedny PVC materiál o sile 1100g / m2, spoje sú zvárané. Skladacia podlaha je veľmi ľahká, ľahko sa
Ich výhodou je okrem nízkej hmotnosti veľmi priaznivá obstarávacia cena. Hodí sa na väčšinu menších a stredne veľkých vôd. Loď nemá kýl. Na výrobu bol použitý prvotriedny PVC materiál o sile 1100g / m2, spoje sú zvárané. Skladacia podlaha je veľmi ľahká, ľahko sa
Ich výhodou je okrem nízkej hmotnosti veľmi priaznivá obstarávacia cena. Hodí sa na väčšinu menších a stredne veľkých vôd. Loď nemá kýl. Na výrobu bol použitý prvotriedny PVC materiál o sile 1100g / m2, spoje sú zvárané. Skladacia podlaha je veľmi ľahká, ľahko sa
Ich výhodou je okrem nízkej hmotnosti veľmi priaznivá obstarávacia cena. Hodí sa na väčšinu menších a stredne veľkých vôd. Loď nemá kýl. Na výrobu bol použitý prvotriedny PVC materiál, spoje sú zvárané. Vysokotlaková nafukovacia podlaha odľahčuje čln a uľahčuje
Vďaka menšej šírke a aerodynamickému tvaru majú vynikajúce jazdné vlastnosti, ľahko sa s nimi tiež vesluje. Ich výhodou je okrem nízkej hmotnosti veľmi priaznivá obstarávacia cena. Hodí sa na väčšinu vôd. Na výrobu bol použitý prvotriedny PVC materiál o sile 1100g / m2,
Vďaka menšej šírke a aerodynamickému tvaru majú vynikajúce jazdné vlastnosti, ľahko sa s nimi tiež vesluje. Ich výhodou je okrem nízkej hmotnosti veľmi priaznivá obstarávacia cena. Hodí sa na väčšinu vôd. Na výrobu bol použitý prvotriedny PVC materiál o sile 1100g / m2,
Ich výhodou je okrem nízkej hmotnosti veľmi priaznivá obstarávacia cena. Hodí sa na väčšinu menších a stredne veľkých vôd. Loď nemá kýl. Na výrobu bol použitý prvotriedny PVC materiál, spoje sú zvárané. Vysokotlaková nafukovacia podlaha odľahčuje čln a uľahčuje
Ich výhodou je okrem nízkej hmotnosti veľmi priaznivá obstarávacia cena. Hodí sa na väčšinu menších a stredne veľkých vôd. Loď nemá kýl. Na výrobu bol použitý prvotriedny PVC materiál, spoje sú zvárané. Vysokotlaková nafukovacia podlaha odľahčuje čln a uľahčuje
Ich výhodou je okrem nízkej hmotnosti veľmi priaznivá obstarávacia cena. Hodí sa na väčšinu menších a stredne veľkých vôd. Loď nemá kýl. Na výrobu bol použitý prvotriedny PVC materiál, spoje sú zvárané. Vysokotlaková nafukovacia podlaha odľahčuje čln a uľahčuje
Vďaka menšej šírke a aerodynamickému tvaru majú vynikajúce jazdné vlastnosti, ľahko sa s nimi tiež vesluje. Ich výhodou je okrem nízkej hmotnosti veľmi priaznivá obstarávacia cena. Hodí sa na väčšinu vôd. Na výrobu bol použitý prvotriedny PVC materiál o sile 1100g / m2,
Vďaka menšej šírke a aerodynamickému tvaru majú vynikajúce jazdné vlastnosti, ľahko sa s nimi tiež vesluje. Ich výhodou je okrem nízkej hmotnosti veľmi priaznivá obstarávacia cena. Hodí sa na väčšinu vôd. Na výrobu bol použitý prvotriedny PVC materiál, spoje sú zvárané
Vďaka menšej šírke a aerodynamickému tvaru majú vynikajúce jazdné vlastnosti, ľahko sa s nimi tiež vesluje. Ich výhodou je okrem nízkej hmotnosti veľmi priaznivá obstarávacia cena. Hodí sa na väčšinu vôd. Na výrobu bol použitý prvotriedny PVC materiál o sile 1100g / m2,
Vďaka menšej šírke a aerodynamickému tvaru majú vynikajúce jazdné vlastnosti, ľahko sa s nimi tiež vesluje. Ich výhodou je okrem nízkej hmotnosti veľmi priaznivá obstarávacia cena. Hodí sa na väčšinu vôd. Na výrobu bol použitý prvotriedny PVC materiál, spoje sú zvárané
Kompaktný nafukovací čln s pevnou skladacou podlahou a nafukovacím kýlom s dobrou stabilitou a vynikajúcimi jazdnými vlastnosťami. Vhodný pre rodinnú rekreáciu, ale aj pre rybárov alebo ako tender k väčšej jachte. | | Štandardná výbava | taška na prenášanie sada na opravy
Väčšia šírka vám poskytne dostatok priestoru v lodi a oveľa väčšie pohodlie. Na výrobu bol použitý prvotriedny PVC materiál o sile 1100g/m2, spoje sú zvárané. Na vrchu člna je záchytné lano, popruhy, rohatinky na veslá a elastické držiaky na ich upevnenie. Čln je možné
Majú pevné zadné čelo tzv. Zrkadlo na upevnenie motora. Člny majú pevnú skladaciu podlahu z vodeodolnej preglejky, ktorá spevňuje čln a zlepšuje jazdné vlastnosti. Rozbalenie a zbalenie člna trvá maximálne 10-15 minút. Materiál použitý pre výrobu je 5 vrstvové PVC hustoty 950g
Majú pevné zadné čelo tzv. Zrkadlo na upevnenie motora. Člny majú pevnú skladaciu podlahu z vodeodolnej preglejky, ktorá spevňuje čln a zlepšuje jazdné vlastnosti. Rozbalenie a zbalenie člna trvá maximálne 10-15 minút. Materiál použitý pre výrobu je 5 vrstvové PVC hustoty 950g
Majú jedinečný dizajn, unikátnu konštrukciu a úplne nadštandardnú aerodynamiku, vďaka ktorej sú na vode rýchlejšie (až o 1,5 násobok rýchlosti klasického člna) a lepšie ovládateľné. Výrazne sa to premieta aj do nižšej spotreby paliva pri benzínových motoroch či dlhšej
Podlaha člnov je pevná skladacia z vodeodolnej preglejky. Pod podlahou je nafukovací kýl tvarujúci dno, pre lepšie vedenie a ovládanie pri plavbe v sklze. Konštrukcia umožňuje veľké zaťaženie a osadenie výkonnými motormi. Preprava člna je v dvoch vakoch, samostatne čln a
Majú pevné zadné čelo tzv. Zrkadlo na upevnenie motora. Člny majú pevnú skladaciu podlahu z vodeodolnej preglejky, ktorá spevňuje čln a zlepšuje jazdné vlastnosti. Rozbalenie a zbalenie člna trvá maximálne 10-15 minút. Materiál použitý pre výrobu je 5 vrstvové PVC hustoty 950g